نظر منتشر شده
۲۱۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 506748
فخرفروشی عضو زن شورای شهر تهران صدای کاربران را درآورد/ پسر گلم بزرگ میشه دور از ما آرمین ما کاناداست
بخش خبری الف، ۸ شهریور ۹۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۰
فخرفروشی عجیب زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرامش واکنش کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکم شهریور سال جاری پنجمین دوره شورای شهر تهران با 21 عضو کار خود را آغاز کرد و در روز اول هیئت رئیسه و شهردار تهران را انتخاب شد.

منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران در همین ابتدا با حواشی متعددی روبرو بودند که مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در تازه ترین حاشیه زهرا نژاد بهرام عضو زن شورای شهر در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس پسرش نوشت:
"پسر گلم بزرگ میشه دور از ما
آرمین ما کاناداست".

 پست عجیب این عضو شورای شهر با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بود و آن را به نوعی فخر فروشی دانسته و نظرات جالب و کنایه آمیزی را در جواب نژاد بهرام نوشته اند که خواندن آنها خالی از لطف نیست

گفتنی است پس از واکنش کاربران این عضو شورای شهر با حذف پیام ها ، امکان پیام را نیز بست.

 فخر فروشی عضو زن شورای شهر تهران صدای کاربران درآورد +عکس
  • برخی از واکنش های کاربران قبل از حذف پیام ها و بسته شدن قسمت نظرات:
فخر فروشی عضو زن شورای شهر تهران صدای کاربران درآورد +عکس
 
کلمات کلیدی : شورای شهر پنجم + شورای شهر تهران + زهرا نژاد بهرام
 
حامد
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۰۸:۴۱
تکرار میکنم اینها فقط به فکر منافع خودشون هستند نه مردم و نه شهر و نه کشور تکرار میکنم (4539212) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۵۸:۲۰
عضو شورای شهر ، رییس بانک ، نماینده ، وزیر ، ... ، همه بار خودشون رو میبندن و میرن کانادا (4539376) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۲۷:۳۸
کدام یک از مقامات بفکر خودشان نیستند ! همه آنها از موقعیت خود سو استفاده می کنند یا رانت و اختلاس یا بکار گذاشتن آشنایان و دوستان به پست و مقام (4539432) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۲۹:۴۵
خواهش می کنم مردم و رسانه ها فشار و هجمه بیارن تا شاید تونستیم این ژن خوب ها مجبور به استعفابشن.
کسایی که اشتباهی به اینها رای دادن تلاش مضاعف کنند تا مردم و خدا ببخشنشون (4539437) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۱:۰۳
جووون مادرت دیگه تکرار نکن (4539528) (alef-11)
 
احمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۲:۰۶
بذار تکرار کنه ملت ببینن به کیا رای دادن!
چرا تکرار نکنه؟ (4539627) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۱۴:۲۴
قبلی ها کم رای می آوردند همین بودند فقط آنها راسما اعلام نمی کردند فرزندم کانادا و آمریکا. و انگلیس و... هست (4539750) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۴۳:۲۱
در دامن مادرش بزرگ نمیشه !!!!!!!! (4540204) (alef-11)
 
ز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۱۱ ۱۳:۰۷:۱۲
توضیح دادن که خواهرزادشونه. (4542808) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۴۹:۳۶
خدا به داد هم نسلی های این بچه برسه (4540209) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۵:۴۰:۰۸
طرفدار طیف سیاسی این خانم نیستم اما این خانم ۵۴ ساله هستن و به نظر می رسه این پسربچه نوه ایشون باشه. اگه نوه باشه قاعدتا نمیشه به ایشان انتقاد کرد. (4540051) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۲:۵۷:۲۳
چه استدلال جالبی داری شما مگه نوه تنهایی میره خوب پدر و مادر هم باهاش هستند و قاعدتا پدر و مادر رامتین اینا یکیشون فرزند ایشون هستند البته با ژن خوب (4541139) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۵:۱۲
نتیجه رای ملت باید هم چنین اشخاص و افرادی باشند
قابل توجه اقای مطهری که فرموده بودند این انتخابات نشان داد ملت اگاه شده است!!؟؟ (4539592) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۷:۰۲
وقتی تمام و کمال مدافع اندیشه خصوصی سازی هستین بعد با تبعات ان مخالفین؟!؟!؟!
خب اونم به فکر منافع خصوصی خودش هست (4539599) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۰:۰۵
مشکل مملکت ما ساختاریه،‌به راست و چپ ربطی نداره. هر طرف مترصد گرفتن یک فرصت تا طرف مقابل بکوبه
وقتی نظارت درستی نباشه، والا سلمان و ابوذر هم به خطا می افتن
بزرگترین ناظر هم مردمن. دولت نمی خواد این حق به مردم بده
برخورد با یاشار سلطانی گواه این مدعاست. (4539624) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۷:۳۶
تو ایران زندگی نمی کنن ماشین ایرانی سوار نمیشن بعد برای مردم وطن پرستی ،تولید ملی و............ (پراید) تجویز میکنن (4539664) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۷:۰۳
شاید نوه اشه (4539817) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۸:۴۹:۱۸
نتیجه اش هم باشه فرقی نداره .
این نتیجه اشه !!! (4540294) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۱:۱۷:۳۲
بله شاید نوه اش باشه اما این جماعت منتقد به این موضوع فکر نمی کنند همین که این خانم از جناهشون نیست کافیه تا علیه او بتازند ! (4540691) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۶-۱۰ ۰۹:۵۱:۰۴
اصلا ربطی نداره. اونورم بود فرقی نمیکرد. نفس کارش جالب نبود . اگه همه مثل ایشون رفتار کنند یا سلفی بگیران چند سال بعد کل ملت دچار خودکم بینی بسیار شدید میشود. (4541847) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۳۲:۳۶
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست
وقتی لیستی نماینده به مجلس می فرستید
وقتی کسانی مثل را رای نمی دهید و دلتون خوش می کنید به امثال ... که به فکر صرافی همسرش و حقوق نجومی پدرش است
وقتی از روی تعصب به یک حزب بی برنامه با عملکرد (کاملا هیچ) رای می دهید
وقتی به قشر 4درصدی و مرفهین بی درد رای می دهید
این هم می شود نتیجه اش
واقعا فکر می کرید با این اوصاف اوضاع بهتر خواهد شد (4539777) (alef-13)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۲۲:۵۴:۰۴
وقتی افراد متخصص رد صلاحیت مشوند مجبور میشوید به لیست رای دهید.وقتی حزب وجود نداشته باشد ....و وقتی ... (4540558) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۱:۴۵:۳۰
تو شورای شهر که دیگه رد صلاحیتها در حداقل حالت ممکن بوده. ربطی نداره. (4541068) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۳۳:۵۵
بابا اینجا نمیتونسته خرجش رو بده فرستادتش اونجا!!!! (4539779) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۷:۰۵
اگر برای خدمت رفته بودند شورای شهر اینهمه از جیب مبارک تبلیغات نمی کردند برای هر یک تومنی که خرج کرده اند صدها هزار تومن در می آرند به همین دلیله که برای عضویت در شورا اینهمه شور و غوغاست (4539818) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۰۳:۵۸
امیدوارم شما جز کسایی نباشید که به خاطر تکرار میکنم به این دوستان رای دادید در این صورت واقعا مدیونید(من خودم آقای خاتمی رو قبول دارم ولی این شیوه و یک جا رای دادن به یک لیست رو قبول ندارم و معتقدم فساد زاست) (4540152) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۱۵:۲۳
مردم ایران باید هزینه بدهند تا در انتخابات بعدی برای رای خودشان به شناخت کافی برسند نه اینکه روی حساب حرف یکنفر رای دهند... (4540165) (alef-11)
 
