نظر منتشر شده
۱۴۵
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 369588
من یک اصلاح طلبم، خانم نماینده با آبروی اصلاح طلبی بازی نکنید
بخش تعاملی الف - مزبان حبیبی، 15 تیر 95
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
سال ها با ایده اصلاح طلبی فعالیت داشته ام، همیشه قبل و بعد از انتخابات فقط یک مدرس ریاضی بوده ام، اما وقتی امروز، متن دفاعیه خانم نماینده را در دفاع از همسر و اقوامشان از تریبون مجلس، آن هم زمانی که باید از حقوق مردم دفاع می کردند، خواندم تمام دنیا دور سرم چرخید و چشمانم سیاهی می رفت.

مگر امکان دارد این همه ریشخند به مردم و نمایندگان آن ها؟
مگر می شود کسی اینهمه حقوق ملت را ناچیز بداند که زمان جلسه علنی مجلس را برای دفاع از اقوام خود صرف کند، صرف خواندن بیانیه ای که پیشتر برای انتشار به خبرنگاران داده بودند؟

چرا جناب آقای مطهری که به شجاعت شناخته شده اند، از ادامه دفاعیه خوانی ایشان جلوگیری نکردند، خود جای سوال دارد. از بزرگزاده دلاوری چون مطهری انتظار بیشتری داشتیم.

چرا این نماینده محترم مجلس شورای اسلامی به جای صحبت کردن در مورد موضوع، به خواندن متنی اقدام می کنند که هیچ ارتباطی با موضوع ندارد و در واقع یک لایحه دفاعیه است و باید در محضر دادگاه خوانده می شد. آیا ایشان به قانون اشراف ندارند یا تعمدا به قصد خاصی اینکار را انجام داده اند؟

با این رفتار ایشان، نمی توان به صحبت های خبرنگاری را قبول کرد که می گفت: برخی برای سرپوش گذاشتن بر فیش های نجومی خود، به خبرنگاران پیشنهاداهای نقدی داده اند.

بسیار تاسف بار است که کشوری با این همه مشکلات مالی و خانواده هایی که برای خرید ارزاق عمومی خود دچار مشکل هستند، خانم نماینده از شخصی دفاع می کنند که ماهیانه ۵۷ میلیون تومان دریافتی داشته اند.

به نظر منِ نویسنده اصلاح طلب، اگر این عمل توسط نماینده ای از جناح مقابل انجام شده بود، برای شخص من قابل تحمل تر بود، اما متاسفانه این اتفاق برای کسانی رخ داده که برچسب اصلاح طلبی را یدک می کشند.

از ایشان چند سوال دارم:
۱- ما فرهنگیان سال ها است که به این فیش های حقوقی اعتراض داریم، اما صدایمان به جایی نرسیده است، به عنوان یک ایرانی و کسی که به اندازه آن هایی که متن به دفاع از آنان خوانده شده است، به اندازه زمان قرائت متن از مجلس زمان می خواهم، آیا امکان پذیر است؟

۲- آیا تمام کسانی که در مورد آن ها شایعاتی در جامعه وجود دارد، اجازه دارند متن هایی را به ایشان دهند تا در مجلس قرائت شود؟

۳- ایشان برآورد کرده اند که زمانی که ایشان متن را قرائت نموده اند، چقدر برای کشور هزینه در بر داشته است؟

من محاسبه می کنم: ۲۹۰ نفر حقوق متوسط ۱۲ میلیون تومان و تقسیم بر ۲۴ روز کاری و تقسیم بر هشت ساعت، می شود: ۱۸۱۲۵۰۰۰ تومان (در این محاسبه حقوق پرسنل مجلس لحاظ نشده است)، یعنی ایشان ۱۸۱۲۵۰۰۰ تومان از بودجه کشور را برای دفاع از اقوامشان به هدر داده اند. از مدعی العموم خواهش می کنم در این مورد اقدام کنند.

۴- آیا ایشان از حقوق خود، همسر و پدرشان در سال های گذشته اطلاعی ندارند؟ لطفا یک بار دیگر به فیش ها نگاهی بیندازید تا متوجه شوید بسیاری از این مزایا را دیگران ندارند.

۵- وقتی خودشان سواستفاده از قانون را قبول کرده و استعفا کرده اند، شما چرا از آنان دفاع می کنید؟ اگر دیگران هم چنین خطایی می کردند شما باز هم از آن ها دفاع می کردید؟

۶- به عنوان یک اصلاح طلب از شما سوال آخر را می پرسم: اگر یک نفر اصولگرا این کار را کرده بود، نظر شما درباره وی چه بود؟

در پایان ضمن درخواست از شما بابت عذرخواهی از ملت، به ویژه اصلاح طلبانی که به حمایت آن ها پا به مجلس گذاشته اید، انتظار دارم خودتان از نمایندگی مجلس استعفا دهید.
 
