نظر منتشر شده
۱۲۲
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 383905
واکنش رییس جمهور به تصمیم لغو برگزاری کنسرت در مشهد/ ما مجلس برای قانون گذاری داریم/ هیچ وزیری دربرابر هیچ فشاری نباید کوتاه آید
بخش خبری الف، ۱ شهریور ۹۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲
رییس جمهور با بیان اینکه بی قانونی خوب نیست و بی قانونی به نام دین و دلسوزی بدتر است گفت: افتخار ما این است که کشورمان کشور قانون است و امام (ره) بارها بر اینکه حکومت اسلام و جمهوری اسلامی حکومت قانون است تاکید کردند چرا که اگر قانون زیر پا رود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم دیدار با جامعه پزشکی کشور صبح امروز که به مناسبت رو ز پزشک و هفته دولت در مرکز همایشهای بین المللی ابوریحان برگزار شد، با اشاره به حاشیه هایی ایجاد شده در مورد برگزاری کنسرت ها در کشور گفت: یک جا می‌خواهد کنسرتی برگزار شود مجلس قانون گذاری شکل می‌گیرد در حالی که ما مجلس شورای اسلامی داریم و هرکسی که صبح بیدار می‌شود و یک تریبون پیدا می‌کند نمی‌تواند قانون گذاری کند، و وزیر نباید نیز تبعیت کند چرا که وزیر باید تابع قانون باشد.

رییس دولت یازدهم با تاکید بر اینکه از نظر من هیچ وزیری دربرابر هیچ فشاری نباید کوتاه آید و عقب نشینی کند افزود: اگر قرار است قانونی وضع شود باید از طریق مجلس اقدام شود و مراحل خود را در شورای نگهبان طی کند و در نهایت رئیس جمهور آن را ابلاغ کند تا عملی شود.

به گزارش الف،‌هفته گذشته علی جنتی، وزیر ارشاد در واکنش به سخنان احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد که مخالفت برگزاری کنسرت در مشهد است، گفت: "از آنجایی که اجرای کنسرت در مشهد مخالفانی از جمله آقای علم‌الهدی دارد ما به نظر ایشان احترام گذاشته و با اینکه کنسرت‌ها مشکل خاصی نداشت، از ادامه اجرای آنها صرفنظر کردیم."

جنتی تاکید کرد که "کنسرت‌ها در دیگر شهرهای استان خراسان رضوی از جمله سبزوار، نیشابور، چناران و دیگر شهرها اجرا خواهند شد و به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود که از اجرای آنها جلوگیری شود."
 
کلمات کلیدی : علم الهدی+کنسرت در مشهد+وزیر ارشاد
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۰۱:۰۰
در برابر فيش هاي نجومي هم ، اين قدر دغدغه مي داشتيد، بد نبود! (3896673) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۲۰:۲۷
من به شخصه کنسرت دوس ندارم ولی این حرف رو که میگه نباید در مشهد کنسرت اجرا شود را 100% اشتباه میدانم (3897095) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۵۱:۴۷
عزیزم اتفاقی که افتاده اینه که کنسرت شده دعوای سیاسی...
یعنی الان مشهد فقط مشکل اجرای کنسرت دارد؟
حاشیه نشینی، فقر، اعتیاد در حاشیه های مشهد، بیکاری، رکود، پروژه های عمرانی شهر نظیر بافت اطراف حرم و آبکوه، فساد اخلاقی موجود در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد و.... آیا اقای روحانی و اعضای دولت تا به حال به مناطق اطراف مشهد ( قلعه ساختمان، اسماعیل آباد، خین عرب و...) سر زده اند؟ که ببینند که این مردم مشکل کنسرت دارند یا دغدغه معشیت و کار و زندگی ابرو مندانه...؟ مگر فرد چندبار به کنسرت می رود که اینقدر در این موضوع تمرکز کرده اید؟
آیا کسی این مشکلات را نمی بیند یا کنسرت را برای انحراف اذهان استفاده می کند؟ اگر این مشکلات باشد کنسرت رفتن به چه دردی می خورد و می شود مکانی برای تفریح از ما بهتران...
یک شهروند مشهدی ساکن قاسم آباد
الف خواهشا چاپ کن.... (3897301) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۵۷:۴۰
خدا این انتخابات را ازملت ایران نگیره...دوباره نزدیک انتخابات شد.. (3897188) (alef-13)
 