احمد
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۲۶:۱۷
وقتی مسئول مملکت اینقدر عرق به کشورش داره دیگه از بقیه چه انتظاری می شه داشت؟

خواهشاً یک فکری به این ژست کانادا و آمریکا رفتن بکنید... همین باعث شده که خیلی از مغزها و غیرمغزها فرار کنند.... یک کم روی عرق ملی کار کنید. (4540177) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۹:۲۶:۵۸
كانادا كه ديگه ژست نداره، هر ننه قمري الان داره ميره كانادا. (4540917) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۸:۴۸:۳۱
تابعيت مضاعف قانوني نيست .. چرا قانون مملكت در برابر اين تابعيتها سكوت كرده بيشتر مفسدين اقتصادي يا خودشان و يا افراد درجه يكشان تابعيت كشورهاي ديگر را دارند
نبايد اجازه داد افرادي كه در مجلس و يا شوراي شهر و يا شهرداريها و وزارتخانه ها و بانكهاي
دولتي و خصوصي شاغل هستند تابعيت كشور ديگري را داشته باشند . اين تابعيتهاي مضاعف
به نفع كشور و مملكت نيست و ثروت كشور ارز كشور بصورت كلان از كشور خارج ميشود . (4540292) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۲۲:۰۷:۰۸
هر دم از این باغ (لیست امید) بری میرسد!!!!!! (4540515) (alef-11)
 
Georgia
۱۳۹۶-۰۶-۱۰ ۱۰:۵۹:۱۲
وقتی لیستی رای دهید نتیجه این می شود. (4541875) (alef-11)
 
بي كس در ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۱۴:۴۷
خدايا به غير تو هيچ كس ندارم (4539221) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۸:۳۷:۳۵
والله با یغیر ما بقوم حتی لایغیر ما بانفسهم ....خداوند هیچ تغییر برای قومی ایجاد نمی‌کند مگر خود آن قوم خواستار تغییر باشند ...و مبارزه با فساد اتحاد ملی مردمی می خواهد (4540872) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۱۶:۰۱
مردم کیلویی به این افراد رای می دهند ، و دلسوزان را خانه نشین می کنند ، بعد همان مردم کامنت میگذارند که بله ! مسوولان نظام همه به فکر خود و فرزندانشان هستند و انقلاب چه و چه .... (4539224) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۱:۱۳
مردم کیلویی رای نمیدهند و با هدف رای میدهند
شما برو ببین هدف مردم چیست کهه عده ای میتونن از اون بهره ببرند (4539504) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۳:۵۴
کاملا قبول دارم...
وقتي مردم حزبي و تعصبي راي مي دهند بهتر از اين هم نميشه...
اين وسط تر و خشک به پاي هم مي سوزند... (4539510) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۶:۴۳
البته اون دلسوزان هم کار خاصی برای این مملکت نکرده بودن . ولی اینها دیگه شورش رو درآوردن (4539616) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۵۲:۱۶
دلسوزان با دهها فیلتر و فشار خونه نشین شدن. این که میگن بیشه چون تهی ماند از نره شیر،.... (4539717) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۷:۳۵
عاالی (4539620) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۳:۵۳
دلسوز منظورت کی هست؟!! واقعا شما دیگر نوبرش هستید که از هرچیزی بهره برداری برای جناح همیشه شکست خورده خود را می کنید!!! (4539635) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۴:۱۸
علت رای کیلویی مردم به این افراد چیست؟ (4539658) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۳۵:۰۷
در هر صورت باز هم ملت لیستی رای خواهند داد. بهتره به آن دلسوزان بفرمایید که افراد شاخص جناح مخالف را رد صلاحیت نکنند تا این اشخاص داخل لیست نباشند. (4539682) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۳۱:۳۸
افراد شاخص شما را هم دیدیم . کرباسچی و گنجی و ....!!! (4539776) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۳۶:۰۲
در انتخابات شورای شهر امسال فقط اعضای...تایید نشدند ضمن اینکه مرجع تایید صلاحیت شورای شهر مجلس هست.
بهتره که مسیولیت رای اشتباهتون رو به عهده بگیرید (4539786) (alef-11)
 
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۲۱:۱۷:۳۴
شوری زیر نظر دولت تایید صلاحیت میشند
اگر هم رد صلاحیت شدند ببین چی بودند که هم فکرشون نتونسته تاییدشون بکنه (4540439) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۴۳:۴۳
اول ما عوام رو در نااگاهی نگاه میدارین بعد میگین مثل نابغه ها رای بدین؟

دهقان سالخورده چه خوش گفت با پسر
کای نور چشم من به جز از کشته ندروی (4539697) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۱۶:۵۸
مقایسه کنید با فرزند ایت الله جنتی که در اصفهان نجار است و مغازه کوچکی دارد. (4539225) (alef-11)
 
Norway
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۴:۲۴
ﺑﻠﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﺑﺎ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻫﻢ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﺍﮔﺮ ﭘﺎﯼ ﺣﺮﻓﻬﺎﺵ ﺑﻨﺸﯿﻨﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﯿﺸﻮﯾﺪ (4539558) (alef-11)
 
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۳۴:۰۰
خب شما هم میرفتی پیش پسر گلت که تنها اونجا بزرگ نشه..بخدا ما راضی نیستیم بخاطر خدمت به ما بین فرزند و مادر جدایی بندازیم. هر دو جناح چپ و راست علنا به مردم خیانت میکنند. هر چهار سال با دعواهای سیاسی مردم رو بین انتخاب های بد و بدتر گرفتار می کنند. بخشی از تقصیرها متوجه خودمان هست..به فرض که گرایش اصلاح طلبی داشته باشیم اما نمی بایست به لیست رای میدادیم..نتیجه ش غیبت افرادی مثل دکتر توکلی ست که به جای او سلفی بگیران تازه به دوران رسیده جایگزینش شدند. (4539780) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۲۰:۱۲:۰۹
البته یک فرزند ایشان هم وزیر بود (4540382) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۲۱:۲۸
حاصل رای خود مردم اند. پس حق اعتراض ندارند. (4539229) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۵۸:۵۳
چه کسی گفته مردم حق اعتراض ندارند؟ این که کسی یا گروهی مردم فریبی میکنند تا به شهرت و مقام برسند جای اعتراض ندارد؟ و باید اجازه بدهیم به روش و منش غلطشان ادامه بدهند؟
خیر آقا! مردم همیشه حق اعتراض دارند و اینها را از جایگاه غصبی پایین میکشند. (4539377) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۰:۲۱
برادر محترم فقط حاصل رای مردم نیست. وجود این افراد در بدنه حکومت و مدیریت حاصل سیستمی است که اینجور افراد را بالا می آورد. (4539525) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۲:۴۷
دقیقا. مثل انتخاب روحانی (4539656) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۳۶:۲۷
چرا حق ندارند؟ اعتراض می کنند تا دفعه بعد در لیست قرار نگیرد. (4539684) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۲۸:۱۸
از ماست که بر ماست .مگه کی به اینها رای میده، غیر از ما.
وقتی چشم بسته به لیست رای میدیم یا از روی احساس (4539236) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۴:۴۶
مردم از ترس اصول گراها به اینها رای دادند و بس. (4539659) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۸:۴۳:۲۶
پس مردم هم حق ندارند به این رویه اعتراض کنند و از ماست که برماست (4540283) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۸:۴۴:۱۵
پس ما مردم هم حقمان است این افراد را به عنوان تصمیم گیرنده برای کشورمان انتخاب کنیم....بنده که کلا پشیمان هستم هم مجلس و هم شورا (4540286) (alef-11)
 
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۳۲:۳۷
اخییی ماهم مثل اون گناه داریم گوشت و برنج باین قیمت (4539244) (alef-11)
 
