نظر منتشر شده
۲۴۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 354917
قائم مقام سازمان نظام پرستاری:
فیش‌های حقوقی 70 تا 90 میلیونی در وزارت بهداشت کاملا طبیعی است/ دستگاه‌های نظارتی به نحوه پرداخت‌ها ورود کنند
بخش خبری الف، 1 خرداد 95
تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به اینکه فیش‌های حقوقی ۷۰ تا ۹۰ میلیونی در وزارت بهداشت کاملا طبیعی است؛ بر ضرورت ورود دستگاه‌های نظارتی به نحوه پرداخت‌ها در این وزارتخانه تاکید کرد.

محمد شریف مقدم در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: وقتی در بیمه چند مدیر در یک ماه خاص یک دریافتی چند ده میلیونی داشتند؛ تعجب همگان را برانگیخت و در این راستا کمیته‌ای تشکیل شد و وزارت اقتصاد واکنش نشان داد و مجلس و قوه قضاییه نیز حساس شدند و حتی رییس کل بانک مرکزی عذرخواهی کرد، در حالی که در وزارت بهداشت فیش‌های حقوقی با رقم‌های ۷۰ تا ۹۰ میلیونی بسیار عادی و معمولی است.

وی افزود: گروه‌های جراحی شامل همه تخصص‌ها نظیر ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و اورولوژی اغلب فیش‌های حقوقی ۷۰ تا ۹۰ میلیون تومانی دارند و البته فیش‌های چند صد میلیونی مانند ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی هم هستند که البته تعدادشان زیاد نیست، اما به هر جهت وجود دارد و قابل توجه است.

شریفی مقدم افزود: در بیمارستان‌های دولتی که پول آب، برق، تلفن و حقوق کارکنان را هم دولت پرداخت می‌کند؛ پزشکان علاوه بر اینکه چندین میلیون تومان حقوق ثابت دریافت می‌کنند؛ کارانه‌ای نیز می‌گیرند که رقم‌های عجیب و غریب دارد، اما سیستم پرداخت‌ها در وزارت بهداشت به نوعی است که کسی به آن دسترسی ندارد.

قائم مقام رییس سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: اگر پرداخت ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومانی خلاف است و همه، به خصوص مسئولان اقتصادی از دریافتی مدیران بیمه تعجب کرده‌ و به درستی با متخلفان برخور کرده‌اند، بنابراین باید ورود و نحوه هزینه کرد منابع هنگفتی که از طرح تحول سلامت به وزارت بهداشت تزریق شده است و فقط به لایه‌های خاصی از وزارت بهداشت اختصاص داده شده؛ بررسی شود.

پرداخت‌های چند ده میلیونی در وزارت بهداشت توجیهی ندارد
وی ادامه داد: هم اکنون وزارت بهداشت با کمبود منابع رو به رو است و به همین جهت نیز به دنبال تجمیع بیمه‌ها است، چرا که در سال اول اجرایی کردن طرح تحول سلامت منابع هنگفتی را به گروه‌های خاص پزشکی تزریق کرد و در حال حاضر بخش عمده کمبود منابع وزارت بهداشت به خصوص در طرح تحول سلامت به دلیل پرداخت فیش‌های چند ده میلیونی است.

شریفی مقدم گفت: وقتی برخی پزشکان ۷۰ تا ۹۰ میلیون تومان دریافتی دارند و پرداخت‌های بیشتر از این هم در برخی موارد وجود دارد؛ مسلم است که این مساله باعث می‌شود که وزارت بهداشت نتواند؛ هزینه‌هایش را تامین کند و به دنبال منابع دیگر باشند.

وی با بیان اینکه در حالی که با کمبود منابع در کشور رو به رو هستیم و حقوق کارگر زیر یک میلیون تومان تعریف می‌شود؛ پرداختی‌های میلیونی در وزارت بهداشت هیچ توجیهی ندارد؛ گفت: این نحوه پرداخت وزارت بهداشت در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد، چرا که در برخی موارد پزشک حتی در بیمارستان حضور ندارد و دستیار و رزیدنت وظیفه او را انجام می‌دهد و تنها به دلیل استفاده از مهر پزشک پول آن به جیب پزشک می‌رود که این خلاف قانون است.

نحوه هزینه کرد اعتبار ۱۰ هزار میلیاردی طرح تحول بررسی شود

دبیر کل خانه پرستار افزود: در وزارت بهداشت مدیریت منابع وجود ندارد و مسئولان این وزارتخانه بودجه را بی‌حد و حصر به اشکال مختلف هزینه می‌کنند؛ بنابراین لازم است که وزارت اقتصاد به عنوان بالاترین مقام اجرایی اقتصادی کشور که دسترسی به سیستم‌های پرداخت دارد، به همان نحوی که در اقدامی قابل قدردانی به مساله فیش‌های حقوقی بیمه ورود کردند به سیستم های پرداخت وزارت بهداشت به پزشکان نیز ورود کند.

وی افزود: وزارت اقتصاد و سیستم های نظارتی و بازرسی باید ورود جدی به این مساله داشته باشند، چرا که پسندیده نیست؛ اختلاف ۱۰۰ برابری در پرداخت‌ها در کشور وجود داشته باشد.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری همچنین تاکید کرد: نمایندگان مجلس نیز باید بررسی کنند که اعتبار ۱۰ هزار میلیاردی که سال گذشته به وزارت بهداشت تزریق شده؛ چگونه هزینه شده است، در حالی که تغییر محسوسی در سیستم پزشکی و ارایه خدمات پزشکی و درمانی مشاهده نمی‌شود.
 
کلمات کلیدی : حقوق، بیمه مرکزی
 
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۲۲:۰۸
تمام ملت الان بیشتر از دکترها درس میخونند

از معلم با مدرک فوق لیسانس و دکترا

تا مهندس و متخصص در هر زمینه

اما فقط دکترها تافته جدا بافته اند طی 3 سال جهش حقوقی از 2 میلیون به 50 تا 100 میلیون اخه این چه لابی بازیه (3715757) (alef-13)
 
