کد مطلب: 273750
انصراف ۴۹ هزار نفر از دریافت پیامک بانک ملی
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
همتی گفت: ۱۴ میلیون اس ام اس برای مشتریان ارسال شد و ۴۹ هزار نفر از دریافت پیامک انصراف دادند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در حاشیه بیست و پنجمن همایش سالانه پولی و ارزی در جمع خبرنگاران، در خصوص برداشت مبلغ ۵ هزار تومان از حساب مشتریان به عنوان آبونمان سیستم ساپتا اظهار داشت: این موضوع به حدود ۱۴ میلیون نفر از مشتریان در قالب پیامک اطلاعرسانی شده بود اما متأسفانه از طریق سیستم پیامک تبلیغاتی ارسال شده بود و با توجه به اینکه برخی هموطنان این سیستم را قطع کردهاند پیامکهای اطلاع رسانی به دست آنها نرسید.
وی در ادامه در پاسخ به اینکه برخی معترض هستند که این پیامکها ارسال نشده است گفت: اگر این پیامکها ارسال نشده بود ۴۹ هزار نفر از هموطنان اعلام انصراف نمیکردند پس با توجه به اینکه چنین رقم بزرگی از مشتریان ما از دریافت پیامک اعلام انصراف کردهاند نشان از ارسال پیامکهای اطلاعرسانی دارد و از دیروز نیز پیامک اطلاعرسانی مجدد ارسال شد تا اگر مشتریان تمایل دارند نسبت به قطع این پیامکها اقدام کنند و این ۵ هزار تومان نیز به حساب آنها برگشت داده خواهد شد.
** پرداخت ۳۵ هزار فقره وام ازدواجنعمتی در ادامه در خصوص پرداخت وام ازدواج اظهار داشت: قول پرداخت ۳۰۰هزار فقره وام ازدواج را داده بودیم که خوشبختانه ۳۵۰ هزار فقره در سال گذشته پرداخت شد و این رقم تا امسال نیز ادامه دارد.
** بانک ملی نرخ سودهای اعلامی را رعایت میکندمدیرعامل بانک ملی در خصوص نرخ سودهای اعلامی و رعایت آن توسط بانکها اظهار داشت: نرخ سودها ساماندهی شده اما برخی بانکها نسبت به رعایت اقدام جدی نمیکنند اما بانک ملی بر اساس نرخهای اعلامی اقدام میکند.
همتی در خصوص پرونده مه آفرید نیز اظهار داشت: با قوه قضاییه به توافق خوبی در این زمینه رسیدهام و مدیریت گروه ملی فولاد ایران در اهواز به بانک ملی تفویض شده و آخرین محاسبات در حال انجام است تا اگر مابهالتفاوت وجود دارد از طریق قوه قضاییه برای دریافت آن اقدام کنیم.
کلمات کلیدی : پیامک بانک ملی
مطمئنم خیلی ها که همینجا نظر میذاشتن که چرا بانک ملی اینکارو کرده انصراف ندادن
ما کلا ادمهایی هستیم که خیلی اهل غر زدن و ابراز ناراحتی هستیم (2929189) (alef-3)
نکته اینجاست که نیاید مبلغی بابت این خدمت دریافت کنید (2929211) (alef-3)
ما تقاضا کردیم که حقوق مان را در بانک دیگری بریزند ولی مسئولان به دلیل روابط مالی که با ملی دارند حاضر به انجام تقاضای ما نیستند (2929224) (alef-3)
با توجه به این کار بانک ملی من مبالغ موجود در حساب خود را به بانک مطمئن تری منتقل خواهم کرد. (2929431) (alef-3)
این 49000 نفر بنشینند حساب کنند برای چک کردن حسابشان حالا چقدر باید هزینه کنند!
خداوند هیچکس را جو گیر نکند. (2929499) (alef-3)
سلام
کمی برای نتجه اعلام کردن از سوی مسئولین بامک زور بود!
اینجانب شخصا پیامک لغو را چند ثانیه پیش دریافت کردم و در جواب تعللی نکردم و پاسخ 1 را ارسال نمودم.
جناب مسئول لطفا آمار خود را آخر هفته اعلام کنید! (2929582) (alef-3)
در تعریف سیستم ساپتا در سایت بانک ملی آمده است: آبونمان این خدمت در سال 1394 مبلغ 100،000 ( یکصد هزار ریال ) بصورت سالانه می باشد.
اما اینکه هر ماه بخواهند مبلغ 50,000 ریال برداشت کنند در سال میشود 600,000 ریال.لطفا پاسخ بدهند کدام مطلب درست است تا ما بهتر تصمیم بگیریم (2929597) (alef-3)
یکنفر از مردم
۱۳۹۴-۰۳-۱۰ ۱۷:۲۳:۱۶
مجوز این آبونمان توسط کدام مرجع مسئول صادر شده است؟ (2929715) (alef-3)
برای من پیامکی ارسال نشده بود و از این قضیه اطلاعی نداشتم (2930146) (alef-3)
الکى گفتن گسى که پيام تبليغاتى رو قطع کرده براش از بانک هم پيام نمى يادخ (2930895) (alef-3)