عمران
United States
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۳۸:۱۳
چقدر این آدم سطح پایین است که مثلا کانادا رفتن برایش افتخار است. ایشون رو باید رسانه ها تحت فشار بگذارند که استعفا بده. (4539251) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۷:۵۴
به نظرم شما متوجه نشدید. گفته که پسرم رفته کانادا تا «بزرگ» شود. به نظرم بد هم نگفته. احتمالا رشد بهتری خواهد داشت آنجا. (بحث مسائل فرهنگی مدنظرم نیست. بیشتر از بعد آموزش مدیریتی برای این که فردا بر سر من و شما مدیر شود را می گویم) (4539645) (alef-13)
 
Ukraine
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۳۵:۲۰
وقتی سلفی با موگرینی افتخاره! زندگی تو کانادا هم افتخاره دیگه. ترخدا به دکتر توکلی بگید پیشنهاد بدن دفعه دیگه یک تست روانشناسی طراحی کنند حتی پولدارهای تازه به دوران رسیده نماینده نشن. من فکر میکردم فقط هر کی نداره ندید بدید میشه (4539784) (alef-11)
 
Ukraine
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۳:۱۷
مادر جونش کار کنه تو این بهشت پول دراره ارز کنه ( دلار3880 شد) بفرسته پسر گل اونور بزرگ بشه. و این چرخه ادامه دارد...... (4539801) (alef-11)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۴۲:۲۸
وقتی مردم با تکرار تکرار ( ت را با فتحه بخوانید) کردن های یک پیرمرد لیستی رأی میدهند همین می شود...چه مردم بالغ و عاقلی داریم (4539256) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۰:۰۰
حالا نه اینکه مردم همیشه لیستی رای نمیدند.
شورای قبل هم لیستی بود. قبلترش هم لیستی بود (4539623) (alef-3)
 
عباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۲:۵۷
شورای قبل لیستی بود؟
مطمئنی؟
شورای ناهمگونی که شهردارش بااختلاف1رای قالیباف شد دررقابت بامحسن هاشمی
والبته2سال ریس شورامسجدجامعی بود و2سال چمران (4539799) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۶:۳۳
بهتر است بفهمی که لیستی رای دادن مردم نه به خاطر تَکرار یک پیرمرد که به خاطر خسته شدن از اصول گراهایی بود که هنوز که هنوز است بلد نیستند با بدنه مردم و جامعه ارتباط برقرار کنند و هنوز تحلیلهایشان مثل شما آبکی است. هنوز زبان توهین دارند و هنوز از عدم بلوغ مردم می گویند. در حالی که این نقد قبل از همه متوجه خود شماهاست. (4539643) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۸:۴۶:۴۳
مطمئنی توهین فقط مخصوص اصولگراهاست؟؟؟ البته شماها کار فرهنگی وهنری می کنید مثلا عکاسی....
در ضمن کارگزاران شیر شما اصلاحاتی ها را دوشیدند هنوز متوجه نشدید؟
20 سال دولت دست شما بود چی شد؟
قرارداد با پژو و بعد 20 سال باز هم پژو (4540291) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۴۲:۵۷
عزیزم. ژنشون خوبه . تقصیری ندارند. (4539257) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۴۵:۱۲
به یاد خانمی در مجلس که برای طرفداری اقای ظریف سخنرانی میکردند نکته ای گفتند که بسیار تاسف بار بود که بله حقوق کارکنان وزارت خارجه خیلی کم کم کم است و باید ترمیم شود خانم نماینده دکتر اموزش و پرورش از ابدارچی وزارت خارجه خیلی خیلی کمتر میگیرد (4539258) (alef-11)
 
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۵:۵۷
کارشناسان و محیط بانان محیط زیست از آبدارچی آموزش پرورش هم کمتر میگیره. تازه محیط بان باید بره تو بیابون جلو لوله تفنگ شکارچی. (4539537) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۴۵:۵۳
مردم تهران را جه شده که به افراد تازه به دوران رسیده و عافیت طلب رای می دهند (4539260) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۵:۲۴
یعنی نفهمیدی چی شده؟ (4539661) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۴۶:۳۷
در کشور ما هر کس سمتی میگیره به دنبال ان است که از نمد برای خودش کلاهی درست کنه و عده ای هم که ع...ت دارند فقط دنبال پز دادن و فخر فروشی هستند تا بدین وسیله کمی از ...خود را خالی کنند. (4539261) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۴۷:۰۱
عضو محترم شورای شهر! چند روز دیگه پیکر بدون سر محسن حججی رو آوردند امیدوارم از شدت شرم سر روی بدنت سنگینی کنه! (4539262) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۴:۰۵
وای خدا چقدر سفسطه و مقلطع (4539534) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۶:۰۱
چه ربطی داره ؟ (4539641) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۱:۴۸:۴۹
خیلی ربط داره (4541073) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۸:۵۹:۴۰
یاد بیچاره گی خودم افتادم که 3ساله درسم تموم شده و پول ندارم مدرک دانشگاهیم بگیرم.
واقعا با این کاراتون آه مردم در میارین خانم نماینده (4539280) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۰۳:۵۶
خودشون میدونن دارن مملکت رو به خاک سیاه میرسونن. و باید بچه های خودشون با حقوق های نجومی این مردم اونجا بزرگ بشن و بعدا دوباره بیان اینجا و پست بگیرن .
خجالت بکش و برو ب....وقتی در سطح شهر این همه بچه با کیسه سطل زباله را جستجو میکنن و امثال من نمیتونن کاری براشون انجام بدن بیشتر و بیشتر از امثال تو متنفر میشیم. (4539288) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۲۹:۵۳
دقیقا . دردناک اینه که نه تنها امروز با پول بچه های مردم ، بچه های خودشون رو میفرستن اون ور آب ؛ بلکه بیست سال دیگه همین ها رو با ژن خوب و مغز معیوب ، برمیگردونن و میکنن وزیر و وکیل . آدم دلش برلی این مملکت میسوزه . واقعا دردناکه (4539439) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۱۲:۰۷
این نماینده... قطعاوکیل قشر ضعیف جامعه نیست بلکه لیستی از گروهی تهیه شده وکل ان لیست رای اورده است والله عطار وقصاب وسوبر محله نیز که ایشان دران محله زندگی میکند انرا نمیشناسدوبقولی از یکی نماینده مجلس که برای بدرش مشکلی دریکی از صندوقهای بازنشستگی بیش امده بود گفته بدرم سهم خودرا ازانقلاب برداشته است اینها از همان طیف هستند وکسانیکه هزینه درمان بیماری خودرا ندارد وبه کلیه فروشی روی می اورد بادیدن چنین کامنت هایی از زندگی خود بیزار میشود والله مسئولی که به فرهنگ ایران اعتقادی ندارد واز طفولیت بافرهنگ غرب بچه خودرا بزرگ میکند ایا میتوانیم امین خود تلقی کنیم....یا چند روز دیگر با بوششی دیگر درغرب ایشان را میبینیم (4539305) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۱۹:۱۴
شرم اور است. نه اینکه فرزندش کانادا است. خیلی ها فرزندانشان خارج از کشور هستند اما ایشون مادر خوبی نیست که بچه اش را تنها راه کرده در دیار قربت و نیز مناصب اینکه در این سمت خدمت کنه نمی باشد چون این فرهنگ روقبول نداره. البته در شورای قبلی هم از این نوع اشخاص بی فرهنگ داشتیم (4539314) (alef-11)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۲۱:۵۹:۳۵
فرزندشون.تنها نیستن، خدمتکار دارن شما نگران نباشین (4540507) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۲۱:۲۶
تکرار می کنم (4539320) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۲۷:۲۲
چه قدر حسود و بخیلن برخی ها ، باید همه بیچاره و افسرده و ناتوان باشن تا برخی ها احساس موفقیت کنن . ایرانی برای ایرانی آرزوی بهترینها دارد و از شادی هموطنش شاد می شود. (4539329) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۱:۴۹:۳۷
افتخار و فخرفروشی به بزرگ شدن در کانادا!!!!!!!! شما دیگه که هستی؟ (4541075) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۲۸:۲۸
خدایا منو ببخش که با انتخاب لیستی به خودم و هموطنانم خیانت کردم (4539330) (alef-11)
 