محمد
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۸:۴۲:۵۹
متاسفانه در کشور همه چیز دست پزشکان افتاده است برای اینکه بتوانند درآمدهای بسیاز بالا داشته باشند اجازه تحصیل در دوره های تخصصی به هر کسی نمی دهند تا مبادا مبالغ دریافتی شان که خود تنظیم کرده اند کم شود. (3716317) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۳۷:۵۶
این مطالب را رییس نظام پرستاری میگه البته حقوق پرستارها هم بین سایر رشته های کارشناسی وزارت بهداشت عالیه , پس ما فارغ التحصیلان کارشناسی های پیراپزشکی چی بگیم؟نه استخدامی هست واسمون نه کار خصوصی تا وقتی دکتر عمومی باشه کسی پیش مثلا کارشناس تغذیه نمی ره , یا مثلا رشته های بهداشت , مدیریت خدمات بهداشتی , کارشناسی رادیولوژی , هوشبری و... متاسفانه وزارت بهداشت از رشته های کارشناسی که نه بازار کار دارند نه استخدامی بعنوان سیاهه لشکر استفاده میکنه و با وجود وضع بد شغلی هر وقت انتقادی از کمبود پزشک عمومی و متخصص میشه بجاش میاد ظرفیت کارشناسی ها را بالا می بره ! تا انحصار حرفه پزشکی حفظ بشه در عین اینکه تعداد دانشجویان وزارت بهداشت هم بالاتر برود و بگویند ظرفیتهای گروه پزشکی را افزایش دادیم!!! (3717499) (alef-13)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۲۰:۵۳
این فیش های حقوقی از گذشته بوده و مربوط به طبابت در بخش های بالینی است و بستگی به تعداد بیماران معاینه شده دارد . مردم وقتی در خواب هستند انها شب ها در اورژانس یا اطاق عمل مشغول درمان بیماران هستند . پسر من کاردیولوژیست است نیمه شب قلب بیماران سکته کرده را انژیوگرافی میکند و حق دارد حقوق های بالا بگیرد (3717748) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۶:۲۷:۵۲
پدر عزیزم.یعنی پسر شما به تنهایی شبها بیمارستان رو میچرخونه؟به تنهایی آنژیوگرافی میکنه؟پس اون پرستار بیچاره که اتفاقا قبل از پسر شما بالا سر مریض میاد و بازم بعد از پسر شما اتاق عمل رو ترک میکنه آدم نیست؟یا اون تکنسین رادیولوژی و رادیوتراپی و پزشکی هسته ای که با کار با اشعه ایکس و رادیواکتیو با زندگی خودش و نسلهای بعدش داره بازی میکنه آدم نیست؟ تازه دکتر عزیز شما در زمان تحصیل رایگانش یه پایه حقوق هم میگیره اما بقیه حتی موقع کارآموزی هم فقط بیگاری میکنند. (3718670) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۲۳:۵۲:۳۴
آقای محترم،کارکنان شرکت آب وفاضلاب درتمام ساعات شبانه روز،شب ونیمه شب، ساعت دونیمه شب ودرهوای برفی ویا بارانی ویادرچله تابستان سرظهرباآن هوای داغ مشغول کارند،آفتاب ظهرشهرهای شمالی یاجنوبی پدردرمیآورد،شماکه دراتاق گرم ونرم مشغول کارید،آیامهندسین وکارگران شرکت آب وفاضلاب یک چهلم شما حقوق میگیرند..خجالت بکش..کاش دکترهاشمی وزیرکارمیشدندتا.... (3719205) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۲۲:۰۳
تو وزارت بهداشت بشدت پزشکی سالاری و پزشکی محوری حکمفرما است و تمامی مدیران دانشگاه علوم پزشکی پزشک هستند بیشتر بودجه دانشگاه صرف دانشجویان پزشکی میشود در حالی که پزشکی عمومی فقط ده درصد ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی هست رشته های کارشناسی علوم پزشکی شدیدا تحت تاثیر مافیای پزشک سالاری هستن فقط پرستارها تونستن با تاسیس نظام پرستاری حقشون را بگیرن وضع سایر رشته ها خوب نیست و فقط بعنوان همان سیاهی لشکر هستند مثلا در همه دنیا سطح اول بهداشت است سطح دوم درمان ولی در وزارت بهداشت اصلا به تقویت بهداشت و پیشگیری که سطح اول است توجه نمی شود چرا؟ جواب مشخصه چون اگر بهداشت عمومی تقویت بشه بیماری کمتر میشه
و صنعت درمان! آسیب می بیند !!! (3717749) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۲۹:۰۸
بی جهت نیست که همه بچه هاشانرا میکشند که پزشکی بخونند .هیچ کجای دنیا اینگون هرج و مرج و بیعدالتی در پرداخت حقوق هامشاهده نمیشود فاصله حقوق ا به 100 است مگر تو دنیا دکتر های متخصص تر از اینجا چقدر دریافتی دارند آنهم در کشور های پیشرفته و ثروتمند . جالبتر اینجاست که مناطق محروم ما که نیاز بیشتری به دکتر متخصص دارند کسی حاضر نیست در آنجا خدمت کند. واقعا از عجایب دنیاست. (3718009) (alef-11)
 
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۱۱:۲۸:۵۲
کی میگه هیچ جای دنیا اینجوری نیست؟!!! رزیدنت های ما ۱میلیون حقوق میگیرند در صورتیکه خارج کشور ماهانه ۳-۵۰۰۰ دلار حقوق دریافت میکنند. شما نگاه نکنید ک پزشک چقدر درمیاورد. نگاه کنید کی در میاورد. وقتی شما از ۲۰ و خورده ای سال درامد دارید ما تا ۳۰ و خرده ای دستمان در جیب پدرمان است. انصاف در این مملکت از بین رفته! پزشکان امریکایی سالانه بالای ۱۰۰ هزار دلار درامد دارند. شما چسبیدید ب این اندک حقوق این قشر زحمتکش. ک اگر نخواهند ادامه بدهند دست هیچ کس ب هیچ جا بند نخواهد بود. (3728156) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۸:۴۸:۰۱
این حقوق میلیونی مختص فقط مدیران و روسای بیمارستان است,مانند مدیر یک شرکت مهندسی,در حالی که بقیه پزشکان حقوق پایینی دارند,نفر اول تخصص عفونی, 2/800 حقوق میگیرد که تقریبا مانند یک کارمند است,پزشک عمومی در سازمان انتقال خون با ماهی 2 میلیون استخدام شده,این حقوق های بالا را نباید به همه تعمیم داد,البته برخورد با مدیران حتما لازم است,(پزشک عمومی) (3716323) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۰۹:۲۶
تمامی پزشکان متخصصی که با بیمارستانهای دولتی همکاری دارند این مبالغ رو دریافت میکنند. البته به اسم کارانه. (3716608) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۰۳:۲۱
یعنی پرشکانی که در بیمارستان خصوصی کار میکنن کمتر میگیرن (3717434) (alef-13)
 
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۳۹:۰۹
كي گفته ٢ميليون و٨٠٠ مثل يه كارمنده؟ بيشتر كارمنداي دولت مبلغ خيلي خيلي كمتري ميگيرين! خود من با مدرك ليسانس و سمت كارشناس، با اضافه كار ١ميليون و٣٠٠ميگيرم. همين جوري روي هوا حرف نزنين! (3716811) (alef-3)
 
زارعی
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۱۵:۵۸
حقوق پزشکا کمه ولی کارانه همون متخصص عفونی رو اگه نگاه کنید حداقل 50تمنه.بله برادر حقوق رو نمیگن.کارانه شون خیلی بالاست. (3716902) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۲۴:۰۲
کارانه این متخصص, که همسر بنده است,1/900 بود که وقتی اعتراض,کرد,گفتند,رشته شما درامد زایی ندا رد,!! (3716925) (alef-3)
 
پزشکی عمومی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۰۸:۱۶
در پایان پزشکی عمومی، 292 واحد در ریز نمراتم هست. هیچ دکترای phd اینقدر واحد نگذرانده. لیسانس حدود 140 واحد+ فوق لیسانس حدود 42 واحد، دکترا حدود 40-50 واحد که جمعا حدود 220-230 واحد می شود!!!!!!!!!!!!!!ا
بعلاوه، چون سالها پیش هیات دولت تصویب کرده، دارندگان دکترای حرفه ای (پزشکان عمومی، داروسازان غیرمتخصص، دندانپزشکان غیرمتخصص) معادل فوق لیسانس حساب می شود در تعیین فیش حقوقی و ارتقاء سنواتی!!!!!!!!!!!!! (3717987) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۷:۰۰:۳۱
همکار محترم حقایق را برای موجه کردن خودمون نباید وارونه جلوه بدیم .از این حدود 300 واح درسی بیشتر از نصفش کارورزی و کارآموزیه که اونهارو کیلویی حساب میکنن.اگر کسی این حدود واحد درسی رو فقط بخواد کتابش رو بخونه که میشه علامه داداش گلم. (3718704) (alef-11)
 
محمد
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۳ ۱۶:۲۸:۵۴
شما بيشتر دشمني نه همكار! اخه (4250030) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۰۸:۴۳:۵۱
با سلام

