نظر منتشر شده
۱۴۳
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 312612
حضور مجدد گشت ارشاد در خیابان‌های تهران
ون‌های گشت امنیت اخلاقی به منظور تذکر و برخورد با افراد بدحجاب و بدپوشش عصر سه شنبه سوم آذرماه دوباره به خیابان‌های تهران آمدند. ساپورت‌پوشان، بدپوششان و بدحجابان افرادی بودند که امروز عصر از پلیس تهران تذکر گرفتند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
 
کلمات کلیدی : گشت ارشاد
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۷:۵۴:۲۸
والله اینهایی که ما میبینیم مردم عادین. ازین پوشش باز تر فراوونه توی سطح شهر (3345083) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۰۹:۵۴
مردم عادی شده اند. البته بعد از تذکر! (3345469) (alef-1)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۳۵:۰۳
آیا بعد از تذکر عادی میشوند؟
یا عقده ای در درونشان بوجود می آید؟
نیت اصلاح جامعه است یا ایجاد ریا؟
فقط باعث میشود در ظاهر خوب باشند و در باطن ....
ریا ریا ریا
چیزی که فقط بوجود می آورند با این طرح هایشان (3345545) (alef-13)
 
ناصری
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۴:۱۵:۱۵
واقعا بزرگترین مشکل ایران هم داخلی
هم خارجی
همین چند سانت روسری و چند سانت مانتو شده ؟!
خزانه خالی شده
بدهکاران بانکی پول بیت المال را پس نمیدهند
این انرژی و وقت و قدرت را برای بهبود اوضاع اقتصادی بگذارین (3346298) (alef-13)
 
٠٠٠
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۱۶:۲۰:۱۸
اين هم بلاخره مشكل بزرگيه٠
نميشه گفت اولويت با كدومه٠همشون بايد حل شن٠ولي اينكه اونا حل نميشن دليل نميشه حل همه ي مشكلاتو بيخيال بشيم٠هرچيزي جاي خودشو داره (3348940) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۸:۳۲:۳۳
با شل کن سفت کن کار درست نمیشه

یا همیشه جلوی بی حجابی رو بگیرید یا ولشون کنید به امان خدا . (3347002) (alef-13)
 
ابومحسن
۱۳۹۴-۰۹-۰۷ ۱۴:۰۳:۰۷
وظیفه دولت اسلامی این است قوانین اسلامی را اجرا کند حالا تو بگو ریا است (3352767) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۳۷:۲۰
کی بشه که یکی بیاد به شما تذکر بده! اینهایی که میبینی اکثریت هستن! بترس از روزی که نجابت رو کنار بذارن! (3345558) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۵۴:۳۶
اکثریت !!!!!!!!!!!!!!!!!! (3345805) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۲۵:۵۰
گشت ارشاد نباید اشتباهات گذشته را انجام دهد. باید از دستگیر شدگان علاوه بر جریمه های سنگین تعهد های سنگین مالی مالی هم اخد گردد. (3345929) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۲۸:۴۷
از مامورین گشت ارشاد تقاضا می شود که سری هم به سعادت آباد و شهرک غرب بزنند. (3345939) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۳:۴۹:۳۴
موافقم توی این مناطق همه خانواده ها بی بندو بارن وضعیت پوشش دختران و زنان افتضاح است (3347717) (alef-13)
 
سید جواد
۱۳۹۴-۰۹-۰۶ ۲۲:۰۷:۲۲
اکثریت نجیبانه در منازل و محلهای کارشان حضور دارند و فقط بنا به ضرورت برای رسیدگی به کارهایشان به خیابان ها می آیند. اینها که کارشان خودنمایی و بدن نمایی است صبح تا شب خیابانها را گز می کنند، تا بلکه ... . (3351284) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۳۰:۵۹
مردم عادی بودند این سایر جرم هاست که ظاهرا عادی شده اند.
یعنی پلیس این مملکت اینقدر بی کاره که وقت و هزینه ش رو صرف این کار میکنه!
یا شاید هم اینقدر دزدی و غارت عادی شده که دیگه ارزش رسیدگی نداره (3345727) (alef-13)
 
الیاس
۱۳۹۴-۰۹-۰۸ ۱۸:۴۳:۳۷
نیروی انتظامی تشکر تشکر، الان تهاجم فرهنگی از مهمترین مسائل کشور است، فرهنگ همچون هوا برای تنفس است. (3355876) (alef-13)
 
محمد قاسمی
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۵۱:۴۱
بعنوان یک بسیجی با سابقه با ایبن نحو رفتار مخالف بودم و هستم و این مخالفت رو بارها از طریق شبکه اجتماعی به مسئولین منعکس کرده ام.
هرجا بر خلاف کرامت انسانی عمل کردیم هم خدا چوب می زند هم مردم دل زده می شوند
چند بار یک موضوع شکست خورده باید تکرار بشه ؟
کم کاری مسئولین امر خصوصاً حوزوی های عزیز رو نباید یک جوان ناآگاه به مسائل شرعی جبران کنه
راه را پیدا کنیم این راه حل نیست (3345604) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۵:۳۰:۱۷
کارت شناسییت را نشان بده که بسیجی هست !. (3346527) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۶:۴۳:۵۷
نمی دنستیم که برای بسیجی بودن باید کارت داشته باشی! عراقی ها موقعی که به ما شلیک می کردند کارت نمی خواستند (3346701) (alef-13)
 
رزمنده
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۹:۲۸:۳۲
ممنونم که شما بسیجی عزیز اینطور اگاهانه و دلسوزانه نظر دادی . دقیقا من هم مثل شما فکر میکنم . ضمنا بعضی ها فکر میکنند اگر یک بسیجی نظری خلاف نظر انها داد بسیجی نیست عزیزم من هم بیسجی بودم و سالها در جبهه اگر نیاز به مشخصات داشتی بنده در خدمتم (3347144) (alef-13)
 
مصی
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۱۳:۳۶:۵۹
راه حل بدین دوستان ...
کمتر کسی این راه آقایون رو قبول داره ولی خب یه راهکاری ارائه بدین .
برای مقابله با بدحجابی باید چکار کرد ؟