زنده به بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۵۶:۳۱
انشاالله چند ماه دیگه همه چی حل میشه
یعنی درست بعد از 29 اردیبهشت (3897319) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۰۵:۲۹
اقا چند درصد مردم میرن کنسرت؟؟
برای یه کنسرت معمولی حداقل باید 60هزارتومن بلیط بگیری
توی این وضع مالی خراب مردم
غیر از نجومی بگیران کس دیگه ای نمیره کنسرت (3897345) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۶-۰۲ ۰۸:۴۶:۱۶
من کلا دو میلیون حقوق میگیرم اما میرم کنسرت. خواهشا منطقی حرف بزنید نه احساسی (3898486) (alef-3)
 
سعید راد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۷:۰۷:۳۱
افتضاح هایی مانند وضعیت بدحجابی برخی بازیگران در جشنواره حافظ ، یا عکس انداختن شجریان با گوگوش، ضلع ها دیگری هم دارد ، که یکی از آنها هم حواشی برخی از کنسرت هاست، این ها بی قانونی هاست، کدام وزیر دولت جناب آقای روحانی مقابل این بی قانونی ها ایستاده است؟! برجام را که حساس ترین توافق بین المللی ایران بود آقای روحانی با همه وجود می خواست مجلس در آن دخالت و نقشی نداشته باشد، حالا کنسرت برای آقای روحانی چقدر اهمیت پیداکرده که باید فقط مجلس در مورد آن اظهار نظر کند؟! مردم این بازی های سیاسی را می فهمند، مشکل مردم حقوق ها و درآمد پایین ، گرانی و بیکاری و بی تفاوتی دولات به این مشکلات است، اصلا مشکلات مردم با مشکلات این دولت متفاوت است، آقای روحانی مشکلش این است که در خراسان رضوی اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان منتخب مردم در انتخابات، 94 با جناح آقای روحانی همسو نیستند، و کنسرت و مسایلی از این قبیل، نه از باب قانون گرایی بلکه بهانه و دستآ وزیست برای مقابله، با خواست و اراده مردم خراسان رضوی. (3897479) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۷:۵۳:۰۹
دقیقا! میگه هیچ وزیری در برابر هیچ فشاری نباید کوتاه بیاد. یکی نیست بگه این حرفو به اقای ظریفم میگی؟ یا اونجا همش باید کوتاه بیان؟ (3897568) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۸:۰۷:۲۰
فیش های نجومی میراث شوم دولت نهم و دهم بود (3897597) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۲ ۰۸:۳۶:۳۷
نه داداش میراث همین دولت هست، الکی آدرس اشتباه نده، اگر میراث دولت نهم و دهم بود الان وضع فرق می کرد، الان بجای صحبت از کنسرت دولت صحبت از فیش های نجومی می کرد نه اینکه آن را لاپوشانی کند.

اگر فیش های نجومی میراث دولت نهم و دهم بود آقای نوبخت آنها را ذخایر نظام معرفی نمی کرد.