تعداد زیادی از همان 292 واحد شما از قبیل بیوشیمی، ژنتیک، میکروبیولوژی و فیزیولوژی را همان PhD هایی برای شما تدریس نمودند که از نظر شما کمتر از شما واحد گذرانیده اند. یک نفر که PhD تخصصی دارد از فوق دیپلم تا دکتری به ترتیب در آزمون سراسری، آزمون کاردانی به کارشناسی، آزمون کارشناسی ارشد ، دفاعیه کارشناسی ارشد، آزمون تافل، آزمون کتبی دکتری، مصاحبه شفاهی دکتری، آزمون کتبی جامع و آزمون شفاهی جامع و دفاعیه دکتری شرکت نموده و حدود 200 واحد تخصصی هم می گذراند حالا شما که بعد آزمون سراسری به دکتر بودن خودت مطوئن شدی میدونی که فقط همین آزمونها صدها برابر واحدهای جنابعالی مشکل تر هست. میگی نه برو آزمون دکتری یکی از همین رشته های بالا را شرکت کن صد سال دیگه هم قبول نمیشی. (3719532) (alef-11)
 
محمد
Germany
۱۳۹۶-۰۱-۲۳ ۱۶:۳۲:۰۹
اولا به تعداد واحد كه نيست! ثانيا همون اساتيدي كه شما ازش دم ميزني آرزوشون بوده پزشكي قبول شن ولي استعداد خدادادي كافي نداشتن! اخه حسادت تا چه حد؟ (4250047) (alef-11)
 
علیمحمد
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۲۱:۴۴:۲۷
خب اولا معیار حقوق به تعداد واحد پاس کرده نیست!
ثانیا اکثر درس های دوره ی دکتری عمومی معادل حفظ اصطلاحات هستش و فقط یه سری اصطلاحاتو حفظ میکنین.
ثالثا: شما دو برابر بقیه حقوق بگیر، سه برابر بقیه بگیر نه اصن 10 برابر بگیر! شما به کمتر از 15 تا 100 برابر قانع نیستید ! (3721082) (alef-11)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۴ ۱۹:۳۵:۲۰
دوست عزیز تعداد واحد های دوره تحصیلات تکمیلی قابل مقایسه کمی با واخد های دوره پایه نیست شما سنوات تحصیل رو بفرمایید اون موقع برابری حاصل میشه. تو مقطع ارشد و دکتری تهیه مطلب و ارائه با دانشجوست به این دلیل هستش که تعداد واخدها پایین هستن. شما هم اگر تعداد واحدهای دوره دستیاری پزشکی رو بررسی کنی متوجه می شی. (3722819) (alef-11)
 
سیامک
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۸:۵۳:۲۲
آخه مگه امکان پذیره یک دستگاه نظارتی بر این همه اداره و سازمان دولتی با میلیونها کارمند نظارت کنه تازه با فرض اینکه خود دستگاه نظارتی هیچ تخلفی انجام نده وگرنه حالا کی میخواد بر اون نظارت کنه؟ (3716332) (alef-11)
 
k
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۸:۵۴:۲۰
پرداخت همین حقوق های,میلیونی به روسا و مدیران موجب کسری بودجه وزارت بهداشت شده و اقایان حقوق ما پزشکان منطقه محروم که 3 میلیون است راحدود 4 ماه است پرداخت نکرده اند,میگویند برای پزشک خانواده بودجه نداریم,!!!!پزشک عمومی هست که به علت عدم,پرداخت حقوق,عطای کار در طرح پزشک خانواده را به لقایش بخشید و نمایشگاه ماشین زده,!! (3716336) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۴۷:۲۴
والله پزشک عمومی چه به درد مردم می خوره خارج سیستم دولتی یه مراجعه کننده در ماه داره؟ اطلاعات پزشکان عمومی الان اطلاعات عمومی شده
استخدام پزشک عمومی اشتباهه بگذارند لالقل تخصص بگیرند (3716693) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۱:۰۰:۴۷
بیشتر بیماری های مردم در حد همون پزشکان عمومی است و باید با مراجعه به همین پزشکان درمان بشه. متاسفانه در کشور ما بدلیل همین تبعیض حقوق و تفاوت فاحش درآمدی پزشکان عمومی و متخصص همه می خوان تخصص بگیرند و از طرفی بدلیل تبلیغات همه مریضها حتی برای یه سرماخوردگی می خوان برن پیش متخصص. خیلی پزشک های عمومی رو می شناسیم که بدلیل تجربه بیشتر حتی لز پزشکان متخصص متبحرتر هستند. (3717799) (alef-11)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۰۶ ۲۲:۲۶:۴۶
همین عمومی ها هم الان ماهی 17 میگیرن. اینو دیگه خود وزرات پزشکان اعلام کرده (4175114) (alef-11)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۰۶ ۲۲:۲۵:۳۲
بله منم دیدم نمایشگاه میزنن یا برج ساز میشن
ولی از خودت پرسیدی با کدوم پول؟؟؟
همشون از جیب پدر اینا رو زدن
نه برادر من. با همون کارانه و حقوق نجومی بوده
منو شما میریم سربازی ماهی 80 میدن. اینا میرن سربازی ماهی 15 تو حسابشون هست.
یکی از همین طرحی ها رفته کردستان. میگه دو ساله سرمایه بهم میزنم (4175112) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۰۰:۲۵
متاسفانه مردم حقوق رییس بیما رستان را به کل پزشکان تعمیم میدهند که این صحیح نیست,همچنان که نباید حقوق مدیر ان نفت را که تا 100 میلیون هست را به کارمندان نسبت داد,ما پزشکان عمومی,زیر 3 میلیون حقوق میگیریم, تازه ان هم در منطقه محروم,,چون در شهر ها که برای پزشک عمومی کار نیست, (3716345) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۱:۳۴:۲۰
شما یک مدیر نفت را پیدا کن که بالای ۲۰ میلیون بگیره . حقوق در صنعت نفت بر اساس رده شغلی و سمت سازمانی یک حد اقل ویک حداکثر داره که بیش از اون نمیتوان پرداخت نمود. نمیدانم این رقم عجیب ۱۰۰ میلیون را از کجا آوردی ، یه چیزی بگو که بشه هضمش کرد. (3717827) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۷:۴۱:۴۶
علی آقای عزیز همین دوستان پزشک خم در فیش حقوقیشون بیشتر از سه میلیون درج نمیشه مثلا ما الان مسئول فنی بخش رادیولوژیمون که متخصص رادیولوژی هست فیشش با 20سال سابقه کار فقط 2700 هستش اما کارانه ای که در فیش قید نمیشه تا حالا زیر 20تومن نبوده تازه با ماهی نهایتا نهایتا نهایتا 30تا 40 ساعت حضور در بخش .مدیران نفتی هم همینطورن فیششون مبلغش کمه اما اون زیر میزیها خیلی مهمه که چقدره. (3718753) (alef-11)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۰۶ ۲۲:۳۰:۵۲
چی میگی دکتر
شما یه سر بزن سایت های استخدامی ببین چطور نیرو میخان. همه هم حقوق بالای 10 تومن با کارانه
مردم....
پزشک عمومی طبق گفته وزرات پزشکان 17 تومن. که واسه همون هم ناز میکنن نمیان (4175127) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۴۳:۵۲
نکته جالب و خنده دار هم اینجاست که با این همه حقوق هشتاد نود میلیونی که میگیرند، باز هم زیرمیزی میگیرند و این نشاندهنده این است که چقدر به قسم پزشکی که خورده اند پایبند هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (3716430) (alef-11)
 
استاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۳۶:۰۲
درآمد اقشار مختلف مردم کشورهای توسعه یافته را با داخل کشور - همه چیز دستتون میاد.... امروز من به عنوان استاد دانشگاه پیام نور با دریافتی 2/5 میلیون را مقایسه کنید با یک دندان پزشک معمولی ...حقوق من درامد یک روز یک دندان پزشکه در حالی که در غرب و شرق اینگونه نیست.... (3716557) (alef-3)
 