امیر
Russian Federation
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۳۸:۰۶
واقعا امثال حججی ها میرن شهید میشن و اینا هم واسشون پست میزارن که شما برگزیده اید و چه و چه هرکی هم انتقاد کنه میشه ضد اتقلاب!ما مردم هم که اوضاع رای دادن هامون مشخصه .وقتی بعد از قضیه دختر صفدر دوباره ملت لیستی رای دادن به جامعه ام شک کردم (4539346) (alef-11)
 
احمد
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۴۲:۱۹
اين حداقل انقدر صادق هست كه واقعيت رو بيان كرده است . شما برو بررسي كن ببين فرزندان بقيه مسئولين كجا هستند ؟ امريكا ، كانادا و انگليس از رئيس ........تا ...... (4539350) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۴۶:۱۸
این خانم عضوشورای شهرنتوانست آزادی بیان راتحمل کنه و کامنتهاروتمامازیراین پست، حذف کرد، یادحرفهای محمدخاتمی کاشف جمله ی تکرارمی کنم، افتادم که گفته بود:زنده بادمخالف من!!!!!! (4539355) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۱:۲۸:۲۶
آخه شما انتقاد نمی کنید شما تحقیق نکرده توهین می کنید از کجا این بچه نوه اش نباشه ؟ (4540704) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۵۴:۰۶
از ماست که بر ماست
کی به این افراد بی... بی تعصب رای داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این نتیجه ظلمی است که برخی از مردم با انتخاب نادرست خود در حق همه روا داشته اند. (4539367) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۰۹:۵۴:۴۴
آقای عارف ما به شما اعتماد کردیم. اینه نتیجه اعتمادمون؟ (4539368) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۰۲:۰۰
رسما ...سر کسانی که به اینها رای دادند. کسانی که جامعه تحت مدیریت خودشون رو رو شایسته بزرگ کردن بچه های خودشون هم نمی دانند (4539381) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۰۵:۳۶
همه اونا که کامنت گذاشتن همش از روی حب بغض هست
خوب چرا باید از مردم و شهدا خجالت بکشه مگه چکار کرده؟
پول داره و بچش فرستاده کاندا
ما چون نداریم باید بهشون فوش بدیم
ولی نه ایشون و نه هیچ کس دیگه نباید از رانت استفاده کنه
نه برای خودش نه برای بچهاش (4539389) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۰:۵۶:۱۷
فحش نه فوش (4540668) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۶-۰۶-۱۲ ۱۲:۳۴:۴۹
درمورد فخرفروشی ایشون نظری ندارید؟ (4544052) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۰۶:۲۵
بسیار مشمئز کننده بود
وای بر ما که چنین کسانی را انتخاب کردیم (4539390) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۲۳:۵۰
آرمین جون کاناد بزرگ میشه یه روزی میشه آقای ژن برتر و بعد میشه رئیس جمهور همین مملکت (4539421) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۲۶:۲۹
تکرار می کنم! به این عافیت طلب ها و اشرافیت گرا ها رای بدید تا دغدغه های بیکاری و آبادانی و ... شما براشون این قدر مهم باشه!! تکرارررر می کنم!! (4539428) (alef-11)
 
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۲۶:۴۰
یه سوال ایشون اگه اینجا هستند!!
چطور فرزندشون با این سن کم فرستادند کانادا؟ (4539431) (alef-11)
 
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۳۰:۳۶
ای کاش همیشه امکان پس گرفتن رای مردم بود (4539441) (alef-3)
 
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۳۱:۱۱
نتیجه رأی کیلویی! هیچ‌وقت نباید به اصلاح طلبان اعتماد کرد. انتخابشان خصوصاً در شورای شهر خیلی سیاسی بود. (4539445) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۳۶:۵۹
واقعا این تهرانی ها چطور به اینا و برخی از نمایندگان مجلس رای دادن؟
خود کرده را تدبیر نیست (4539454) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۴۰:۲۱
خودشون به کار خودشون اطمینان ندارن که حاضر نیستن بچه هاشون اینجا بزرگ بشن و میفرستنشون خارج وای بر مردمی که به اینا رای دادن (4539464) (alef-11)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۰:۵۵:۱۷
آرمين هاي اصلي مملكت شهيد حججي ها هستند تو خاك دشمن ودفاع از ميهن وحرم
اين آدم ها(!!!!) كه آرمينشون وشايد آرمانشون كاناداست رو با ...از هر مسندي بيرون انداخت.. (4539485) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۱۵:۱۰
خود کرده را تدبیر نیست ... رای کیلوئی به افرادی این چنین(...) نتیجه اش همین می شود که خود می گوید فرزندش با بودجه این مملکت به کاندا می رود می شوند ..
هرچه کنی کشت همان بدروی (4539513) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۵۵:۴۹
از کجا فهمیدی با بودجه مملکت بوده؟ (4539976) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۱:۲۹:۵۰
خودش گفته با بودجه مملکت رفته کانادا یا تو گذاشتی رو حرفش ؟ (4540706) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۰:۳۷
تقصیر ماست که نمی فهمیم (4539526) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۲۳:۰۷
شرایط خطرناکی شده. دلسوزان کشور باید راهی بیابند. (4539531) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۶:۵۶
کدوم دلسوز. اصلاح طلب ها یا اصول گراها؟ از هر دوشون که بچه هاشون کانادا درس می خونن که! (4539663) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۲۰:۰۵:۲۱
البته درس خوندن بنظرم اشکال نداره (4540376) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۰:۵۷:۲۳
با پول خودشون و بشرطى كه به پرچم انها و ملكه انگليس قسم نخورند . (4540670) (alef-11)
 
حيدري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۲:۲۸
بايد استعفا دهد.من هميشه مخالف تجمع بوده و هستم ولي اعتراض به اين مورد تا استعفاي اين عضو واقعا ارزشمند است. من حقيقتا يك اصلاح طلبم ولي چندشم گرفت از پز دادن اين خانم... (4539553) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۳۹:۱۹
اقای محسن هاشمی رئیس شورا از هم اکنون در فکر مرخصی های ایشان برای دیدار فرزند در کانادا باشند تا صدمه ای به روابط مادر فرزندی وارد نشود . (4539568) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۸:۱۰
در زمان دادگاه و یا زندان بودن اقای کرباسچی خانواده ایشان در شهر تورنتو کانادا میگویند لیست شورای شهر تهران را اقای کرباسچی بستنه اند (4539582) (alef-13)
 
