«استراتژی خوب، استراتژی بد»، ریچارد روملت؛ نشر آریانا قلم

28 ارديبهشت 1393 ساعت 17:57


استراتژی خوب، استراتژی بد /
نویسنده: ریچارد روملت /
مترجم بابک وطن دوست /
انتشارات آریانا قلم
، چاپ اول بهار ۹۳ /
۴۰۰ صفحه، ۱۷۰۰۰ تومان /

****

کتاب حاضر با مثالهای گوناگون و مرتبط به بحث در عرصه‌های مختلف نیازمند بکارگیری دانش استراتژی می پردازد و در ۳ بخش و ۱۸ فصل تدوین شده است.

کتاب «استراتژی خوب،استراتژی بد» به دور از تمامی خرافات و تفکرات در هم و بر همی که اساس بسیاری از استراتژی‌هاست، راهی روشن و همه فهم برای خلق و پیاده‌سازی یک استراتژی قدرتمند در جهان واقعی ارائه می‌نماید.

ایجاد و پیاده‌سازی یک استراتژی، اصلی‌ترین کار یک رهبر است، خواه مدیرعامل یکی از شرکت‌های قرار گرفته در لیست شرکت‌های موفق باشد، یا یک کارآفرین، یا پیشوای مذهبی، یا رئیس یک دانشکده و خواه یک دولتمرد باشد. ریچارد روملت در این کتاب نشان می‌دهد که تمایل رو به رشدی برای یکسان فرض کردن اهداف سنتی، شعارهای پر‌ طمطراق، تکیه‌کلام‌های انگیزشی و اهداف مالی با «استراتژی» وجود داشته و دارد. او این عناصر را ساختارهای سازنده «استراتژی بد» نامیده و در تلاش است تا چشمان ما را به روی قدرت «استراتژی خوب» بگشاید.

درباره این کتاب بیشتر بخوانید


کد مطلب: 226999

آدرس مطلب: http://alef.ir/vdceop8wojh8woi.b9bj.html?226999

الف
  http://alef.ir