حسین
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۴۳:۵۴
در غرب و شرق به دانشگاه پیام نور دانشگاه نمیگن! !!!!!!!!! (3718026) (alef-11)
 
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۴۴:۱۷
اون پولی که یک جراح در ایران میگیره در غرب با توجه به سطح درآمد میشه مرده رو زنده کرد .... ضمن احترام به پزشکان مومن و خدا ترس ...والا این پزشک های هندی رو وارد کنند از پول خوارهای خودمون بهترند ... (3716567) (alef-11)
 
علی
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۱۳:۵۵
من وکیل دادگستری سراغ دارم که فقط در یک پرونده زمین یکساله دو میلیارد تومان درامد داشته است
وقتی یک وکیل با چهار سال تحصیل همچنین درامدی دارد یک پزشک متخصص نباید همچنین درامدی داشته باشد (3716620) (alef-3)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۵۲:۲۳
نوش جونش، چند درصد مگر یک پرونده به این صورت را وکالت میکنند. (3716845) (alef-3)
 
یک فوق لیسانس حقوق
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۳۱:۵۰
ما که هر چی وکیل می بینم پول پارو می کنند با کمترین زحمت ایران بهشت دو گروه وکلای دادگستری و پزشکان متخصص است چون به خاطر منافع صنفی نمی گذارند تعدادشان زیاد شود و اصلا مسئولین به فکر بالای صد هزار نفر بی کار رشته حقوق و جوانان علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته تخصص پزشکی و دندانپزشکی نیستند اما با هوشی که مردم ایران دارند بالاخره جلوی انحصار این دو گروه زیاده خواه یعنی پزشکان و وکلا را خواهند گرفت (3716945) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۱:۳۵:۱۸
راستی به همین نسبت هم مالیات میدهند؟ (3717830) (alef-11)
 
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۰۰:۳۷
وکیل و بازیگر و هنرمند و مهندس و شغل آزاد...اگر دریافتی بالایی داشته باشند از خزانه دولت دریافت نمی کنند، این مبلغ هفتاد تا نود میلیونی حقوق است که از بودجه عمومی کسر می شود (3717634) (alef-13)
 
سلام
Satellite Provider
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۱۸:۵۴
پزشک متخصصی که میاد توی بیمارستان عمومی وبرای افراد مستضعف وقت میگذاره حق داره مبلغ بیشتر از این هم بگیره چون توی بیمارستان خضوصی برای هر عمل همینقدر بهش میپردازن.ضمنا سایر رشته ها را با پزشکی ومسیولیت جون انسان ها مقایسه نکنید ،اما در مقابل این هزینه باید در صورت تخلف هم با شدیدترین حالت برخورد بشه تا کسی باجون مردم بازی نکنه . (3716777) (alef-11)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۰۶ ۲۲:۳۴:۱۶
خودتون برا خودتون نرخ تعیین میکنین بعد اسمشو میزارین درآمد زایی و حق
پس فردا هم لابد اگه مهندسا نرخ دستشون باشه و صد برابر کنن می تونن همچین حرفی بزنن و بگن حقمون هست
وای به جیب گشاد پزشکان که پر شدنی نیس و کسانی که وقیحانه با وجود نابودی بودجه کشور باز هم طلبکارند (4175130) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۳۴:۴۸
من پرستار با اضافه کار و کارانه 4/800 می گیرم ولی پژشکی که فقط شبها به اتاق بیماران جراحی سر کشی 2 دقیقه ای می کند ماهانه بالای 120 میلیون فقط حق مشاوره می گیره (3717089) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۸:۲۴:۰۴
زیاد میگیری شما... ولی اون جراح حقشه (3718135) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۱:۰۸:۱۶
خدایی خوب مبگیری من توعسلویه با۸سال سابقه مهندسی انقدر میگیرم (3718306) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۷:۴۵:۳۲
همکار عزیز شما دقیقا کجا کار میکنی مام بیایم همونجا.من یه 4تومنشم راضی هستم به خدا.هشتصدش رو هم خیرات میدم.والااا (3718755) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۲۲:۳۲:۱۵
کارانه ما با ۱۲۰ ساعت اضافه کار ۳ملیون هست.خوش به حالتون .شما کجا کار می کنید (3719091) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۴ ۰۷:۱۵:۱۴
خوب بگو اضافه کارتون هم چطوری حساب میشه.
اگه روز تعطیل باشه شش ساعت،اگه شب باشه شش ساعت اضافه میشو... یعنی مثلا ده ساعت کار میکنن اونوقت چهل ساعت اضافه کار میگیرن
تازه این پرستارها که همش نشستن و مشق می نویسین و بهیتر ها و کمک بهیار های بدبخت کار میکنن (3721534) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۴۱:۲۱
کلا مملکت ما بهشت متخلفین است . ناظر و صاحب وجود ندارد . تا زمانیکه مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی آزاد نباشند که چنین مسایلی را فاش کنند ، روز به روز بیشتر سقوط می کنیم . (3717106) (alef-13)
 
راد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۵۸:۴۵
با سلام/در قانون تعیین شده حقوق حداقل برای سال 1394 مبلغ 7500000 ریال و حداکثر حقوق هم هفت برابر حداق حقوق تعیین شده یعنی مبلغ 52/500/000 ریال باید باشد عدم نظارت مجلس و دولت باعث شده چه وضع و اوضاعی شده است بزشکی که با بول ملت ایران درس خوانده الان بیاید سیصد ویا چهار صد میلیون تومان از همین ملت ق حقوق دریافت کند در کدام کشور اینطوری؟در این وسط وضع مجلس مشخص است چون قانون خدمات کشور را قبول نکردند برای خودشان قانون تصویب ومتاسفانه شورای نگهبان هم ان را تایید نمود با حق مسکن و اجاره دفتر و........ببینید چند صد میلیون تومان می گیرند؟ دولت همینطور دیگر ایا؟این ها توان نظارت را دارند؟و دیگر چه انتظار ی ا ز انها داریم مملکت ما شده انچه الان می بینید در این وسط بیچاره مردم طبقه بایین که دستشان به جای نمی رسد.و همچنین حقوق بگیران چه کشوری وچه لشگری اقای رییس دولت واقعا خبر ندارید؟ شما چه انتظاری از مردم عزیز ایران دارید دوباره به تو رای بدهند؟ (3717316) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۳۰:۳۶
من مهندسم و کارمند دولت خانومم هم پزشک متخصص اطفال ازدانشگاه تهران خواستم چند نکته رو یادآوری کنم.

1- پزشک شدن (یا دندان پزشکی و امثال اون) برای 99% دانش آموزان تجربی آرزو بوده که قاعدتا خیلی ها نمیتونن بهش برسن و الان شاکی هستن که مثلا چرا یه معلم باید درامد پایینی داشته باشه ویه پزشک متخصص درامد میلیونی در صورتی که در خیلی از کشورهای جهان درامد یه معلم خیلی خیلی بیشتراز پزشکان است؟ جواب ساده است توی اون کشورها به معلمی اهمیت بسیارزیادی داده میشه و افرادی که نخبه جامعه هستن میرن سراغ معلمی. ولی تو کشور ما اهمیت بهپزشکی داده میشه و نخبه ها میرن سراغ پزشکی و البته متاسفانه معلمان معمولا تحصیلکردگان درجه یک جامعه ما نیستند. بغیر از استثنا هایی که به خاطر عشقشون سراغ یه رشته میرن. این مثال برایخیلی رشته ها و مشاغلدیگه هم صادقه.