هوشنگ
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۴۹:۱۲
آقو تو همین دو تا جمله لهجه عجیبی موج می زنه
اینا از کجا اومدن عضو شورای شهر تهران شدن (4539584) (alef-13)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۲:۰۸
دلسوزان کشور کجا هستند؟؟؟؟؟
کاش همه مسئولان در حد همین بانو بودند!!!!!!هنوز خبر ندارید ماقیای ثروت و انحصار قدرت در نفت و صنعت چه میکنند دولت فک و فامیلی (4539587) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۹:۲۸:۴۴
دلسوزان هم بای خودشان پول جمع میکنند. (4540921) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۱:۵۹:۲۲
در بعضی کامنتها مردم تهران را شماتت می کنند که این نتیجه انتخاب شما است. مردم تهران اگر نخواهند به اصطلاح اصولگراها رای بدهند و از سوی دیگر آدمهای قدر و موثر اصلاح طلب رد صلاحیت شوند، آیا نتیجه بهتر از این هست. به هر حال به نظر میاد اکثریت مردم تهران ، این تازه به دوران رسیده های لیستی رو همچنان به ظاهرا اصولگراها ترجیح می دهند
یک تذکر کلی: فراوانی شدن ژنهای خوب در پستهای ریز و درشت مدیریت کشور خطری جدی برای نظام هست. (4539605) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۰:۱۱
من اصلا به شورای شهر رای ندادم . خوشحالم دستانم آلوده نیست. (4539795) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۰۶:۰۰
لطفا توجیه نکنید.
شما مردم تهران با دادن رأی کیلویی در هر سه انتخابات اخیر باعث ضررهای بیشماری به کشور شدید،بهتره تا دیر نشده از لجاجت دست بردارید. (4539863) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۲۲:۰۹
کدوم آدم قدر و موثر ؟ قصه نگو بابا . مملکت قحط الرجاله . تو فکر میکنی اونهایی که رد صلاحیت شدن خیلی بهتر از اینها بودن ؟ نخیر . همه شون سر و ته یک کرباسن . لیستشون هم همیشه دست کرباسچی . (4539894) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۵:۳۵:۵۶
مسؤول نظارت بر انتخابات شوراها مجلس است و فراکسیون امید همه کاره شورا بود. این سری فقط یه سری از اصولگراها رد صلاحیت شدند مثل سردار طلایی.
این لیست شوراها همه بضاعت اصلاح طلب ها بود و هرچه در چنته داشتن رو کردن. (4540043) (alef-11)
 
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۵:۴۳:۰۳
همون ادم های موثر! اصلاح طلب این لیست رو بستن! و تکرار کردن!

ضمنا شورای اول تماما اصلاح طلب هم یادمون نرفته که چی شد که دولت اصلاحات منحلش کرد! (4540057) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۵:۴۹
مردم به هوش باشند که اینقدر بدون شناخت و فقط بر اساس لیست منتخب فلان جناح و گروه رای ندهند. از ماست که بر ماست. خانم ابتکار هم بارها پز داده که پدرش تو ناسا کار میکرده و فقط به خاطر خدمت به ایران بازگشته . در زمانی که امثال محسن حججی هستند خیلی خجالت داره این رفتارها و گفتار (4539614) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۰۶:۵۴
این یک واقعیت است که از دل آموزش و پرورش فعلی هیچ مدیر درست و حسابی در نمیاد مگر به ندرت. کافیه یک سری به وضع کلاس های درس و شرایط فاجعه آموزش و پرورش در کشورمان بیندازید متوجه میشید. البته خوب اینها طبیعی هم هست. با این حقوقی که به معلم میدن اکثر انسان های خوش فکر و با استعداد میروند در جاهای دیگر کار می کنند. ضمن این که اگر دلسوزی هم در این بین باشه و به همان حقوق کم راضی باشه و به فکر معلمی باشه وقتی میاد می بینه که امکانات آموزشی نیست و مدیر مدرسه میگه باید در یک اتاق سه در چهار 20 تا دانش آموز به روی سر هم سوار بشن همین فرد هم پشیمون میشه که چرا اومد معلم شد. (4539617) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۱:۵۹
باید دید اصلا چرا اومدیم برای خانواده شهداء سهمیه تعریف کردیم. مگر علی(ع) این کار را می کرد؟
در بحث حمایت مالی از خانواده شهداء و ایثارگران حرفی نیست. باید حمایت کنید. ولی حمایت این شکلی که سهمیه دانشگاه و شغل و بورس خارج و اینها میدید این خیانت به کشور و مردم است. یادم نمی رود روزی را که یک هم کلاسی ما در دبیرستان در حالی که به زور درسهایش را پاس می کرد به واسطه این که فرزند شهید بود پزشکی قبول شد. الان نمی دانم چقدر بیمار را ناک اوت کرده. باور کنید که اگر تا آخر عمر به این فرد ماهی 10 میلیون حقوق میدادید بهتر بود که بهش سهمیه بدید که برود دکتر شود. این کارها اشتباه است. یاد هم نمی دهم توکلی ها در مجلس یک بار به این موضوع پرداخته بوده باشند. (4539626) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۲:۲۱
افسوس (4539628) (alef-3)
 
Sweden
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۲:۳۷
چه مادري هستي مهر مادري را از فرزند خردسالت دريغ ميكني با افتخارم (4539630) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۲:۵۸
پس مرگ بر آمریکا و کانادا و استکبار چی شد؟!!! همه مسئولین محترم که فرزندان و آقازاده هاشون رو اونجا میفرستند! و البته هنرمندان محترم که دیگه مد شده فرزند خودشون رو با کمال پر رویی کشورهای اروپایی و آمریکایی به دنیا میارند... دریغ از زره ای وطن پرستی! (4539631) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۳:۱۴
به نظرم بد نیست که به جای توهین و نقد این قسمت ماجرا را هم در نظر بگیرم که راست گفته است. پسرش آن جا «بزرگ» می شود. (4539633) (alef-3)
 
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۱۱:۳۹
پس شما هم لطف کنید و بروید همانجا بزرگ شوید.... (4539746) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۵:۳۵:۴۹
میخواهیم بریم نمیتونیم (4540042) (alef-3)
 
Ukraine
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۵:۴۲
تا به سن مدیریت یا نمایندگی برسد. آره آنجا بزرگ میشود اینجا پول در می آورد (4539813) (alef-11)
 
Ukraine
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۸:۵۸
البته این جو گیری های مردم باعث میشه مسیولین دلسوز از این به بعد یواشکی کارهاشونو انجام بدن......... (4539823) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۲:۵۲:۵۵
بله الان این افراد که به سرزمینشان تعصبی ندارند باید اینجا کوچک شوند....همچنانکه معتقدن بچه هایشان آنجا بزرگ شوند .... (4541131) (alef-11)
 
Sweden
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۳:۵۲
بعضي ها مقام ميگيرن بعد خانواده ميفرستند كانادا شما هنوز مقام نگرفته فرستادي كانادا (4539634) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۱۳:۵۸
به جای این حرفها فکری به حال وضعیت آموزش و پرورش بکنید که به جایی برسیم که دیگر کسی نخواهد فرزندش را برای «بزرگ شدن» به کانادا بفرستد. (4539636) (alef-13)
 
رضا
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۰:۵۶
کار این نماینده درست نبوده ، اما اینهمه بی حرمتی و بد اخلاقی هم زیبنده یک جامعه مدعی دین و مذهب نیست.آسیبهای اجتماعی چنان آسیبی به روان اجتماع وارد کرده که برای تشفی آن هیچ محدودیت وجود ندارد. (4539649) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۲۸:۱۳
این حرفها نشان دهنده این است که اکثر افرادی که به امثال اینها رای داده اند مانند خود اینها هستند و به راحتی میتوان دلیل عقب ماندگی کشور در برخی مسائل را متوجه شد. (4539666) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۳۹:۵۳
دمت گرم سایت الف که این افراد رو بیشتر به ما میشناسونی (4539687) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۴۴:۳۷
کار خلاف قانونی نکرده خیلی ها بچه هاشون در امریکا و کاندا بزرگ شده اند یا در حال تحصیل هستند امکانات اونجا هم بیشتره شما دوستان هم جنجال راه می اندازید به قصد بهره برداری سیاسی
ملاک قانون است (4539698) (alef-11)
 