کلمات کلیدی : مزبان حبیبی
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۱:۳۴:۱۲
کاملا موافقم
تنها استعفا باعث قبولی عذرخواهی ایشان است در غیر این صورت باید اعتبار نامه ایشان رد شود (3805652) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۶:۳۴:۴۶
بنظرم گناه آقای مطهری کمتر از این خانم نیست که اجازه داد به حقوق مردم و مجلس خیانت شود. (3806350) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۳۳:۴۶
ملاک قانون است مطهری 3 بار باید اخطار میداد و بعد قطع میکرد که همین کارم کرد ضمن اینکه این خانوم در نطق قبل از دستور میتونه راجع به این مساله صخبت کنه و این خانوم حرمی مرتکب نشده جرم ایشون رو میشه بفرمایید؟ (3806608) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۰:۲۵:۳۴
یعنی شما انتظار دارید نماینده مجلس جرم بکنه؟
عزیز من، وقتی قانون گذار به قانون پایبند نباشه چه انتظاری از بقیه هست؟ ایشون از مجلس وقت گرفتن برای کاری دیگه(سوال از وزیر) اما یک نطق خانوادگی خوندن، این یعنی تخطی از قانون، تخطی از قانون هم یعنی جرم (3808627) (alef-11)
 
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۵:۰۳:۳۲
اگر سفره انقلاب پهن است چرا برای مردم پهن نیست؟ چرا برای جانبازان خانه نشین پهن نیست؟ چرا برای جوانان بیکار باز نیست؟ انقلاب بدون مردم و حضور مردم معنی دارد؟
حیف از این جایگاه نمایندگی که نصی چنین خانم خام اندیشی شده است
بخورید و بیاشامید، نوش جان، ولی شما را به همان خدایی واگذار می کنیم که شما را آزمود و شما رفوزه شدید (3807225) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۰۱:۰۵
البته این طور هم نبود که مطهری هیچ کاری نکنه
چند بار بهش تذکر داد و چند بار هم میکروفونش رو قطع کرد
ولی خوب ما انتظار داشتیم کلا قطع کنه (3807310) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۰:۴۷:۱۶
درسته که آقای مطهری نباید اجازه می داد ایشان از وقت مجلس سوء استفاده کند ولی مشکل اساسی رسوخ اشرافیگری در جایگاههای تاثیر گذار نظام ، آنهم در قالب اصلاح طلبی است . شاید هم به همین دلیل بستر آرای اصلاح طلبان در قشر مرفه قرار دارد (3807465) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۰۸:۴۸:۵۳
آراي اصلاح طلبي در قشر مرقه ناشي از ساختار غلط انتخابات است. (3818324) (alef-11)
 
آراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۶:۴۶:۴۳
زمانی که دوستان اصولگرا در مجلس از هر دری صحبت میکردن بجز مشکلات مردم و فقط به فکر باند خود بودن شما کجا بودی که امروز نطق میکنی و بخاطر عدم راهیابی دوستان اصولگرا به مجلس از تهران چنین اظهارنظر میکنی (3806370) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۴۴:۴۹
شما هم که مثل خانم نماینده استدلال می کنی
عزیزمن، نام نویسنده رو توی اینترنت سرچ کنی متوجه میشی که اونموقع هم حرف زدن، این شما هستید که بدون منطق به قضاوت نشستید. (3806625) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۵۰:۵۳
اصولگرا و اصلاح طلب ندارد
کار این دختر بچه خیلی زشت بوده حتی زشت تر از کار پدر و شو هرش

ضمنا نویسنده اصلاح طلب بوده مرد حسابی (3806642) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۱:۰۸:۲۳
ماست مالی نکن...حالا اصولگرا ها خطا کردندبعد یکی مثل این خانم بیاد بدترش را انجام بده؟ (3806753) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۱:۰۸:۴۰
شما اصلاحات چی ها هیچگاه تخلفات خود را نمی پذیرید (3806754) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۰:۲۷:۰۱
دوست عزیز، حداقل نویسنده این مطلب به عنوان اصلاح طلب، این خطا رو پذیرفته و نکوهش هم کرده (3808631) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۲:۴۵:۲۸
متن رو خوندی؟
کی این متن رو نوشته؟ (3808875) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۱:۵۵:۵۰
دوست عزیز ایراد شما به جاست اما آیا جواب یک اشتباه را باید با یک اشتباه بزرگتر داد؟ (3807557) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۵:۰۳:۴۳
این زمانی که میگی کدوم زمانه (3807833) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۲۳:۲۴:۴۰
خیلی خوبه واسه 57 ملیون پیگیر میشن دوستان اصولگرا
اینشالله واسه 700 میلیارد دلار هم طلبکار بشن (3808248) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۷:۲۷:۵۹
خیلی هم کار خوبی کرد ، به طرف گفتید دزد باید از خودش دفاع کنه (3806437) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۴۸:۳۴
به هر کی هر چی بگن باید بره مجلس از خودش دفاع کنه؟

ضمنا کسی نگفت دزد، (3806635) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۵۳:۲۲
دفاع توی مجلس یا دادگاه؟ (3806646) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۲:۳۱:۲۸
کجا باید از خودش دفاع کنه؟
زمان مجلس؟ اون هم به بهانه ی سوال از وزیر؟ بقیه مردم چطوری باید از خودشون دفاع کنن؟ به این نمیگن رانت؟ (3806856) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۳:۵۰:۲۵
فامیلشی؟مگه توی مجلس بهش گفتن دزد که تو مجلس دفا کنه؟ (3806995) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۲۳:۵۳:۱۷
اگه کارخوبی کرده شما چرا نام و نام خانوادگی تون را نمی نویسی.البته ما به ابن مخفی کاریها عادت داریم. (3808274) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۰۰:۰۹:۰۷
از تریبون مجلس؟ (3808287) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۱:۳۳:۳۲
تریبون بهش داده بودین؟ چه تریبونی داشت؟ (3808757) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۷:۲۹:۲۹
ن محاسبه می کنم: ۲۹۰ نفر حقوق متوسط ۱۲ میلیون تومان و تقسیم بر ۲۴ روز کاری و تقسیم بر هشت ساعت، می شود: ۱۸۱۲۵۰۰۰ تومان (در این محاسبه حقوق پرسنل مجلس لحاظ نشده است)، یعنی ایشان ۱۸۱۲۵۰۰۰ تومان از بودجه کشور را برای دفاع از اقوامشان به هدر داده اند. از مدعی العموم خواهش می کنم در این مورد اقدام کنند