2- من با 6 سال تحصیل مدرک کارشناسی ارشد از یکی از بهترین دانشگاه های کشور گرفتم ولی خانم 12 سال تحصیل کرده که متخصص اطفال شده که اگر چهار سال دکتری هم به تحصیل بنده اضافه بشه باز هم به میزان تحصیل یه متخصص نمیرسه. پس نگین همه یه میزان تحصیل میکنن.

3- خیلی از مهندسین، معلمین، وکلا و خیلی مشاغل دیگه درآمدهای ده ها میلیونی دارن ولی کسی به اونها کاری نداره ولی تا اسم پزشک رو میشنون یاد ده ها و صد ها میلیون درامد میوفتن. میگید مگه چند درصد از وکلا و مهندسا درآمد چند ده میلیونی دارند! فکر میکنید همه پزشکا چند ده میلیون درامد دارند؟ پزشکای عمومی، پزشکای داخلی، اطفال، غدد و خیلی رشته های دیگه چقدردرامد دارند به نظر شما؟ درآمدهای چند ده میلیونی مختص یه سری تخصص های جراحی هست فقط مثل قلب، زنان، جراحی، چشم و ... تازه فقط چند درصد از پزشکان معروف و سرشناسشون. فکر میکنید هر متخصص زنانیکه از دانشگاه بیاد از فردا چند ده میلیون درامد داره؟ ؟ ؟

4- تا حالا چند نفر ازعزیزاتون رو یه پزشک ماهر از مرگ نجات داده به نظر شما ارزش این کار پزشک چقدره؟ شاید هم بعضی وقتها بشنوید که به خاطر یک اشتباه پزشکی فردی جونش رو از دست داده. فرق پزشک مجرب و پزشکی که مثل خیلی ازتحصیل کرده های امروزی فقط یه مدرک دستشون هست رو اینجا متوجه میشید. مطمئن هستم که اگه شما هم مدرکتون فقط یه برگه کاغذ نباشه حقوق یکیدو میلیونینخواهید داشت.

5- تا حالا چند شب روتا صبح بچه گریونتون رو بغل کردید وراه رفتید درحالی که مادرش در حال مداوای بچه های مردم بوده. واقعا قیمت اشکهای این بچه چنده که برای کمک به دیگران ریخته میشه؟

6- دریافتی بنده ماهی 3 میلیون و 700، 800 تومانه و دریافتیخانومم به لطف طرح تحول سلامت 2 میلیون و 300، 400 الباقی هموعده میشه به کارانه های آینده شاید تا پایان سال حساب بشه.

7- حساب که میکنیم 7، 8 میلیون باید کارانه برای هرماه داده بشه ولی زمان پرداخت کارانه که میشه به روشهای مختلف این مبلغ کم میشه، مالیات، طرح پلکانی، تعدیل، و... درنهایت 30 تا 40% این مبلغ به پزشک بدبختی که تو همه جا داره فحش میخوره میرسه و الباقی سهم طرح تحول میشه کسی هم جوابگوی چیزی نیست.

اینهایی که خوندیدواقعیت زندگی یه پزشکه. (3717481) (alef-13)
 
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۲۰:۲۲
دوست عزیز انگار شما خانمت خیلی هم درس خون نبوده جون 7 سال پزشکی عمومی بعلاوه 4 سال تخصص میشه 11 سال نه 12 سال . دوما سما هم که دکتری تخصصی بخونی جمعا میشه 10 سال غرقش فقط میشه یه سال پس به خاطر این یه سال اینقدر زن ذلیلیت رو عریان نکن. سوما اصلا جای شک هستش که شما مهندس باشی بعید می دونم پزشکی نباشی!!!!! (3717662) (alef-13)
 
فارغ التحصیل دانشگاه تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۲۱:۴۵:۴۳
محض اطلاع
پزشکی بعضی از دانشگاهها ازجمله تهران: 7.5 سال
حد اقل زمان مطالعه تمام وقت (تکرار میکنم تمام وقت یعنی 12 ساعت در روز) برای موفقیت در امتحان دستیاری=1 سال
فاصله بین امتحان دستیاری و شروع دوره دستیاری=0.5 سال
دوره دستیاری=4 سال
پس برای شخصی که شرایط درس خواندن در زمان طرح عمومی یا سربازی داشته میشه:7.5+1+0.5+4=13 سال....حال اگر شرایط طرح یا سربازیش برای درس خواندن نامناسب باشه دو سال اضافه میشه =15 سال (3719029) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۰ ۰۹:۰۰:۲۶
دوست نسبتا عزیز دوره پزشکی در دانشگاه های مختلف متفاوته شما چقدر از پزشکی میدونید که نظر میدید؟ در دانشگاه تهران این دوره 8 سال طول میکشه. لطفا نظرات همراه با اطلاعات باشه نه از روی غرض (3731993) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۱۱:۵۱
شما کجا همچین حقوقی میگیری. آخه من دکتری دارم و دنبال کار می گردم! (3717736) (alef-11)
 
Mahdifard
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۸:۵۰:۴۶
همسر بنده نیز یک متخصص است تمام موارد 7 گانه که این دوستمون اشاره کرده. بنده نیز تجربه کردم. مطالب ایشان کاملا صحیح است و شرح حال اکثریت جامعه پزشکی می باشد (3718845) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۵ ۰۱:۵۳:۲۸
درسات خانومتون دوازده سال تحصیل کرده ولی توی اون دوازده سال هم درآمد داشته و حقوق میگرفته (3723171) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۱۰ ۰۹:۰۵:۲۱
اطلاعات نادرست! درآمد دانشجویان پزشکی فقط در دو دوره کوتاهه انترنی و دستیاری: 1.5 سال انترنی حدود 500 تومان و دستیاری چهارساله حدود 800، 900 (3731995) (alef-3)
 
کارمند کمیته امداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۱۲:۲۷
من با 10 سال سابقه درکمیته امداد و مدرک کارشناسی ارشد بصورت قرارداد 89 روزه وکمتر از 1200 حقوق میگیرم . بیمه تامین اجتماعی هم از ابتدای سال 95 قطع شده . این واقعا ظلم و بی عدالتی هست . لطفا به داد نیرو های قراردادی کمیته امداد برسید (3717992) (alef-11)
 
حسین ذوالعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۳:۱۲:۵۰
عزیزم تمام مردم ایران بیشتر از دکترها درس نمیخونن دکتر نشدی که بفهمی از دوم دبیرستان باید روزی 15 تا 20 ساعت درس بخونی بعد هم یه مقایسه ای بکن با این بچه هایی که توپ بازی میکنن میفهمی کسی که داره سر یک ادم رو باز میکنه تا جراحی مغز بکنه اصلا پول زیادی نمیگیره (3718483) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۷:۵۰:۰۰
عزیز دلم منت داری سر کی میذاری؟!!! سر کسایی که با پول مالیات اونها رایگان درس خوندی؟!!! شرم کن.حیا کن.تا ده سال اول کارتون هوارتا هوارتا آدم میکشید تا تجربه کنید. (3718757) (alef-11)
 