مسلما این راهش نیست که هیچکاری نکنیم .
گشت ارشاد و ... بدتر باعث تحریک احساساتمون میشه ...
اگه هر کس راهی به ذهنش میرسه اعلام کنه .
فقط کلی خواهشا حرف نزنید . مثل این : باید کار فرهنگی کرد! خب مثال بزنید ... (3348644) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۱۱:۵۰
مشکل مملکت ما فقط همین بد حجاب ها هستند. ایشالا این مشکل حل بشه این جا میشه مدینه فاضله. (3345664) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۵۵:۳۲
من تابستون از ارومیه اومده بودم تهران پوشش خانومها و آقایون محترم رو دیدم فکر کردم تو یه کشور دیگم حالا ارومیه که به پاریس کوچک شهرت دارد و اینهمه تفاوت فرهنگی توش هست صدها بار بهتر از تهران بود مانتوهای بدون دگمه لباسهای کوتاه و رنگی زیر مانتو که کمر مونده بیرون و شلوارهای تنگ هم خانومها هم آقایون وخلاصه موها وقیافه ها و آرایشهای اجق وجق تذکر نه مجازات کیفری باید داشته باشد چون همه اینها باعث افزایش .... است (3346004) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۸:۲۷:۰۵
"ارومیه که به پاریس کوچک شهرت دارد " ???!!!?!%% $@&$(%$_@ (3346987) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۱:۲۲:۵۴
تو اگه ادم مومنی هستی باید چشماتو درویش میکردی ماشالله ۲ تا چشم هم قرض گرفتی (3347400) (alef-11)
 
٠٠٠
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۱۶:۲۴:۵۸
حفظ حجاب و حفظ نگاه موازي هم هستن٠ بيچاره مردا تو خيابون نمي تونن يه لحظه سرشونو بيارن بالا؟شهر مگه فقط واسه خانوماييه كه مي خوان راحت باشن همه جا؟بيچاره مردا چه گناهي كردن؟ (3348949) (alef-13)
 
محمد
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۰۰:۳۹
خجالت نمی کشید مردم به چه جرم هایی دستگیر می کنید!! این خانم هایی تو عکس دستگیر شدند مشکل حجابشان چیست؟ (3345101) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۳۰:۱۷
مشکل فکر غلط جنابعالیست (3345355) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۰:۳۶
چه جرمی بالاتر از سلب امنیت اجتماعی از جامعه؟ (3345471) (alef-1)
 
omid
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۵۸:۱۵
حالت خوبه؟؟
کدوم سلب امنیت اجتماعی.
زورگیرها با قمه و چاقو تو روز روشن مردم رو لخت می کنن، امنیت اجتماعی سلب نمی شه، اون.قن با چند تا تار مو به خطر می افته.
برو طرز فکرت رو اصلاح کن. (3345816) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۰۹:۴۲
اینها امنیت سلب کردند؟ یعنی چاقو کشی کردند؟ دزدی کردند؟؟؟ (3345868) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۲:۵۸:۱۸
سلب امنیت فقط از راه چاقو کشیست؟ امنیت اخلاقی چه می شود؟ (3347630) (alef-13)
 
شكر الله
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۸:۴۸:۳۹
گشت ارشاد يعني سلب امنيت اجتماعي جامعه برادر من... برخورد سليقه اي يعني سلب امنيت اجتماعي جامعه (3347058) (alef-13)
 