حالا مثلا تو این همه مدت مجلس چه کار مثبتی انجام میشه همیشه ؟ هیچی ! (3806439) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۱۳:۴۶
مكر نمايندگان قبل صلوات كار ميكردن (3806579) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۵۲:۱۷
جرف را بگیر بعد نظر بده عزیزم (3806645) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۳:۵۳:۵۲
نه ولی اینقدر و...نبودن (3807001) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۲۰:۳۹:۲۳
ترا بخدا با قبليها مقایسه نکنيد عمل خلاف از هر کسی سر بزند مورد پذيرش نيست. چه اسم اصلاح طلب بر خود بگذارد چه اصول گرا. کار اين دختر و پدرش مردود است. (3808130) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۵۳:۵۷
خوب باید بدونن که یک متن خواندنشون چقدر برای ملت هزینه داره (3806648) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۲۸:۵۶
اخراج لازم نیست, بگذارید 4 سال از شرمندگی اعمال پدر و شوهر و خودش, تنبیه شود, اخراج شود, مظلوم نمایی میکنند , پدر و دختر (3806519) (alef-13)
 
h.v.z
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۱:۲۳:۰۷
اینها اهل شرمندگی نیستند بیت المال را ارثیه خویش می پندارند (3807506) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۲۸:۵۹
استعفا یا اخراج، اگر اخراج نشود من دیگر به اصلا طلبان رای نخواهم داد (3806520) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۵۴:۱۷
خیر برادر من. استعفا و برخورد با سو استفاده از مجلس و خیانت در امانت و همچنین تکلیف صرافی و حق ااوقات فراقتش هم باید مشخص بشه (3806549) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۲۱:۵۲
البته بعد از محاکمه در یک دادگاه بی طرف وصدور حکم محکومیت ! (3807330) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۲:۳۱:۵۸
ابتدا استعفا و سپس محاکمه (3806857) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۰:۴۳:۴۲
مگه اصلاحطلبی با فتنه 88 ابرویی براش مونده؟ (3807070) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۲:۴۹:۳۲
خوشم میاد که هنوز هیچ دادگاهی برگزار نشده و شما حکم به تقصیر اصلاحطلبی دادید (3808881) (alef-11)
 
سامان
Canada
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۲:۵۳:۵۴
خيلي خوبه كه ميتونه دفاع كنه. امروز از خودش و فردا هم از ملت. اگر همه نماينده ها اينطور بودن مردم غم نداشتن. ضمنا نماينده هاي دوره هاي قبل البته به جز توكلي خيلي حرف بي ربط ميزدن در تريبون مجلس و وقت مجلس رو حرام ميكردن. بريد گوش كنيد نماينده ها چي ميگفتن قبلا. متوجه ميشيد كه چه خبر بوده. (3807177) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۵:۰۴:۴۵
با دزدی و حقه بازی نمیشه عدالت اجرا کرد فهمیدنش سخته؟ (3807834) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۳:۳۵:۱۵
ائتلاف، جناحف گروه، جبهبه سیاسی و اینها همه مشخصات ضعف در یکی ازکان دموکراسی است یعنی عدم وجود تحزب واقعی.
هر چند دموکراسی ، کاندیدای مستقل ممکن میداند، ولی تنوع حزب باید محور کار دموکراسی و انتخاباتش باشد. وقتی خزب درست و حسابی، طی سالها تجربه و برنامه باشد، با شناسایی افارد متخصص و سایشته، با برنامه به مردم معرفی میکنند، در متیجه انتخاباتی لیستی و فله ای و احسااس و اعتارضی و این قبیل اصطلاحاتی هیجانی بوجود نمیاد. مردم کمتر در انتخاب اشتابه میکنند، دموکراسی کاملتر و قوی تر وشده و اعتماد عمومی هم بیشتر میشود، چون مسئولیت پذیری منتخبان با حزب و برنامه و رای بالاتر میرود. (3807200) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۱:۴۱:۱۰
انتخابات تهران باعث افشا خيلى چيزها ميشود (3805675) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۵۱:۰۷
به نظر من 4 سال دیگه اگه باز این 30 نفر رو رد صلاحیت کنن و کسی نمونه باید دست به دامن زندانی ها و...بشیم که بیان ثبت نام کنن. اخه اینکه همه رد صلاحیت بشن بعد یک عده بیان بعد بگیم چرا اینا اومدن و ادم دیگه ای نبود و..جای بحث بسیار زیاد داره
این خانم مثلا کسی بوده که صلاحیتش تایید شده و ادمهای بسیاری بودن رد شدن (3806545) (alef-13)
 
عمران
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۲:۱۹:۳۷
ایشان یا به انتخاب یا بالاجبار باید از سوی اصلاحطلبان طرد شده و از سمت نمایندگی استعفا بدهند. (3805785) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۲:۳۳:۵۰
کاملا موافقم
باید اخراج بشه از دایره اصلاحات (3806859) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۲۳:۱۲
چرا ؟ چون تنها جایی که می تونسته از خودش وخانوادش دفاع کنه همینجا بوده ؟! (3807333) (alef-11)
 