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۲۳:۳۴
این رو میگن فرار به جلو>>>>>>>>> اگه دکتر از آلمان بیاریم اینقدر هزینه نداره (3715759) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۸:۴۱:۵۶
دقیقا
این دکتر های ایرانی رو باید صادر کرد. (3716312) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۲۵:۵۰
دلت خوشه ها، این ها اگه صادر شدنی بودن خودشون بیشتر دوس داشتن صادر بشن تا در اینجا اصطلاحا به مردم خدمت کنند
اگر آمریکا یا کشور دیگر می خواستند درس بخوانند پول خرید بلیط هواپیما برای رفتن به آنجا را هم نداشتند اینجا مفت درس خوانده اند و با هندزفری جا گذاشتن در شکم بیمار تخصص یافته اند حالا هم می خواهند بروند آمریکا خدا رو شکر حداقل آن کشور ها اینقدر بی در و پیکر نیست که همچین پزشکانی را به سیستم در مانی راه دهند
به خدا مهندس برقی از دانشگاه تهران را می شناسم که قول تحصیل رایگان در اتریش به همراه کار به وی دادند بنده خدا پول آزمون آیلتس را نداشت و به خاطر سربازی نتوانست برود اگر وضعیت اقتصادی بد است باشه اشکالی ندارد ما تحمل می کنیم ولی همه با هم نه این که برخی ها برای هر کدام فرزندانشان در آمریکا خانه بخرند با پول دوختن زخم کارگر معدن ایرانی آخر هم دو ماه دیگر زخم التیام پیدا نکند و دست کارگر قطع شود به دلیل قصور پزشکی (3716528) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۵ ۰۱:۵۵:۴۳
کشور های خارجی پرستار از ایران جذب میکنند ولی پزشک نه (3723172) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۲۴:۰۵
حقوق پزشک در آلمان حدود 50 هزار یور است که میشه 200 میلیون در سال. حقوق 2 ماه آقایان! (3716384) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۰۳:۴۱
تو امریکا متوسط حقوق استاددانشگاه یه رشته دره پیت ۱۲۰ هزاردلاره . متوسژ حقوق پزشکا ۳۰۰ هزاردلاره .سه برابر .اماتو ایران حقوق استاددانشگاه پنج میلیونه حقوق پزشک صد میلیون به بالاست مگه داریم مگه مبشه (3716595) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۲۸:۰۱
اینها همه همان فساد سیستمی است که آقای توکلی می فرمایند. من تفکراتم در بسیاری از موارد با آقای توکلی هم جهت نیست. ولی در مورد فساد سیستمی که متاسفانه تا لایه های بالایی نظام وجود دارد با ایشان موافقم. وقتی معاون رئیس جمهور به دلیل فساد زندانی می شود آنهم فقط 5 سال و یه بدبخت دیگه رو 30 40 سال زندان می اندازند، باید عمق فاجعه رو فهمید. (3716391) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۳۳:۰۹
سلام. این آقای شربفی مقدم چقدر حقوق میگیرد. در ضمن شما هم اگر توانایی داشتید میتوانستید پزشک شوید. جون نشده اید عقده پیدا کرده و این حرفها را میزنید. اگر عرضه دارید با صنف های دیگر مقایسه کنید و ببینید که افرادی با سواد کمتر چه درآمدی دارند. با توجه به اهمیت تصمیم پزشک هیچ رشته ای با آن قابل مقایسه نیست حتی پرستاری و ...... (3715773) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۰۷:۱۷
خیلی متاسفم با این نظر بسیار کوچک و فکر کوتاه، ما در سایر سازمان ها با مدارک دکترا ی سایر رشته ها و البته بسیار سخت از رشته پزشکی مواجهیم ولی ادعای این دوست کوته بینو ندارن بهتره این آقا کمی عاقلانه فکر کنند و خوب قضاوت بکنند. (3716359) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۲۵:۱۵
تمام کسانی که رشته ریاضی خوانده اند این توانایی را داشته اند که پزشکی هم قبول شوند من کسی رو میشناسم مهندسی تموم کرد الان داره پزشکی هم میخونه لذا این بحث واقعا جای طرح نداره هر کدوم از بچه های مهندسی اراده کنن میتونن پزشکی بخونن. کسی که وقت میذاره 3 تا کنکور شرکت میکنه و دو تا رساله تموم میکنه و دکترای برق میگیره یا دکترای رشته های دیگه قطعا میتونه پزشکی هم بخونه اما در جامعه همه نباید یک رشته بخونن مطمئن باش اگر بچه های مهندسی اراده میکردن پزشکی بخونن امثال شما هرگز قبول نمیشدین. (3717071) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۳۹:۰۱
حق با شماست. ما كوتاهي كرديم در انتخاب رشته! وگرنه الان ما جاي شما داشتيم حقوقهاي چند ده ميليوني ميگرفتيم! و جايي بزاي شما نمي موند انوقت شما مي امدي اينجا و از ما انتقاد ميكردي! ضمنا فراموش نكنيد كه اگر تحصيل رايگان نبود 90 درصد شما عزيزان كه اغلب از خانواده هاي كم بضاعت بودين الان در اين مقام نبوديد!
به هر حال مسئله ميزان حقوق شما نيست مسئله تبعيض است. پزشكاني هستند كه 6 ماه از سال را در كشور كار ميكنند و 6 ماه ديگر سال را در كانادا به نزد خانواده خود ميروند و با پول خون مردمي كه زندگيشون را براي يك عمل ميفروشند تا هزينه درمان كنند آنچا خوش ميگذرانند. يكم منصف باشيد. (3717279) (alef-13)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۶:۳۳:۳۷
در هیچ نقطه ای در روی کره خاکی اینمقدار اختلاف فاحش درامدی بین پزشکان وسایر اقشار جامعه وجود ندارد.پزشکان چنان سودای تجارت با سلامت مردم دارند که اصلا جان بیماران بی اهمیت شده بازنشسته و کارگر و معلم و کارمند چطور از پس اینهمه هزینه مراجعه به پزشکان سه دقیقه ای برایند. (3717378) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۱۹:۴۲
دقیقا.
من خودم رزیدنتم دانشگاه تهران.و یه چندتا استاد داریم که اینها خودشون گفتن حقوق 60 تومنی دارند.اما نوش جونشون.وقتی نفر اول برد تخصص و فوق تخصص شده 100 تا مقاله داده و از ده جا دعوتنامه داره.همه وقتش تو بیمارستان اموزشیه و واسه کشور هر سال کلی متخصص تربیت میکنه.جدا از ویزیت و درمانش تو بیمارستان دولتی حقشه که اون پول بگیره من که ماهی 800 میگیرم راضیم استادم حقشه.
اگه بره خصوصی 10 برابر اینو داره.
اساتید علوم پزشکی شاگرد اولهای پزشکی کشور هستند. (3717581) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۰۰:۵۸
100 مقاله داده؟؟لابد فکرمیکنید دکتری که توی انگلیس و آمریکا متخصصه و قطب پزشگی دنیاست از شما کمتر میدونه؟؟از 100 جا دعوتنامه داره؟؟ خوب اگر میدونست حقوقش از اونجا بیشتره میرفت. یادت نره همین متخصص باید امتحان IELTS با گرفتن 7 در چهار مهارت و همچنین بعد از اون باید دوره سخت رو بگذرونه تا اجازه طبابت بگیره من میشناسم کسانی که رفتن خارج وقتی دیدن اصلا درامد اینجا رو ندارن برگشتند.. بعضی ها با نبود اطلاعات برای مردم غلو میکنند.. تازه مگه دانشجویان نخبه رشته های دیگه مقاله نمیدن یا هوش و استعداد ندارن ولی شما دریافت پزشگ ها ی ایران رو با آمریکا مقایسه کنید (3717726) (alef-11)
 
ساکن هند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۳۷:۳۵
والا دکترای هندی اونم فوق تخصصش به اندازه یک دکتر عمومی 6 سال درس خونده ایرانی پول نمی گیره (3715776) (alef-13)
 
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۳۷:۳۸
وزارت نفت هم بررسی شود. مدیر معمولی بالای 40 میلیون حقوق میگیرد و من کارمند با مدرک کارشناس ارشد با 16 سال سابقه کار 3 میلیون تومان. (3715778) (alef-13)
 
ماز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۰۱:۱۷
برادر من،باز خوب میگیری .من با ۲۴سال سابقه دو و دویست میگیرم .........حالا یه باز نشسته اموزش و پرورش هم میاد میگه من با سی سال سابقه ،یک و نیم میگیرم کار فرمای همه ما هم یکیه (دولته)..ــ.ـقرار بود حقوقها هماهنگ بشه مثلا..... (3716481) (alef-11)
 
کارمند دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۲۴:۴۶
شما هم خوب میگیرید. من با 21 سال سابقه و مدرک کارشناسی ارشد زیر 2 میلیون می گیرم. خدا شاهد است که در وزارت بهداشت (دانشگاه علوم پزشکی ایران هستم) و حقوقم زیر دو میلیونه.