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۳:۳۶
ملاک وجدان است .
قانون برای زندگی راحت همه مردم است. (4539804) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۵:۳۹:۱۰
ملاک قانون است دوست عزیز
این شخص نه کار خلاف قانون کرده
نه خلاف شرع

دوست داشته بچه خودش رو بفرسته کانادا اینکه 4 سال توی شورا بوده که دلیل نمیشه که بگیم بچه ایشون نباید کانادا برود یا نرود
طبق قانون این حرف جرم نیست
شما وقتی داری علیه یک فرد صحبت میکنی باید بگی که کدام بند از قانون را زیر پا گذاشته؟
اقا کانادا امکاناتش بیشتره اگر امکاناتش کمتره خب بذار بچه رو بفرسته اونجا بچه بدبخت بشه .
در 300 دانشگاه برتر دنیا در هر 3 رده بندی که موجوده دانشگاه های ما جایگاهی ندارن ولی چند دانشگاه کانادا چایگاه دارن
دیگه اینقدر فشار نیاریم که طرف نتونه حرفاش رو هم بزنه دوست داره بچه اش رو بفرسته افریقا یا اروپا یا هر جا به ما چه ربطی داره؟ فرض کن اصلا دشمن خونی ما هم هست کار خلاف قانون نکرده
اعمال خلاف قانون رو ول نکنیم بچسبیم به کاری که خلاف نیست (4540049) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۵:۰۳:۴۲
چی میگی توووووو؟؟؟
آره حق داره بفرسته هر جا دلش میخاد ولی حق نداره ب عنوان نماینده شورای یک شهر از این ادبیات مغرورانه استفاده کنه.حق نداره شان ملت و مملکت رو بیاره پایین. (4541287) (alef-11)
 
عباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۵:۱۸
ملاک قانون است
ولی اولا هم میشه ازقانون استفاده ابزاری کرد
ودوما ازقانون بالاترهم خیلی چیزاست
مثل انصاف ومرام ومعرفت وعرق وتعصب وانسانیت (4539812) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۵:۴۷:۳۲
از قانون بالاتر چیزی نداریم
مرام و معرفت در اینجا بی معنی است دوست دارد فرزندش را حایی بفرستد که امکانات بهتری دارد دو حالت دارد:
1- امکانات کانادا بیشتر است: در این صورت شما دارید میفرمایید که چرا فرزندت را میفرستی جایی که بهتر زندگی کنه خب این میشه حسادت و دخالت در امور شخصی مردم
2-امکانات کانادا کمتر است: در این صورت هم که باز خودش ضرر میکنه و فقط ما من باب راهمایی میتونیم بهش بگیم امکانات اونجا کمتره و فرزندنت مشکل پیدا میکنه تصمیم با خودشه

بکوشیم ایران رو به حد و مرحلهع ای از پیشرفت برسانیم که همه دنبال این باشند که در ایران زندگی کنند من الان دوستام دکترا دارند و بیکارند وقتبی کار نیست ایا درسته به زور افرا د را در داخل نگه داریم؟

باز هم تاکید می کنم بالاتر از قانون نداریم بالاترین مرام و معرفت هم عمل به قانون است (4540065) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۱:۰۳:۰۱
بهتره اين خانم استعفا بده و نفر بعدى بيايد و از اين به بعد هم كسى راجع به كانادا و مهاجرت و گرين كارت و سيتى زن شدن و درس بچه ها و نوه ها در اونور اب حرف نزند . (4540676) (alef-11)
 
مصطفی
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۵:۴۴:۴۲
بعنوان یک شهروند معمولی کار غیرقانونی نکرده ولی بعنوان یک مسئول در حکومت اسلامی‏ نباید این کار را میکرد.
در ضمن تحصیل در خارج با تربیت در خارج فرق دارد و سن آنها هم متفاوت است (4540061) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۱:۱۸:۴۹
باید و نباید را قانون تعیین میکند دوست عزیز شهروند براش قانون هست مسئول هم براش قانون هست شما بند یا ماده قانونیش رو بیان کن بنده میپذیرم ملاک فقط قانون است. ملاک نمیشه از خودمون تولید کنیم فقط و فقط قانون رو میشه ملاک قرار داد
کار ایشون درست نیست چرا؟ چون در فلان بند قانون امده که این رفتار جرم است (4540694) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۹:۳۷:۰۴
....نداری که این حرفو میزنی.باید تو انتخابات میگفت بچش کاناداست تا ببینه رای میاره یا نه. (4540934) (alef-11)
 
Netherlands
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۴۶:۳۱
اگر اینجا مثل کانادا نیست حاصل مدیریت شماها بر این مملکته

شما ها دست از سر این مملکت بردارید اینجا خودش میشه کانادا اونوقت لازم نیست بچتون رو بفرستید اونجا (4539702) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۵۶:۰۷
مثل اینکه ما دوتا ایران داریم یکی ایران این گونه که سرکار خانم وصف می کنند ودیگر که ایشان به زبان می گوید ایران مظلومان (4539728) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۲:۵۷:۳۰
اگه پسر این خانوم در تانزانیا بود باز هم به اصطلاح "کاربران" اینقدر برآشفته میشدند؟ بنظرم برآشفته شدن مخاطب از چنین پستی فقط ناشی از باور قلبی وی به افتخار آمیز بودن زندگی در کانادا هستش که البته این هم یک باور است و محترم، ولی با ادعاهای همزمان در خصوص وطن پرستی و حرمت قائل شدن برای خون شهیدان سازگار نیست (4539729) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۰۴:۱۲
خوب تهرانی ها به این افراد بدون اینکه بدانند کی هستند ،زندگی شان چگونه است و چگونه میخواهند به این مردم فلک زده خدمت کنند ، فله ای رای میدهند .
بچه های ما با چه مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم میکنند و در کشور خودشان با آبرو و عزت زندگی میکنند آن وقت بچه های این از ما بهترون توی کانادا و آمریکا و....در کمال ناز نعمت زندگی میکنند و بعدش هم به امثال ما فخر میفروشند.

از قدیم گفتند خلایق هر چه لایق این مردم باید امثال همین آدمها(خانم ) بالا سرشان حکومت کنند. (4539738) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۰۸:۰۸
خدايا از دست اين ژنهاي خوب و گرين كارت دارها و بزرگ شدگان در كانادا و امريكا و لندن و.... كه باعث شدند ما براي يك زندگي بخور و نمير چنين عذاب بكشيم به تو پناه مي بريم خدايا ما به كدام گناه بايد اينهمه عذاب بكشيم خدايا ما را عفو كن خديا العفو العفو....... (4539742) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۱۴:۰۱
این خانم مردم را فریب داده و باید عذر خواهی کرده و استعفا دهد.
دمکراسی این عیبها را هم دارد به قولی بدترین نوع حکومت است ولی حیف روشی بهتر از آن وجود ندارد.

آزادی مطبوعات تنها ابزار کنترل منتخبین است که باید آنقدر فشار بیاورند تا این جور آدمها از صحنه خارج شوند.


ولی متاسفانه این خانم تنها نیست تقریبا اکثر مدیران میانی به به بالای کشور چون می دانند چه خرابکاری در این کشور انجام داده اند فرزندانشان را به خارج می فرستند (4539748) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۳۶:۵۰
اين خانم چه جرمي مرتکب شده؟! بچه اش خارج کشوره.... به ما چه!؟

بيشتر اين حرفها واسه اينه که آرزوي خيلي از ماست که بتونيم بريم حتي بورکينافاسو (کانادا که جاي خود دارد) و نميتونيم. و ديگه آسمون به ريسمون ميبافيم که وطن پرستي و .....