مهدی
Thailand
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۲:۲۶:۱۲
سلام

واقعا به شدت رفتار ایشان غیر حرفه ای و تاسف آور بود. من هم به ایشان میگویم جهت احترام به رای دهندگان به شما از مقام نمایندگی استعفا کنید. در سوء استفاده شما و خانواده تان از مناصبتان هیچ شک و شبه ای وجود ندارد.
آقای خاتمی هم باید از ما عدر خواهی کند که در پیامی به ما گفت به لیست امید رای دهیم.
من و خانواده بسیار پشیمانیم و اگر میشد رایمان را پس میگرفتیم. (3805795) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۲:۲۶:۳۸
روزگار غریبیست ای نارنین (3805797) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۲:۳۰:۴۹
سلام
ابتدا از خداوند می خواهیم که او آبروی هر کسی را حفظ نماید.
خوب است تحقیق و تفحصی در زمان لیست بندی کاندیدای نمایندگی در تهران صورت گیرد تا روشن گردد چگونه دختر آقای حسینی و لابیگری چه افرادی در لیست امید قرار گرفت که همه را نامید کرده است. (3805814) (alef-11)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۲:۴۲:۴۱
فقط استعفا گرچه بعید میدونم که صدای ما به جایی برسه همین که اقای مطهری اجازه خواندن این انشاء خانوادگی رو به این خانم دادن نشون میده که پارتی این خانم کلفتر از این حرفاست ایران هم که قربونش برم مهد پارتی و لابی گری (3805835) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۲:۴۹:۳۰
حرف دل ما رو زدی، تنها امید به اصلاح مملکت اصلاح طلبان بودند که این هم... تنها با اخراج این خانم از فراکسیون امید می توانم باز هم امید به اصلاح ممکلت داشته باشم. کاش می شد از مجلس اخراج بشه. (3805853) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۳:۱۰:۳۱
وقتی به اسم اصلاحات میای تا رای جمع کنی همین میشه (3805882) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۳:۳۶:۱۶
همه اصلاج طلبها رد صلاحیت شده بودن کسی نبود نمیشد که لیست رو هم خالی بذارن شما بودی چیکار میکردی؟ (3805943) (alef-13)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۶:۳۶:۱۳
کلی کیس های بهتر و اساتید دانشگاهی و مدیران خبره بودن چرا رو اونا توافق نکردند (3806354) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۳۱:۲۰
مثال بزن (3806604) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۲۳:۵۳
چون رد صلاحیت می شدن ! (3807335) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۷:۳۷:۰۳
چون اونها از عهده هزینه ها برنمی اومدند. (3807960) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۷:۲۵:۵۶
من اگر بودم با عقل و شناخت رای می دادم نه چشم و گوش بسته به لیست. حالا 4 سال از این نمایندگان بصیر و عدالت طلب استفاده ببرید شاید درس عبرتی شود. (3806431) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۲۸:۵۴
جناب اصلاح طلب جدای از این که عمل این خانم صواب یا نا صواب ! جنابعالی همان نیستی که مرتب وتحت عناوین مختلف کامنتهایت پای تمام مطالب مرتبط با فیش های حقوقی منتشر می شود وحالا همه را یکجا جمع کرده ای و یکباره ارائه داده ای ؟! چون نظرات شما بسیار شبیه کامنتهای مخاطبان است وتکراری ! (3807343) (alef-11)
 
مزبان حبیبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۴:۱۲:۵۲
دوست عزیز و هموطن گرامی، هیچ جا بدون ذکر مشخصات مطلبی را بیان نکرده ام و اگر مطلبی نیاز بوده که نام خود را ذکر نکنم از بیان آن صرف نظر کرده ام.
نمی دانم کدام کامنتها منظورتون بوده اما به هر حال این نظرات من بوده که منتشر شده، شاید اشتباه باشن.
در ضمن تشابه کاممنتها با مطلب هم میتونه اشتراک تفکر من و نویسنده کامنتها در مورد خانم نماینده باشه.
امیدوارم این رنجش خاطر رو به بزرگواری خودتون عفو کنید، به هرحال اون کامنت ها از من نبوده (3808986) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۲۹:۵۱
من هم اصلاح طلب هستم، این بهانه خوبی برای توجیه این خیانت نیست، اصلاح طلبان مجلس باید هرچه سریعتر این خانم رو از مجلس اخراج کنن (3806521) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۱:۲۰:۵۲
رد صلاحیت شده ها هم مثل این خانم بودند .چه فرق میکرد (3806763) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۱:۵۲:۱۵
اولا لیست تنها مخصوص اصلاحات نبود و لیست فراگیر بود...می توانستند جایگزین کنند مگر امثال جلالی و مطهری اصلاحات بودند؟ نخیر (3806802) (alef-11)
 