در عوض، معاون تحقیقات و فناوری همین دانشگاه که متخصص ریه هستند بالای 100 میلیون می گیرند.

در همین معاونت به کارشناسان معمولی نظیر من که تحصیلات دارند ولی پارتی ندارند اضافه کاری 60 ساعته میدهند و می گویند بودجه نیست!!! اگر بودجه نیست چرا برای پزشکان، پرستاران، مدیران، معاونین، نور چشمی ها بودجه هست اما برای من و امثال من نیست؟! (3716526) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۰۶ ۰۰:۳۱:۴۸
شما هم خوب می گیرید من افرادی سراغ دارم با مدرک فوق لیسانس در بعضی مراکز ششصد وهفتصد تومان حقوق می گیرند وافرادی می شناسم با مدرک دکترابیکارند ودربدر دنبال کار. (3724882) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۳۸:۰۲
چرا جلوی این پرداختها گرفته نمی شود این مافیا چرا اینقدر قدرتمند است (3715780) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۱۲:۵۰
چون کسائی که باید با این موارد برخورد کنن خودشون جزء این طبقه هستند (3716497) (alef-3)
 
رضا
Romania
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۳۸:۵۷
یکی بیاد رسیدگی کنه. این پرداختها کجای دنیا هست که تو ایران باشه با اینهمه بیکاری جوانان. (3715783) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۴۶:۱۵
این وزیر بهداشت واین تفکر لیبرالی سیستم بهداشت و درمان ما را نابود خواهد کرد (3715794) (alef-13)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۴۸:۳۹
احسنت به شما که حقایق را بیان می کنید
متاسفانه مردم عادی هم بعضا از این دکترها دفاع می کنند و مرتب می گویند که حقشان است آنها درس خوانده اند
اما هیچ کس نمی گوید که چرا رشته های دیگر که این همه درس خوانده اند و سختی های زیادی هم کشیده اند نه تنها حقوق مکفی ندارند بلکه حتی کار هم ندارند (3715797) (alef-13)
 
Sweden
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۵۷:۲۲
نتیجه عدم عدالت در پرداخت هم مهاجرت عمومی مهندسان خوب کشور بوده است (3716722) (alef-3)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۴۹:۳۷
متاسفانه لابی پزشکان فوق العاده قدرتمند است و اجازه ی ورود هیچ کس به این محدوده را نمی دهد حتی وزیر اقتصاد (3715799) (alef-13)
 
داوود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۵۰:۱۹
من تعجب ميكنم كه ايشون خودشون رو با يه جراح مغز و اعصاب مقايسه ميكنن،اون زحمت و تلاشي كه يه پزشك كشيده قابل قياس با هيچ شغلي نيست و علاوه بر همه ي اينها مسئوليت قانوني كه در برابر خطاي پزشكي داره،فكر نكنم قابل قياس باشه هيچ شغلي با پزشكي،من اميدوارم وزير محترم بهداشت و رييس سازمان نظام پزشكي واقعا ديگه كاري بكنن در برابر اين همه حملات به پزشكان. (3715800) (alef-13)
 
ارشیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۵۵:۰۶
آقای محترم این والاترین مسئولیتی که شما می فرمایید رو کی تایید می کنه و منبعش کدوم مرجعه علمی هستش. کی تایید می کنه مسئولیت یک مهندس عمران که پلی رو بر رودخانه طراحی می کنه که روزانه چند هزار خودرو از روی اون عبور می کنن یا مهندسی که هواپیما رو برای پرواز کنترل و تایید می کنه و حتی اون معلمی که شمای پزشک رو پرورش داده و .... بله کی گفته مسئولیت شما پزشک از دیگرون مهمتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (3716585) (alef-11)
 
کاوه
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۱۸:۰۱
دو صنف قدرتمند در کشور وکلای دادگستری و پزشکان با درامد کلانی که دارند و مانع افزابش تربیت وکیل و پزشک می شوند برا ی سایر تحصیلکرده ها ی همتراز در کشور به نوعی یاس و نامیدی ایجاد کرده اند (3716630) (alef-3)
 
یک لیسانس حقوق
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۳۵:۰۷
مافیای پزشکی در ایران انقدر قدرتمند است که سالیان سال نگذاشته تعدادشان زیاد شود اما دیگر مردم ایران با همراهی نمایندگان حق طلب و عدالت خواهی همچون دکتر توکلی اجازه این زیاده خواهی را به آنان نخواهند داد (3716955) (alef-11)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۲۶:۳۴
مسولیت کجا بوده برادر عزیز
برای یه عمل جراحی ساده مثل آپاندیس از تمام اقوام و اولیای بیمار رضایت مرگ میگیرن!!!!
اگه مشکلی هم پیش بیاد میزارن به حساب عوارض کار و عمل!!!
حتی اگه قصوری هم در کار داشته باشن اینقد سند سازی تو پرونده انجام میدن که هیچ قانونی نمیتونه اونا رو محکوم کنه (3717758) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۲:۵۸:۱۶
رسیدگی به شکایات هم توسط خودشان صورت گرفته و نتایج بعضی از شکایات در مورد خطا یا قصور پزشکان را هم دیده ایم!! (3718077) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۲-۳۱ ۲۱:۵۳:۱۶
اگر پزشکان درس خوانده اند پرستاران هم تقریبا به همان اندازه درس خوانده اند و بسیاری از واحدهایشان شبیه هم هست
اگر پزشکان ساعات کار طولانی دارند پرستاران که ساعات کار طولانی تر دارند
اگر پزشکان طرح دارند پرستاران هم دارند
اگر پزشکان مسئولیت دارند و باید جوابگو باشند پرستاران هم باید جوابگو باشند
اگر .....
پس چرا حقوق یک پرستار کمتر از یک دهم یک دکتر است ؟ یک نفر این بی عدالتی را پاسخ دهد
در کشورهای اروپایی مانند آلمان حقوق یک پزشک تنها دو برابر یک پرستار است
نکند ما از آنها بیشتر می فهمیم یا از آنها پیشرفته تریم (3715806) (alef-13)
 
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۰۵:۰۸
اصلا این طور نیست
درسها و هوش و ذکاوت یک پزشک اعم از پزشک عمومی یا متخصص با سایر رشته قابل قیاس نیست. دکترای پزشکی از چندین دکترای غیر پزشکی و مهندسی به مراتب برتر است. هر انتقادی هم که میشود ناشی از حسادت و ضعف طرف است.هر کاری هم بکنند رشته پزشکی هم در بخش خصوصی و هم دولتی حرف اول و آخر را میزند. (3716352) (alef-11)
 
رر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۵۸:۲۷
ی پیشنهاد دارم براتون شما یک کتاب پزشکی عمومی مثل طب داخلی هاریسون کودکان نلسون یا کتاب جاوتز یا هر کتاب دیگه ای رو به بنده معرفی کنین من هم ی کتاب از دروس خودم (مخابرات رمز) به شما معرفی میکنم بعد از هم امتحان میگیریم!
پزشکی سختیش برای کارهای عملیشه که منم قبول دارم اینو درامدشونم معمولا از مهندسا بیشتره تو دنیا ولی هوش و ذکاوت رو اصلا قبول ندارم درساتونو دیدم فقط حجمش زیاده همین (3716472) (alef-11)
 
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۱۱:۲۰
در اکثر موارد فرمایش شما صحیح هست، مثل همه رشته‌ها افراد با توانایی‌های بالای ذهنی جذب بخش تحقیقات می‌شوند و از یک درجه به بعد دیگر اون فرد پزشک یا مهندس نیست تبدیل شده به دانشمند و حاصل کار و تحقیقاتش برای پزشکان و مهندسان دیگر راه‌گشا خواهد بود، همیشه‌ی زمانها این افراد باید از طرف دولتها حمایت بشوند.