خوشبختانه دیگر حنایتان رنگی ندارد. (3898465) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۲ ۰۸:۴۷:۱۴
انگار این دولت هم از این میراث بدش نیومده (3898490) (alef-3)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۲ ۰۹:۴۳:۲۹
نبود اگر هم بود می توانستند قبل از این که رسانه ای شود جلوشو بگیرند من قبول دارم دولت احمدی نژاد فاجعه بود اما بعد از گذشت سه سال از دولت کنونی نیز نباید همه مشکلات را به گردن دولت قبل انداخت (3898575) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۹:۲۵:۰۷
مسئله کنسرت نیست، خودم تمام عمرم یک بار هم کنسرت نرفتم چون پول این کارها ندارمف ولی حق مردم است.
مشهدی و خراسانی مگر جنایت کردند مجاو رحرم امام رضا هستند.
حرم یعنی محطوطه دویاری ارامگاه/ مشهد 500 کیلومتر مربع وسعت دارد.
(3897708) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۶-۰۲ ۰۵:۰۳:۴۵
هر موضوع به جای خودش (3898305) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۰۲:۵۹
به نظر مي رسد مشاوران تندرو اعتدال، بعد از ناكامي در تحقق وعده ها، دة قطبي سازي در بعضي امور را در دستور كار قرار داده است، حداقل اذهان از بي دستاوردي برجام،.منحرف مي شود،! (3896684) (alef-13)
 
درود بر روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۳۲:۲۵
بسی خندیدم دوست عزیزم!!...بی دستاوردی برجام..همین که فروش نفت ایران 3 برابر شده بجای اینکه صفر بشه و همین که سایه جنگ از سر ایران دور شده و همین که تورم تک رقمی و همین که رشد اقتصاد از -6/8 درصد به +5 درصد رسیده دستاوردهای برجام و تدبیر دولت اعتداله...واقعا شما هرچه بگویید هم نمیتوانید عملا دولت 11 و 10 رو مقایسه کنید. (3896947) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۰۳:۵۶
واقعا برای شما و خودم متاسفم که برجامی را که با حمایت رهبری و کمک های ایشان یکی از بزرگترین دستاورد های مملکتی است را این گونه تحلیل می کنید . (3897200) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۵۳:۰۸
روحانی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها و بی تدبیریهایش در اداره کشور به دستاویز فرهنگی برای انحراف اذهان عمومی و جلب آراء مردم برای دوره بعدی روی آورده است (3897454) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۰۳:۱۴
روحانی جان حرف و شعار زیاد میدی اگر میتونی کمی عمل کن اول آن وزیر را اخراج کن (3896686) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۰۲:۰۹
جناب روحانی مشکل ما موسیقی نیست شما برو وضعیت اقتصاد و اشتغال رو درست کن لطفا به جای پرداختن به امور حاشیه بپردازید به درد مردم و جوان ها ...
دولت کلید خستمون کردی. (3896850) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۰۱:۳۳
دفاع رئیس جمهور از کنسرت نیست. دفاع از قانون و رای مردمه. این قضیه هم ربطی به این دولت و اون دولت نداره (3897329) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۷:۱۹:۴۹
بحث کنسرت و موسیقی نمادی از دفاع از قانون‌گرایی است. مسئله‌ی ما در کنار اقتصاد، اخلاق هم هست. قانون هم هست. رفاه و تفریح جوانان هم هست. (3897505) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۰۵:۴۵
جوسازی برای کنسرت برای فراموشی
افتضاحات حقوقهای نجومی
برجام بی فرجام.
قراردادهای ننگین نفتی
FTFAبانکی
نتیاج فاجعه بارالمپیک (3896694) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۳۵:۲۸
منفی.

