توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 336669
اپل برای پاسخ به سوالات کاربران به توئیتر پیوست!
بخش دانش و فناوری الف،15 اسفند94
اکانت توئیتری اپل برای پاسخگویی به سوالات کاربران راه اندازی شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۵
 شرکت اپل با ایجاد یک حساب کاربری در توئیتر آماده پاسخگویی به سوالات کاربران است.
 
اکانت توئیتری  @AppleSupport از دیروز آغاز به کار کرد و در عرض 24 ساعت بیش از 125 هزار فالور به خود اختصاص داد. نکته جالب توجه دیگر این است که این اکانت در یک روز 2400 بار ریتوئیت شد و به طور متوسط هر ساعت 5200 فالور جدید و 100 توئیت به آن اضافه می شود.
 
اپل برای پاسخ به سوالات کاربران به توئیتر پیوست!
 
به گفته شرکت اپل، این حساب کاربری توئتری هرروز از ساعت 5 صبح تا 8 بعد از ظهر به وقت زمان استاندارد اقیانوس آرام (PST) آماده پاسخگویی به سوالات کاربران است. 
 
از اولین سوالاتی که شرکت اپل در این اکانت فراهم آورده است چگونگی ایجاد چک لیست در برنامه Notes است. پشتیبانی این شرکت به سوالات کاربران پاسخ داده و کلیه نکات، ترفندها و دیگر اطلاعات مربوط به هر سوال را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 
 
اپل برای پاسخ به سوالات کاربران به توئیتر پیوست!
 
شایان ذکر است که اپل به طور کلی با شبکه های اجتماعی سروکار ندارد ولی از این پس  توئیتر پل ارتباطی این شرکت با کاربران درمورد برخی از مشهورترین برنامه های اپل خواهد بود که عبارتند از Apple Music, the App Store, iTunes  وBeats1
 
منبع: cio
 
 
کلمات کلیدی : شرکت اپل
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.