نظر منتشر شده
۳۲۰
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 367997
اسناد جدید از دریافتی ۱.۴میلیارد تومانی رستگار سرخه مدیرعامل برکنارشده بانک ملت/ پاداش ۱۲۵هزار دلاری بابت ۱۶ جلسه
بخش اقتصادی الف، 10 تیر 95
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۱
مدیرعامل برکنارشده بانک ملت تنها از دو شرکت در خارج کشور طی سال گذشته مبلغ ۱۲۵هزار دلار و ۲۰۰ هزار پوند پاداش گرفته است.

به گزارش تسنیم،علی رستگار سرخه از محل دو شرکت در خارج از کشور طی ۱۱ ماه در سال ۹۴ حداقل مبلغ ۱۲۵ هزار دلار و ۲۰۰ هزار پوند دریافت کرده که بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌شود، این در حالی است که ماهانه ۳۷ میلیون تومان هم حقوق از بانک ملت می‌گرفته است.

مبلغ ۱۲۵ هزار دلاری که رستگار تنها از یک شرکت دریافت کرده، بابت حضور در ۱۶ جلسه بوده است که جزئیات آن در ادامه می‌آید.

بر اساس اسناد و گزارش‌ها، علی رستگار همچنین رئیس هیئت مدیره تعداد دیگری از شرکتهای داخلی بوده که پاداش هیئت مدیره دریافت می‌کرده و مجموع دریافتی ماهانه رستگار در سال گذشته بالغ بر ۲۹۵ میلیون تومان بوده است.
بر اساس اسناد و گزارش‌ها، علی رستگار همچنین رئیس هیئت مدیره تعداد دیگری از شرکتهای داخلی بوده که پاداش هیئت مدیره دریافت می‌کرده و مجموع دریافتی ماهانه رستگار در سال گذشته بالغ بر 295 میلیون تومان بوده است.















 

 
کلمات کلیدی : فیش حقوقی+حقوق نجومی+ حقوق مدیران+مدیران بانکی+بانک ملت+رستگار
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۰۳:۴۸
من به عنوان سهامدار بانک ملت از شما نمی گذرم. لعنت بر شما. یکی از اعضای هیات مدیره را دوباره رئیس می کنند که اونم خودش همدست است با رئیس قبلی (3794310) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۲:۲۴
مدیری که سود خوب ایجاد کنه باید هم پاداش بگیره بانک ملت جز پر سودترین بانک های خصوصی بود (3794368) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۵۰:۲۳
تا یه مشت ماست مال مثل تو هستند همینه (3794404) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۵۳:۱۸
دوستان دقت کنید : اگر بانک ملت خصوصی است دولت حق دخالت در امور و انتخاب مدیر عامل رو نداره اگر هم دولتی که اعلام بکنند ! این چه مسخره بازی مدیر دولتی انتخاب میشه برای شرکت خصوصی ؟؟ با این وضعیت اقتصاد ایران به هیج جا نمیرسه ! (3794746) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۹:۰۳:۵۷
خوب این از نتایج اجرای صحیح و بی کم و کاست اصل 44 و خصوصی سازیه. وقتی فقط به شکل کار و نه محتوا متمرکز باشیم نتیجه همینه (3795166) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۳۳:۵۰
خوب حالا فرض کنیم که این آقا پارسال کلا یک میلیارد و خوردی پول به ناحق گرفت. حالا اگه اینطور باشه واقعا کار اشتباهیه ولی مگه چند نفر مثل این آقا وجود دارن؟ خوبه بگیم صد نفر؟ برید به پزشک های متخصصی که ماهی یک میلیارد در میارن بپردازید. توی همین الف خبر گذاشتن که دکتر متخصص زنان و زایمان فقط از محل تجویز سونوگرافی که اصلا وظیفه اش نیست روزانه 30 میلیون تومن کاسبی میکنه. (3795898) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۳۱:۳۳
می گویید چرا رئیس یه بانک خصوصی قبلا مدیر بانک دولتی بوده !!!!!!! لابد انتظار دارید بقال محله مدیریت یه بانک خصوصی رو به عهده بگیره !! خوب معلومه اگه بنا به احداث یک بانک خصوصی باشه میرن سراغ کسی که راه وچاه رو میدونه وتجربه کاری داره وچه کسی بهتر از یک مدیر کار کشته دولتی ! واصلا فکر زدن یه بانک خصوصی قبل از همه به ذهن مدیران بانکهای دولتی میافته تا کسی دیگه یه مثال ملموس اغلب مدارس غیر انتفاعی توسط معلمان و مدیران آموزش وپروش احداث میشه وبعد از تایید آنها توسط وزارت متبوع شروع به کار می کنن اما کسی ایراد نمی گیره که چرا ویا یه فرهنگی با کدام بودجه مدرسه احداث کرده !!! (3795378) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۱۹:۵۵
مدیر یک شرکت خصوصی رو باید سهامداران شرکت تعیین کنند که پول تاسیس شرکت رو دادن نه به صورت دستوری توسط دولت !!! اخر و عاقبتش هم همین میشه ! (3795473) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۲۰:۵۵
چقدر هم مشاالله راه و چاه رو بلد بودند !!! فقط راه و چاه حقوق گرفتن رو بلد بودند ! (3795477) (alef-11)
 
آریابان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۴۲:۱۶
" دو شرکت در خارج کشور " ..... ؟!؟!؟!؟!؟!؟
این دیگه چه صیغه ایه ؟!؟!؟!؟!؟
یعنی این شرکت ها ایرانی اند ولی مقیم خارج !!!! و ایشون از داخل ایران با سحر و جادو بر اونها مدیریت میکنه (یعنی : با ریموت کنترل !!!!) و بر اونها نظارت داره (یعنی : با سامانۀ دوربین مدار بسته) ، و مواجب دلاری هم هر ماهه به پاکِت ایشون (یعنی : جیب ایشون !!!!!) از راه دور واریز میشده ؟!؟!؟!؟!؟!؟
جل الخالق ، آدم عجب چیز های باورنکردنی و عجیب و غریبی رو می بینه و میشنوه !!!!! ، (3795400) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۵۳:۴۱
خوب برا همین مدیریتی که شما از درکش ناتوانی وهاج و واج شدی این حقوق کلان رو می گیره ! (3795552) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۲:۲۷:۴۵
هر بانکی تخلف کرده حسابتان را از اون بانک تصویه کنید.تحریم کنید.
چه سهامدار باشید و یا مشتر ساده
فقط
(تحریم بانک ربا خوار) (3797136) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۲۴:۴۱
چرا هیچکس نمی اید در زمینه خون شهدا و انقلاب سخنرانی کند و از پایمال شدن خون شهدا سخن بگه نکنه خون شهدا فقط در زمینه قد روسری و مانتو خانم و ها و روابط دختر و پسر کاربرد داره (3794800) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۹:۴۱:۲۳
خون شهدا به کنار. ملتی که دارن از فقر زنده به گور میشن با تین نوع مدیریتا رو بچسب (3795194) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۴۰:۴۸
نظر دادن در مورد شرکت خصوصی فقط بر عهده سهامدران ! (3794822) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۲:۰۲:۰۵
برو ببین کی سهامدارانش هستن بعد نظر بده! (3794956) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۰۳:۲۷
بنده بعنوان سهام دار بانک ملت خواهان اعدام این آقا هستم. (3797427) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۴۹:۲۳
دوست عزیز کلمه حقوق مدیران بانکی در کشورهای دیگر را سرچ کنید
مایکل کوربات، مدیرعامل اجرایی شرکت خدمات مالی و بانکداری سیتی گروپ :مجموعا ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار حقوق و مزایا + پاداش نقدی به ارزش ۶ میلیون دلار
آنوشو جین، مدیر عامل بانک دویچه آلمان در سال ۲۰۱۵ حقوقی به مبلغ۳.۲ میلیون دلار پاداشی به مبلغ ۵ میلیون و ۱۷ هزار یورو
استاورت گالیور، مدیرعامل بانک اچ اس بی سی انگلیس در سال ۲۰۱۵ حقوقی به مبلغ ۳ میلیون و ۶ هزار دلار + ۶۶۲ هزار دلار پاداش

لیود بنک فین، مدیرعامل اجرایی گلدمن ساکس در سال ۲۰۰۷ مجموعا ۵۳ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۴۱۸ دلار دریافت کرده است، حقوق پایه وی ماهانه ۶۰۰ هزار دلار ، پاداش نقدی به ارزش ۲۶ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۴۷۴ دلار کل دریافتی وی در سال ۲۰۰۷ را تشکیل می دهد.
سود سهامی به ارزش ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار و پاداش به ارزش ۱۰ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۳۱ دلار بوده است. وی در سال ۲۰۱۴ حقوقی ۲۴ میلیونی و در سال ۲۰۱۵ حقوقی به مبلغ ۲۳ میلیون دریافت کرده است
نمی گویم اینها در حد مدیرعامل های بزرگ بین المللی هستند اصلا برویم اون بزرگان را بیاوریم اما کار مدیریتی خلاقانه و مبتکرانه آدم خاص و حقوق خاص میخواد
الف جان لطفا چاپ کنید تا مردم با دید باز و اطلاعات کامل فکر کنند (3794840) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۳:۲۶:۲۲
من 5 ساله با بانک ملت کار میکنم یعنی مجبورم بخاطر کیفیت بد خدمات الکترونیک بقیه بانکها ولی خدمات پرسنل این بانک زیر صفر هست (3795027) (alef-3)
 
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۲۴:۲۷
برادر من قیاس دریافتی مدیران بانکی با کشورهای صنعتی صحیح نیست.کجای کشور افراد بر اساس قوانین بین المللی حقوق دریافت میکنند.خود بنده در صنعت نفت این کشور کار میکنم و جهت اطلاع هم رده خودم در شرکتهای نفت جهان مثل توتال یا کشورهای خلیج چیزی حدود 15 تا 20 هزار دلار(حدود 60 میلیون) در ماه دریافتی دارن ولی در یافتی هم رده آنها در کشور حدود 1500 دلار(حدود 5 میلیون تومان) است و مطمین هستم مهندسان و متخصصان نفتی خودمان باهوشتر و کارامدتر از آنها هستند و گهگاهی بعضی از همکارانم برای زندگی پردرآمد تر راهی این شرکت ها میشوند.منظور من این نیست که دریافتی که در کشور پرداخت میشود درسته بلکه تا وقتی از کارگر ساده تا یک متخصص در کشور طبق قوانین داخلی دریافتی دارند چرا باید ففط یک عده خاص از مزایای معادل جهانی استفاده کنند و این جز تخلف چیز دیگری نبست مگر اینکه همه دریافتی ها به سطح جهانی برسد. (3795489) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۴:۰۸:۴۹
برادر بسیار عزیز من،
1- قبول دارم که حدودا هم رده شما کمابیش ماهانه 20000 دلار یعنی 70 میلیون میگیره و شما حدودا یک پانزدهم ایشان چون در اصل درآمد ملی ما هم حدودا یک پانزدهم فرانسه و ... است ما چند قرن دیر شروع کرده ایم و حالا حالاها باید بدویم ...
2- وقتی یک مدیر بانکی در کشور های دیگر مثلا آلمان 8 میلیون یورو (و در آمریکا تا 54 میلیون دلار) می گیره حقوق یک مدیر بانکی در حد سیستم بانکی ما باید حداقل بر اساس اشل آلمان، نیم میلیون یورو یعنی دو میلیارد تومن باشه که میشه همان یک پانزدهم مدیر آلمانی
3- من اینها را شایسته نمی دانم و می گویم حتما به افراد به ویژه جوانان شایسته و نخبه که اتفاقا دارند از کشور مهاجرت می کنند باید این سمت ها واگذار بشه نه اینها
4- اما مدیریت و فقط مدیریت است که یک کشور را تکون میده وگرنه بین عامه مردم در ایران، چین، ژاپن، آلمان،کره و ... تفاوتی نیست من می دانم که مشکل ما صرفا اینه که ما نمی توانیم نخبگان مان را در جهت مدیریت های اقتصادی و صنعتی تربیت، حفظ و به کار گیریم
5- می دانستید دکتر پسران استاد اقتصاد کاندیدای نوبل در دانشگاه کمبریج و دکتر صالحی اصفهانی استاد اقتصاد در جورجیاتک آمریکا هر دو کارمند بانک مرکزی ایران بودند و بچه هایی که الان می روند و در بهترین دانشگاه های غربی استاد می شوند یا با کم انگیزگی می مانند
برای اینها انگیزه ماندن و خلاقانه کار کردن، پدران ما ایجاد نکردند که معتقد بودند بیا مدیر دوزاری باش یا برو
الان وضع ما باید همین باشه
الف عزیز لطفا چاپ کن (3795711) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۲۰:۱۸:۵۹
زنده باد. ما که در بخش خصوصی شرکت داریم و زندگی مون رو گذاشتیم روش ، همه اش نگران ورشکستگی و مطالبات مون از دولت هستیم. بعد این شتر گاو پلنگ شرکت در شرکت زدن اقایان و دولت در بخش خصوصی بودنها رو ببین . ما ندانیم و ندانستیم که ان خوبان ، پدرشان که بود و یا سود و ثمرشان چه بود!! نقل از اخوان ثالث (3799094) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۰۳ ۰۸:۴۸:۲۱
اصلا بحث اینکه آیا پرداخت حقوق های نجومی درست هست یا نه رو بزاریم کنار، گفتن میخوان پرداختی های مدیران رو تک رقمی کنن، آیا به نظر شما این انصافه که قانون جدید شامل حال مدیری که دقیقا به اندازه ی یک پزشک تحصیل کرده و وقت گذاشته، بشه ولی پزشکان از این قاعده مستثنی باشند؟؟
خودمونو گول نزنیم، هر کسی جای این مدیران بود خودش رو مستحق گرفتن این مبالغ می دید، میگید چرا؟؟ چون با خودتون فکر میکردین که n میلیارد سودآوری برای مجموعه داشین که از مدیریت شما حاصل شده، پس حق شماست و باید این مبالغ رو دریافت کنید،
تک رقمی کردن دریافتی ها تاثیری جز سوء مدیریت و کاهش بهره وری نخواهد داشت، (3841752) (alef-11)
 