نتایج فاجعه بار المپیک؟!!!....رتبه 25 ایران عالی بود و 3 طلا و درمجموع 8 مدال!....ایران بالاتر از آرژانتین و سوئد و دانمارک و حتی یونان قرار گرفت دوست عزیز. (3896958) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۵۳:۳۵
رتبه 17 تحویل گرفت 25 تحویل داد
شما به این میگی عالی!! (3897308) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۰۷:۵۲
سال 87 دولت احمدی نژاد در المپیک پکن 1 طلا و 1 برنز گرفتیم شما اونو چی اسمش میذاری؟ 2 مدال کلا (3897359) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۹:۰۸:۰۲
سال 2012 چند مدال گرفته شد عزیز برادر (3897692) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۱۴:۱۳
قرار نبود که 20 مدال بیاریم، قبلا 4 مدال طلا اوردیم الان 3 تا... این تفاوت ها تا حدی هم به لحظه ها و اتفاقات بستگی داره!
اگر حق بهداد سلیمی رو نخورده بودند و یا اگر تکواندو کارهایی مثل فرزان آشور زاده در ثانیه آخر شکست نخورده بود و یا ناداوری های کشتی صورت نمی گرفت شاید الان 5 مدال طلا داشتیم. (3897366) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۲۱:۳۴:۵۷
بهداد سلیمی آسیب دیدگی داشت و گرنه به احتمال بسیار زیاد طلا می گرفتیم. (3897860) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۵۳:۳۲
تورم 47 درصدی تحویل گرفت و اکنون نزدیک به 10 درصد است (3897457) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۹:۰۸:۵۶
آره مرغ و برنج و نان وبرق و آب چند درصد رشد قیمت داشته عزیز برادر ؟؟ کی بود می گفت تورم را جیب مردم محاسبه می کند نه آمار بانک مرکزی؟؟؟ (3897693) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۲۱:۳۶:۳۶
جالب بود خوسم میاد که به امارهای خنده دار دولت باور داری.
اگه هم مبنارو همون امارهای خودساخته بذاریم
باید بگیم بیکاری تو دولت یازدهم دوبرابر شد
بیکاری بدتره یا تورم؟ (3897864) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۷:۰۶:۲۴
رییس جمهور مردمی شما سال82 گوشت کیلویی3000تومان تحویل گرفت 30000تومان تحویل داد (3897477) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۲ ۰۸:۴۵:۰۱
سال 80 گوشت کیلوئی 5000 تومان بود و سال 82 گوشت کیلوئی 16000 تومان، نمی دانی بدان (3898484) (alef-3)
 
Italy
۱۳۹۵-۰۶-۰۲ ۱۳:۵۶:۳۴
دستت درد نکنه که حداقل ۳ برابر رو پذیرفته ای . همین که مثل اوستا محمود نمی گی نخیر ۱۰ برابر هم ارزون تر شده ، خودش جای شکر داره . (3899075) (alef-3)
 
آرين
Italy
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۷:۱۶:۰۹
احمدى جونتون ٢ طلا ٢ نقره ٢برنزه آتن رو گرفت يك طلا يك برنز تو پكن تحويل داد اون موقع حرف از فاجعه نبود ! چهار تا مدالمون رو فقط داورى ازمون گرفت تو اين المپيك (3897499) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۹:۰۷:۲۸
آرذه از رتبه 17 با 1 مدال رسیدیم به رتبه بیست و چهارم هفت رتبه جهش داشتیم مچکریم آقای روحانی دست مریزاد (3897690) (alef-13)
 
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۱۸:۰۴
آره حقوق های نجومی و اختلاس اصلا در دولت گذشته نبوده
قردادهای کرسنت هم مال این دولت بوده
یه نگاهی هم به آمار المپیک تو دولتهای قبلی بنداز (3897087) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۲۸:۲۲
جو سازی فیشهای حقوق برای تحت الشعاع قرار دادن و به فراموشی سپردن فسادهای چند هزار میلیاردی در دولت قبل (3897117) (alef-3)
 
خودم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۰۶:۰۴
بگو احمدی جونت بیاد همه چی درست بشه (3897210) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۰۵:۵۰
لحن اقايان به گونه ایست که گویا اقای علم الهدی مخالف موسیقی است, در حالی که ایشان گفتند که مخالف موسیقی نیستند,البته روحانی بدش نمی اید به دوقطبی دامن بزند. (3896695) (alef-13)
 
Moldova, Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۲۶:۱۶
اگه اطلاع نداری نظر نده لطفا (3896927) (alef-3)
 