مهدی
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۷:۱۵
همشون دستگیر نشدن فقط پیششون وایسادن بهشون تذکر میدن (3345495) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۰۵:۳۹
نسبت مثبت ها، بارز ترین نشانه سلب حق و کاشت نفرت است، باشد که درو شود... (3345844) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۸ ۱۵:۳۰:۱۵
خواهشایکم غیرت داشته باشین مثل قدیم.معذرت میخوام ولی اگه یکی ازاین خانوماازخانواده یافاملت بودراضی بودی ازپوشش؟؟؟ (3355483) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۱۷:۵۳
گر حکم شود که مست گیرند...در شهر هر آنچه هست گیرند! (3345133) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۱۸:۲۴
باز هم تکرار رفتارهای کلیشه ای.قول صد در صد به ناجا میدم که این طرح ها محکوم به شکست است (3345135) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۳۱:۰۲
اتفاقا طرح بسیار خوبسیت و باید ادامه پیدا کند (3345358) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۸ ۱۵:۳۲:۱۳
لایک داری (3355489) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۵۸:۱۵
باید توازنی بین تحریک و ارضای جنسی جامعه برقرار کرد وگرنه صرف پرداختن به ظاهر حجاب چندان مشکلی را حل نمیکند.
چه بسا زنان ایرانی که از نظر میزان پوشش بهتر از زنان خارجی هستند اما رفتارشان سرشار از جلوه گری است اما مثلا ورزشکار زن خارجی با لباسی بسیار اندک چون اصلا در پی خودنمایی و جلوه گری نبوده صرفا بر مسابقه ورزشی متمرکز است ، اثر جنسی به مراتب کمتری به بیننده القا مینماید.
باید فکری برای این احساس گرسنگی و ولع جنسی بوجود آمده در جامعه (هم مردان و هم زنان) بشود چراکه غرایز در انسانها آنقدر قوی است که مثلا انسان گرسنه میتواند بر ترس از شیر غلبه کرده طعمه را از دهان شیر درآورد و بالاتر از آن خود شیر را شکار کرده و لقمه کند.
غریزه جنسی اگر از گرسنگی قوی تر نباشد ضعیف تر نیست.
متاسفانه اندک افرادی به فکر هدایت و مدیریت نیاز جنسی جامعه میباشند چراکه هزینه های بسیار شخصی و حیثیتی داشته و تقریبا هیچ منفعت دنیایی هم ندارد (در طول سالیان تنها دو روحانی بزرگوار را شاهد بودیم که در این زمینه ورود کردند و هر دو هم به شدت اذیت شدند و متاسفانه توفیقی نیز کسب نکردند . انشاءالله خداوند اجرشان دهد که از آبرو برای کمک به جوانان مملکت اسلامی هزینه کردند) (3345440) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۱:۰۳
کلیشه ای بودن یک کار دلیل بر نادرستی آن نیست (3345472) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۰۹:۵۱
طفلک بخش نرم افزار الف، به زودی باید همان راهکار حذفی که برای (منفی) پیاده سازی کرد، برای (مثبت) هم بکند! آخه اینم به هر حال تریبونی است دیگر، اونهم برای کسانیکه صدایشان برای نمایش آزادی بیان پخش می شود، ولی تعدادشان محرمانه است! (3345869) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۸:۳۳:۴۰
اگر ادامه پیدا کند خوب است ولی اگر موقتی باشد فایده ای ندارد (3347007) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۲۰:۳۳
خدایی بعضیاشون مشکلی ندارن که. گیر الکی بدتر میکنه اوضاع رو (3345144) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۱:۴۳
همون خدایی که بهش قسم می خوری، امر به حجاب کرده. (3345476) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۴۷:۵۲
شما که یه نفره پای همه کامنتها داری تک مضراب می زنی و خیلی هم خوشحالی خودت بهتر می دونی این طرح ربطی به دین و خدا و پیغمبر نداره و فقط یک بازی سیاسی هست که طبق معمول گریبان زنان که پایگاه اجتماعی ضعیفی در جامعه سنتی دارن رو می گیره (3345590) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۳۳:۴۲
ممکنه این طرح به دین شما ربطی نداشته باشه، ولی به دین من کاملاً مربوطه. (3345738) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۱:۳۲:۰۷
شما اگه راست میگی و با ایمانی همانند ایت الله بروجردی برخورد کن (3347424) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۵۵:۴۷
باز هم توجیه بنی اسرائیلی (3345808) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۰۰:۴۳
اون خدا افرادی وکیل نخواسته مثل شما و گشت ارشاد .
کی اون خدا گفته اگر کسی حجاب نداشت بازداشتش کنید تحقیرش کنید؟ (3345631) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۰۳:۰۰
همون خدا هم اجبار را برای خود فرد قرار داده نه اینکه با چوب و چماق دیگران اجبار بشه .
این رفتارها جز بدتر شدن اوضاع هیچ هیچ هیچ نتیجه ای ندارد . (3345833) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۲۱:۱۴
نیروی انتظامی که در خدمت شان بود و خیلی که زحمت می کشید با یک شاخه گل فقط متذکر می شد کارتان خیلی خوب نبود آن هم بطوریکه یک وقت خدای نکرده ناراحت نشن !!!! (3345146) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۲۴:۳۷
شما که میدونید این روش جواب معکوس میده چرا ادامه میدید؟ کدوم یک از اینا با تذکر شما نظرشون راجع به حجاب برمیگرده؟ زور و ضرب مرحلۀ آخر نهی از منکره و تا جایی که میدونم چندین مرحله باید طی بشه تا کار به اجبار برسه، که البته نشده. هنوز نصف مردم حجاب رو امر شخصی میدونن. شما چطور میخوای کسی رو که چنین تفکری داره وادار به حجاب کنی؟ تا عقیدش اینه که حجاب شخصیه زور فایده نداره. مثل دوران قاجار لااقل بساط فلک رو راه بندازید!!! همونجا درجا فلکشون کنید! این جوری خیلی موثرتره! (3345158) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۲۶:۱۳
حالا انگار تمام مشکلات جامعه حل شده و فقط حجابش مونده اگر حجاب اجباری نبود مردم تعادل را رعایت میکردند تنها کشوری که در جهان حجاب حکم حکومت است ایران است و تاریخ نشان داده اجبار در هر چیزی به جواب نمیرسد همانطور که در قبول دین نیز از زمان پیامبر اجباری وجود نداشت مسئولان اگر دلشان به حال مردم خصوصاً جوانها میسوزد جلوی بیکاری - فقر - اعتیاد و سایر بزهکاریها را بگیرند جوانی که کار دارد امکانات دارد ازدواج میکند در نتیجه دختران ما هم بجای اینکه برای دیگران عرض اندام کنند برای همسرانشان خودی نشان میدهند بدبختی مملکت ما این است که برای وام ازدواج باید مدتها در صف انتظار باشی کلی ضمانت بدهی که آیا سه میلیون تومان بدهند یا خیر ولی برای یک پراید حلبی بیست و پنج میلیون ت.مان بدون دردسر وام بدهند واقعاً جوانهای مملکت ما فراموش شده اند (3345165) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۲:۴۳
چرا هر وقت بابت فرهنگ کاری انجام می شود، الویت های اقتصادی پر رنگ جلوه داده می شوند؟ (3345481) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۵۳:۵۵
كار فرهنگي اونم با ضرب و زور اسلحه!!!!! كي جواب داده كه حالا بده.؟بنظرم آزموده را آزمودن خطاست. (3345799) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۲۰:۲۰
این گونه رفتار پلیس کارفرهنگی به حساب نمیاد دربهترین حالت سرپوش گذاشتن روی مشکل است (3345916) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۸:۳۴:۳۹
اول فرهنگ دوم اقتصاد (3347009) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۲۷:۵۱
توی سی سال گذشته اگه برایند کارکرد نیروی انتظامی رو بگیرید تنها فعالیتش در گیر شدن با نوامیس مردم جهت حجابه در خصوص رسیدگی به شکایات مردم و یافتن سارقین و قاتلین بسیار منفعل و بی توجه هستند واقعا جای تاسف داره (3345171) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۳۲:۵۲
جای تاسف برای امثال شما داره که خیلی سطحی نگر هستید و البته به دنبال بی حیائی و بی غیرتی (3345362) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۱:۳۷:۴۳
بی غیرتی چیه اگه مو یه زره بیرون باشه بی غیرتیه ، متاسفم از طرز تفکرت من با این طرح ها که باعث عقده ورزی میشه مخالفم (3347437) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۱:۳۸:۴۶
با غیرت ! (3347442) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۳:۰۱
انصافتو شگر . . . (3345482) (alef-1)
 
ا.ر
۱۳۹۴-۰۹-۰۷ ۲۲:۵۷:۵۲
من زياد شنيدم كه اموال مردم مورد دستبرد قرار بگيره ولي بندرت شنيدم كه مالباخته به مالش برسه. (3353921) (alef-13)
 
محسن
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۳۳:۴۹
در طی چندین سال گذشته تا کنون بارها شاهد حضور گشت ارشاد با هدف امنیت اخلاقی ، تذکر و. . . بودیم . سوال:
1: آیا این نوع مواجهه با این مسئله نتیجه بخش بوده است؟
2: بهتر نیست برای رسیدن به نهادینه کردن ارزش های اسلامی و امنیت اخلاقی به روش های دیگری مراجعه کنیم که با نتایج بهتری مواجه بشویم ؟ به نظم حضور نیروی انتظامی نتیجه بخش نیست (3345188) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۳:۲۴
اقدامات سلبی و ایجابی هر دو لازم هستند. (3345483) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۸:۵۶:۱۶
فقط در تهران نیست و در شیراز هم وضع همینطور هست . (3345249) (alef-13)
 