امیر حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۴:۰۷:۴۲
استاد محترم از رزومه و سوابق کاری و میزان و رتبه و محل تحصیلات و طرحها و عملکردهای موفقیت آمیز کسانی که نام بردی بیشتر می نوشتی و در صورت تطابق با همین شاخصه ها در امثال وطنیشان آنوقت خودت قبل از دیگران علت دریافت چنین مبالغی را متوجه میشدی ، در ایران شجره نامه یک مدیر در حد مدرک فوق دکتری با رتبه ممتاز از معتبرترین دانشگاه های اروپا و آمریکا مثل کمبریج و آکسفورد و ....... کارایی دارد و حنای این گونه مثال اوردن ها دیگر رنگی ندارد (3795710) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۴۵:۳۳
ماست مال اونا بودن که ملیاردها دلار مملکت را خوردند وبردند وکمترین توان دسترسی هم به آنها نیست ! بله قبول که این بابا هم خورده اما خوردن داریم تا خوردن کل مبلغ اخذ شده توسط این آدم 1ملیارد و400 ملیون تومان معادل یک واحد آپارتمان نو ساز در بخش متوسط تهرانه ! آقا راست می گید برید سراغ مدیران غیر دولتی که بودجه ای معادل دولت در اختیار دارن وحساب وکتاب هم روش نیست یعنی کسی جرات حساب وکتاب نداره ! (3795279) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۴:۳۰:۱۰
درسته. اما هیچکس نمیگه اونا تخلف کردن شما هم بکن. (3798253) (alef-3)
 
شهروند.....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۵۲:۲۷
با سلام و یاد او که عزیز است امید داشتن به امید امید داشتن به کلید مچازات حقوق نجومی امید به مبارز با رانت خانوادگی امید به پاک کردن حزب بازی امیدبه .................هست؟امید کچایی؟امید بیدار شو که دمت گرم روزنامه .... و سایت ...... دمت گذم الف که امید را صدا میزنید امید کجایی؟دنبال کلید مبارز با رانت خوران بیت المال هستیم کلید امید کجایید ؟ (3794410) (alef-13)
 
علی
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۰۱:۳۹
وظیفه اشه اقا داره حقوق مدیریتشو میگیره این حرفا چیه همین مدیر اگه تو چین بود حتما طناب دور گردنش بود و خلاصش میکردن چون اینده نگر هستن اونها (3794430) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۱۸:۵۰
کدوم سود نادون؟ وقتی انحصار خرید برنج یا شکر دولتی دست کسی باشه اسمش سوده؟ اینا خارج از بانک عرضه کار واقعی ندارند.
خدایا خودت رسوا کن که نومیدیم ازین دولت های بی عرضه (3794457) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۴۴:۴۷
دانشمند برو صورت های مالی بانک ملت رو ببین بعد حرف بزن ! (3794735) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۴:۲۰:۴۸
شما که اصلا نمی دونید کار بانک چی بهتر نظر ندهید !
1- دادن وام با بهره بالاتر از نرخ سود
2- بانک شرکت های زیر مجموعه داره که هر کدوم کلی سود ایجاد می کنند همچنین اشتغال : مثل شرکت های پرداخت الکترونیک و لیزینگ و بیمه و ... کار بانک فقط وام دادن نیست باید اشتغال و کار هم ایجاد کنه (3795743) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۱:۰۸
بله درسته. اما باید همه چی چارچوب داشته باشه. به هر حال باید در دادگاخ رسیدگی بشه. اگر تخلفی نشده باشه نوش جونش. اگه هم تخلف شده باید اشد مجازات در نظر گرفته بشه. فرق داره کسی که در کسوت مدیریت تخلف مالی می کنه با اون اون جوون بیچاره ای که به خاطر خفت گیری ۵۰ هزار تئمانی اعوام شد. (3794462) (alef-13)
 
تقوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۶:۳۷
پاداش و حقوق و مزایا هم حد و حساب داره حالا طرف هر چقدر هم مدیر خوبی باشه حالا بماند که این جناب مدیر خیلی وقت نیست در این سمت منصوب شده تا نتایج مدیریت عالیش بر بانک معلوم بشه. (3794496) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۷:۴۱
دقیقا درست میگید. با گداپروری و توزیع یکسان فقر نمیشود پیشرفت کرد. حقوق ایشان خیلی زیاد بوده ولی ماهی 20 میلیون برای مدیر اصلی بانک اندازه است. شان مدیر هم باید رعایت شود و هم مانع اختلاس شود. (3794499) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۸:۲۵
هر چند 100 میلیون خقوق خیلی زیاد است ولی برای یک مدیر سطح بالا مثل بقیه جاهای دنیا حقوق 20 برابر حداقل حقوق نه تنها طبیعی بلکه لازم است تا هم کارایی بالا رود هم شان حفظ شود و هم مانع اختلاس و تقلب شود. (3794501) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۰۳:۴۲
شما يا يكي از همينها هستي يا نميدوني بيست برابر حداقل حقوق چقدره مرد حسابي مگه اين اقا بمب اتم شكافته كه بايد اينقدر حقوق بگيره مگه تو يك جلسه چه كاري انجام ميده كه بايد چند هزار دلار حق جلسه بگيره وقتي انها اينقدر حقوق ميگيرند ديگه پولي نميمونه كه يارانه به مردم نيازمند بدهند نميدونم وزير اقتصاد كه براي دادن يارانه سكته ميكنه براي دادن اين حقوق ها سكته نميكنه ؟ (3794765) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۵:۵۱
حاضری یه روز بشینی جاش تا ببینی تو یک جلسه چه کار کرده ؟ بعدش اون از یک شرکت خارج کشور این مبلغ رو گرفته نه از جیب مردم ایران ! (3795302) (alef-11)
 
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۵۲:۴۶
جلسات که اغلب برای دور همی تعریف از ماشین و ویلا و خونه و ..... تازه و لابی کردن و ایجاد رانتهای جدیده و شرکتهای خارجی هم هیچوقت عادت ندارند مثل ما بابت شجره نامه و قوم خویشی و ...... به کسی حتی یک پول سیاه بدهند پس تحقیق کن ببین با زدوبند و فشار و تطمیع و ........ در کدام گوشه ای از کشور براشون سود میلیون و میلیارد دلاری ایجاد کرده اونها هم پول جایش رو میدن . (3795685) (alef-13)
 
شنبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۶:۴۳:۵۷
ما زیاد جلسه میریم
همش کشکه
هر حرفی که قبلا گفتن دوباره همونه
همه جا همینه
فیلم کتاب قانون رو ببین (3798688) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۲۰:۲۲:۰۳
نه که اون شرکت خارج از کشور یه دلال درست شده با پول بانک ملت نیست?! (3799098) (alef-13)
 
اراکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۳۶:۵۹
خیر این تفاوت ناعادلانه است... (3794918) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۰:۳۰:۴۲
سخن شما بجا .ولی آیا مدیران ما اقتصادوتولید و تجارتی مانند دیگر کشورها ایجاد کرده اند.(منظور تنها مدیران بانکی نیست ) (3796621) (alef-11)
 
الف ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۹:۰۰
اگه قرار اين استدلال باشه پس خلبان جمبوجت 600 مسافر را قاره اي پرواز ميكنه بايد 90 در صد در آمد به آن بدهن چون جون 600 آدم را در اختيار داره ويا نگبان در جبهه را بايستي خداتومن حقوق بدن بابا ايشون خونه پرش دكتري حسابداري يا اقتصاد رادارند دكتري كوانتم را نداره هرچي است تواين كشور از اين آدما (3794503) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۷:۳۸
بله به خلبان هم باید بدن ! اشکال در این نیست که این بابا حقشو گرفته اشکال اونجاست که حق اون یکی داده نمیشه ! (3795306) (alef-11)
 
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۰:۰۶:۵۲
اتفاقا در کشور مدیر کم است و دکترای کوانتوم زیاد. متخصص بودن در مدیریت و اقتصاد و سیاست خیلی مهم تر از دکترای کوانتوم است .دکترای کوانتوم به چه درد صنعت و علم اکنون ایران می خورد .نهایت داشتن دکتری این رشته چاپ مقالات در ژورنال های خارجی و فربه کردن دانش آنهاست ...و بعد خودمان باید برای دانلود مقاله اش باید سی دلار به همان مجله خارجی بدهیم (3796579) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۰:۳۲:۳۴
آن هم مدارکی که بعضی از آقایان ضمن خدمت از دانشگا ه هایی که میدانیم گرفته اند (3796623) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۹:۲۵
مچکریم روحانی از اقدامات اصلاحی انجام شده. (3794504) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۴۶:۵۶
الان مشکل اصلی کشور اینه که تعداد زیادی شرکت های شبهه دولتی مثل پتروشیمی ها و بانک
ملت و...وجود دارد که ادعای خصوصی بودن دارند.از طرفی خب سعی و تلاش دارند که سودآور باشند چون بخودشونم سود میرسه.
اگر قراره خصوصی سازی بشه باید یک دهه پنج درصد سهام واگذار شود و بعد از ده سال بطور واقعی خصوصی سازی سازی شود.وگرنه وضع همینه (3794514) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۴۴:۵۱
مدیران پتروشیمی و نفت و گاز بجز عده ای معدود واقعا از نالایق ترین مدیران کشور هستند و این صنایع از قبل این مدیران ضررهای زیادی متحمل شده است.
این افراد از رانتهای متعدد برخوردار بوده و انگار این صنایع و مواد اولیه ان مال پدرشان بوده است!!! (3794831) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۱۰:۰۱
ببینید وقتی پای ریختن حیثیت یک فرد پیش می آید وظیفه افشاگران (اگر واقعا مسلمانند ونیت خیر دارند) سخت است باید عملکرد ولیاقت فردی که مدعی خطای او هستند با دقت وحساسیت فوق العاده بررسی شود .گاه سود آوری یک مدیر برای مملکت خیلی بیشتر از رقمیست که در ازای فعالیتش دریافت می کند.پس احساسی حرف زدن وجناحی نگاه کردن به جز این که مسیر را اشتباه برویم ومدیران لایق را با مدیران بی لیاقت (فقط به صرف این که حاضرند با حقوق کم کار کنند) عوض کنیم نتیجه دیگری ندارد ! ضرری که یک مدیر نالایق به بار می آورد بسیار بسیار بالاتر از پاداشیست که یک مدیر لایق می گیرد !! (3795329) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۴:۳۸:۴۵
موضوع کاملا سیاسی شده و برای ضربه زدن به دولت ! (3795783) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۰۶:۴۱
ظاهراً برای شما سود خوبی داشته (3794540) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۱۴:۲۸
بانک خصوصی اصلا چه ربطی به دولت داره که سر و صدا به راه انداختین ! (3794784) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۲:۰۳:۴۷
سود 30 درصدش که از جبب ملت اومده..در ضمن آنچنان خصوصی نیست برو به اصطلاح سهامدارانش رو ببین (3794959) (alef-3)
 
حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۷:۴۱
اگه خصوصی باشه که نباید ان همه قیل وقال بشه
خصوصیه و فکر نکنم به کسی هم مربوط باشه (3794588) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۱۳:۲۷
مسئله دقیقا همینجاست بانکی خصوصی چرا اینقدر قیل و قال راه انداختن ! (3794782) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۰:۳۴
اگر در زندگی این افراد کنکاش شود، معلوم می شود که خرج زندگی اینها بالا است. احتمالا" آقای زاده های اینها در ینگه دنیا زندگی می کنند که باید خرج ماهانه اشان را بپردازند. یا مثل خاوری در ینگه دنیا سرگرم سرمایه گذاری هستند‍! (3794596) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۲:۴۷
بعد از فرار خاوری به کانادا، چرا افرادی مثل مدیر عامل بانک ملت زودتر از اینها زیر ذره بین قرار نگرفتند؟ (3794605) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۰۰:۴۶
گذاشته بودنشون تو آب نمک برای بهره برداری در وقت مناسب که الان است یعنی کمتر از یکسال تا انتخابات ریاست جمهوری !!! (3795566) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۰۴:۱۶
واقعاجای سوال داره که آیا رییس جمهورسه سال ازاین وضع بیخبربوده؟؟؟ (3794659) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۴۳:۳۶
چه ربطی به رییس جمهور داره ؟؟
اینجوری باشه از این به بعد تمام شرکت های خصوصی را باید زیر نظر بگیرن . (3795531) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۰۲:۴۳
آره تعجب نداره رئیس جمهور داشتیم که معاون اولش الان تو زندانه و بغل گوشش اختلاسهای ملیاردی می کردن و نه تنها بی خبر نبود که خط قرمز کابینش هم بودند ! (3795571) (alef-11)
 