Moldova, Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۲۹:۳۹
باید در مشهد نظرسنجی شود تا تکلیف مشخص شود چون ۹۹ درصد موفق اجرا هستند (3896937) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۵۳:۲۸
اتفاقا 99 درصد موافق حل مشکلات بیکاری، رکود و اشتغال هستند....
اینا رو حل کنید بعد میرویم سراغ کنسرت (3897307) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۵۴:۴۱
من یک مشهدی ساکن قاسم آباد هستم.... مشکل من بیکاری، رکود، گرانی است...من دوست دارم بروم سرکار تا اینکه بروم کنسرت.... (3897315) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۰۹:۴۹
وقتی آقای علم الهدی می گوید هر که کنسرت میخواهد از مشهد برود، یعنی مخالف نیست؟ اگر این مخالفت نیست، پس مخالفت چیست؟
ضمنا جناح دلواپسان است که دوست دارد جامعه دوقطبی باشد. چون روحانی اصلاح طلب نبوده و نیست و عضو مجلس خبرگان هم هست. (3897223) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۳۱:۱۲
خب شما بگو مخالف چیه ؟؟ (3897260) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۱۶:۰۹
من منکر اینکه روحانی قصد استفاده تبلیغاتی داره نمی شوم! اما آیا احمدی نژاد که همه حرفاش تبلیغات تو خالی بود و بگم بگم راه انداخته بود این کار را نمی کرد؟ (3897372) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۰۷:۱۰
قانون گفته که برگزاری,کنسرت مشکل ندارد,اما نگفته که اختلاط و فحشا در حاشیه ان, مجاز است. (3896698) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۱۱:۱۲
یعنی الان اقای علم الهدی اجازه کنسرت سنتی صرفا برای مردان را می دهد؟
اگر بله امتحان ان مجانی است. از ارشاد مشهد بخواهید مجوزش را بدهد ببینید علم الهدی اجازه می دهد یا نه (3897065) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۱۷:۴۳
کی گفته فساد و فحشا است کنار کنسرت.

از نظر شما آدم های ضعیف النفس فقط باید برقع بزنی تا دچار فساد نشوی.

ما چنبه داریم و با این چیزا فاسد و از خدا بی خبر نمیشیم. (3897084) (alef-13)
 
amin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۵۳:۰۰
داداش
شما اولین و اخرین بار که کنسرت رفتی کی بوده؟ گویا نرفتید؟ (3897180) (alef-3)
 
France
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۲۱:۰۷:۲۴
فحشا؟؟؟؟؟ (3897828) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۰:۳۸
كدورت خاطري كه ايشان در باره كنسرت دارند ، اگر برای اشتغال داشتند, زیباتر بود,البته به نظر می رسد با توجه خالی بودن سبد رای بنفش, دغدغه لغو کنسرت بیشتر به درد انتخابات 96 می خورد! البته به انتخابات اسفند مشهد و نمایندگان منتخب یه نگاهی بیندازند, بد نیست! چون این زست ها, در مشهد خریداری ندارد! (3896706) (alef-13)
 
مخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۱۲:۲۲
کنسرت هم باعث بوجود امدن اشتغال برای تعداد زیادی از هموطنان میشه..و همچنین سرگرمی تعداد زیادی دیگر (3897067) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۳۱:۳۴
کنسرت و ایجاد اشتغال !!!!!!!!!!!!!
البته این را موافقم : کسانیکه در فیش حقوقی خود هزینه اوقات فراغت فرزندان را دریافت کرده اند کنسرتها می توانند سرگرمی فرزندانشان را فراهم کنند> البته از کسانیکه نمی توانند سفره خود را گرم کنند انتظار سرگرم شدن در کنسرتها را نداشته باشید . (3897400) (alef-13)
 
Italy
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۴۷:۵۷
در همین مشهد با وجود دو مشهدی (قالیباف و جلیلی) بالاترین رای را روحانی آورد. دو نماینده با رای حداقلی مردم، نشان دهنده خاست اکثریت نیست. (3897294) (alef-13)
 
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۹:۰۵:۴۶
نوازنده‌ها درامدشون از طریق کنسرت گذاشتنه و اگه توی ایران نتونن کنسرت برگذار کنن میرن کشورهای همسایه مثل ترکیه و دبی (3897688) (alef-13)
 
