نظر منتشر شده
۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 389673
گواهینامه ۹۰۰۰ راننده در آستانه توقیف
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۷
رییس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا از قرارگرفتن نام بیش از ۹۰۰۰ راننده در آستانه ضبط گواهینامه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد کرمی اسد در گفت‌وگویی، در این باره گفت: طبق آمار ۴ ماهه امسال ، گواهینامه حدود ۹۰۰۰ راننده در آستانه ضبط قرار گرفته است. به این معنی که این رانندگان به یکی از مراحل محرومیت نزدیک شده‌اند.

وی با بیان اینکه محرومیت ها سه دسته هستند، ادامه داد: این رانندگان اگر در مرحله اول محرومیت باشند، با حداقل یک تخلف که مشمول نمره منفی شود، مستحق ضبط شدن گواهینامه و سه ماه محرومیت می شوند. بخشی هم در مرحله دوم قرار دارند که اگر تخلفی کنند که منجر به نمره منفی شوند، ۶ ماه از رانندگی محروم خواهند شد.

رییس پلیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه تعدادی از رانندگان هم درمرحله سوم محرومیت قرار دارند، اظهارکرد: گواهینامه این رانندگان با ارتکاب تخلف منجر به نمره منفی، ابطال می شود و بعد از یک سال محرومیت، می‌توانند مجددا فرآیند صدور و دریافت گواهینامه را سپری کنند.

کرمی اسد با بیان اینکه این۹۰۰۰ راننده در آستانه ضبط گواهینامه قرار دارند، گفت: یعنی با ارتکاب یک تخلف منجر به نمره منفی، قطع یقین از ادامه رانندگی محروم می شوند. حداقل زمان آن هم سه ماه و حداکثر یک سال و بعد از آن هم ابطال گواهینامه است.
 
کلمات کلیدی : راننده اتوبوس+محرومیت+پلیس راهور
 
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۱۷ ۱۳:۳۷:۰۳
مسئله مهم این است که چه کسانی تخلفات رانندگی را تشخیص میدهند، در همه جای دنیا افسران کارشناس و خبره و با تجربه را برای تعیین جرم و میزان جرایم رانندگی تعیین میکنند اما در ایران دسته برگهای جریمه به دست سرباز و گروهبان و استوار و.ستوان وظیفه است که کارشناسان قبلا آن را مهر و امضاء سفید کرده اند و آنها هم سلیقه ای و یا با تشخیص غلط به جان رانندگان افتاده اند و جریمه میکنند زیرا در ایران هدف از جریمه کردن کسب در آمد برای دولت است نه جلوگیری از اتفاق. (3924367) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۱۷ ۱۴:۰۴:۰۵
اگر پلیس راه قوی بود، این تلفات شدید جاده ای به این وضع اسفناک هرروزه در کشور اتفاق نمی افتاد= سالی بیش از 20000 کشته و 100000 معلول (3924400) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.