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۰۶:۵۵
واقعا برای شما متاسفم
مدیر خوب اونیه که ثروت ایجاد کند نه سود به هرشرایطی (3794665) (alef-13)
 
محسن
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۰۹:۲۹
سرمایه اش مال کیه؟
مگه بیت المال نیست؟
کی همچین پاداشی را تصویب کرده است؟ (3794668) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۴۶:۰۵
بانک ملت سرمایه دار خصوصی داره و الان در بورس تا زمانی که امثال شما با بخش خصوصی مثل دولتی برخورد کنید وضع مملکت همینجوری ! (3794737) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۳۵:۳۷
چه جوری سود ایجاد کرده میشه توضیح بفرمایید؟ آقازاده های بدهکار رو نقد کرده یا یه کار تولیدی راه انداخته یا ... لطفا توضیح بفرمایید! (3794812) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۰:۵۴
وام با سود بالای 29 درصد تحویل ملت دادند..... (3795292) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۴:۲۰:۰۸
شما که اصلا نمی دونید کار بانک چی بهتر نظر ندهید !
1- دادن وام با بهره بالاتر از نرخ سود
2- بانک شرکت های زیر مجموعه داره که هر کدوم کلی سود ایجاد می کنند همچنین اشتغال : مثل شرکت های پرداخت الکترونیک و لیزینگ و بیمه و ... کار بانک فقط وام دادن نیست باید اشتغال و کار هم ایجاد کنه (3795740) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۳:۲۰:۰۶
خوب خودمون به این دولت رای دادیم. (3795022) (alef-3)
 
سید
Australia
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۶:۱۴:۲۸
مدیر خوب؟ حتما عصای حضرت موسی داشته هر جلسه میاورده. آخه جلسه ای چند؟ (3795107) (alef-11)
 
hossein
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۶:۵۶:۴۳
سود خوب یا باند بازی و خروج پول ملت و خرج کردنش در کانادا (3795117) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۹:۲۰:۱۲
بله دیگه. وقتی بازپرداخت یه وام ده میلیونی، پونرده میلیون و هفتصد هزار تومن باشه ، باید هم اینو بگی. آخه مرد مومن اینکه هنر نیست. خود تو رو هم بزارن جاش با این سازوکار همین سود رو میاری (3795180) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۴۰:۰۰
تو هم یه دزدی عین همونهایی که ازشون دفاع میکنی.... (3795270) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۱۷:۴۲
وزارت اطلاعات باید سریع وارد گود شود تا خلافکاران همچون خاوری به خارج پرواز نکنند ، امیدوارم (3795862) (alef-11)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۴۹:۳۵
بله فکر کردید مدیر دیگه وجود ندارد یک مشت پول پرست برای ملت چکار کردند بابد اعدام شوند (3795932) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۳:۳۲:۴۰
من از همه دوستان خواهش می کنم به این مسئله حقوق های نجومی، فراجناحی نگاه کنند، اگر دولت اصولگرا و اصلاح طلب و سازندگی و ... بود همه با هم با هر گرایشی منصفانه اعتراض کنیم تا سرمایه ملت که مال همه ماست اینطور مورد تاراج قرار نگیرد. (3797188) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۸:۵۱:۵۱
اگر سود خوبی کرده، ارزش سهامش باید بالای 2000 تومان باشد، پس چرا 237 تومان است.

لطفا سود سهام ما را از این آقایان پس گرفته و به ما پس بدهید. (3797397) (alef-11)
 
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۰:۱۸:۵۵
خوب این بنده خدا که کل سود رو برداشته و رفته!!!!! (3797591) (alef-3)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۱:۰۹:۱۶
سود سهام بانک ملت در سال 93 (اسناد موجود در همین خبر) معادل 90 ریال به ازای هر سهم بیان شده در صورتی که پاداش هیئت مدیره در همان سال (موجود در همان سند) 550 میلیون تومان ذکر شده!!!!
حال به نظر شما هنوز بانک ملت جزء پر سودترین بانکهاست؟؟؟ (3797724) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۴:۳۲:۱۷
اگه این همه کاردرسته حالا مثل قبل بانک جهانی دعوت به کارش میکنه. (3798262) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۱۱:۵۷:۳۷
کدام سود خوب ؟
اینها پول من وشما با کمترین سود میگرند و باسودچند برابر به خودمون برمیگردونند
این هم شد مدیریت دوست عزیز ؟
چه کار مفیدی اینها کرده اند ؟ (3812648) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۴۸:۵۳
علاوه بر مقصران دولتی رئیس سازمان بازرسی هم باید برکنار شود چون توانایی ایتادگی ندارد (3794398) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۵۲:۰۷
خدا را شکر , پولهای ایران در خارج بلوکه شده, وگرنه ان پول را هم این مفت خورها, هاپولی میکردند, (3794407) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۴۰:۴۳
دمت گرم (3794820) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۰۵:۱۸
نفرات را زیاد کنید, ملت زودتر برن شلاق بخورند (3794439) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۰۶:۵۷
با یارانه اش میشود:295045500 (3794441) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۱۰:۱۲
از مدارک معلوم است که خیلی هم رسمی و آشکارا , میخورده است, پس نقش سازمانهای نظارتی در کشور در حد یک کیلو هویج تاثیر ندارد, الکی پول مفت میگیرند, (3794445) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۵:۴۰
بیشتر از این هم باید بهش میدادند 37 میلیون حقوق براش کم ، مدیری خوبی بود (3794472) (alef-13)
 
مشکین نقاب
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۸:۵۴
آقای روحانی اگر احمدی نژاد مدیری داشته که 3000 میلیارد باخودش برد، شما حداقل 3000 مدیر داری که یکی یک میلیارد بردن. (3794479) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۲۱:۲۸
چه ساده ای همه اینا تو 8سال از این بیشتر خوردند حالا صداش دراومده (3795359) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۴۴:۴۸
آقای مشکین نقاب ماهیگیر

بانک ملت یک بانک خصوصیه (3795534) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۲:۵۷
خوشحالم که یک ریال پول برای خرید سهم ندادم خب معلوم بود سالها این کار انجام میشه (3794490) (alef-13)
 
بیگی29
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۰۴:۰۱
قانون از کجا آورده ای را اجرا کنید آنگاه تمام این حقوق ها در مقابل آن اسباب بازی میشوند. (3794535) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۴:۰۸
تا جایی که من میدونم شرکت های خصوصی تا میتونن به مدیران و کارکنانشون پول حداقلی میدن چون مهمترین اصل رسیدن سود به صاحب سرمایه است. لذا دوستانی که فکر میکنن این جور خاتم بخشی ها به دلیل خصوصی بودن عیبی نداره و طبیعیه بهتره یه نگاهی به دور و بر و واقعیت ها بندازن و به عقلانیت خودشون شک کنن. (3794577) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۳۹:۴۷
به هرحال بانکها خصوصی هستند (3794721) (alef-13)
 
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۵۳:۵۷
اصلا همه اش شده خصوصی ،صندوق توسعه ملی خصوصی است بیمه ها و ایران خودرو و بانک ها همه و همه خصوصی اند، همه اینها ارث پدری ص.......هستند، نجومی حقوق و پاداش و حق عید فطر عید قربان و روز کودک و روز زن و روز مرد و ، اوقات فراغت فرزندان و حق های مفت خورانه تا آنجا که بتوانند تاراج و چپاول می کنند. (3795553) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۴:۴۲
فقط یک راه داریم : نظام مالیاتی بی رحم و شفاف و افشای اطلاعات اقتصادی (3794580) (alef-13)
 
مسعود
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۰:۴۶
بابا چه خبره تو این مملکت ؟؟؟؟؟؟؟ (3794598) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۰:۵۶
خبر جدیدی نیست ! (3795588) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۱:۱۶
پول ملت پیش همین چند نفره واااااای (3794601) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۵:۵۰
اینکه یک شرکت خارجی بهش پاداش داد جرم ؟؟؟ (3794614) (alef-13)
 
محسن
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۱۲:۲۱
ایشان چطور با این شرکت خارجی ارتباط پیدا کرده
غیر اینست که از طریق پست دولتی (خصولتی) که با روابط سیاسی بدست آورده (3794669) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۵۷:۴۹
من همه حسابهامو توی این باکها شنبه می بندم
ننگ به رانت و فساد
بانکی یه همچین ادمایی مدیرش باشن باید بایکوت بشه (3794648) (alef-13)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۰۳:۰۳
چه بخوربخوریه خداوکیلی !!!!!


البته توی این هییت مدیره شرکتها نامهای زیادی هست از نمایندگان و وزرا بگیرالی ماشاالله (3794657) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۲۰:۴۴
بدی این آقا به کنار ، لو رفتن این اسناد هم به سود ملته ولی جمع آوری این همه اسناد علیه طرف، کار یه آدم نیست مشخصه که یه سیستم و کسانی پشت این لو رفتن اسناد هستند که 1- خیلی ذینفوذ اند 2- از همه چیز مطلع اند و احتمالا سال ها هم مطلع بوده اند 3- اسناد را علیه اشخاص معین رو می کنند مثلا خبری از اسناد علیه پزشکان، قضات و ... نیست 4- در این مقطع قطعا اهدافی دارند که واقعا پیچیده است
الف سانسور نکن (3794682) (alef-13)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۱۲:۰۴
در همه جای دنیا شفاف سازی در رسانه ها و پیگیری آن موجب جلوگیری از فساد می شود. اینطور موارد چه به سود یا زیان هر جناحی باشه باعث آگاهی افکار عمومی می شود و باب جدیدی در مبارزه با فساد ساختاری است! (3795332) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۵۸:۴۳
بهتره یه سری به سایت بانک ملی بزنید
www.bmi.ir
اعضای هیات مدیره بانک رو بشناسید بعد یه سری هم به قسمت تحتانی سایت فوق بزنید و شرکتهای زیر مجموعه بانک رو بشناسید
مرحله اخز که وارد سایت هر یک ازشرکتهای زیر مجموعه شدید اعضای هیات مدیره شرکتهای فوق رو ببیند
مرحله اخر نتیجه خواهید گرفت که اعضای هیات مدیره بانک در شرکتهای تحت پوشش عضو و یا مدیر عامل هستند
نتیجه آخر هم یعنی گرفتن حقوق مکفی بابت عضویت در شرکتها و حق حضور در جلسه و پاداش های ان چنانی که هیچ کسی هم پیگیر این نیست
اصولا این شرکتها حیات خلوت مدیران بوده و فقط هم بین مدیران ارشد بانک که هیچ تخصصی از نوع فعالیتهای شرکتها ندارند این سمتها تقسیم شده است
به عنوان مثال عضویت مدیر عامل بانک در هیات مدیره مجتمع کشت و صنعت دامپروری، شرکت چاپ و نشر بانک و ... (3794756) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۱۱:۰۴
دولت یازدهم با سونامی حقوق های نجومی غرق خواهد شد. (3794776) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۲۳:۳۳
کسی که قرار داد های میلیاردی امضاء میکنه باید حقوق بالا بگیره مگر نه الوده به رشوه و فساد میشه ! (3795485) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۴۶:۳۹
یه سفره پهن شده دور هم میخورن دیگه (3795539) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۱۴:۴۶
من همین امروز هر چقدر پول داشتم از بانک بیرون کشیدم و همش را دادم طلا
مخصوصا از بانک ملت ، خدا ازشون نگذره ایشالله به درد بی امان گرفتار بشن و خانواده انها همیشه با درد و نکبت زندگی کنند ، من دوست ندارم نفرین کنم اما ایشان لیاقت نفرین را دارند (3795854) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۳۸:۴۲
عجب چهره ها و ژست های موجهی دارند اینها !!!!!!!!!!!! (3795907) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۹:۳۲:۲۲
مدیر عامل قبلی بانک ملی که جابجا شد شرایط بهتر از اینها نداشت (3799031) (alef-11)
 
dave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۱۰:۱۰
بازم جا داره!!!!