یه نفر
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۰۰:۳۴
من تقریبا در فامیل و همکاران و اطرافیانم خانواده ای را نمی شناسم که حجاب مورد نظر حاکمیت را رعایت کنند
بیش از نود درصد خانم های دور و بر من لباسهای ساده و راحت می پوشند وبدون آرایش غلیظ و زننده و البته بدون روسری و پوشش سر هستند
اصلا هم زشت و زننده نیست و حتی یک نفر هم ندیده ام گه در مورد این خانم ها فکر بدی بکند و انگ بی عفتی و .... بچسباند
از نظر من بحث پوشش هیچ ارتباطی با عفت و پاکدامنی ندارد
من خانم های با حجابی را دیده ام که مشکلات اخلاقی داشته اند و بسیار بسیار خانم های به قول بعضی ها بد حجابی را دیده ام که پایبند به اصول اخلاقی بوده اند (3345269) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۴۷:۰۹
من هم آدمهای کلاهبردار زیادی رو دیدم که بسیار مهربان و خنده رو هستند و آدم سالمی که خیلی بد اخلاق هستند پس نباید با کلاهبردارها برخوردکرد . متاسفانه امثال جنابعالی بدنبال رواج فساد و بی حیائی هستند (3345404) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۳۵:۱۰
اصلا متوجه شدی موضوع چی بود ؟؟؟؟؟
کلاه برداری یه جرم عمومیه
پوشش یه مورد شخصی
بخصوص اینکه داخل منزل یه شما مریوط نیست
یه نگاه به مثبت های پایین نظرت هم بکن
اصلا چرا منفی را برداشتند ؟؟؟؟ (3345546) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۵۷:۳۶
خودت هم میگی تو منزل ولی نه در وسط جامعه (3345815) (alef-13)
 
اشکان احمدی
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۳۶:۲۸
خب عزیزم فرق ماجرا همینه.
تو دور و برت رو یه مشت کلاه بردار گرفته فکر کردی همه کلاه بردار و هیز و بی غیرتن مثل دور و بریهات همونطور که خودت گفتی.
اما ماها(95% آدمهای ایران) آدمهای ساده ای هستیم که فکرمون نمیره سمت حجاب و بی حجابی.
چون این مسائل پیش پا افتاده برامون اهمیت نداره و باعث لغزشمون نمیشه.
برعکس شماها (3345554) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۵۹:۰۹
اتفاقا امثال شماها که خیلی ادعای ساده گی و عدم لغزش میکنید از همه بیشتر میلغزید (3345820) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۴:۲۲
"بحث پوشش هیچ ارتباطی با عفت و پاکدامنی ندارد"
شما این جمله رو به عنوان یک نظریه اجتماعی مطرح کن حتماً (3345488) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۳۷:۳۰
مطرح کردن نمی خواد دوست عزیز
هر عقل سلیمی می دونه عفت و پاکدامنی باید در درون آدم باشه وگرنه آدم هیز و منحرف و بی اخلاق با حجاب و بی حجاب نمی فهمه ،چون خودش را یک حیوان نر تصور می کنه و اگه توی قوطی هم گذاشته بشه افکار منحرف خودشو عملی می کنه و محدود کردن نیمی از مردم جامعه روان بیمار اونها رو درمان نمی کنه
آدم پاک و سالم هم به مردم دور و اطرافش نگاه جنسی نداره و همه رو انسان می بینه
این موضوع رو همه دیدن و می دونن و اصلا نیاز به بحث و جدل نداره
در ضمن چه شماها خوشتون بیاد و چه خوشتون نیاد جامعه داره به سمت عادی شدن موضوع حجاب حرکت می کنه
به نظر من زنی که خودش رو به طور افراطی می پوشونه می خواد به طریقی به مردان دور و اطرافش بگه که یا اونها رو به چشم حیواناتی بی ترمز می بینه که یک نوع توهینه ، این نوع زنان از جمع آدم های عادی جامعه به تدریج طرد می شن و فقط با همفکران خودشون همنشین می شن (3345750) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۷ ۰۱:۰۱:۵۱
حرف درستی گفتی (3351571) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۱:۴۱:۴۱
حرف دل منو زدی کاملا باهات موافقم (3347450) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۰۷:۳۵
با حجاب موافقم
ولی این عکسها اصلا حس خوبی ایجاد نمیکنه
مطمئنم تاثیر این اقدامات برعکسه (3345292) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۵:۰۴
تاثیر این اقدامات ممکنه در افرادی که تذکر گرفتند برعکس باشه و لی در سایر افراد جامعه مثبته (3345490) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۰۵:۴۹
شما در همین کامنت ها اثر در سایر افراد جامعه هم ببینید .
بسیار واضحه این رفتارها ناصحیح هستند و نتیجه عکس دارند . (3345845) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۱۰:۴۲
تذکر گرفتند یا سوار ون کردند؟ چرا چهره متذکرین رو محو کردید؟ مگه کار بدی کردند؟
خجالت می کشند؟ اگه از اون خانم بپرسند شغلت چیه چی می گه؟ میگه من به زن و بچه مردم گیر میدم؟ (3345299) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۴۷:۵۰
برات متاسفم با این افکار غلطت (3345405) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۱:۴۵:۱۳
برات متاسفم با این همه مثبتی که داری (3347461) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۱:۵۲:۳۵
اگه ارشاده خوب از متن کلمه معلومه باید امر به معروف کنی پس اون ون و سرباز و اسلحه و تانک دیگه برا چیه مگه جنگ با اسراییل شروع شده بابا موهش بیرونه اخر زمان که نشده (3347478) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۱۷:۲۲
گشت ارشاد برای هدایت افراد بد حجاب نیست.
برای در امان ماندن سایر افراد جامعه از شر فساد است. (3345496) (alef-1)
 
فرناز
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۳:۱۳:۱۵
کاشکی یک گشت ارشاد راه می انداختید که جلوی سایر فسادها رو بگیره.
گشت ارشاد مبارزه با اختلاس و دزدی- گشت ارشاد مبارزه با دروغ و .... (3346056) (alef-13)
 
رضا
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۱۲:۴۵
آزموده را آزمودن خطاست!!!