جلیلی
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۲:۱۲:۴۴
من بودم نه لیست میدادم نه رای.شما حالا نتیجه حضورت رو ببین (3806827) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۲:۳۳:۲۳
اگه من بودم آبرومو حراج نمیکردم فقط برای اینکه لیست پر باشه. متاسفم که اینو میگم ولی اصلاح طلب ها اعتبارشمونو بد خرج کردن. (3807168) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۲۲:۲۱:۴۲
اصلاح طلب؟ چه چیزی را می خواهند اصلاح کنند؟ فیش حقوقی پدرشان را؟ ماهانه 57 میلیون تومان کم بوده؟ حالا از تریبون مجلس هم از این پرداخت های ناحق حمایت می کنند. خوب است. اصلاح طلب برازنده نام شما است. بگویید تا مردم شما اصلاح طلب ها را بهتر بشناسند. تا آگاهانه تر به شما رای بدهند. (3808206) (alef-13)
 
h.v.z
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۱:۲۷:۰۹
من بودم به فهم خودم رجوع میکردم نه اینکه شعورم را اجاره بدم تا هر کس و ناکسی 4سال سرنوشتم را در دست بگیرد (3807511) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۳:۱۳:۱۳
عالیییی (3805886) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۳:۲۱:۱۴
این خانم باید از مجلس اخراج بشه، تا کسی جرات خیانت به رای مردم رو نداشته باشه (3805902) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۱۶:۱۳
این همه به مردم خیانت کردند قانون باهاشون چه برخوردی کرد؟؟
تازه این خانوم چه خیانتی کرد؟ پدرشون از ضعف قانون سو استفاده کردند (3806499) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۴۶:۳۰
چه سواستفاده ای؟
ایشون وقت گرفتن که از وزیر اقتصاد سوال کنن نه متن دفاعیه بخونن (3806628) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۳۰:۳۱
انشالله اخراج میشه و الا به هیچ کدومشون رای نمی دیم (3806522) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۲:۴۱:۵۶
دقیقا چه خیانتی؟ (3806871) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۴:۳۵:۳۴
بدتر از همه اونهایی هستند که معبود عده ای ادم های احساساتی هستند ومیگویند به تمام لیست رای بدهید ک عده ای را میفرستند مجلس که یا مثل نماینده مورد بحث دنبال منافع خانوادگی هستند یا از پشت به فراکسیون عارف خنجر میزنند. (3806072) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۵:۱۹:۰۰
به نظر من سرکار خانم بایدتا پایان دوره نمایندگی ارام در مجلس بنشینند و دم بر نیاورند همین (3806193) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۱۷:۳۴
و حقوق بیخودی بگیرند؟!! (3806502) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۱:۰۹:۴۷
نه که اون یکی ها حقوق با خود میگیرند!!!!! (3806756) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۳۱:۱۹
ایشون باید اخراج بشه، قبای نمایندگی مجلس بر تن ایشان بی نهایت گشاد است (3806524) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۲:۲۹:۵۹
اخراج و محاکمه (3806853) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۵:۴۳:۴۶
تکرار می کنم مسئول این وضع همون آقای تکرار می کنم. (3806255) (alef-13)
 
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۵:۵۱:۱۲
کار این خانم اشتباه بود و باید صادقانه از مردم معذرت خواهی کنه. (3806268) (alef-13)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۵:۵۱:۵۰
جناب معلم ریاضی اصلاح طلب باید بهتون بگم اینا اینجورین... تکرار می کنم.. اینا اینجورین
استاد شامورتی بازی سیاسی و مظلوم نمایی و حق ناحق کردن
حالا هی برو به هر دو لیست رای بده (3806270) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۴۷:۵۴
نماینده خطا کرده و باید تنبیه بشه، تنبیه ایشون هم اخراجه (3806631) (alef-11)
 
عمران
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۵۶:۲۰
شما هم برو از شورای نگهبان که این خانم را تایید صلاحیت کرده حمایت کن. (3806654) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۲۳:۲۳:۵۴
حالا سال دیگه انتخاباته
باز هم به هر دو لیست رای میدیم
این مملکت فعلی از مملکت 8 سال پیش خیلی بهتره (3808247) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۶:۳۰:۳۶
الهی حرام باشه اون حقوق مجلست که با رای ساده لوحانه ی من و امثال من رفتی تو مجلس الهی روز بروز اینهایی که از موقعیتهاشون سواستفاده میکنند. ، رسواتر شوند .. خدا ازشون نگذره (3806342) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۵۰:۳۹
عزیرم اونا چطوریند؟
دکتری از آکسفورد لندن (3806641) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۶:۴۰:۴۹
انتخابات تهران و شهرستان ها در این دوره مشخص میکنه شهرستانی ها توسعه سیاسی بهتری داشته اند و یا تهرانی ها!!!!
آیا از نظر تهرانی ها توکلی اصول گرا بود ؟؟؟ که به او رای ندادند.
آیا ... (3806362) (alef-13)
 
مهران از برلين
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۶:۵۰:۰۳
بابا خانم اومد گفته اسم ما رو بذاريد تو ليست، براش زياد اصلاح طلب و اصوالگرا و اين بازي مازي ها زياد مهم نبوده.حالا اين ليست نشد اون ليست، فقط سر برج پول نمايندگي رو به حساب واريز كنند با اين تورم و بيكاري اين خانم بيچاره كي كجا به اش كار ميداد و ازش هيچي نميخواست!!
"جاست فور فان" بقول اونايي كه نوتلابار ميرند(ببخشيد نون داغ شكلات داغ فروشي ميرند) اومد تو مجلس!!!
شما اشتباهي گرفتي داداش اصلاح طلب، برو يه خوره ديدت رو اصلاح كن!! (3806378) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۱۷:۴۷
جناب مهران از برلین !! ما نسبت به سخنانی که می گوییم به درگاه خداوند مسئولیم ! شما چرا ایشان را قضاوت می کنی ؟ شما حرفش را بشنو مختاری بپذیری یا نپذیری !پدر ایشان طبق نگاه اول به فیش حقوقیش خلاف کرده اما آیا دادگاهی اورا محاکمه کرده وحکم علیه او داده که شما به این راحتی هرچه دلت می خواهد بر زبان می آوری ؟ (3807322) (alef-11)
 
محبوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۷:۰۸:۱۶
هر چیزی بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک (3806405) (alef-13)
 
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۷:۱۰:۲۲
واقعا جای تاسف دارد، دلم می سوزد برای مردمی که این خانم نماینده آنها شده است... شاید هر بلایی سر ما مردم ایران بیاید، حق مان باشد. خودمان به این طور اشخاص رای دادیم (3806407) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۷:۱۹:۳۶
دور باطل چپ و راستی! اینجا شده امریکا انگاری! دموکرات و جمهوری خواه! (3806421) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۷:۳۰:۳۱
ازاینکه به ایشان که متاسفانه درلیست اصلاح طلبان بوده بدون شناخت وبه صرف لیست رای داده ام بسیار متاسفم آقای عارف سرلیست اصلاح طلبان که به اعتمادوی به امثال این خانم رای داده ام می خواهم نظارت بیشتری برهم گروهی های خودداشته باشد (3806443) (alef-13)
 
اسدمظفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۲۴:۰۹
کم کم داره ازاصلاح طلبها خوشم میاد.الکی مثلا من توبه کردم (3806508) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۸:۵۲:۱۱
نه تنها باید اخراج بشه بلگه به خاطر سو استفاده از جایگاه نمایندگی مجازات هم بشه. خیانت درامانت و مکرو فریب در مجلس کرده و باید دادستانی برخورد بکنه (3806546) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۵۰:۳۶
مجازات کمترین انتظار ماست (3806640) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۰۵:۲۴
نه جانم شلوغش نکنید ببینید چه گفته همین ! (3807314) (alef-11)
 
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۹:۰۳:۵۸
شاىد حق واقعا با اوست لطفا سرىع قضاوت نکنىد در سىاست بازى نمىشود ىکطرفه به قاضى رفت. (3806562) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۲:۲۹:۳۰
شاید؟
اما من مطمئن خانم نماینده خیانت کردن
لطف می کنید و موضوع جلسه رو نگاه می کنید تا ببینید حق با کیه؟ (3806852) (alef-11)
 
فریدون ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۶:۳۰:۴۴
اینجا حرف از حق و نا حقی نیست حرف از سوء استفاده ایشان از جایگاه مجلس است و باید محاکمه شود (3807917) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۰:۱۰:۱۸
خیلی ببخشید ولی مگر وضعیت بقیه اصلاح طلبان بهتر از ایشان است ؟ در ثانی یک اصلاح طلب واقعی تا اخرین قدم از وکیلش دفاع کرده و اسیر جوسازی ها نمیشود . درضمن ابتدا باید ثابت کنی اصلاح طلب هستی تا از جانب انها صحبت کنی . بیخود به یک دختر مظلوم میتازید که چه ؟ حرف آخر را مردم میزنن که انها هم در انتخابات جواب شما را دادند و نگذاشتند حتی یک نمایند از طیف شما وارد تصمیم گیری های کلان شود و اگر باز هم انتخابات شود به ایشان رای میدهند . واسلام (3806681) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۰:۳۳:۲۴
دوست عزیز، الحمدلله در خارج از کشور زندگی می کنید و اینترنتتون فیلتر نیست(آیکون پرچم شما این رو نشون میده) یه جسنجوی کوچیک در اینترنت و متن هایی که نویسنده قبلا نوشتن(بخصوص دوره مجلس قبل) میشه فهمید که نویسنده اصلاح طلب هست یا نه.
در ضمن به همان دللایل شما، شما هم نمی تونید از جانب اصلاح طلبها صحبت کنید. (3808641) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۳:۳۷:۲۱
تا آخر از همه نمایندگان دفاع می کنیم اما نه به هرقیمتی و از هر کسی.
متخلف باید مجازات شود حتی اگر نماینده مجلس باشد (3808953) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۱:۳۳:۵۳
با با شما چقدر سخت میگیرید. یه خانوم تازه کار بی تحربه است دیگه. انشالله یاد میگیره دوره های بعد چگونه سیاست بازی کنه و رای بیاره. (3806783) (alef-11)
 
ش.ش
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۱:۳۶:۵۶
در اين ميان ضعف شديد مديريتي و انظباتي مجلس خيلي بيشتر مشخص شد
وقتي براي حضانت و حراست از آستان افكار و آراي ملت هيچ برنامه و تمهيداتي ندارند وقتي توهين به ملت را در داخل مجلس وتوسط خود مدعيان خادمان ملت شاهد باشيم بدون اينكه اقدامات تنبيهي ازم انجان بگيرد
يقينا از اين به بعد بايد شاهد رفتارهايي بس هنجار شكن تر و بي باكانه تر و حرمت شكن و قانون شكن تر تز سوي چنين افرادي در داخل مثلا قوه مقننه و بيرون باشيم
اين ضعف اگر نيست پس چيست ؟ اين وا دادن و ندانم كاري و تسليم بي قانونان شدن نيست پس چيست ؟ (3806786) (alef-11)
 
مختاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۲۳:۱۵:۴۸
از همون اول مشخص بود این مجلس میشه مجلس بچه بازی. امیدوارم هیئت رئیسه جلو بی ارزش شدن مجلس در اذهان عمومی را بگیرد. (3806934) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۰:۱۲:۰۷
وقتی مردم تهران چشم بسته به یک لیست که فقط اسم قشنگی بنام اصلاح طلب داشتند رأی دادند ، نتیجه اش همین میشه!!!!! (3807024) (alef-11)
 