روحانی مچکریم (3794321) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۵۶:۱۷
800 هزار تومان کجا, 295 میلیون کجا?این عدالت علی وار است?این آرمان انقلاب بود? (3794421) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۱۶:۲۱
آقای روحانی خودش هم باید پاسخگو باشد (3794453) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۴۴:۵۱
زادگاه جناب روحانی سرخه سمنان است (3794511) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۵۰:۴۳
ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت
ما احساس تکلیف داره خفه میکند
ما به خاطر مردم در راس مدیریت هستیم
ما بیشتر به خاطر اجر اخروی در حال خدمتیم (3794518) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۳:۴۹
تند نرو اول پاداشهای ده سال اخیر را ببین بعد تشکر کن البته اگر از اعداد و ارقام سکته نکردی (3794575) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۶:۱۱
بانک ملت یک بانک دولتی نیست! و سهامش چند سال پیش در بورس عرضه و برای همیشه از سیطره دولت خارج شد.
مثلا اگر مدیر بانک پارسیان یا سامان یا ... دریافت بالایی داشته باشند، ایرادی داره؟ دریافتی مدیران بانکها توسط اعضای هیئت امنا، مجمع عمومی و ... تعیین میشه و تنها کسانی که حق اعتراض دارند سپرده گذاران این بانکها هستند! نه کسی ديگه!
حقوق بالا یا تسهیلات کم بهره کارمندان و مدیران بانکی چیز جدیدی نیست و شما می تونی دریافتی مدیران بانکی را از یک دهه پیش تا به حال قیاس کنید! ه. (3794586) (alef-13)
 
محسن
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۱۸:۰۹
کدام خصوصی؟
سرمایه این بانک، پول مملکت است نه شخص، پول مردم است، جزء بیت المال است
اعضای هیات امنا و مجمع عمومی این بانک را چه کسی تعیین می کند؟ مردم؟ یا مسئولین دولتی؟
آیا سپرده گذاران راضی هستند؟ چطور می توانند اعتراض کنند؟
شما فکر کردی با کی طرفی واقعا؟ (3794677) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۵۵:۲۸
سهام بانک ملت الان در بورس و سهامدار خصوصی داره یعنی مردم برای خرید هر سهم پول دادن ! حالا چرا مدیر عامل یک شرکت خصوصی رو دولت انتخاب میکنه ؟؟ این چطور خصوصی سازی ؟ (3794751) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۵۶:۲۰
مگه فقط سپرده مردم تو بانک ؟ خود با چند هزار سهامدار و چند هزار میلیارد تومن سرمایه داره عمو جون ! (3794752) (alef-13)
 
اراکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۴۳:۳۶
سود را بهره و جرایم تحمیلی وام گیرندگان و کارهای دلالی بانکها بوجود آورده...یعنی خون مشتریان را در شیشه کرده اید....بعد می گویید خصوصی است...نابود باد این مدل بخش خصوصی... (3794929) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۵:۴۸
شما ناراحتی پولت رو نذار تو این بانکها ! (3795607) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۲:۴۱:۲۸
ببخشید خونه یکی رو دزد بزنه باید به صاحب خونه بگی اگه ناراحتی تو خونت وسایل نذار؟!1 (3797156) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۵:۱۱
آقای روحانی ؛؛ حیرت انگیز است که اینها را وادار به استعفا میکنید !!! (3794613) (alef-13)
 
مصطفی
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۵۷:۱۰
بیچاره اگه احمدی نژاد بود که الان به این مدال افتخار میداد. (3794647) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۱۰:۱۸
این شرکت ها به ظاهر حصوصی هستند ولی مرتبط با بانک ملت می باشند و این بانک هم باز مثلا خصوصی است ولی مانند دیگر بانک ها خون ملت را در شیشه کرده اند (3794322) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۵:۰۸
همسر فرماندار در یکی از شهرهای امریکا به علت تامین مخارج زندگی در رستوران کار میکند!!!! ما هم با حقوق 295 میلیونی دم از قناعت و عدالت علی میزنیم, ملت را که به خاطر فقر, اعتراض کردند بعد از شلاق زدن,
شرم باد برچنین مسوولانی, (3794470) (alef-13)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۱۳:۴۳
آقا این عددها یعنی چی؟ ما سوادمان قد نمی دهد. (3794331) (alef-13)
 
marx
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۴۱:۴۹
منم سواد ندارم اما با بخاطر اوردن مصاحبه های این اقا و از طرفی دم زدنمان از خدا و پیامبر و اون وضعیت وام ازدواج و بیکاری خودم در سن 45 و غیره الان دارم واقعا گریه میکنم خدایا مارو با چه جماعت پررویی طرف کردی (3794507) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۶:۲۱
آقای رئیس جمهور صورت مسئله را پاک نکنید !! این امکان پذیر نیست !! (3794616) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۱۶:۵۸
بحث این نیست که اینها بروند.
بقیه چی؟ آیا کارمندان های دیگه وام های با سود کم دریافت نمی کنند؟
چرا باید با بقیه فرق کنند؟
الان همه کارمند ها ، وضع هاشون روز به روز بهتر میشه
قشر کارگر و بخش خصوصی روز به روز بدبخت تر
این قضیه سیستمی شده و باعث جابجایی مدیر درست نمیشه
باید از ریشه تغیر داد همه قانون ها (3794334) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۲۹:۴۴
افراد عادی باید وام با سود 30 درصد بگیرند
بعد کارمند های بانک ها ، با سود 2 و 4 درصد. (3794702) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۸:۵۷
همشونو اخراج کنید من میشم رئیس وکارمند بانک ! (3795613) (alef-11)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۲۰:۱۵
داداش کدوم وضع خوب بخدا داریم درجا میزنیم . از خط فقر به خط مرگ سقوط کردیم.من فوق لیسانس شریف کارمند دولت شدم حقوق با وجود تاهل 1330 هزارتومنه . باورت میشه؟؟؟؟؟ این عدالته؟ (3794885) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۱۷:۱۰
عجب کشوری ........عجب قوانینی........عجب اخلاصی........عجب .... (3794336) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۴:۴۳:۵۸
عجب بانکی .... اینم بگو ... عجب بانکهای دزدی لعنت بر بانک (3795074) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۱۷:۲۰
خدایا کاش این یک ماه این پول این اقا فقط یک ماهش مال من بود من کل سالو واست روزه می گرفتم یک ماه که اسون (3794339) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۱۹:۱۴
دمتون گرم . خوب می خورید ! (3794342) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۴۱:۰۸
این حرامخوار و ویژه خوار با صفدر و صدقی و .... فقط در مبلغ و توان و میزان دسترسی به بیت المال متفاوتند . در عمل و خیانت هیچ تفاوتی ندارند همه را با هم مجازات کنید . البته توقعی بی جاست !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3794622) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۱۹:۴۴
لطفا بفرمایید که بازده ایشان در این مدت چقدر بوده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3794344) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۳:۱۹
در شرایطی که همه بانکهای خصوصی در ضرر بودند بانک ملت پارسال سود خوبی داشته (3794372) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۵۱:۲۸
این احتمالا همونیه که هی داره کامنت دفاعی برا این اقا میذاره. (3794405) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۴۸:۵۰
شما حق دخالت در بخش خصوصی رو ندارید مگر نه اقتصاد مملکت هیچ وقت پیشرفت نمیکنه اگر مشکلی هست سهامداران شرکت باید حلش کنند نا شماها ! (3794742) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۵۲:۴۴
دوستان دقت کنید : اگر بانک ملت خصوصی است دولت حق دخالت در امور و انتخاب مدیر عامل رو نداره اگر هم دولتی که اعلام بکنند ! این چه مسخره بازی مدیر دولتی انتخاب میشه برای شرکت خصوصی ؟؟ با این وضعیت اقتصاد ایران به هیج جا نمیرسه ! (3794744) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۲۰:۳۴
شما هم همون نیستی که تا حالا چشمات بسته بود والان حق طلب شدی واحیانا قصد تخریب دولت یازدهم را هم نداری ؟! (3795614) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۵۴:۱۷
که به جیب ایشان و بقیه رفته (3794523) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۵۵:۲۱
این بابا آش رو با جاش ببخشید آش رو با دیگ بالا کشیده که! (3794525) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۱۸:۵۳
چون سود خوبی داشت که نباید اینجوری بگیره مگه منه کارمند که بازدهی خوبی داشتم به من این اندازه یا خیلی کمتر از این میدن؟ (3794566) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۵۸:۵۲
نکنه شما هم مال سرخه ای؟ (3794652) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۳۹:۴۱
نه عزیزم من طرفدار حقم (3794720) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۷:۴۹
دادن وامهای ناچیز با سود بالای 29 درصد به مردم بدبخت بیچاره و دادن وامهای بلاعوض یا بدون بهره یا حداکثر 4-2 درصد بهره به دوستان و آشنایان و رفقا... (3795307) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۱۹:۵۷
يه وام يه ميليوني بدين مادر معلولم عمل اب مرواريد داره (3794345) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۴۹:۱۲
محمد جان دیگه سیاه نمایی نکن. وام های جزئی این شکلی را همه بانک ها میدن. به اسم وام قالی بافی یا لوازم خانگی و یا مرابحه. زیر 10 میلیون فقط یک ضامن می خوان . فقط باید ثابت کنی که می تونی اقساطش را پرداخت کنی. یه مدرک حقوقی معتبر داشته باشی کافیه. مثل یک نامه از محل کارت و یا فیش حقوقی، پروانه کسب و ... . خیلی سخت نیست گرفتن این وام ها. (3794634) (alef-13)
 
محسن
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۲۲:۲۰
با چقدر سود، دوست عزیز
تا آخر عمر باید قسط هایش را بده
شما که خوب واردی، نمی شه از اون وام های 300 میلیونی با سود 4 درصد و باز پرداخت ماهی 80 هزار تومان که تا آخر عمر طرف طول می کشه به محمد هم بدی؟ (3794685) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۲۵:۰۵
تو را بخدا اگر به این راحتی که میگویید وام میدهند ، آدرس اون بانک را اعلام کن . خداشاهده چندین بار مراجعه کردم 2/5 بگیرم ندادند . خدا خیرت بده اگه راست میگی آدرس بده . (3794693) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۰۱:۲۳
عزیزجان برو بانک ملی وام بگیر کلی هم عزت و احترام می بینی (3794763) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۹:۴۸:۱۴
دوستم رفته وام 15 میلیونی برا شاگردش بگیره روی پروانه ی کسب رییس بانک گفته این وام از نظر شرعی مشکل داره و بهش نداده. (3795203) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۹:۱۲
بگو با سود چند درصد...!!! (3795311) (alef-11)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۸:۱۸:۲۶
نه عزیز از این خبر ها نیســــت. من چـــهار بار عمل جراحی شدم این اواخر هم سرطان گرفتم البته شکر خدا برطـرف شدند اما ازهستی ساقط شدم به من که کلی سند ومــــدرک برای اثبات نیازمندی دارم دومیــــــ%8 (3796348) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۵۵:۳۲
20 تا ضامن با گواهی کسر از حقوق بیار و یه دونه کلیه هم گرو بذار و برو تو نوبت. شاید سال 1400 نوبتت بشه (3794643) (alef-13)
 
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۰۵:۵۷
بیا کمیته امداد خودم بهت وام کارگشایی می دم (3794860) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۲۳:۰۱:۲۴
دروعه کمیته هم نمیده اتاق مددکاری کمیته نوشته زدند فعلا برای پرداخت وام کارگشائی اعتبار نداریم. (3799315) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۲۱:۳۶
الان جمعیت خوشحال و ساده لوح میان میگن، این تقصیر احمدی نژاد بوده. (3794346) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۵:۴۵
نیست صدقی تو دولت احمدی نژاد مدیر عامل بانک ملی نبوده !!! (3794381) (alef-13)
 
مشعود
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۵۶:۳۷
گیریم احمدی نژاد اشتباه کرد که این روسا رو آورد سر کار. روحانی چرا اشتباه اونو تکرار کرد و کنارشون نذاشت؟؟؟
استدلالهای شما مرغ پخته رو به خنده وامیداره.
یه ذره فکر کنین تا خودتون رو مضحکه عام و خاص نکنین!!! (3794645) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۰۷:۰۴
تا شما سرتون گرم دعواهای جناحیه اوضاع از این بهتر نمیشه (3794863) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۲۴:۳۱
خوب اگه میذاشت کنار که همین شما حامیان احمدی نژاد می گفتید با بلدوزر تمام مدیران لایق را برداشت ! (3795625) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۵۴:۴۹
داداش شماها که میگید دولت احمدی نژاد تمام مدیران کارکشته رو برکنار کرده بوده! (3794748) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۶:۰۱
عمو مثل اینکه خاوری یادت رفته ! (3794382) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۴۷:۵۳
برو ببین خاوری سال 84 از کی حمایت کرده.... (3794395) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۱۷:۴۱
بله، همچنان خوشحال باشید، چون احمدی نژاد بد بوده، دیگه هرکی بیاد خوبه!!! چه استدلال قوی دارید شما جماعت خوشحال ... (3794455) (alef-13)
 
بیکار
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۲۲:۰۸
ایا یا ایهالحاکمون از قهر ملت بترسید . حقوق مردم را از حلقوم این جانوران بیرون بکشید .مگر میخواهید برای حضور در صحنه از خارج آدم وارد کنید؟ (3794347) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۲۴:۱۱
دانشجوی نخبه بورسیه به علت عدم مقرری 500هزاری که زندگیش را بر پایه ان بسته زیر فشار مجبور به خود کشی میشه... حالا این اقایان بی تخصص میلیاردی پادش میگرند... ان هم در زمانی که کشور به علت کاهش قیمت نفت و تحریمهای مختلف .... با شرایط سخت اقتصادی روبرو هستند و مردم در بدترین شرایط دارند تحمل می کنند...