France
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۲۱:۰۷:۵۷
کنسرت میتونه باعث افزایش همبستگی اجتماعی و بهبود وضع روحی و روانی مردم و کاهش جرم و جنایت بشه! (3897830) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۰:۵۶
هر چند دیر است اما بهتر از هیچ است. منتظر اقدام عملی هم هستیم (3896707) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۱:۰۱
پس وزیرو عوض کن (3896708) (alef-13)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۱:۲۲
حق با رییس جمهور هست در این موضوع (3896711) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۸:۰۸:۴۲
رئیس جمهور به شدت تحت فشار است و الان بیش از هر زمانی باید از دولت حمایت کرد .
میوه حاصل از دست رنج این دولت در سالیان بعد به ثمر مینشیند . (3897603) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۲:۰۷
آفرین بر مرد قانون (3896713) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۴:۲۷
از بين همه قوانين مجلس، قانون را كنسرت را مصمم به اجرا هستند! لطف كنيد قانون نظام هماهنگ پرداخت را اجرا کنید! (3896717) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۹:۰۶
حرفای جوان پسند انتخاباتی (3896737) (alef-3)
 
پرتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۴۵:۴۵
نه والا ما سن بالا هم از کنسرت خوشمون میاد.دروغ چرا؟ (3897289) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۹:۲۵
امروز حرف مردم رو زد (3896739) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۹:۳۷
شما به وعده هايتان عمل كنيد، جوانان شاد مي شوند، نياز نيست با موسيقي و... شادي براي جوانان بياوريد. (3896740) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۱۹:۴۳
خوب راست میگه دیگه (3896742) (alef-3)
 
دهقان سالخورده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۲۰:۰۲
آقای روحانی
از شما تعجب می کنم که بجای اینکه پاسخگویقول های عمل نکرده باشید دغدغه تان کنسرتیست که یک عده بروند ساعتی ولو با گناه خوش بگذرانند؟!
بجای پاسخگویی به جوانان در مساله اشتغال، کرسنت و قراردادهای نفتی ضرر آور، حقوق های نجومی، رکود، قول 100 روزه تحول اقتصادی و 1000 مشکل دیگر که حل نشده باقی مانده است به فکر کنسرتی هستید که معلوم نیست 1000 نفر بازدید کننده داشته باشد یا خیر؟ شما به فکر قشر 1 درصدی مرفه جامعه هستید؟ (3896744) (alef-3)
 
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۲۷:۰۸
کنسرت یا همه جا یا هیچ جا (3896770) (alef-3)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۲۷:۱۵
من شخصاً موافق موسقی نیستم . اما چرا آقایان از تریبون و قدرت اجرا خودشان برای جلوگیری از ربا و قاچاق کالا و ... شغل و ازدواج جوانان نمی کنند. (3896772) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۲۷:۵۶
کشور قانون دارد و قانون گذار (3896773) (alef-3)
 
فلانی
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۲۷:۵۹
از رئیس جمهور بابت دفاع از حقوق مردم متشکریم. مسئله صرفا کنسرت نیست. بلکه مسئله دفاع از حق مردم و مقابله با بیی قانونی ها و خود رایی هاست. (3896774) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۲۸:۲۹
هر کسی برای خودش قانون وضع نکند (3896777) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۲۹:۲۶
وزیر فرهنگ نباید کنسرت را لغو میکرد (3896780) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۲:۳۷
حلال و حرام خداوند استانی نیست (3896786) (alef-13)
 
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۴:۱۳
باز هم شعار و حرف های قشنگ قشنگ. شما فقط زورتون به کم کردن سود بانکی و گرون کردن خدمات و بدتر کردن وضعیت مردم می رسه. جایی که به نفع مردم باشه فقط حرف می زنین. ا. (3896788) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۴:۴۶
چند تا مجلس قانون گذاری داریم ما . !!!!؟؟؟؟؟؟ (3896790) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۵:۳۷:۵۲
نه اينكه حالا دولت خيلي از قوانين مجلس پيروي ميكنه! (3897277) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۴:۴۷
روحانی متشکریم عالی (3896791) (alef-13)
 