ما فقط این رو می دونیم که از قدیم گفتن چاه باید خودش آب داشته باشه ...
کاری که رضاشاه قلدر نتونست بکنه شما به راحتی انجام دادید و باز هم استمرارش می دهید. (3345301) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۱۵:۰۵
بسیاری از این پوششها نابهنجار است ولی خرید یک مانتو و یا البسه زنانه با پوشش اسلامی این روزها در بازار کشور ما نایاب است
بسیار در زیرساختهای کشور مشکل داریم..... (3345310) (alef-13)
 
شهروز
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۱۷:۳۵
از پرسنل خدوم نیروی انتظامی عذرخواهی می کنم که با سیاستهای غلط و نادرست کوته نظران در مقابل مردم عادی قرار داده شده اند. همه جا مردم عادی از دیدن این افراد زحمتکش و فداکار احساس امنیت و آسایش دارند غیر از ایران. (3345317) (alef-13)
 
میترا
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۳۷:۲۵
آزموده را آزمودن خطاست!
کاش ارشادگران می فهمیدند و عبرت می گرفتند! (3345372) (alef-13)
 
میثاق
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۳۸:۵۷
تو همین سایت الف چتد خط پایین تر یه خبری هست با تیتر "سایتی که برای خفت گیری راه افتاد"... دنبال این سایت رو که بگیرید توی خاطراتی که در این سایت نوشتند میبینید که گفته ن:" وقتی به پلیس مراجعه کردیم گفت از این موارد زیاد اتفاق میفته و فقط شماره سریال موبایلم رو گرفتن که ردیابی کنن که اونم امیدی بهش نیست"ِ یا "ده دقیقه بعد سربازی با دمپایی از کانکس نیروی انتظامی بیرون اومد و 45 دقیقه بعد افسر اومد" یا "به ماشین پلیس مراجعه کردم گفت نمیتونم پستم رو ول کنم برو شکایت کن" (نقل به مضمون).... و مطمئنا همه ما از این نمونه ها در نزدیکی مون دیدیم و شنیدیم.... اینها نمونه ای از واکنش نیروی انتظامی در زمینه امنیت جانی مردم و خفت گیری با قمه و کیف قاپی و این موارده... اما برای مبارزه با روسری های عقب اومده و مانتوهای کوتاه و ساپورت خیلی سریع وارد عمل میشن... خودتون خوب میدونید که این طرح محکوم به شکست هست (3345379) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۴۵:۱۳
اقای نیروی انتظامی برو اسیدپاش اصفهان را بگیر !!!
اینجوری امنیت در جامعه برقرار نمیشه چرا از 36 سال گذشته تجربه نمی گیرید (3345396) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۴۸:۱۶
به نظر کار پردرامدی به نظر میرسد. پول فرم مشخصات و پول تعهد نامه و جریمه نقدی . کرایه ون را نیز از اینان بگیرید . (3345407) (alef-13)
 
میم ف
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۵۰:۰۳
گشت ارشاد مسوولین کی راه میافته ؟ (3345411) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۵۲:۴۶
ناجا صلاحیت انجام این کار را ندارد ... (3345420) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۰۹:۵۶:۵۳
خجالت بکشید ... با شما مسولینم .... به جای اینکار ها کاری کنید جوانان تشکیل خانواده دهند ... به همین اسلام قسم تا الان چه کرده اید برای ازدواج جوانان؟؟
وام 3 میلیونی که تازه صد تا دویست تومانش و نمیشه دست زد
وای بر شما مسولین در روز قیامت (3345433) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۴:۳۱:۰۵
چند روز پیش رفته بودم پارک که یک قدمی بزنم بعد دیدم که سه نفر در آرامش کامل دارند مخدر مصرف می کنند ، وقتی داشتم با تعجب نگاهشون می کردم یه تعارف هم به من کردند ، حالا بگذریم در برخی مکان ها چادر هم بر پا می کنند ،
خواهر من یک بار توسط گشت ارشاد دستگیر شد ، خواهر من دانشجوی پزشکی است و همیشه هم در انجام کارهای خیرو کمک به فقیران پیش قدم . ولی به حجاب هیچ اعتقادی ندارد و از پس بی اعتقادتر هم شد ، چون نیروی نظامی نمی تواند وظیفه یک روحانی واقعی را انجام بدهد .
دین گریزی کسانی که اعتقاد ندارند امری است که مذهبی ها هیچ وقت جدی نمی گیرند ، در ضمن نیروی نظامی وقتی ارشاد می کند یعنی اگر طرف ذره ای اعتقاد داشته باشد با دیدن ماشین نظامی و اسلحه به کلی اون اعتقاد از بین خواهد رفت . (3346348) (alef-13)
 
حاج عمران
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۰۲:۱۰
خیلی هم کار خوبیه
کسی که خودش متوجه کارش نیست و کار فرهنگی هم روش تاثیر نداشته باید باهاش برخورد کرد.
اینها مفسد فی الارضند که فقط جوونای مردم رو به گناه میندازن.
ملت هم راضین (3345450) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۳۵:۴۸
از طرف ملت صحبت نکن دوست عزیز.
یکم به مثبتهای نظارت موافق و مخالفت توجه کن. (3345549) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۴۷:۱۸
1- خودش مسلما متوجه کارش هست.
2- هر کسی بهتره دیده فرو ببره به گریبان خودش و عیوب خودش را اصلاح کنه و برای جامعه حکم صادر نکند.
3- جوونای مردم اگر یک ذره اعتقاد داشته باشند به گناه نمی افتند. جامعه نمیتونه ایزوله بشه که شمای نوعی بع گناه نیفتی (3345587) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۲:۰۰:۵۸
اخه اصلا میدونی معنی مفسد فی الارض چیه اونیکه میلیارد میلیارد دلار از بیت المال می بره مفسده نه اونیکه موهاش معلومه ای کی یو تو ببر بالا (3347496) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۷ ۰۱:۱۰:۰۵
شما شاید راضی باشی ولی خودت رو ملت حساب نکن (3351579) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۲۱:۳۷
اگه نیروی انتظامی راست میگه بره مواد فروشهای ابتدای میدان امام حسین ( تقاطع منتظری )رو جمع کنه واجب تره (3345502) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۲۹:۱۴
ناراحت کننده بود .بعضی هاشون مشکلی نداشتن , مشکل از طرز تفکر شماست اصلاحش کنید (3345521) (alef-1)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۳۲:۱۵
فقط تاسف!
هیچ میدونید این رفتارها چه تاثیرات عمیقی در روح اون شخص میگذاره. شخصی که شاید تحصیلات بالایی داره و فرد مهمی در جامعه هست و شاید دارای کارهای علمی فرهنگی حتی در بعد جهانی است را یک مامور به راحتی تحقیر میکنه!!!
آیا این شخص راحت فراموش میکنه؟!
آیا به کشورش علاقه مند تر میشه؟! آیا فردا حجاب بیشتری رعایت میکنه؟! (3345537) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۶ ۱۲:۴۰:۴۰
مملکته داریم! (3350344) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۴۵:۱۷
تنها چیزی که منو تسکین میده اینه که فکر میکنم چند قرن عقبیم!
ضمنا جالبه که یک نفر همه کامنتهاش در جواب بقیه چاپ میشه چون خودیه! (3345582) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۰۳:۴۰
خودی نیست حرف حق میزنه (3345837) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۳:۳۲:۲۳
چطوری حق جان ، کم پیدایی ، کلا چه خبر از بقیتون ؟ (3346132) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۰:۴۷:۵۱
این بنده خداها که شما نشون دادید پیش اونهایی که ما می بینیم الگوهای حجابند !
گشت شما اگر سری به بعضی خیابونها و شهرک های لوکس بزنه از رانندگی بدون روسری و شال گرفته تا....................را می بینه ! (3345589) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۰۲:۰۰
مشکل رو ریشه ای حل کنید نه با پرونده سازی برای دیگران و ایجاد رعب و وحشت (3345637) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۱۸:۲۸
می خوام بدونم اون سرباز قد بلندی که تو عکس اول اون کنار واییستاده چی فکر می کنه پیش خودش (3345690) (alef-13)
 