ما خواستار محاکمه شدید این افراد و حمایتگران انها هستیم... (3794350) (alef-13)
 
Ukraine
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۲۴:۳۳
دولت باید در اولین فرصت یارانه ایشان را قطع نماید. (3794352) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۲۶:۰۵
چرا روی سرخه بودن این بنده خدا مانور میدین ولی اصلا اشاره ای به شبکه مدیریتی قومیتی صفدر حسینی نمیکنید که شرط لازم ورود به حلقش قومیتشه و کلی از هم قومهایش را از صفر اورد و کرد مدیر و کارشناس و .... (3794354) (alef-13)
 
حامد
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۲۶:۳۵
به جون خودم . انتخابات که تموم شه هیئت دولت بعدی همین خدومین به ملت میان.
بهشون گفتن حالا شما بیایید استعفا بدین . غائله بخوابه .
4 سال بعد جبران می کنیم . فعلا برین یه گشت و گذاری تو اروپا و آمریکا بزنین و یه استراحتی بکنین .
کم و کسری هم داشتین نگران نباشید . کیسه مردم مفلوک هست .... (3794355) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۲۹:۲۴
ایا دلیلی دارد یک گروهی عضو هیعت مدیره چندین شرکت دولتی و شبهه دولتی با دریافتهای میلیاردی باشند و این اندازه تحصیل کرده فوق لیسانس و دکترا بی کار باشند (3794360) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۳:۰۱
دولت باید از خود شزوع کند بسیاری از وزرا و معاونین رییس جمهور عضو هیئت مدیره بسیاری از شرکت ها با دریافتی میلیاردی هستند بعد برای دادن یارانه می گویند چه می کشیم (3794369) (alef-13)
 
Fg
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۳:۰۶
اين بابا آبم كه ميخورده بابتش پول ميگرفته (3794370) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۳:۳۷
لعنت الله قوم الکافرین ................... (3794374) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۵:۳۸
کافر کجا بود ؟ شاید نماز و روزه اش از شما بهتر باشد. (3794585) (alef-13)
 
محسن
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۲۴:۵۱
اتفاقا اون نماز و روزه و کار خیرشان بیشتر آدم را می سوزاند
پول مملکت را دو لپی می خورند بعد ... (3794692) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۱۲:۲۰
والا اشتهاشم خیلی بهتر بوده کلا" مثل اینکه با واژه سیری انس و الفتی نداشته (3794872) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۳۴:۱۶
عجب رسمیه / رسمه زمونه/ قصه درد و باغ خزونه / میرند آدم ها از اونا فقط/خاطره هاشون به جا می مونه (3794375) (alef-13)
 
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۴۶:۵۱
هر دم از اين باغ بري ميرسد تازه تر از تازه تري ميرسد (3794392) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۵۱:۳۱
جوانی با مدرک ارشد
درامد 800 هزار
خدا ازتون نگذره ما که زورمون به شماها نمیرسه
عامل گرانی مسکن تورم بیکاری تعطیای کارخونه ها و ....
بدتر از همه ناامیدی افرادی امثال من از آینده نامعلوم (3794406) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۰:۵۵:۰۰
- ميگم احمد آقا ! چه خبره ! اين حق و حقوق كدام مظلومه كه داره چپو ميشه !! عجب بخور بخوري
... اين دولت داره چه ميكنه ؟!!
-- قربونتم ! منحصر به اين دولت نيست !! ... دولت قبلي هم ٨٠٠ ميليارد دلار در آمد داشت !كسي نگفت كه چه كارش كرد ، به كي داد .. اصلا چه طور شد !! .. مردم هم روز به روز فقيرتر...حالام مثل اين كه قصد داره دو باره برگرده !! ... منحصر به حالا نيست دعا گوتم !!! (3794419) (alef-13)
 
هادی
Kazakstan
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۱۰:۱۸
آقا این پولا کجاست؟ از کجا میاد؟ اگه همچین پولایی تو این مملکت هست پس چرا انقدر به مردم فشار میاد؟
خداوکیلی نمیذارن یه قطرش هم دست مردم بچکه (3794446) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۱۹:۵۱
خدا لعنتشونکنه...پدرپیر من با 68 سال سن بازنشسته نظامی 1200 میگیره تو گرمای تابستون با پراید مدل 80 اش میره مسافرکشی و خودش را با لنگ و دستمال یزدی مرطوب خنک میکنه...............جیییگرم آتش میگیره به مولا.....کجایی یا مولا علی..کجایی ...دلمان خون است....به خدای واحد از ریالش هم نمیگذریم...باید اینا تغاسش رو پس بدهند (3794460) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۰:۳۰
کسی از پول بدش نمیاد ! پول دادن اینم گرفته ! مجرم پول دهندگان هستند (3794461) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۲:۵۰
طرف مغز اقتصاده
از این یک ملیاردی که از دولت میگیره صد تا یه میلیارد در میاره
محتاج کار دولت نیست منتها یه سرمایه ای میخواذ که حسین فریدون براش فراهم کرده (3794464) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۴:۴۶
حقوقش 37 میلیون بوده ، شرکت های خارجی بهش پاداش دادن ایشون مجرم ؟؟؟ (3794468) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۲۳:۲۶
آره شرکتهای خارجی عاشق چشم و ابروش بودن! تازه بهش گفتن ما مدیر نداریم بیا برای ما مدیریت کن ما چند برابر بهت میدیم منتها ایشون قبول نکرده. (3794891) (alef-11)
 
بخت برگشته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۵:۲۹
خاک بر سر من که سالها به عشق بانک بر پروا کار کردم (3794471) (alef-13)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۹:۱۹
بیخود نیست من هر چی قسط میدم تموم نمیشه . (3794481) (alef-13)
 
الف ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۲۹:۳۸
اين همه دستگاه نظارتي با آنهمه مزايا داشتن چه ميكردند نبايد فقط به آمريكا گفت غلط كردي اين مسئولان بدتر از آمريكا هستند الف نترس منتشر كن أدرسم را ميدم هر كاري خواستن با من بكنند (3794482) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۰:۴۶
کار دولت مثل آدمی میمونه که بذاره دندوناش کرم بزنه بعد خودش اونها رو بکنه (3794484) (alef-13)
 
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۸:۱۳
لیسانس نرم افزار هستم و دو سال هم خدمت سربازی را گذرانده ام . من ماهی 13/000/000 دریافتی حقوقمه که نصفش بابت پرداخت وام هایی که گرفتم تا بتونم خرج ازدواح رو در بیارم ، به خاطر مسائل مالی همسرم هم طاقت نیاورد و رفت و مهریه را اجرا گذاشت و از هفتصد هزار تومن باقیمانده حقوقم ماهی پانصد هزار تومن بابت خرید نیم سکه می پردازم . امیدم فقط اینه بعد از مرگ شرایطم در آن دنیا مثل این دنیا نباشه همین !! (3794500) (alef-13)
 
بنده خدا. اصل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۳۸:۲۵
اشکال از رییس مجمع بانک ملت میباشد. زمانیکه اینجانب مدیرعامل هلدینگ و رییس مجمع شرکتهای تابعه اش بودم به کلیه مدیران شرکتها ابلاغ کردم فقط میتوانند از یک شرکت پاداش بگیرند و مجامع آن شرکتها درجلسه مجمع تعیین و پرداخت پاداش مدیران عامل و اعضا هیات مدیره را به مدیرعامل هلدینگ محول کرده بودند.ما مثل عقاب بالای سر مدیران و شرکتها حضور داشتیم. شاید منتشر نکنید اما واقعیت این است این رفتارها وعدم رعایت قوانین از زمان احمدی نژاد شروع شد. لطفا در اینترنت به مقاله اینجانب بعنوان اقتصاد ؛قانون و رییس جمهور رجوع نمایید (3794502) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۵۰:۰۷
این چه کشوری ما داریم همش دزدی اونم از بیت المال ی عالمه مردم رنج کشیده (3794517) (alef-13)
 
شیوایی
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۱:۵۱:۵۸
عجب بخور بخوریه ما خبر نداشتیم! (3794522) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۰۲:۱۳
لطفا حق وحقوق و وام های کلان ورانت های اخذ شده مدیر عامل بانک ملی که بعد از خاوری منصوب شد واخیرا بعنوان معاونت نظارتی بانک مرکزی منصوب شده را برای شفافیت بررسی کنید. این همه اموالو از کجا اورده. مدیونید اگه چاب نکنید (3794533) (alef-13)
 
رضا دوستی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۰۴:۵۶
چرا وزیری که مستقیما مربوط به امور بانکی و اقتصادی ودارایی کشور است و با این اوضاع مشخص شده که کفایت کافی ندارد کنار گذاشته نمیشود. (3794539) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۰۸:۰۰
کمیته ویژه ای باید برای پس گرفتن تمام وجوه وسود ان از زباده خواهان تشکیل شود وتا ریال اخر ان را حد اقل تا 10 سال قبل پیگیری کنند درسته گردو زیاد بوده اما اوسا کریم جای حق نشسته و گردوها شمارش داره (3794542) (alef-13)
 
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۱۵:۴۷
میگم بعداز افتضاح خاوری چه نظارتی بررفتار مدیران بانکها شده ازطرفی اوناهم چغدر میترسدن ازاین نظارت (3794556) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۱۵:۵۳
چرا نويسنده خبر نميگويد كه بانك ملت خصوصي لست و ربطي به دولت ندارد (3794557) (alef-13)
 
محسن
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۲۶:۳۲
کدام خصوصی؟
کدام خصوصی؟
کدام خصوصی؟
سرمایه اش مال کیه؟
مجمع عمومی اش کیه؟
هیئت امنا اش چگونه تعیین می شود؟ (3794697) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۵۸:۱۸
جالبش این مملکت اینه که بانکی خصوصی مدیر عاملشو دولت تعیین میکنه ! همینکه اقتصاد ایران هیچ وقت به هیچ جا نمیرسه ! (3794754) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۱۲:۲۰
بله خصوصی سهامش هم در بورس خرید و فروش میشه ! (3794779) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۳۹:۵۸
ظاهرشون خصوصیه...این آقای سرخه ای بیش از 20 سال در بانک ملت بوده و با پول خود دولت بانک را خریده اند چیزی شبیه بانک پارسیان...اگه نمی دونی تحقیق کن! (3794723) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۱۵:۵۷
ما ار چین همه چیز وارد می کنیم مسئول چینی نیز وارد کنیم انشالله فرج حاصل خواهدشدحقوق کم میگیررند کار زیاد میکنند . (3794558) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۱۸:۴۹
لطفا فیش های حقوقی مدیران وزارت نفت و صنعت نفت بررسی و افشا بشه ، مدیران شرکت نفت همه حقوق های نجومی و پاداش های کلان دریافت می کنند (3794565) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۴۳:۰۵
اتفاقا وزارت نفت قوانین بسیار شفافی داره که اجازه پرداخت خارج عرف نمیده و به همین دلیل تا به حال فیش حقوقی نجومی از وزارت نفت دیده نشده. اونی که مدنظر شماست شرکت های خصوصی نفتی هستند که بعضا حقوق های بالا میدن و البته به دلیل خصوصی بودن، قانون نمیتونه برای حقوقاشون سقف تعیین کنه. اینکه لایق این حقوق هستن یا نه یه بحث جداست. (3794928) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۹:۲۵:۵۴
موافقم. از جمله فیش مدیران عامل شرکتهای خصولتی نفت. (3795183) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۲:۵۲
با عنايت به برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه مصوب گرديد:
از 108 ريال سود محقق شده و پس از کسر اندوخته هاي قانوني و احتياطي مبلغ 10 ريال بعنوان سود سهام به سهامداران محترم پرداخت گردد.


سود سهام بانک تجارت 10 ریال! واقعا بعد این همه پاداش و بخور بخور این یک تومان باقی مانده هم جای شکر داره ! (3794572) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۴:۳۷
اینا یکجور شما یکجور همه با هم بچاپید ما را. تازه 70 درصد اقتصاد دست نهاد هایی است که روش نظارت نیست ببین اونجا چه خبر است (3794579) (alef-13)
 
Sweden
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۴:۵۱
نصف مدیران منصوب شده حق رفاقت میگیرن حقوقها را و ضمنا بخش تورم غیراز تحریمها پولهای کلان دریافتی مدیران هم بوده (3794581) (alef-13)
 
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۸:۰۰
آخه توی این مدت همه خواب بودند ، کسی متوجه نشد که ایشون داره میخوره تا خرخره (3794589) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۲۹:۰۴
خوشبحال هیات مدیره ومدیر عامل ما درشعبه جان می کنیم این اقایان از بهترین هواپیما هتل وغذا با خانواده در خارج استفاده می کنند بعد یک میلیارد تومان هم دریافت می کنند من حاضرم 5 میایون هم بدهم یک هفته در ان هتل ها اقامت کنم با پول دولت شرکت های تابع بانک وسازمان های دولتی ساخته می شود وهمان محل ها حیات خلوت ومحل پولشویی مدیران می شود.بازنشستگان هم میول انجا می شوند که ترس از اخراج ندارند.
یک پیشنهاد تمام سازمانها نهاد ها مراکزتفریحی واقتصادی ریر مجموعه خود را برگردانند مدیر انها را از پرسنل رسمی انتخاب کنند ان موقع دولت از محل انها استخدام کند.مدیر بالای بانک بازنشسه می شود بسرعت مدیر عامل ویت عضو هیات مدیره شرکتهای زیر مجموعه بانک می شود.حقوق بالای 20میلیون می گیرد به هیات مدیره بانک هم می رسدهیچ کجا انعکاس ندارد.
نمونه بارز ان دشتی ریس روابط عمومی بانک ملی 6 ماه زندان رفت بابت اختلاس 3هزار ملیاردی درزندان مار خورده افعی شده الان عضو هیات مدیره کوثر بانک ملی است وبالای 20میلیون حقوق می گیرد.راه دور زدن قانون در این مملکت زیاد است. (3794591) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۱۳:۲۵
شماها هم به عنوان کارمند بانک پولها و اوامهای بدی نمیگیرید... هر کارمند بانک با سابقه حداقل 2 سال خونه داره ماشین داره و بقیه پولش را هم جای دیگری سرمایه گذاری کرده است....اگرشک داری حداقل 10 مثال برای شما از دوستان و آشنایان خودم بران نام ببرم.... پس لطفا شما دیگه حرف نزنید.... (3795334) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۰:۰۵
اینها یه مجموعه هستند ، نه خلق میشن و نه از بین میرن ، فقط از پستی به پست دیگر جابجا میشوند (3794593) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۰:۱۳
قابل توجه بانک مرکزی که میگه تعدا بانکهای ایران زیاد !