علي
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۰:۳۸:۳۱
در اشتباه و غير قانوني بودن كار اين خانم شكي نيست. ايشان بايد به عنوان نماينده مردم در مورد مسايل و مشكلات مملكت صحبت كنند نه موضوعات شخصي

اما از نگارنده سوال دارم كه آيا حقوق ٥٧ ميليوني براي مدير عامل صندوق توسعه خيلي زياد است؟ آيا او بايد مانند افراد عادي حقوق بگيرد؟ خير حقوق او بايد در همين حدود باشد (3807061) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۴:۱۵:۰۹
به نسبت دریافتی یک فول پروفسور در دانشگاههای کشور، این عدد بسیار زیاد است (3808993) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۲:۲۹:۱۷
عاشق اصلاحاتم اهواز که دارد تهرانیزه میشود
امیدوارم شهرهای کوچک هرچه زودتر به بلوغ سیاسی برسند و راه امام واصلاح جامعه را درپیش گیرند (3807165) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۵:۴۹:۱۹
بحث این نیست که حق با اوست یا نه بحث این است که او از تریبون مجلس به جای پرداختن به حقوق ملت از منافع شخصی استفاده کرده. (3807234) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۰۴:۱۴
خوب وقتی هیچ کس حاضر نیست دفاعت را گوش کند از هر تریبونی از خودت دفاع می کنی خوب بگذارید پدر این خانم به صدا سیما بیاید یا در یک رسانه معتبر وبی طرف از خودش دفاع کند شاید دلیل قانع کنندی برای این برداشتها داشته باشد ! (3807313) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۳:۳۵:۴۸
بقیه مردم میتونن از خودشون دفاع کنن که پدر 57میلیونی ایشان نمی تواند؟ بقیه مردم چیکار باید بکنن؟
بحث همین رانت خواری و استفاده از حقوق ملت برای دفاع از حقوق اقوام بوده (3808945) (alef-11)
 
امیر
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۶:۰۲:۱۲
افرادی مثل این خانم باید از جناح اصلاح طلبان اخراج تا اعتماد مردم به اصلاحات محفوظ بماند (3807236) (alef-13)
 
lمحمد
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۷:۳۲:۱۷
ايشان سركار خانم دكتر اصلاح طلب نما هستند و باز هم تشكر مي كنم از آقاي دكتر علي مطهري كه چند بار با ادب ابو الفضل عباس (ع) گذاشتن اين خانواده از خو راضي حرفشان را بزند اميد وارم اصلاح طلبان مجلس از هر كسي كه تخطي مي كند طبري بجويند. (3807272) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۰۲:۰۲
بله آنها هم حق دفاع دارند ! (3807312) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۲۰:۴۲:۱۸
مجيد دلبندم اين تبري است نه طبري!!! طبری بدبخت !!! (3808132) (alef-11)
 
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۳۵:۵۰
به عنوان کسی که به لیست رای داده و ایشان نیز از آن جمله بودند از پیشگاه خداوند منان طلب عفو و گذشت دارم. اگر ایشان استعفاء دهند حداقل کاری است که برای کمتر شدن عواقب سوء رای اینجانب به عنوان کسی به ایشان اعتماد کرده ام، انجام میدهند. برایشان در گرفتن این تصمیم درست دعا میکنم. (3807354) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۴۸:۰۷
این خانم یا باید خودش استعفا دهد و یا به زور برکنارش کنند و گرنه این برای جناحی که ایشان را به مردم معرفی کرده بسیار گران تمام خواهد شد و اعتماد و رای مردم را از دست خواهد داد. (3807367) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۰۹:۵۷:۴۰
آقای مطهری هرچه باشه مدیرخوبی نیست.نمی تواند مجلس راخوب اداره کنه. (3807382) (alef-11)
 
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۰:۴۴:۱۸
عارف مقصر است چرا در لیست جا دادی جواب بده (3807456) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۱:۱۷:۳۸
واقعا شرم آور است این خانم بجای معذرت خواهی از ملت ایران گستاخانه توجیه می کند . (3807498) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۱:۴۵:۵۲
مگر الهه راستگو که می گفت اصلاح طلبم بعد با قرار و مدار در شورای شهر با قالیباف ب او رای داد مشکلی برایش پیش امد؟ نه موضوع خیانت به اعتماد مردم است. محمد خاتمی توضیح بدهد به چه دلیل رای دادن به این خانم و امثال او را به مردم توصیه کرده بعلاوه این دختر یکی از نزدیکان ومنصوبان خاتمی در دولت 76 ا 84 است! (3807540) (alef-11)
 
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۲:۲۶:۴۱
شما با مطهری مشکل داری و الا آقایمطهری از عادل ترین نمایندگان مجلس ما بوده در این جند ساله که واهمه ای از گفتن حقیقت نداشته... (3807613) (alef-11)
 
حسن
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۳:۳۱:۳۸
این خانم به حق دختر همان پدر است هر دو از موقعیت خودشان بخوبی سوء استفاده میکنند (3807724) (alef-11)
 