مرادبیک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۵:۵۹
بعضیا اندازه 4 تا مجلس قانون وضع میکنند برای کشور (3896796) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۷:۲۷
..کشورمان کشور قانون است ....؟؟؟؟؟؟ (3896799) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۹:۲۲
زنده باد روحانی... (3896802) (alef-13)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۵۱:۰۷
بجای این جمله ات میتونی جمله ی زیر رو جایگزین کنی:

زنده باد شعار بدور از عمل. (3897176) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۸:۰۹:۴۶
جوسازی اثری ندارد . (3897606) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۳۹:۲۳
کاش که در مورد دشمنان خارجی هم اینگونه رگ گردنتان بیرون میزد... رحماء بینهم اشداء علی الکفار (3896803) (alef-13)
 
کروندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۴۰:۴۵
این حرف کاملا اشتباه است که میگوید انهایی که کنسرت میخواهند مشهد را ترک کنند
خوب اونا هم میگن اونایی که کنسرت نمیخوان از مشهد بروند .
و این یعنی هرج و مرج (3896807) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۴۲:۵۴
امام جمعه همه مراکز باید مثل آقای علم الهدی وارد میدان شوند و بر امور شهرستان خودشون نظارت دقیق و قوی کنند و انقلابی وارد عمل شوند.
در همه ابعاد معنوی و اقتصادی و حکومتی باید چون ناظری قوی و آزاده وارد گود شوند و رکنی اصیل و شفافیت زا برای سیاست های غلط باشند. (3896814) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۲۷:۵۱
اگر قراره وارد شوند باید مسئولیت رو هم بپذیرند. نه که فقط امر و نهی کنن ولی هیچ وقت به هیچ جا پاسخگو نباشند (3896930) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۴۵:۲۹
من نظری در مورد حسن یا عیب بودن برگزاری کنسرت ندارم ولی اینکه همه باید تابع قانون مصوب مجلس باشند و نه نظر شخصی خود را حرف حساب میدانم. (3896817) (alef-13)
 
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۵۱:۰۸
به خاطر این حرف و موضع گیری ات ؛ رای ام حلال ات (3896830) (alef-13)
 
سیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۲:۵۵:۱۱
عالی‌بودآقای‌رئیس‌جمهور،توقع‌مان‌ازشماهمین‌بود.درغیراین‌صورت‌،قافیه‌راباخته‌اید. (3896839) (alef-13)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۵۸:۴۷
آقای رییس جمهور حرف بزنند و شما هم به به چه چه کنید. دریغ از عمل. (3897193) (alef-3)
 
میرمحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۰۱:۵۲
روحانی , دوستت داریم ... (3896849) (alef-3)
 
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۰۲:۴۷
واقعا برگزاری یا عدم برگزاری کنسرت چقدر برای مردم مهم است.
این حرفها می تواند بازی تبلیغاتی برای فرار از پاسخگویی در آستانه انتخابات و رای جمع کردن از بعضی از جریانها باشد.
از این بحثهای فرعی تا انتخابات زیاد خواهیم داشت. (3896853) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۲۰:۳۹
از برجام چه خبر؟ (3896915) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۸:۱۰:۲۹
عالیه ، شما چطوری (3897608) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۲ ۰۶:۳۹:۵۸
من خوبم
راستی از برجام چه خبر؟
موضوع را عوض نکنیم (3898321) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۳۳:۴۴
احسنت اقای روحانی (3896955) (alef-3)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۳۵:۴۰
دمت گرم کشور قانون رو خوب اومدی (3896960) (alef-3)
 
ابوطه
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۲۹:۵۷
قانون می گوید برای جوانان هم باید اشتغال آبرومندانه درست کرد در اینجا زبانتان بندآمده است اما برای چیزهای لهو لعب مانند کنسرت خودتان را می کشید دم از قانون می زنید. (3897398) (alef-13)
 