مقایسه تعداد بانک ها در کشورهای مختلف در سال ۲۰۱۰ حکایت از این دارد که در آمریکا ۹۴۴۱ بانک، ترکیه ۶۲ بانک، ژاپن ۲۰۳ بانک، آلمان ۲۴۰۰ بانک، و در ایران فقط 24 بانک وجود داشته است ! (3794594) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۷:۵۰:۰۰
ایران به لحاظ تعداد شعبه در ازای نفر، جزء رتبه های نخست دنیا است. (3795132) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۳۰:۱۸
این آقا هم رستگار شد (3794595) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۴۰:۲۹
اینا میخوان اون دنیا چطور جواب حق مردم رو بدن (3794621) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۴۲:۳۳
چرا شما شماره تماسی نمی گذاری تا ما کارمندان بانک ملت به شما زنگبزنیم و این تهمت ها برایت روشن کنیم (3794624) (alef-13)
 
محسن
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۳۱:۲۲
شما فیش حقوق و مزایات را منتشر کن، مردم بدونند چه خبره
نیاز به توضیح شما نداره (3794706) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۴۵:۵۶
ما خاندان رستگار در صورت اثبات نشدن هریک از ادعا ها، از شما و خاندان شما گذشت نخواهیم (3794629) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۰:۲۹:۲۴
برو عزیز جان شما باید از شرم برید نام خانوادگی تان را عوض کنید. نفرین میلیونها نفر پشت سر شماست. شاخ و شونه هم میکشی؟! (3796620) (alef-11)
 
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۳ ۱۴:۳۶:۱۲
متاسفانه تو جو سياست زده كشور به همه چيز نگاه سياسي شده و در اين بين چند نفر قرباني مي شوند.فقط بايد منتظر يوم تبلي السرائر بود (3821728) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۵۱:۲۴
اقا این رییس ازمن مبلغ 5میلیون تومان دزدیده نه ابن دنیا ونه در اخرت نمی بخشم (3794639) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۲:۵۷:۵۱
این جاست که آدم فقط باید سکوت کنه... (3794649) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۰۶:۰۵
اگر دقیق و بصورت غیر گزینشی حقوق و مزایا و دریافتیهای همه مدیرات دستگاهها و شرکت های دولتی و نهادها را بررسی کنند باید میلیادها دلار به بیت المال برگردد ولی هیچگاه این اتفاق نخواهد افتاد چون همه از ریس جمهور تا مدیران دست چندم زیر سوال خواهند رفت. (3794664) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۱۹:۱۲
عزل شدن که مشکلی رو حل نمیکنه!
عزل شد یعنی تازه شده مثل بقیه شهروندا!برخورد بشه باهاشون
پول و پس بگیرن . (3794678) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۲۲:۴۹
ضررش برای ما سهامداران بد بخته سود پارسال را ندادندبرای افزایش سرمایه خبری هم نشد خوردنش رفت الف درمورد افزایش سرمایه بانک ملت ازسود 93گزارشی بنویس چرا انجام نشد (3794688) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۲۶:۱۴
به نظر من هم جا نظارت نباشه باید نهایت استفاده رو کرد و بار خود را بست اینا هم کار درستی کردن دمتون هم گرم نوش جونتون من که حلالتون کردم
نظارت که نباشه باید همینکارا رو کرد (3794696) (alef-13)
 
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۳۰:۰۰
الف جان لطف حقوق های کلان مدیران دولت اجمدی نژاد رو ها رو کن تا معا.م بشه جناحی کار نمیکنی (3794703) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۴۱:۵۷
همه برگ ها و سربرگ ها و مهرها اسم خدا و آرم الله داره باز هم این همه دزدی از مردم شرم نمی کنید از خدا شرم کنید (3794728) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۴۳:۵۶
؟ انصافا" اگر مطبوعات آزاد می داشتیم یک درصد این فسادها اتفاق می افتاد؟ (3794731) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۴۷:۱۱
متاسفانه خصوصی سازی در کشور ما بدون هیچگونه پشتوانه دقیق علمی انجام شده وهمین امر باعث سؤاستفادهای زیادی شده واین کار ادامه خواهد داشت.بیشتر بانکهای دولتی کشور ما هم اکنون هزاران میلیارد بدهی معوق دارند وعملا"ورشکسته هستند چگونه مدیران این بانکها میلیاردها تومان در یک سال درآمد دارند در بانکهای ما کارمندان زیادی هستند که شاید توانایی آنها از مدیر عامل هم بالاتر باشد آیا همه آنها همچنین حقوقی دریافت میکنند اگر اینطوری است پس اوضاع خیلی بحرانی است اگر هم نیست وحقوق معمو لی وقانونی میگیرند پس چرا باید درحالیکه افراد لایق زیادی است دولت تسلیم خواست غیر منطقی این مدیران میشود. (3794739) (alef-13)
 
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۰ ۲۳:۵۹:۱۳
احیانا اقای رستگار سرخه همشهری و دوست اقای حسین فریدون نیستند و باز احیانا اقای رستگار سرخه با حمایت و لابی و اصرار اقای حسین فریدون به سمت مدیر عاملی بانک ملت منصوب نشده اند و باز احیانا اقای رستگار سرخه شراکتی کاری با اقای حسین فریدون ندارند و باز احیانا مسئول انتخاب و انتصاب تمام مدیران عامل بانکها در دولت یازدهم اقای حسین فریدون بوده اند و وزیر دارائی تنها مسئولیت امضاء احکام را داشته اند . (3794757) (alef-13)
 
انزلی چی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۰۳:۵۲
احتمالا این اقای رستگار سرخه ضمن همشهری بودن با شباهت فراوان در چهره شاید هم قوم و خویش اقای رئیس جمهور و اقای فریدون باشند . (3794766) (alef-13)
 
ساعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۰۷:۱۵
چراکسی به خیانتهای سازمان خصوصی سازی توجهی نداره که اکثرکارخانجات دولتی که متعلق به همه ی ایرانیان بود رو به مفت تومان به افرادخاص !!!
واگذارکرده اند ؟؟؟؟اکثرآن کارخانجات وشرکتها پس از واگذاری نه تنها افزایش تولیدو ایجاد اشتغال نداشته اند بلکه با تعطیلی واخراج پرسنل هم مواجه شده اند.
شایان ذکراست که ارقام زیان این واگذاریها کهکشانیست واصلا"قابل قیاس با این فیشها ی حقوقی نیست .عمق فاجعه مساویست با نابودی ملت .... (3794771) (alef-13)
 
Sweden
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۰۸:۱۵
بابا این استان سمنان چقدر مدیر تحویل کشور داده! (3794772) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۲۳:۳۶
دوره های قبل هم استان کرمان و یزد در صدور مدیر رکورد دار بودند (3795236) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۱۱:۵۳
بعد حقوق کارمندان 12 درصد افزایش پیدا میکنه که تازه بعد گذشت سه ماه هم اعمال نشده؟!!!
اینکار اسمش چیزی غیر از مال مردم خوری هست؟ (3794777) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۱۳:۲۰
روحانی مچکریم... (3794781) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۱۶:۵۳
خواست ملت = دار زدن این مدیران در میدان آزادی (3794790) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۵۱:۲۸
از طرف ملت حرف نزن عمو جون ! (3794944) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۲۲:۲۱
از طرف ملت حرف نزن (3795481) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۲۶:۳۶
الان بانک خصوصی بیت المال ملت ؟؟؟ (3795633) (alef-11)
 
ازاد
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۱۸:۴۴
الف جان از فردا فقط لیست اسامی مسعولینی که دزد نیستن رو منتشر کن.چون اینطور که داره پیش میره باید اسامی همه مسعولین را منتشر کنی. (3794793) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۲۹:۰۲
سازمان بازرسی کشور کجا بوده؟ اقای سراج کجا بوده اند؟ سازمان بازرسی کل کشور منصوب چه قوه ایی است؟ بدبخت اقای روحانی که بایستی جوابگوی بی کفایتی دیگران باشد
بد نیست فیش های حقوقی مدیران نهاد ها ، و سایر دستگاه ها نظامی و انتظامی برسی گردد
ضمنا این اقا مالیات در امد خودش را چقدر اعلام و پرداخت کرده ؟ (3794806) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۳۳:۱۲
چرا بدبخت آقای روحانی؟ سازمان بازرسی که نمی تواند همچون آواکس عمل کند دستگاههای دولتی در وهله اول هم از لحاظ قانونی و هم اخلاقی مسئول هستند؟ بررسی کنید وضعیت حقوقهای کلان مدیران مناطق آزاد را ؟ خیلی چیزها دستگیرتان میشود ؟ (3795383) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۳۳:۰۷
اینگونه افراد باید در ملاعام اعدام شوند ...همین وبس (3794809) (alef-13)
 
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۳۶:۱۵
ايا هيچ مدير ديگرى غير از دولتى ها كه بخاطر انتخابات اينده افشا گرى شده اند وجود ندارد كه حقوق نجومى بگيرد؟؟ و اشتباه است كه فقط فيش حقوق اساس محاسبهباشد بلكه بايد در. (درامد) كل هر مدير در ماه بررسى شود كه انوقت يگ لشكر از مديران خطا كار ظاهر ميشوند كه غير از دولت در همه دستگاه ها و نهادها حضور دارند و مشغول غارت بيت المال هستند و وظيفه رسانه هاى بيطرف و طالب شفافيت در افشاى چنين نكات مهم در تمام سيستم هاى مملكتى است (3794813) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۰:۵۵:۱۱
اونوقت همین بانک با رییس دزدش برای ۹۰۹۰۰ تومان قسط وام سه میلیونی ازدواج که ۱۰ روز دیر شده زنگ زدن و تهدید کردن. واقعا اینا خجالت نمی کشند؟؟؟؟؟؟یا مهدی ظهور کن (3794850) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۱۶:۱۵
بطور محترمانه عرض کنم دزد خودتی تهمت واحانت به بیش از25000هزار پرسنل کاری وکوشای بانک ملت که با فداکاری خود بانک ملت را به رتبه اول نظام بانکی ارتقاء داده اند کار خوبی نیست من انکار نمی کنم شاید توی این همه پرسنل ده یا بیست نفری باشه که حقوق وپاداش بالایی بگیرند اونا حسابشون از کارکنان جداست اگه اقایون راست میگن برند فیش های حقوقی کارمندان شعبه ها را نگاه کنند اصلا بیاند فیش حقوقی روسای شعب را نگاه کنند که من یکی از اونا هستم یه شعاری هست مال شرکت مک دونالد امریکا که حق با مشتری است و این شعار خیلی خوبی هست ولی در کشور ما فقط این شعارو باید کارکنان بانکها عملی کنند با این برخوردهای غیر منطقی و غیر اخلاقی که با کارمندان خصوصا روسای شعب میشه بیش از 80درصد کارکنان بیمارند قبلا هر دوسال یکبار کارمندان را می فرستادند چکاب الان 5سالی میشه اونم گذاشته اند کنار تا بیماری کارکنان رو نشه هم وطنان عزیز کارکنان بانکها جزو زحمت کش ترین افراد جامه هستند دیدگاه خود را نسبت با انها عوض کنید .شما برید فیش حقوقی شرکتهای برق-گاز-مخارات و........رانگاه کنید بعدا به بانکی ها گیر بدید (3795463) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۳۹:۲۸
شما وام گرفتی چون قسطشو ندادی طلبکاری تقاضای ظهور داری.نوبره به خدا .همه ملت طلبکارند ارتشی میگه من کم حقوق میگیرم معلم میگه کم میگیرم بازنشسته کم میگیره همه هم انتظار از دولت دارند وبس ..تمام کامنتا رو که میخونی اعتراض الکی هست وبس .هستند مدیرانی که به ظاهر حقوق کم میگیرند اما حساب ارزی خارج از کشور دارند و تقاضای کلان رشوه رو میگن به اون حساب بریز یا فلان قدر سکه که تو یک جیب جا میشه برام بیار ..اقای توکلی درد اونجاست شما اگه میتونستین تو ۳ دوره مجلس بودنتون اصلاح میکردین نه حالا که بیرون گودین ادعای اصلاح دارین ...الف جان منتشر کن (3795908) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۲۳:۴۸
وقتی یک پزشک متخصص ماهیانه بتواند بالای یکصد و پنجاه ملیون درآمد داشته باشد یا یک وکیل دادگستری مانند وکیل پروند بابک زنجانی درآمد میلیاردی داشته باشد در صورتیکه هزاران پزشک عمومی در صف باشند و حدود یکصد و بیست هزار حقوق خوانده بی کار داشته باشیم و کانون وکلا راحت به خاطر منافع صنفی کمتر از سه هزار کاراموز وکالت بگیرد انگاه معدود مدیران کشور نیز خود را شایسته دریافت این حقوقهای نجومی خواهند دانست (3794892) (alef-11)
 