هادی
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۵:۲۴:۳۷
اون سرباز نیست. ماموره. اون هم مجبوره اونجا وایسته. وگرنه مگه کار هست که شغلش رو از دست بده؟ (3346500) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۲۴:۵۰
به عنوان یک شهروند عادی از این نوع رفتار نیروی انتظامی ناراضی هستم. لطفا متوقف کنید. مردم امنیت می خواهند. شما ناامنی ایجاد می کنید! (3345708) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۰۷:۴۶
شش هزار میلیارد بودجه فرهنگی صرف همین کارهای بیهوده میشه (3345860) (alef-3)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۲:۱۱:۱۴
چرا اینقدر رنان جامعه را تحت فشار قرار میدید؟ آیا مشکل جامعه ما این زنان بدبخت هستند؟ چرا فقط فشار به قشر ضعیف جامعه میارید؟ من به عنوان یک زن ،حجاب را وقتی قبول دارم که از درون افکار همه جامعه نشات گرفته باشه. همه جامعه نه فقط زنان ما. چرا به مردهای بد حجاب و بد اندیش جامعه تذکری داده نمیشه؟
امیدروارم مسئولین اثر این اعمال ناشایست در سطح کشور را به زودی مشاهده کنن. خواهشمندم دست از این قبیل رفتار با زنان جامعه را برداریید. (3345879) (alef-13)
 
دکتر ایرانی
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۴:۲۲:۵۴
فقط میتوان گفت متاسفم... (3346332) (alef-13)
 
ثريا دالغين
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۴:۳۱:۰۹
حالا حرص من رو اون آقاي مغازه دار جوان بي غيرتي دراورده كه بر و بر داره صحنه رو ميبينيه و نيشخندي هر روي لب داره!!! (3346349) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۴:۳۷:۵۶
ای کاش به جای این همه غر زدن و مخالفت با این طرح راه حل ارایه می دادید (3346369) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۵:۳۸:۵۳
راه حلش اینه که چشماتو درویش کتی داداش !!! (3346557) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۱۰:۲۹:۰۹
راه حلش ارایه یک الگوی واقعی متناسب با پیشرفت ها و شرایط جهان امروز می باشد. نه یک الگوی افسانه ای و نه یک الگو مانند حضرت فاطمه (س). حضرت فاطمه و حضرت زینت ایده آل و آرمانی بودند! کسی حتی نمی تواند ادعا کند که کمی به آنها شبیه شده است! الگو هم نباید دولتی باشد بلکه باید با توجه به شرایط جامعه انتخاب شود. (3348295) (alef-13)
 
فرشید
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۷:۰۳:۳۲
یک بار نظرم رو درج نکردید با اینکه هیچ مشکلی نداشت.امیدوارم اینبار آزاداندیش باشید و درج کنید.

هیچ دلیل روایی یا قرآنی مبنی بر اجبار اجتماعی حجاب وجود نداره.اونهایی که چنین برخوردهایی رو تایید میکنند اگه آیه ای از قرآن کریم یا فرمایشی از ائمه هدی سراغ دارند که امر حجاب رو در جامعه اجباری دانسته باشه لطفا به ما هم نشون بدن. (3346745) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۸ ۰۹:۱۸:۰۳
حتی به احتمال قوی میتوان اجباری نبودن حجاب برای تمامی بانوان را از آیات کلام الله مجید استنباط نمود. زیرا یکی از دلایل پوشیدگی را قرآن کریم شناخته شدن زنان مومنه و مورد آزار قرار نگرفتن ایشان میداند.
بدیهی است اگر تمامی افراد یک جامعه را به یک شکل درآوریم (خواه به اجبار خواه به تشویق یا هر روش دیگر) امکان تفکیک بین افراد وجود نداشته و حکمت یاد شده در این آیه کریمه بی استفاده خواهد شد.

(آیه 59 سوره مبارکه احزاب ) :
ياأيها النبي قل لأزواجك وبناتك ونساء المؤمنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلك أدنى أن يعرفن فلا يؤذين وكان الله غفورا رحيما (3354495) (alef-13)
 
مجتبی زارعی
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۷:۰۸:۰۳
مسولین محترم باید به اصل موضوع توجه کرد چرا اینجور شده کشور مگر ملت عوض شده اند یا شما عوض شده اید پس ساده بگویم شما با ملت صادق نیستید و حالا دنبال حجاب افتاده اید ولی شما با صدا وسیما که دارید و برای خودش برنامه درست میکند حاصل شده این وقتی کارد به استخوان میرسد فشار به مردم می اورید مسولان این ملت نجیب هست این حرکتها شما را زیر سوال میبرد (3346756) (alef-13)
 
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۷:۵۶:۴۸
ماها فقط از اروپایی ها بی حجابی رو یاد گرفتیم،! یاد نگرفتیم یک زن می تونه در آمد داشته باشه، میتونه نحصلات عالیه داشته باشه، میتونه خیلی فرد موفقی باشه اما فقط اکثریت خانم های ایرانی به دنبال بی حجابی و پول هستن (3346910) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۱۷:۵۹:۲۱
خانم های ایرانی فقط به دنبال بی حجابی هستن و پول اقایون رتو خرج لوازم ارایش کنند اما نگاه نمی کنند که توی کشورهای دیگه همه خانم ها دارای تحصیلات عالیه و در آمد هستن و خودشان مایحتاج زندگی را تامین می کنند (3346916) (alef-13)
 