فریدون ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۶:۲۷:۵۵
با تشکر فراوان از بیانات زیبا و روشن شما . به اعتقاد من چنانچه استعفا نکنند مجلس باید نسبت به اعتبار نامه ایشان تجدید نظر کند . ضمن اینکه مجازات ایشان میتواند بازدانده ای باشد برای کسانی که همچنان در خواب غفلت هستند و فکر میکنند زندگی فقط در این دنیاست و آخرتی در کار نیست . با کمی گشت و گذار در کشور میتوان واقعا قشر مظلوم و مستظعف جامعه را دید و لمس کرد آنموقع است که اگر وجدان و شرفی در وجود این قبیل افراد وجود داشته باشد از کار خود شرمسار شده و تا پایان عمر خود از خدای متعال و امتی که خالصانه این افراد را بعنوان نماینده و یا هر مقامی انتخاب کرده اند طلب بخشش مینمایند . میدانید اگر این قبیل اتفاقات در کشور رخ نمیداد میتوانستیم بی نیاز ترین کشور در جهان باشیم . ای کاش دولت و قوه قضایئه و مجلس هرگونه کوتاهی در این قبیل تخلفات را کنار بگذارد و چنانچه برادرانشان نیز تخلفاتی انجام بدهند همانند دیگران پای میز محاکمه کشانده و به مجازات اعمالشان برسانند . به امید آنروز . (3807916) (alef-11)
 
نوید
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۸:۱۶:۴۹
نیست بقیه زمان مجلس دقیق و موشکافانه به کار مردم پرداخته میشه که الان کارمون لنگ همین چند دقیقه هدر رفتنه ! (3807996) (alef-11)
 
هادی
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۹:۴۸:۳۶
من فقط امیداورم بزرگترین دزدی مسئولین همین فیش های نجومی باشد و نه بیشتر!!که خدا رو شکر اینا هم تا حدودی رو شده است. (3808099) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۲۲:۱۱:۳۹
چشم آنها که به اینها رای دادند روشن. (3808192) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۲۲:۲۱:۲۴
من یک اصولگرا هستم اما اگر بنا بود به اصلاح طلبان رای دهم هرگز بزرگانی مثل دکتر سبحانی نماینده سابق دامغان را رها نمی کردم تا به برخی از این ها رای بدهم (3808205) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۲۳:۴۷:۳۱
ما که همه چیز از چین وارد کردیم وتمام تولید داخلی را به ورشکستگی کشاندیم قانون مبارزه با فساد را هم وارد کنیم تا تمام آزمندان را هم به ورشکستگی ونابودی بکشانیم تا تمام مردم را خوشحال کنیم وکمی از رنجشان را بکاهیم (3808266) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۰:۳۴:۳۴
دقیقا موافقم (3808647) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۰۲:۱۵:۵۳
اين خانم هم با رانت وپول باد اورده پدرش به مجلس راه يافته مانند بچه پولدارهايي كه با پول دادن در تيم هاي بزرگ فوتبال وارد ميشوند انهم فقط براي شهرت ويا پولدارهايي كه با پول وارد فيلم هاي سينمايي ميشوند هرچند با نقش كوچك اين خانم بي لياقت نيز ظاهرا با پرداخت پول زياد براي تبليغات ستاد اصلاح طلبان نامش در ليست امده وگرنه هيچ شباهتي با يك خانم فهيم وبا لياقت براي نمايندگي ندارد (3808382) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۰۲:۲۹:۵۰
همين خانم فردا عاليترين مدافع حقوق ملت خواهد شد به خدا. بريد نطقهاش رو ببينيد. جا پاي آقاي توكلي و مطهري ميگذارد. (3808390) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۰:۳۵:۴۴
باشه، ما هم قبلو کردیم
اگر کسی می خواد اینطوری از حقوق ما دفاع کنه، من یکی که نمی خوام (3808652) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۱۴:۱۳:۴۵
کاش، البته اگر ملت از دیدگاه ایشون اقوام خودشون نباشه (3808990) (alef-11)
 
Norway
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۰۳:۲۸:۴۹
این خانم بی تجربه تر از اون هست که بتونه در مجلس مفید باشه....باید این خانم از مجلس اخراج میشد!!!!!!! (3808413) (alef-13)
 
Norway
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۰۳:۳۳:۲۱
این خانوم خیلی جوانه و تجربه کافی در زمینه سیاست نداره که بتونه دردی از مردم دوا بکنه......از طرفی داره از پدر و شوهر متخلفش دفاع میکنه، باید برکنار بشه این خانوم!!!!!!!!!!! (3808418) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۷ ۰۶:۵۴:۰۶
وقتي شوراي نگهبان تمام افرادي را كه شناخته شده هستند به بهانه هاي مختلف رد صلاحيت مي كند نوبت افراد ناشناخته نظير اين خانم ميشود كه با رفتار غريب خود باعث تعجب و ناراحتي موكلان خود مي شوند. (3808465) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۰۹:۴۱:۳۵
وقتی که افراد واجد شرایط به بهانه های مختلف توسط شورای محترم نگهبان رد صلاحیت می شوند باید منتظر تشکیل چنین مجلسی بود آخه این خانم با این سن کم چطوری می تونه به مشکلات کشور که هیچ به مشکلات محله زندگی خودشون رسیدگی کنه (3812315) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۱۳:۱۱:۱۲
خانم حسینی استعفا نمایند بهترین خدمت را برای اصلاح طلبان کردند . اصولا با توجه بهاینکه ایشان فاقد هر گونه سابقه اجرایی بودند بهتر بود اصلاً کاندیدا نمی شدند (3812908) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۰۵:۱۵:۵۱
صفدر حسینی باید محاکمه شود و دخترش باید استعفا دهد. (3818141) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
من یک اصلاح طلبم، خانم نماینده با آبروی اصلاح طلبی بازی نکنید