بهرام بیگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۱:۴۳:۴۷
با سلام به شهدای انقلاب و مدافعان اسلام
باید مسئول انتخاب ادولتی دیران نا لایق دادگاهی و اعدام بشه
ایا توهین بیشتر از ا ین حقارت بیشتر از این بانگها چرا باید خصوصی باشن البته اسم خصوصی روشونه در اصل فقط اسم خصوصی روشونه به اسم خصوصی دارن غارت میکنن اکه راس میگن صنعت خودرو رو خصوصی کنن و کلی صنایع که بی بازده و بی ارزش هستن امام راحل فرموده بودن ،من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان و نا اهلان بی افتد ،ایا ما برای بوجود امدن همچین وضع وخیم و تحقیر شدن و سرکوب شدن انقلاب کردیم ؟؟؟؟
ایا وقط ان نرسیده جواب دندان شکن و مشت فولادین ملت ایران را اینها هم تجربه کنن واقعا از خون شهدا خجالت بکشین که هر روز با معصومیت مث گل پر پر میشن هر روز هم تمومی نداره به خدا وقتی عکس شهیدی از کربلا یا سوریه یا مرزهامون میارن رو هر وخ میبینم از گریه چشام پر از اشک میشه
ایا این نوع چپاول که الان حاکم هست به این راحتی حل میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
بدبختانه به کسی که بشینه و فقط حرف بزنه اعتماد کردیم و الان تاوان سنگینی پرداخت میکنیم بانگها باید دولتی بشه ادارات و موسسه های خدماتی و رفاهی باید دولتی بشه بیمه ها باید دولتی بشن و سود انها فقط در قالب خدمات به خود ملت برگرده صنایع اعم از خودرو سازی و صنایع مشابه ان بدون پشتوانه مالی دولت باید خصوصی بشه دولت راه را برای صنعت هموار کنه افراد لایق و کارشناس سر کار بیان که درب صنعت رو به خارج از مرزها باز کنن نه این که پس ماندهای برند های نجس مثلا در بخش خودرو بیارن و به ملت به زور چماغ قالب کنن اصلا مگر وظیفه شون خدمت به مردم نیست؟؟؟؟؟؟پس چرا نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟ایا این نوع حکومت طاغوتی نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟والله فقط رنگ و لباسشون عوض شده و کبودی پیشانی ،اگر این حکومت یاد بگیرد افراد نا لایق ،بی دین ،بی اصل و نصب و دزد را برای مدیرت و سرپرستی یک عده دانشمند تحصیل کرده و با ابرو نکند بهش میگم دولت و الی با مغولهای غارت گر چه فرق
الف جان منتشر کن ادرس و اسمم با کانت ارسال میشه بذار سر ازتنم جدا کنن مگر من چه فرقی با جوونایی که تو سوریه و عراق کشته میشه دارم
حق را بگو گر چه هلاک شوی ،از فرمایشات امیر مومنان
والسلام (3794931) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۲:۵۶:۳۹
نکته جالب اینه که خیلی از این پاداش ها تو روزنامه رسمی منتشر شده و اون موقع هیچ کس برخوردی با این قضیه نداشته. (3795009) (alef-3)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۳:۴۸:۳۵
ما یه همچین کشور پولداری داشتیم نمی دونستیم!!!!!!!!!!!!!!! (3795044) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۴:۴۲:۲۳
لطفا به کد ملی افراد در شرکتهای آقماری ملت توجه شود اکثرا با ۴۵ و یا با ۱۰ شروع میشود بیان گر هم ولایتی هم میباشند (3795069) (alef-11)
 
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۶:۴۷:۲۲
همه جا همین وضعه و اکثریت مدیران مفت خور شده اند
دزدی از بیت المال خیلی عادی شده اونوقت سراج میگه تذکر داده بودیم که فلانی را که پرونده داشته مدیر بانک نکنید.
خود سراج و لاریجانی قوه قضائیه و دیگر مسئولان باید درآمدشان را اعلام و منتشرکنند
مسخره بازیست
ما مردم گول این حرفا رو نمیخوریم
تقویت نظام در گرو رو راستی با مردم است نه ملاحظه کردن مدیران
اگر دست یکی ازین دزدها مفتخور قطع کنید ما مردم باور میکنیم . (3795116) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۷:۴۷:۴۱
دقت کردیدن.. توی این پست یه تعدادی هستند از اول تا آخر کامنتها هی اومدن گفتن "خصوصیه و به کسی ربطی نداره"
در حدود 20 -30 تایی هم لایک دارند..

برداشتم اینه از اجیر شده سرخه هستند و در حال ماست مالی!

خداییش از بالا تا پایین کامنتها رو یه نگاه کنید (3795130) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۹:۵۴:۰۴
چرا به وزارت نیرو سری نمیزنند...شرکت های رنگارنگ (3795215) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۰۹:۵۵:۲۸
اگر ملت با هم سکته کنند جا دارد (3795217) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۰۴:۵۳
خداییش خوب همه را سرکار گذاشتند. لطفا یک عده ای سرگرم باشند بقیه به امور دیگری برسند.
ضمنا بگردید یه موضوع دیگه هم پیدا کنید تا انتخابات هنوز چند ماه دیگه باقی مونده. (3795230) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۰۷:۱۵
شما رو به خدا از درامد مدیران عامل اپراتورهای موبایل و کسب و کارهای خانوادگی انها بنویسید به مراتب بدتر از بانکها است چرا کسی توجه نمی کنه (3795232) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۳۴:۳۲
مواظب شگردهای شیادها باشیم :

اقای جهرمی رییس اسبق بانک صادرات در دولت احمدی نژاد در گردهمایی کارکنان بانک صادرات در هتل المپیک طی سخنرانی از خدمت به خلق بر اساس خطبه های نهج البلاغه واینکه برای حقوق فقط کار نکنید و به فکر رفع مشکل مسلمین باشید ....سخنرانی کرد بعد از آن فیش 470میلیون تومان کارانه وی به نرخ امروز بیش از یک میلیارتومان بین کارمندان شعب بانکهای صادرات رد و بدل شد بلا فاصله دستور دادند فیشهای یک شعبه در شعبات دیگر دیده نشود . (3795260) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۴۴:۵۷
این خیانتها تیشه به ریشه انقلاب است همه مسولین باید جوابگوی خون شهدا باشند اگر برای برخورد محافظه کاری کنند ومدیون ملت هستند (3795276) (alef-11)
 
احمد
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۳:۲۲
بابک زنجانی رو رهاش کنید بچسبید به مدیرعامل ها مملکتو خوردن (3795298) (alef-11)
 
es
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۰:۵۷:۳۱
نمیدونم چرا استعفا این ها باید اعدام بشند تا عبرت برای دیگران عبرت بشند . (3795305) (alef-11)
 
پژمان
Netherlands
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۰۶:۰۹
باز هم یک مستضعف دیگر با حقوق های نجومی (3795323) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۲۱:۰۷
وقتی کسی سمتی داره و حقوقش رو میگیره دیگه این حق حضور و حق غیبت و حق بود و نبود چیه؟؟؟؟ (3795357) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۳۱:۱۴
در چین حکم این آدم ها اعدام است. (3795377) (alef-11)
 
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۴۸:۳۰
کسی که مصوبه 1000میلیلردی امضا میکنه باید حقوقش ماهی چقدر باشه (3795409) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۵۴:۰۳
عجب بخور بخوریه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3795418) (alef-11)
 
morteza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۱:۵۹:۱۲
با سلام
اونوقت تو همین بانک پرسنلی داره که بصورت شرکتی و قرارداد پاره وقت کار میکنند با حقوق هشتصد هزار تومان نمیدونم کی باید جواب خانواده این آدمها رو بده پخش این اخبار و عدم برخورد با این آدمها جز ایجاد یاس و نومیدی عایدی برای مردم نخواهد داشت وقتی برخورد قاطع نیست هرکس هر کاری دلش میخواد میکنه نمیدونم چرا ما مردم هم بی خیال اوضاع کشورمون هستیم اگر این اخبار تو کشور دیگه ای پخش میشد مردم چه میکردند این آقا مقصر نیست وقتی میبینه اجازه داره پس میبره دیگه کسی کاری بهش نداره اینم اگه اعلام شده جنگ برای انتخابات آینده است وگرنه کسی دلش برای مردم و این مملکت نمیسوزه تو این مملکت کافیه مدیر بشی نونت تو روغنه (3795427) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۰۶:۲۰
در فنلاند یکی از مسئولین برای کار شخصی از تلفن با هزینه عمومی استفاده کرده بود پدرشو درآوردن !! در آلمان یکی از مسئولین فقط 800 دلار در حسابش وارد شده بود که نامشخص بود پدرشو درآوردن !! بعد میگین مردم سوئیس به یارانه گفتند نه ! فقط هر چی به نفعشونه از اونجا الگو میگیرند .... (3795437) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۳۱:۲۲
هر انچه بر ماست از ماست (3795510) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۲:۴۰:۳۸
اگر بناست با فساد برخورد بشود باید با تمام بانکها مانند سامان ، پارسیان ، و .... برخورد بشود . این که مبارزه با فساد را جناحی کنیم ، خودش به نوعی فساد است .
مثلا چرا با فیش های حقوقی نجومی مدیران شهرداری کسی صحبتی نمی کند ؟
اساسا چرا خبر تخلفات مالی در شهرداری تهران بلافاصله در نطفه خفه می شود ؟
چرا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3795524) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۲:۰۷
وقتی شرکت خصوصی اصلا بحث المال مال نیست که آقایان شلوغش کردن ! سپرده های مردم هم سر جاش خرج نشده ! شرکت خصوصی فقط مال سهامداران (3795591) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۳:۱۳:۳۳
شرکت خصوصی مگه بیت المال ؟؟؟ اینقدر شلوغش کردید ، تنها کسی که حق اعتراض داره سهامداران هستند (3795599) (alef-11)
 
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۴:۲۱:۵۵
اقایون خواهشا به کارمندای بانک تهمت نزنید .من همسر یه کارمند بانک ملتی هستم .به خدا قسم شرمنده سه تا دخترم هستیم به زور میتونیم شکم بچه هامونو سیر کنیم یه اپارتمان نود متری قدیمی ساز تومحله متوسط خریدم حقوقمون به قسط وقرض میدیم .نقدر باید مدیریت کنم تا اخر برج کاسه گدایی دستم نگیرم . (3795746) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۳۱:۴۷
تازه متوجه شدم، سود الالحساب که می گفتند برای همینه که از رییس و روسا بگیرند و سپرده گذران پس بدهند، و الا الکی نمی گفتند الالحساب (3795897) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۴۰:۱۱
توی این مملکت غوغا ها چند روزه کسی یادش مونده جهرمی 500 میلیون تومن سال 88 حقوق گرفت. اینم فراموش مبشه. مدیران بانکها وام خودرو میگیرند. حق سوخت هم نقدی میگیرن. بعد دوتا ماشین بانک هم در اختیارشان هست یکی برای کارهای شخصی و یکی هم برای کارهای اداری. البته با راننده. خونه بانک را استفاده میکنن تمام خرج زندگیشون وسایل خونه تعمیرش با بانکه. حتی غذا شون هم از رستورانها بانکه.مدیرای بانک باور کنید احساس پادشاهی دارن ولی قلمرو پادشاهیشون متناسب با استانیه که مدیرشن (3795912) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۴۴:۱۴
خبر گزاری محترم الف لطفا" فیش های حقوق و وام های نجومی مدیر عامل بانک تجارت رو هم پیگیری کنین
لطفا" (3795921) (alef-11)
 
بلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۵۵:۲۴
آقا اگه این فیش های حقوقی منتشر نمیشد مگه کسی میدونست این آقایون چقد دارن از بیت المال میخورن.حالا که رسانه ای شده این به اون دستور میده اون به این.مگه نمیدونستید تاحالا .اون وقت برا 45تومان یارانه هزار تا بهانه میارن که قطعش کنن اونم ازبیت المال هم نیست از گرون کردن یا ده برابر کردن پول نونو بنزینو هزار تا چیز دیگه.اون وقت این آقایون دارن صد میلیون دویست میلیون حقوق میگیرن.بخدا خود بنده الان یه ساله بیکارم یه تک ریال درآمد ندارم فقط میگم خدا ذلیلشون کنه اونی که از جیب این مردم بدبخت داره برا خودش زندگی میکنه (3795943) (alef-11)
 