ا.ر
۱۳۹۴-۰۹-۰۶ ۲۳:۱۶:۵۴
شما اشتغال براي آقايون سراغ داري كه براي خانمها باشه؟ضمنا تحصيلكرده مگه كم داريم تو اين مملكت؟ (3351404) (alef-11)
 
معلم
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۱:۵۱:۵۱
ای کاش انها که با خشونت و بگیر و ببند موافقند ، با شجاعت می گفتند خواست ما ، سلیقه ما ، سیاست ما ، اوضاع اجتماعی ما ، اینگونه رفتارها را تجویز می کند ، کاش با صراحت می گفتند : انی مؤمر آمر فاطاع (من مامورم و بر اوضاع مسلط! امر می کنم و باید اطاعت شوم! ) ، و تا بدین حد چوب حراج برای مطامع دنیوی خود به دین خدا نمی زدند ، کاش با صراحت می گفتند ما اسممان شیعه امیر المومنین است ،و لی شعارمان المأمور و معذور است ، هرچه مسولین بگویند ما تکرار می کنیم و با خشونت اجرا می کنیم . هرکاری می خواهید بکنید ، بزنید ،ببندید ، ولی شما را به خدا این کارها را به اسم دین و خدا و پیغمبر نکنید ، اینقدر مردم را از خدا و پیغمبر و دین رحمانی دور نکنید .نگویید دین ما اینگونه حکم می کند ، بگویید مسئولین ما ؛روسای ما اینگونه می گویند . چه کار دارید به مذهبی که امامش ، عدل مجسم ، علی بن ابی طالب علیه السلام به مسئولین حکومتی اش می فرمود : و لاتقولن انی مؤمر آمر فاطاع فان ذلک ادغال فی القلب و منهکة للدین و تقرب من الغیر . . . ; . . . و هرگز مگو که من مامورم و بر اوضاع مسلط! امر می کنم و باید اطاعت شوم! (برخورد دیکتاتور منشانه با مردم نداشته باش) که این موجب خرابی دل و دین و زمینه ساز دگرگونی (برخورد مردمی) خواهد شد . . .»به امید روزی که نهج البلاغه مولی الموحدین راهنمای عمل ما مردم باشد ، و بدانیم که نه در زمان رسول خدا و نه در زمان علی مرتضی نه تنها هیچگاه نمی توانیم شاهدی دال بر رفتار خشن با مسلمانان پیدا کنیم ، بلکه شواهد فراوان داریم بر رحمت و شفقت این بزرگواران بر مسلمانانی که بر اثر جهالت یا فریب صاحبان زرو زور به انحراف کشیده شده بودند، رفتار امیرمومنان با سپاهیان جمل ، قبل و بعد از جنگ ، رفتار آن حضرت با سپاه شام قبل از جنگ و سفارش های حضرت در مورد زخمی ها و رفتار با زنانی که سپاهیان دشمن با خود همراه داشتند ، رفتار امام با خوارج پیش از دست بردن انها به شمشیر و تلاش فراوانش بر نصیحت و اگاهی بخشیدن حتی تا اخرین لحظات قبل از شروع جنگ تصویر این دین رحمانی است ، شمارا به وجدانتان قسم این زیبایی ها را مخدوش نکنید ،خشونت در فرهنگ شیعی نیست ،تصویر تشیع علوی را با تصویر سلفی ها و وهابی ها ، لااقل در ادهان مردم خودمان مشتبه نسازید . (3347477) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۰۱ ۱۶:۱۳:۱۷
فکر کنم قرآن رو هم همینطور احتمالاً مطالعه میکنید. پاداش و عذاب با هم ذکر شده و پایه قرآن و عترت هست. اول با زبان، نشد، هم قرآن امر به به کاربردن نیرو کرده و هم حدیث. بحثی هست که ساعت ها زمان می بره، ولی توصیه میکنم بررسی روی احکام و شرایط بکار گیری نیرو داشته باشید (3657993) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۳:۳۱:۵۷
ادم بدتر بدش میاد می بینه دختر انقدر بی حرمت و بی بندبار شدن به خدا من به پسرم اما از دختر بی حجاب که فقط همین رو برای عرضه دارم بدم میاد دختر خوب اونیه که تحصیلات عالیه و موقعیت اجتماعی خب دلشته باشه مگرنه مجبوره با بی حجابی خوذشو نشون بده (3347699) (alef-13)
 
سهیل
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۳:۳۶:۰۹
به خدا دخترای این دوره هیچی ندارن فقط میخوان با ارایش و بی حجابی پسرا رپ گول بزنن بعد ازشون بچاپن (3347704) (alef-13)
 
نیما
۱۳۹۴-۰۹-۰۴ ۲۳:۳۸:۴۸
کارا دخترای امروزی خوردن و خوابیدن و باشگاه رفتن هیچ چیز دیگه ای بلد نیستن یه خورده از خارجی ها یاد بگیرین اخه تن پروری و ول گشتن چقدر (3347708) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۱۳:۲۰:۲۵
نیما جان دختره قرار بیاد همسرت بشه یا کارای جنابعالی رو انجام بده؟ (3348619) (alef-13)
 
سالار
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۲۲:۳۶:۱۳
واقعا موافقم زن هم زنهای قدیم دخترای الان فقط دنبال قر و فرن، خیلی کم پیدا میشه زنی که هم پای مردش کار کنه الان فقط برن ارایشگاه و باشگاه و اینو جزو افتخارات خودشون میدونن (3349499) (alef-11)
 
داود
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۰۱:۲۷:۴۷
دم انتخابات مشکوکه؟؟؟
برای تخریب دولته معلومه (3347854) (alef-13)
 
