نظر منتشر شده
۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 412677
پاسخ متروی تهران به مشکلات مسافران
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۰
متروی تهران اعلام کرد برای حل بخشی از مشکلات مسافران در خط چهار، چند قطار جدید به این خط اضافه کرده تا سرفاصله حرکت قطارها کمتر شود.

 
به گزارش خبرآنلاین، همواره یکی از مشکلاتی که به صورت تکرار شونده در سرویس مشکلات مردم طرح می شود، شلوغی بیش از حد قطارها و سرفاصله زیاد حرکت آنهاست.

متروی تهران در پاسخ به این مشکل اعلام کرده قطارهای جدید به خطوط اضافه کرده است. در این رابطه مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران گفت: با افزايش 3 رام قطار به خط 4 مترو تهران، فاصله گذر حرکت قطارها در اين خط كاهش يافت.

محمد احمدي بافنده با اشاره به تاکید شهردار تهران و معاون حمل و نقل در خصوص کاهش فاصله گذر قطارها در مترو، گفت: خط 4 مترو تهران از پرترددترين خطوط مترو است و به همين دليل كاهش فاصله گذر حركت قطارها در اين خط اهميت ويژه اي دارد.

او گفت: با اضافه شدن 3 رام قطار جديد به اين خط فاصله گذر حركت قطارها از 6 به 5 دقيقه كاهش يافت و در زمان پرتردد مترو يعني مابين ساعات 6 صبح الي 10 و 30 دقيقه و 17 الي 20 و 30 دقيقه اين كاهش اعمال مي شود.

مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران ادامه داد: اقدام بعدي، رفع عيوب و اطمينان كامل از صحت عملكرد پله‌هاي برقي، آسانسورها و ساير تجهيزات مترو است؛ ضمن اينكه در حال حاضر نيز بيش از 22 دستگاه آسانسور در نيمه شرقي خط 2 مترو تهران به بهره برداري رسيده و رفع نقص و راه اندازي آسانسورها در ايستگاه هاي ديگر نيز در دست انجام است.
 
کلمات کلیدی : مترو تهران+مشکلات مسافران+شلوغی در مترو
 
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۲۱ ۱۳:۱۵:۴۲
یه فکری هم برای خط 3 کنید !!!!!
سرفاصله قطارها 15 دقیقه است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (4011151) (alef-13)
 
أمير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۸-۲۱ ۲۱:۵۹:۵۶
سلام خط ٤ كه خوب به مسؤولين مترو بگين خط ٤ كه قائم ازادگان كه ٢٠ دقيقه است هر روز هم كه يه خط افتتاح يمكنن زمانا بيشتر مياه يعني بأيد سوار شي بيچاره ميشي جا هم بموني ٢٠ دقيقه بأيد وآسيا ٢٠ دقيقه يعني آدم دق ميكنه ٥ يا ٦ دقيقه كه بابا بهشته ما راضي هستيم بابا ٢٠ دقيقه. آدم له ميشه تا. سوار شه يا پي أده شه مصيبته (4011601) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۸-۲۱ ۲۲:۲۵:۵۰
به علت قیمت بالای کرایه های شخصی مردم ترجیح می دهند از وسایل عمومی مانند اتوبوس و مترو اشتفاده کنند. ولی در ساعات شلوغ به علت پرشدن بیش از حد قطار در ایستگاه اول دیگر مجالی برای مسافرین بین خطوط نمی ماند. اتوبوس ها هم همین وضع را دارند و همان ایستگاه اول تا درب ورودی را پر می کنند. به غیر از بی آرتی ها که جدید هستند مابقی اتوبوس ها کهنه و تقریبا از رده خارج است و هنگام نشستن با صداهای عجیب و غریب بدنه و شیشه ها مواجه می شویم.متاسفانه آنچنان به وضعیت ناوگان عمومی رسیدگی نمی شود. (4011640) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.