ناشناس
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۵:۵۹:۳۳
سلام، پس حالا معلوم می شود که چرا بانکها دست از شرکت داری بر نمی دارند (بویژه بانکهای دولتی)؛ چون هم مدبران عامل و سایر مدیران بلند پایه این بانکها حقوق و پاداش چند جانبه ای دریافت می نمایند، هم می توانند اقوام و آشنایان نزدیک خود و همچنین اقوام سایر مسوولین (که روزی به دردشان خواهند خورد و مقابله به مثل می کنند) را در آنجا بکار بگمارند و به هر میزان که اراده کنند به ایشان حقوق پرداخت نمایند، و هم اینکه با تصمیماتی که در هیات مدیره بانک (یا بنابر صلاحدید مدیرعامل بانک) اتخاذ می نمایند منابع پولی و اموال منقول و غیر منقول را بطور بی حساب و کتاب به این شرکتها واریز و منتقل می نمایند و این شرکتها بدون زحمت و همچنین بدون رعایت قوانین و مقررات اقدام به استفاده از این منابع در هر بازاری نموده و به راحتی می توانند هر بازاری را دستخوش تغییرات و جهش های (مثبت و منفی) ناگهانی بنمایند؛ از جمله: بازار ارز، مسکن، طلا، بورس و ..... و از این راه سود سرشاری به ذست بیاورند.
همچنین این شرکتهای وابسته به بانکها بدون رعایت ضوابط و مقررات اموال غیر منقولی را که به قیمت ذفتری از طرف بانک به آنها واگذار شده را بدون انجام مزایده و قیمت گذاری توسط کارشناس رسمی دادگستری به قیمت آزاد به فروش می رسانند و سود قابل توجهی را در صورتهای مالی خود شناسایی می نمایند. و از این راه در پایان سال پاداش خوبی نصیب اعضای هیات مدیره آنها می گردد.
همچنین در برخی موارد این اموال غیر منقول که قبلاً به قیمت دفتری به شرکتهای وابسته به بانک واگذار شده (که بعضاً املاک بسیار مرغوبی نیز هستند) بدون رعایت ضوابط یاد شده با قیمتی بسیار پایین تر از ارزش واقعی (بطور مثال 50% قیمت روز بازار) به وابستگان اعضای هیات مدیره یا مدیرعامل بانکها فروخته می شود. (3795951) (alef-11)
 
Malaysia
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۱۹:۳۴:۳۰
فراموش نکنیم این آقا سرخه ای هست و سفارشی آقا فریدون. آیا همین برای اثبات قابلیتهای منحصر به فرد اون نیست. (3796510) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۰:۰۸:۰۶
در حاليكه در ماه مبارك رمضان ودر شبهاي قدر از عدالت حضرت علي (ع)سخن گفته ميشود بد نيست مقايسه اي با مدعيان عدالت امروزي داشته باشيم (3796581) (alef-11)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۲۴:۳۰
راستی سرخه کجاست؟ جالبه از این بخش از مملکت خیلیها دارند مدیر میشن.
البته با عرض احترام به هموطنان شریف و پاکدست سرخه (3796771) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۲:۴۳:۳۸
یک مشت تازه به دوران رسیده فکر این می کند این حکومت تداوم ندارد طرح حداکثر چپاول گری پیشه خود قرار داده اند (3796815) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۱ ۲۳:۵۷:۴۱
جناب توكلي با سلام وتشكر از پيگيريهاي حضرتعالي لطفا توجه داشته باشيد اگر ٥٠٠ مدير با حقوق يكصد ميليون تومان ماهانه داشته باشيم سالانه ميشود ٦٠٠ميليارد تومان و ظرف سه سال ميشود ١٨٠٠ميليارد تومان در حاليكه معادل همين رقم در خصوصي سازي شركت الومينيوم المهدي و هرمزال از بيت المال به تاراج رفت و تمام پيگيريهاي حضرتعالي و عده اي ديگر از نمايندگان شريف بي پاسخ ماند . معادل همين رقم در همين خصوصي سازي به عنوان بدهيهاي هرمزال و المهدي از مجموع ارزش براوردي شركت كسر شد تا به رقم قيمت پايه ٨٧٠ ميليارد تومان رسيد و در واقع يك وام با مدت نامعلوم به خريدار اعطا شد . بدهيهايي كه تماما بدهيهاي دولتي بوده و معلوم نيست خريدار انها را چگونه و كي پرداخت خواهد كرد ، عنايت داشته باشيد اين رفم غير از باقيمانده بهاي خريد ٩٣٠ ميليارد توماني است كه با پرداخت ١٤٠ ميليارد تومان مابقي را بايد ظرف ٧ سال پرداخت كند . جناب توكلي پيگيري حقوقهاي نجومي خيلي خوب و عالي است ادامه دهيد ولي عنايت داشته باشيد فقط پيگيري يك پرونده اينچنيني معادل كل حقوق هاي نجومي مديران ازمند است (3796948) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۱:۱۳:۴۱
در ایران هم قوانین چنین در مورد فساد ها اجرا می شد، الان شاهد این دزدی گرگی ها نبودیم!
واقعا پاسخ اعتماد مردم به مسئولین این بود!!!؟ (3797054) (alef-11)
 
رسول
United Arab Emirates
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۱:۱۹:۵۶
پس عزیزان این نهاد های نظارتی کجا هستند (3797063) (alef-11)
 
حسین س
Romania
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۰۰:۲۲:۵۴
درحال نظارت (3802146) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۰۹:۱۰
بيچاره ها مستحقند اينقدرگيرندين (3797442) (alef-11)
 
حسام
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۹:۱۱:۴۲
وقتی یک پزشک متخصص می تواند دریافتی کلانی داشته باشد یا یک وکیل جوان دادگستری در یک پرونده می تواند به اندازه سی سال یک قاضی درامد داشته باشد انوقت مدیران نیز چنین دستمزدهایی را طلب می کنند (3797446) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۰:۲۹:۳۸
آقاي عسگري آزاد كه باني جلوگير ي كسر بيمه از اضافه كار كاركنان دولت با ماهي يك ميليون تومان به نام عدالت بين كاركنان بوده چرا براي مديران با حقوق چند ده ميليوني فكري نكرده حتما" كسر بيمه از اضافه كار اين دسته از مديران ميليوني بوده و براي همين نيز طرح با فوريت به اجرا گذاشته شده . (3797617) (alef-11)
 
محمد
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۴:۱۱:۲۲
من متاسفم برای این ملت دیگه توقع نداشته باشین سرمایگذار خارجی بیاد اینجا سرمایگذاری کند چون بعدا می خواهد به مدیرش حقوق بدهد آن وقت آقایان می خواهند مداخله کنند.وای بر این ملت با این تفکرات کوتاه بین. (3798187) (alef-11)
 
کارمند بانک
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۱۴:۱۲:۵۶
همین بانکها اگر یک روز نباشد آن وقت بهتون می گم که چه برسر اقتصاد می آید دولت هر کاری که می خواهد بکند عصای دستش این بانکها و کارمندان زحمتکشش است. (3798190) (alef-11)
 
elyas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۲۰:۳۶:۱۶
باسلام :وقتی که سرکار این هاباشند وای به حال مابیجارها وام مسکن گرفته بودم ازبانک ملت چندماه اقساط معوقه داشتم کاربه فروش خانه رسید هرچه زورزدیم قبول نکردند گفتند چه ازفروش اقساطی خارج شده آخی اینها شکم بزرگی دارندپرنمیشه..... (3799114) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۰۱:۳۰:۳۲
فردا بانک ملت مدیر لایقی از جنس و بدنه خود را از دست خواهد داد.

فردا در مراسمی مدیر لایقی از بانک ملت کنار خواهد رفت که از جنس کارکنان بانک ملت بود.سی سال پیش یک تحویلدار ساده که در اسفند 93 به مدیر عاملی منصوب شد. مدیری درک کننده درد کارمندان، از خانواده محترم ایثارگران و مدیری که در سال 94 برای بانک ملت و اقتصاد ایران رونق به ارمغان آورد. محکوم کردن انگلیس به خاطر تحریمهای بانکی و آوردن میلیونها دلار برای بانک ملت و اقتصاد ایران و هزاران کار دیگر.

با بررسیهای بعمل آمده در هئیت مدیره همه دریافتیهای ایشان در چارچوب ضوابط و مقرارت بانک بوده است و هیچ دریافتی خارج از عرفی و ضابطه نبوده است. حالا ما باید از وجدانمان سئوال کنیم چطور می توان بسادگی این فقدان را جبران نمود. مسئول این خیانت به فرزندان کشور کیست؟ ما جمعی از کارکنانان بانک ملت حمایت خود را از جناب آقای رستگار اعلام کرده و برای احقاق حق ایشان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

جمعی از کارکنان بانک ملت (3799507) (alef-11)
 
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۲:۳۳:۱۲
مگر مدیر عامل بانک ملت با رئیس شعبه درجه یک بانک ملت چه فرقی دارد که تفاوتشان نجومی باشد خواهشمندیم از طرف همه کارکنان ملت نظر خواهی کنید (3800252) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۴:۵۵:۲۲
یک سری هم به سازمان انرژی اتمی بزنید و شرکت انرژی نوین . مدیران آن سازمان و شرکت ها هم خوب شنا می کنند. (3800679) (alef-11)
 
ش میم ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۸:۲۳:۵۸
فقط باید اعدام شوند تا عبرت شود... (3801438) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۹:۵۲:۵۵
پس این دستگاهای نظارتی حقوق میگیرند چکارمیکننددددددددددددددددددد؟از کسی که این همه پول حرام خورده دفاع میکنید (3801656) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۲۳:۱۰:۴۴
عملکرد جناب آقای رستگار در مدت تصدی مدیر عاملی کاملا روشن است,افزایش چشمگیر جذب سپرده,افزایش سطح تسهیلات ,رشد ارزش سهام بانک,سرمایه گذاری درطرحهای بزرگ صنعتی از جمله فازهای پارس جنوبی,بازگشایی بیشترین ال سی بین بانکهای کشور پس از برجام و....نمونه ایی از اقدامات ایشان است (3802006) (alef-11)
 
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۵ ۱۵:۲۱:۰۴
ایشان نیروی ستادی بانک ملت هستند شعبه تشریف بیاورند بعد اظهار نظر کنندکه من کارمند بدبخت بانک ملت 1/1000 مدیرم حقوق نمیگیرم (3806202) (alef-11)
 
علوی
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۱۴ ۲۳:۰۹:۱۲
ما کارکنان بانک ملت خودمان حقوق اقای رستگار را هر چقدر که بخواهد می دهیم ولی باید ایشان به راس کار برگردد هزینه بی لیاقتی ها بسیار بیشتر از دزدی ها و هزینه دزدی ها بسیار بیشتر از حقوق های به اصطلاح کلان هست کمی فکر کنیم بیشتر به انسانیت احتیاج داریم تا به قانون و محتسب و قاضی (3804547) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۲ ۱۷:۵۳:۳۵
با بررسی بعمل امده توسط مدیر عامل جدید بانک ملتْْٔ اقای رستگار نه تنها بهترین مدیران عامل بانکی در تاریخ بانک ملت بوده و تمام مدارک ارائه شده جعلی می باشد.


بانک ملت (3819935) (alef-11)
 
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۰۱:۰۶:۵۲
این همه می برند و می خورند اما پاداش 30سال بازنشستگی یک معلم که به اندازه نصف حقوق یک ماه انهاست بعد از چندسال به صورت چند قسط در چند سال داده می شوند عجب عدالتی !!!!!!!!!!!!!!!! (3822643) (alef-13)
 
ناشناس
Germany
۱۳۹۵-۰۴-۳۰ ۰۰:۱۸:۳۹
فیش های حقوقی اعضای هیات مدیره چقدر بوده است!!!!!!
این اقایان عضو هیات مدیره چندین شرکت وابسته و تابعه بانک بوده اند که از ان محل هم حقوق دریافت میکرده اند و ان نیز باید بررسی شود!!!!!
مدیر عامل جدید بانک ملت قبلاً از مدیران بانک ملت بوده !!!!! (3833290) (alef-11)
 
کارشناس اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۱۰ ۰۹:۱۵:۲۲
دوستان عزیز اکثر نظرات و آرای شما سروران را خواندم ولی متاسفانه کمتر کسی به علت اصلی و بستر فراهم شده برای اینگونه سواستفاده ها و تخلفات اشاره کرده بود به نظر من باید توجه داشت که فعالیت اقتصادی یا باید انحصاری و دولتی باشد و یا کاملا آزاد و رقابتی و خصوصی وقتی یک حوزه فاسد اشتراکی و من درآوردی و نوظهور به نام بخش نیمه دولتی از خودمان در آورده ایم و خلق کرده ایم نتیجه اش می شود همین بخشی که نه شتر است و نه مرغ بلکه شترمرغ است . بخش نیمه دولتی یا همان نیمه خصوصی در اصل همان بخش ناکارآمد دولتی است که برای اجرای رانت و انحصار و سیاستهای فاسد و بدون صرفه اقتصادی مهمان جیب سهامداران خصوصی است و پول و سرمایه آنها را بهر شکل که مایل باشد عطابخشی و حیف و میل میکند . کمی فکر کنیم ! چرا که سهامداران خصوصی در اقلیت هستند و عمده سهام در دست بخش دولتی است و تصمیم گیرنده نهایی دولتی ها هستند و باید دانست که :
خرج که از کیسه ی مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود (3856490) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.