مشکل ما دقيقن همين حقارت مردمه! اينکه مسايل بي ربط رو با هم قاطي ميکنن!! ممکنه يه مديري مدير خوب باشه ولي زندگي شخصيش رو ما نپسنديم. دليل ميشه رد بشه؟ (4540194) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۹:۴۸:۲۲
نه توی انتخابات باید میگفت بچش کاناداست. (4540948) (alef-11)
 
فریبرز
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۲۰:۰۶
فقط میتونم متاسف باشم.این خانم با این کارش و پخش این عکس و این عمل، نه تنها ایران و ایرانی رو از بین برد بلکه به اعتقادات مردم نسبت به شهدا و جلنبازان و مخصوصا رزمندگان دفاع مقدس توهین کرد. (4539761) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۵۱:۴۲
چ توهینی?! (4539832) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۳۷:۵۱
آرمین های زیادی در سطل زباله دنبال لقمه نانی می گردند،آرمین های زیادی در خیابان ها گدایی می کنند، آرمین های زیادی با فروش گل، آدامس، جوراب ،فال،واکس زدن کفش روزشون رو سر می کنند، آرمین های زیادی کودک کار هستند آرمین هایی هستند که توسط پدر و ماردرشون به دلیل عدم امکان تامین مخارجشون فروخته می شوند، و بالاخره ارمین هایی هستند که با سنگدلی جهت دریافت دیه جلو ماشین پرتاب می شوندو...این فاصله طبقاتی کی کم خواهد شد. (4539790) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۴۳:۲۴
خانم عینک بچه ات خیلی ضایع هستش. تو کانادا ریبون ندارند؟ (4539803) (alef-11)
 
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۰۳:۴۸
درشرایطی خیلیا نون واسه خوردن ندارن

یه مسوول چنین زندگی داشته باشه

خیلی دردداره (4539855) (alef-11)
 
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۵۸:۲۰
فقط قول بدین پسرتون 20 سال دیگه بیاد ایران

و مدیری، نماینده مجلسی ،عضو شورایی، مدیر هیئت مدیره ای بشه.

به مملکتش خدمت کنه مثل بقیه ژن خوبا . (4539844) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۵۹:۰۳
سالها برنامه هایی مانند سراب ساختیم که بچه های ما به غرب نروند ولی اینگار برعکس شد این عشق زندگی در غرب حتی به مسولین هم رسید (4539846) (alef-11)
 
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۳:۵۹:۴۸
همین یک پست نشان میدهد که چشم و همچشمی در خانواده های ایرانی تا به

کجاست؟

درصد بسیار بالایی از پدر و مادرهای ما در ایران بچه های خودشان را نردبانی برای

فخر فروشی به دیگران و بالا رفتن از این نردبان برای پز دادن میخواهند

اغلب به فکر آینده فرزندانشان نیستند و به فکر ادعاها و فیس و افاده های

خودشانند

این خانم شاید اصلا" بزرگ نشده و هنوز در سنین دبیرستان و دل آب کردنهای

همکلاسیهایش, با پاک کن و مدادرنگی.. میباشد و فقط سنش زیاد شده و حالا هم

دارد همین کارها را با بچه و نوه و نتیجه هایش میکند

آنوقت ما او را عضو شورای شهر کرده ایم؟ (4539848) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۰۱:۱۰
مشکل گروههای هستند که تلاش کرده ومیکنند احزاب رسمی وبا برنامه بوجود نیاید وفقط زمان انتخابات گروههایی بنام احزاب سر در میاورند ومردم اطلاع واگاهی لازم را
برای انتخاب نداشته وندارند وعدم اگاهی باعث رای اوردن این افراد میشود والا اگر مانند
کشورهای مترقی ودرحال پیشرفت ازادی وشفافیت در رسانه ها بود واطلاع رسانی بدون
سانسور میکردند امروز این همه مشکلات درکشور وجود نداشت تاجایی که مردم برای رسیدن به واقعیت ها از رسانهای بیگانه که انها هم دلشان برای ما نسوخته وخبرهای
بی اهمیت ودروغ را بزرگ واطلاعات مفید را دریغ میکنند واما تا رسانها ازاد نباشند وضعیت بهبود نخواهد یافت واین افراد با رای مای بی اطلاع واحساسی انتخاب ودرنهایت
برای منافع خودشان فعایت خواهند کرد (4539850) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۰۴:۴۲
دوستان ما هویت خود را از دست داده‌ایم وسیل را افتاده است هرکس سعی میکند خودش رامثلا نجات دهد. (4539858) (alef-11)
 
فلک
Germany
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۰۵:۱۵
انتخاب لیستی تو ایران فعلا جواب نمیده........متاسفانه.یه عده ای به هر طریقی وارد لیست شدن (4539860) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۰۵:۴۹
هر دم از باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد (4539862) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۰۶:۱۱
نمیدونید فرار مغزها به دبستانها رسیده ؟تازه این ژن خوب هم داره!؟!؟ (4539864) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۴:۲۱:۱۸
دوست بزرگوار خداوند به ما اختیار داده وبراثر عدم اگاهی این افراد را فرستادیم تا چهار
سال بهره لازم وهزینه های تحصیل فرزندانشان را کسب کنند واما این عدم اگاهی هم برمیگردد به عدم شفافیت ونداشتن اطلاعات لازم برای انتخاب خوب وتا این روند ادامه
داشته باشد وضعیت نتنها بهبود نمییابد بلکه ارزوی روز وسالهای قبل را خواهیم کرد (4539892) (alef-11)
 
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۵:۰۶:۲۹
گروه امید ناامیدمان کرد..... (4539989) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۹:۴۹:۰۵
منظور امید برا خودشونه. (4540949) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۵:۳۶:۲۸
زینب بدبخت من چقدربلاکشید همیشه هم شاگرداول بودحالاهم جایی کارمیکنه وجان میکنه رئیس براش توبیخ نامه می زنه جرمش درستکاریه پدرش جبهه ای بود وازدنیارفت واون روتنها گذاشت مبارک تون باشه حقوق های نجومی کجابودیددراوج انقلاب وجنگ مدعیان. (4540046) (alef-11)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۶:۰۱:۴۳
ایشون یک بانوی 54 ساله هستند، بعید بنظر میرسه این طفل فرزند خودشون باشد. (4540079) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۰:۲۰:۵۴
از اصلاح طلب هیچ چیز بعید نیست. (4540990) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۶:۰۲:۰۰
ممنون الف.رسوا کردی....مردم بیخبرند.دنبال یه لقمه نون و وام بانکی هستن. (4540081) (alef-11)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۶:۰۴:۰۷
به نظر بنده تنها حسن این خانم نسبت به بقییه مسولین صداقت ایشون است که واقعیت زندگی اش را به اطلاع مردم رسانده است.یعنی واقعا این دوستان که نظر میدهند نمی دانند که اکثریت مسولین چه چپ و چه راست حقیقت نوع زندگی و تفکرشان همین است که این خانم بیان کردند, وتا کی ما مردم قصد فریب خود را داریم؟ (4540084) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۶:۰۵:۱۸
نتیجه لیستی رای دادن همینه. اصلا اینها را ما نمی شناسیم، چه کاره بوده اند، تخصصشان چیست، برنامه شان چیست؟ فقط بر اساس جو و توهمات و خواسته های سیاسی و فرهنگی سطح پایین می رویم به آنها رای می دهیم. خدا به شهر رو به زوالمان تهران رحم نماید. (4540087) (alef-11)
 