راه
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۰۱:۲۸:۳۷
متاسفانه علاوه بر زنهای بی حجاب و بی حیا و بی عفت , مردان بی حجاب و بی غیرت و بی آبرو هم در سطح شهرها با وضع بسیار زننده درحال تردد و دهن کجی به مردم شهید داده و باشرف و متدین و خانواده دوست هستند و امنیت روحی و روانی خانوده های محترم را به مخاطره انداخته اند و ملت شریف و بزرگوار و ادیب و آبرومند ایران اسلامی دچار استرس و پریشانی نموده اند و اغلب سودجویان سیاسی و مدعیان آزادی عقیده به خاطر منافع شخصی و گروهی خود از رفتار قبیح آنها با عناوین و توجیهات مختلف دفاع و یا در سکوت مرگبار فرو رفته اند!!!! غافل از اینکه در تاثیرات وعواقب هر گونه منکرات جامعه کاملا" شریکند و لعن ابدی خداوند و حضرت رسول(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام قرین خود و خانواده و تبارشان خواهد بود و اینها مصداق خسر الدنیا والاخره هستند. انشاءالله. یکی از وظایف و تکالیف ذاتی نیروی انتظامی ایجاد آرامش و امنیت روحی و روانی جامعه و سیانت از آبروی اشخاص و خانواده هاست و باید با اعمال سیاستهای صحیح و مدون و قانونی و شرعی از نا هنجاری های اجتماعی جلو گیری نماید. به خدا قسم هر کس با هر نیت و هر هدفی و با هر اسم و واژه ای , از اینگونه رفتارهای خبیثانه و شیطانی و حیوانی در سطح جامعه , کوچکترین حمایت و حتی رضایت قلبی داشته باشد , در تمام اتفاقات و تبعات شوم و خانمان برانداز و در بدبخت شدن و خراب شدن جوانان پاک و بی گناه , سهیم و شریک است. مرگ بر سیاستمدارانی که به خاطر منافع حزبی و گروهی و شخصی خود و برای یارگیری و رای گیری , حاظر به نابودی کانون خانواده ها و انتشار فساد در جوامع هستند. (3347857) (alef-13)
 
mahan
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۰۵:۱۸:۴۴
سلام ما رو به سردار اشتری برسونید و بگید
سردار محترم گشت ارشاد دیگر فایده ای نداره
امار سرقت ها و معتادیم بیشتره لطفا برای اونها کاری بکنید
و گشت ارشادتوهین به مردم است سردار اشتری (3347948) (alef-13)
 
م باقری ساری
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۰۸:۱۹:۳۳
امر به معروف و نهی از منکر یکی از پیامهای مهم عاشوراست البته این امر و نهی باید در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی جاری باشد نه فقط در یک مقوله
مقوله حجاب با اقنای شخص گره خورده که باید از مهد الی لحد کار فرهنگی و تربیتی نمود البته باید هنجارشکنی های شدید را با تذکر پلیس متوقف کرد. بعضی از پوششها واقعا اعلان جنگ با حیا و حجاب و عفاف است.
برخی آنقدر بد پوشش هستند که خانمهای کم حجاب هم از دیدن آنان دهانشان باز می ماند. (3348061) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۱۰:۲۱:۲۲
شايد ديگه وقتش باشه كه قانون حجاب اجباري دوباره به راي گذاشته بشه!
عه نميشه راي گيري كرد در اين مورد؟ يعني زمان تصويب قانون توسط قانون قانون گذار ها كه نماينده هاي مردم هستن، راي مردم در مواردي (از قبيل همين مورد) تاثير گزار نيست؟ (3348277) (alef-13)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۵ ۱۱:۵۷:۴۰
فقط می توان تاسف خورد . بعد تز 35 سال باز هم گشت رشاد؟ (3348432) (alef-13)
 
حامد
۱۳۹۴-۰۹-۰۶ ۰۹:۳۵:۱۹
اگر امروز اکثر ما عادت های زشتی داریم این به این معنی هست که سیستم آموزشی ما درست کار خودشو انجام نداده
به معنی خباثت ما نیست
اگر به قوانین رانندگی احترام نمی زاریم
اگر عادیت کردیم وسط خیابون ته سیگار وزباله بریزیم
روزی حداقل پنجاه تا دروغ بگیم
پول قرض گرفته رو پس ندیم
گربه ها رو بترسونیم
.پشت فرمون به راننده و خانوادش فحش بدیم

.
.
.
ما درست آموزش ندیدیم دوستان
کسایی هم که ماها رو آموزش دادن، خودشونم درست آموزش ندیدن
اگر ما به کتاب خوندن گرایش نداریم دلیلش سیستم آموزشیه که ما رو با ابزار کنکور و فشار مفرط روحی در یک سال برای همیشه از کتاب خوندن منزجر می کنه
صحنه پاره کردن کتاب ها رو بعد از امتحان آخر سال تو مدرسه هممون دیدیم
.
.
.
حجاب هم همینه
بگذریم از این که نظرات مختلفه در این باره ولی سیستم آموزشی ما مقصره
مسولانی که اومدن و حقوق گرفتن و رفتن و هیچ کار مفیدی نکردن و فقط با تصمیمات غلط آسیب ها رو دامن زدن مقصرند
مقصر ما نیستیم
سیستم آموزشی مقصره
با فرهنگترین و با اخلاق ترین آدمای دنیا رو هم گلجین کنیم و بیاریم تو این سیستم آموزشی رشدشون بدیم همینه خروجیش
): (3350039) (alef-11)
 
۱۳۹۴-۰۹-۰۷ ۰۸:۵۱:۰۵
شما اول با نيروي انتظامي بريد اجناس مغازه ها و توليدي هاي كشور!!! رو تغيير بديد.
وقتي هيچ مغازه اي لباس اسلامي نداره.همين ميشه ديگه...
بعضيها فقط حرف ميزنن ...پفك و روغن مايع سرطانزاست.چرا كارخونه هاش رو جمع نميكنن....واسه اينكه بنفعتون نيست?
روزبروز سرطان داره زياد ميشه بين مردم بخاطر جيب بعضيا!! واقعا متاسفم
جريان پوشش هم همينطوره...تو مغازه ها هست..بعدش ميگن نپوشين (3351945) (alef-11)
 
مبارکه
۱۳۹۴-۰۹-۲۰ ۱۳:۳۸:۵۲
همه ی گناه ها از همین بد حجابی سرچشمه میگیره اون هایی که میخوان ازاد باشن راه باز جاده دراز برن امریکا برن انگلیس هر کاری میخوان بکنن اینجا جمهوری اسلامی ایرانه توجه کنین{اسلامی}ایران قانونش هم اینکه زن هاو دختر ها باید حجاب داشته باشن خانوم هایی که میخوان با لباس پوشیدن های تنگ و بیرون انداختن موهاشون برای اینکه جذاب بشن به این نکته توجه کنن ومثل یک سیب پوسیده بقیه سیب هارو خراب نکنن. (3381277) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.