کاظم
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۴۹:۴۰
دراین چند روز چند نفر از اعضای دولت در صدا وسیما صحبت کردندکه کاملا باهم درتضاد بود
اما رییس دولت بند کرده به کنسرت !!
سیاسیون مردم را چی فرض کردن ؟
حالا ما هیچی نمیگیم شما هی جنگ زرگری راه بندازید ! (3896998) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۰۵:۱۴
عزیز من مسئله کنسرت نیست. الان دولت در مورد کنسرت کوتاه بیاد فردا یه مسئله دیگه. پس فردا میبینی یه منطقه اعلام استقلا میکنه. نمیشه که. الان رئیس جمهور و هیئت دولت باید از قانون و رای مردم دفاع کنند. حال چه در زمینه کنسرت چه در زمینه اقتصاد. مهم قانون و رای مردمه. (3897344) (alef-13)
 
سیدعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۳:۵۸:۳۶
شجاعت روحانی - محبوبیت ایرانی (3897029) (alef-13)
 
فارابی
Romania
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۲۰:۱۵
بنده به شخص اشتباه بزرگی کردم به ایشون رای دادم و ایشاا.. انتخابات بعدی جبران خواهم کرد (3897093) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۲۸:۱۶
حرف فقط (3897116) (alef-3)
 
قاسم زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۴:۳۱:۲۳
مردم زودتر از این ها منتظر واکنش شما بودند.... (3897125) (alef-3)
 
Turkey
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۱۰:۱۸
واقعا چنددرصد مردم دغدغه شون کنسرته؟ جنابعالی در مقام رییس جمهور بهتر نیست به مسایل مهمتری مثل : رکود /بیکاری/حقوقهای نجومی و.... بپردازید؟ (3897361) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۱۵:۳۰
با روحانی تا 1400 (3897371) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۲۹:۵۸
با روش آقای علم الهدی فقط هرج و مرج و دین گریزی و فاصله از نظام را خواهیم دید
درسته مردم ما بسیار صبور و نجیبند ولی بهتر است ایشان با این روش آتش زیر خاکستر را روشن نکنند
ای کاش این نظام و کشور دلسوز واقعی داشت (3897399) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۶:۵۷:۲۳
برخی گفته اند که مشکلِ مملکت کنسرت نیست و به همین سبب به رئیس جمهور خرده گرفته اند. اگر این موضوع مهم نیست چرا امامِ جمعه و دادگستریِ مشهد این‌قدر وقتِ خود را صرفِ آن می‌کنند؟ (3897467) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۷:۲۱:۴۴
الحمدلله همه مشکلات مردم حل شده(نان، آب، بهداشت، هوای پاک و . . . . ) فقط مونده مشکل کنسرت شون که الحمدلله از رییس جمهور تا بقیه دنبال حل آین آخرین مشکل مردم نیز هستند. (3897510) (alef-13)
 
ابول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۷:۲۳:۰۵
باشعارنمیشه،اگه راست میگی اولین کنسرت هرچه سریعتر برگزاربشه،فقط حرف میزنه روحانی!!! (3897513) (alef-13)
 
Malaysia
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۷:۲۶:۱۱
زنده باد آقای علم الهدی... (3897518) (alef-13)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۷:۵۸:۰۰
در پاسخ به نظر دوستانی که میگن موضوعات مهم تری از کنسرت وجود دارد :

جهان چون چشم و خط و خال و ابروست که هرچیزی به جای خویش نیکوست (3897577) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۱۹:۱۴:۲۹
شجاعت و جسارت اقاي روحاني در اين مورد قابل ستايش است (3897696) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۲ ۰۸:۵۳:۳۶
ترس و واهمه اقای روحانی در مورد 1+5 مثال زدنی است (3898503) (alef-3)
 
طبس استان یزد
Germany
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۲۱:۰۷:۳۶
روحانی تنها نیست. (3897829) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۶-۰۱ ۲۱:۱۶:۳۹
درود بر رئیس جمهور محبوب روحانی (3897839) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.