دانشجوی دکتری فیزیک از آلمان
Germany
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۶:۲۹:۴۸
مشکلش کجاست؟ گفته بچه ام کانادا هست. چرا شما ناراحتید؟ من هم ۲۳ سال ایران زندگی کردم و برای دکتری ام اومدم آلمان- این الان فخر فروشی هست به نظر شما؟؟ البته از اینکه در یکی از بهترین مراکز تحقیقاتی آلمان با بورسی یه آلمانی ها تحصیل میکنم خیلی هم خوشحالم- بر خلاف رفقای شما که بورسه ی کیلو ای بهشون میدن و با پول ملت درس میخونن. (4540113) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۹:۳۹:۰۳
خيلي خوب بابا. تحصيل دانشگاهي تو آلمان براي همه مجانيه؛ حتي براي دانشجوهاي خارجي. همه اينو ميدونند. شما هم از آب گل آلود ماهي نگير و بيخود كلاس نزار اينجا. (4540938) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۹:۴۰:۳۰
ما كه به همون كانادادراي خودمون راضييم. (4540941) (alef-11)
 
امیر
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۶:۵۴:۱۸
دوستانی که.چنین فردی را.در لیست امید قرار دادند، پاسخگو باشند (4540145) (alef-11)
 
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۰۶:۵۶
تو انتخابات همه چیز دست خودشون بود هم لیست مجلس رفت اون تو و هم لیست شورای تهران آخه مگه میشه من خیلی ها رو میشناسم که فقط به سه چهار نفر از لیست رای دادند حالا چطور شد در هر دو انتخابات یک جناج قبول شد؟ ...
دیگه حرفی ندارم با وجدان خودتون قضاوت کنید. (4540154) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۲۵:۴۷
بهتره بجای پز دادن فامیلیش رو عوض کنه. بهرام که گور میگرفتی همه عمر که گور بهرام راگرفت نژادش چه ارزشی دارد که فامیلی کسی باشد. (4540176) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۳۵:۱۶
عاقبت لیستی ( فله ای ) رای دادن (4540191) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۷:۵۵:۱۸
بازم به لیست امید رای بدید (4540217) (alef-11)
 
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۱۸:۲۲:۱۷
اون کسانی که این خانم رو گذاشتند توی لیست باید جواب بدن (4540249) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۲۱:۳۷:۱۶
بنظرم این خانم قصد استعفا داشته (4540474) (alef-11)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۸ ۲۳:۱۷:۴۵
وقتش هست مردم تهران جواب این طیفو بدن (4540577) (alef-11)
 
حمید
Germany
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۰:۳۰:۲۸
با عرض معذرت تهرونی ها در رای دادن باید مقدار بیشتری دقت کنند به لیست رای ندن به افراد شایسته وکار دات نز هر دو جناح رای بدن اتصا قا اصلا طلبا ن اکثرا همین تیپی هستند از ایران پول ومقام رو درو مکنن اروپا وامریکا خرج میکنن (4540644) (alef-11)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۱:۲۲:۵۱
پسرای یه سری لز مادرا هم تو سوریه و عراق دارن جونشونو رو فدای این انقلاب و مملکت میکنن، اقایانی که همینجور الکی لیست میدین برا انواع انتخابات وای کسایی که به اینا رای میدین،اندکی تامل و فکر اخرت!!!
شهدا شرمنده ایم
مادرای شهدا به شما مدیونیم و شرمنده ایم. (4540697) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۱:۳۷:۰۵
این خانم نزدیک 55 سال سن دارند. به احتمال بسیار زیاد عکس نوه اش است. البته به هر حال فرزندش را فرستاده کانادا. مانند ان خانم چادری که تا دیروز از دیوار سفارت فلان کشور بالا رفت و امروز پسرش در همان کشور اقامت دارد!!! (4540714) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۷:۲۴:۱۹
اینهمه تحقیر و بدگویی از همدیکه مارو به کجا می بره (4540815) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۱۱ ۰۸:۴۶:۱۴
ما رو جایی نمیبره ولی باعث میشه امثال این خانم زودتر بار سفر ببندن و تشریف ببرن . شاید این مملکت جند نفر دلسوز زمامدار از ده تا شهر و ... بشن. (4542496) (alef-11)
 
جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۹:۱۱:۲۷
بچه را فرستادن کانادا تا ژنش را اصلاح کنن برای آینده کشور انشاالله دیپورت نشن . کاری که خان های قاجاری برای فرزندانشان می کردند دو باره احیا شده!!!!!!! (4540900) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۰۹:۵۴:۰۲
اینها خودشان در راس مملکت هستند خوب میدونن وضعیت کشور از حالا فکر عاقبت بچه هاشون هستند (4540954) (alef-11)
 
سپیده
Canada
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۰:۴۷:۱۳
مگه نژادبهرام چندسالشه؟ بچه اش 5-6 ساله است (4541011) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۱:۳۷:۵۸
این عکس مال چه زمانی هست؟ (4541058) (alef-11)
 
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۰:۵۵:۵۲
جناب آقای "تکرار"
خوب توشه ای برای آخرتت جمع کردی . هر ظلمی که اینها با ملت میکنند، یه سهمش به شما هم میرسه . انشاالله اینقدر تکرار کنی که ملت ذاتت رو بشناسند . (4541016) (alef-11)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۰۹ ۱۵:۵۶:۴۱
این خانم آن طفل معصوم را از کنار مادر وپدر وکانون گرم خانواده جدا کرده ودر دیار غربت تبعید کرده خود نمی داند که فرزنش را از چه نعمت بزرگی محرومش کرده قطعن آن طفل معصوم ومحروم سراسر وجودش اکنده از عقده خواهد بود .واین فضل نیست .تا نوجوانی هیچ بهشتی آغوش مادر نمی شود.برای این مادر متاسفم وبرای ان پسر دلم می سوزد. (4541358) (alef-11)
 
امیر
United Kingdom
۱۳۹۶-۰۶-۱۰ ۰۲:۰۲:۴۵
مدرک دکترای رویایی
ایشان در زندگینامه شان اعلام کرده اند که از دانشگاه لندن دکترای علوم سیاسی دارند. دروغ محض! بپرسید از کدام دانشگاه لندن و در چه سالی و موضوع رساله ایشان چه بوده است. (4541737) (alef-11)
 
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۱۰ ۰۳:۰۵:۳۰
لطفا قبل از تهمت تحقيق كنيد اين پسر كوچك كه به همراه مادر و پدرش در كانادا زندگي مي كند خواهر زاده ايشان است
ايشون اين را چند بار گفتند اما توجه نمي كنيد ضمنا پز هم ندادند ابراز دلتنگي كرده اند و در جواب تهمتها توضيح دادن كه دور از ماست يعني كانادا است
درست نيست كلمات را از بين متن صحبتها حذف كنيم جملات را جابه جا كنيم شيطنت و مغلطه كنيم و تهمت بزنيم
من صفحه ايشون و همه كامنتهاي مخالف رو ديدم كسي توجه نمي كرد كه اين خانم بالاي پنجاه سال عمر دارد و در پستشان هم ابراز دلتنگي كرده اند عقلا اين پسر ٥ ساله نميتونه بچه ايشون باشه
فقط فحش هاي ركيك و ناموسي داده ميشد ايشون هم كامنتها رو بستند تا توهين ها ادامه پيدا نكنه لطفا حداقل با عقل و منطقتون اخبار رو بسنجيد (4541748) (alef-11)
 
عليجاني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۱۰ ۱۰:۱۹:۵۳
سلام
همين امروز اين خانم بايد اخراج شود
كسي كه اموزش كشور خودش را فاقد صلاحيت تربيتي ميداند چگونه براي كشو ميخواهد كار كند (4541861) (alef-11)
 
ز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۱۱ ۱۱:۵۸:۰۶
توضیح دادن که خواهرزادشونه. (4542730) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۱۴ ۰۸:۰۷:۴۵
نتیجه جی شد؟ (4546568) (alef-11)
 
احد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۶-۱۴ ۱۰:۱۸:۳۲
وای بر مردمی که ندانسته و چشم بسته به این غرب زده ها رای داده اند، اینها مدیون مردم ایرانند. (4546715) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.