در بقیه موارد مهندسان و پزشکان و سایر افراد جامعه بر اساس کارکردشون باید درآمد عادلانه‌ای داشته باشند.
پزشکان محترم هم متوهم نباشند که خیلی باهوش تر از بقیه هستند، خیلی از افرادی که دلشون نخواسته پزشک باشند و باهوش هم هستند علاقه‌ای به پزشکی ندارند، حتی اگر همین قدر هم پول بهشون بدهند دوست ندارند پزشک باشند. هر کسی را بهر کاری ساختند مهر کاری در دلش انداختند.

یک پزشک برای یک تشخیص درست متکی به انواع آزمایشات و سنجشها هست که تو اونها اصلا سررشته نداره. (3716888) (alef-11)
 
sh1337
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۱۳:۰۵
با سلام

همه بچه های باهوش دبیرستان در رشته های فنی قبول شدن و کم هوش تر ها در رشته های طبیعی و علوم تجربی.
حالا اینا کجان و اونا کجان. (3717205) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۱۹:۱۸
والا تا ما یادمون هست دانش آموزای تاپ و با هوش وذکاوت بال میرفتند رشته ریاضی و غالبا تو رشتهای مهندسی ادامه تحصیل میدادند و اون درجه دوما میرفتن تجربی و بیشتر این پزشگاه از همون درجه دومیان (3716510) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۱۹:۴۸
با همین طرز تفکر است که وقتی به مطب پزشک مراجعه می کنی طوری باهات برخورد می شه که انگار یک آدم بی سواد بدبخت هستی که هیچی نمی فهمی. هیچ توضیحی راجع مشکلت بهت نمی دن و با حالت تحکم آمیزی باهات برخورد می کنن. راستش من که از رفتن به پزشک بجز در مواقع ضروری اجتناب می کنم. از رفتن به جاهایی که یک احمق فرض بشم خیلی خوشم نمی یاد! (3716511) (alef-11)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۳۶:۱۲
این ها همش الکی هستش دکتر ها اصلا هم هوش و ذکاوت ندارند مثل آدم های عادی هستند فقط پشتکار و حافظه خوبی دارند که ده برابر پول پشتکارشون رو هم میگیرند شما اگه یک مهندس با پشتکار و نوآور بودی و بعد فارغ التحصیلیت یا مجبور بودی مهاجرت کنی آمریکا یا هم ماهی 700-900 در ایران دربیاری هیچ وقت انقدر از هوش و ذکاوتت تعریف نمی کردی
در ضمن با این استدلالت حتما دکتر های اروپایی و هندی و کوبایی بی هوش و بی ذکاوت هستند و فقط پزشکان ایرانی هوش دارند (3716558) (alef-3)
 
Netherlands
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۵۷:۵۹
کتابهای شما رو دیدم فقط باید حفظ کنید. اگه یه نگاه به کتاب کانتینیوم مکانیک لِی بندازی برق سه فاز از سرت میپره. امتحاناتون هم که چهار گزینه ایه. یک دوستی داشتم که دندونپزشکی میخوند و با یکی از همکلاسیهاش دوست شده بود و از رو دست اون میزد و پاس میکرد. (3716591) (alef-3)
 
نسرین
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۲۰:۲۶
این امر از جایی منشاء می گیرد که یک کارگر زحمتکش باید درامد یکماه خود رابابت عصب کشی و روکش دندانش به یک دندانپزشک بدهد اقای محترم این حسادت نیست بلکه به نوعی عدالتخواهی است (3716633) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۲:۴۲:۴۱
در آلمان پزشک عمومي با مدرکي معادل فوق ليسانس از دانشگاه فارغ التحصيل مي شود و مجوز طبابت ميگيرد و بعد براي تخصص در يک بيمارستان استخدام مي شود و در زمينه اي که مي خواهد متخصص شود ,کار مي کند و بعد از مدت زمان لازم بعنوان متخصص شناخته مي شود و دوره هاي تخصص پزشکي مدرک دانشگاهي نيستند فقط سابقه کار مي باشند. در انگليس و استراليا پزشک عمومي ليسانس ۵ ساله پزشکي مي گيرد و بعد از کار در بيمارستان مجوز طبابت مي گيرد. در ايران حدود ۴٠ درصد دوره عمومي و تخصص پزشکي کار و کشيک مي باشد بنابر اين زمان تحصيل ملاک نيست . رشته هاي غير پزشکي بعد از گرفتن مدرک تحصيلي آموزش عملي مي بينند. (3718436) (alef-11)
 
ج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۴۸:۰۷
هیس مردم به این چیزاکارنداشته باشند مملکت مال بزرگانه (3716437) (alef-11)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۱۲:۱۶
كم اطلاعي دوستان بيداد مى كنه !
پرستاران به اندازه ى پزشكان درس خوانده اند ؟!!!!!!
اين رو جايي نگو دوست من، بهت مى خندند. (3716496) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۱۰:۲۷
پرستاران و خصوصا این رییسشون حرفهای خنده داری میزنن این روزها!
پرستاری رو با پزشکی یکی کردن یکی از اونهاس.
پرستار محترم بفرما جراحی کن!
هنوز برای خیلی از شما دوستان خیلی از دستورات باید چندین بار تکرار کرد.
جز پرستاران ای سی یو و سی سی یو بقیه از نظر علمی و کاری هم خیلی افت داشتند این چند ساله.
شما بگو الان پرستار و بهیار چه فرقی داره باهم؟ (3717559) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۱۴:۰۰
پزشک کشیک 30 ساعته داره و پرستار 8 ساعته. درساشون شبیه همه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا خدا (3716622) (alef-3)
 
جمشید حاتمی
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۰۶:۵۰
با سلام این آقا که اینقدر دلسوزان بر خورد می کنه بیاد و فیش حقوقی ما پزشکان مشغول به کار در سیستم بهداشت وزارت بهداشت را با حقوق پرستارها مقایسه بکنه.چرا یه لیسانس باید از یک دکتر حقوقش بیشتر باشه مگه هر دو تو یک وزارت خونه نشستند مگه مدرک دکترا از لیسانس بیشتر نیست (3716357) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۲۰:۳۶
چرا باید پزشکان در دانشگاههای علوم پزشکی پست اجرایی داشته باشند یک پزشک جراح وقتی پست معاونت یا مدیر یک قسمت اداره دارد از صبح تو اتاق عمله عصر هم مطب است اصلا وقت ندارد به مسئولیتی که در اداره دارد برسد حقوق بالا اش هم می گیرد. (3716379) (alef-11)
 
جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۲۳:۴۹
واقعا" از زمان ورود این وزیر محترم در وزارت بهداشت تمام منابع از یارانه بگیرتا............... وارد حلقوم پزشکان نمود اما متاسفانه مدیریت با صرف هزینه های هنگفت و تحمیل هزینه های سنگین به مردم و دولت و بیمه ها هنر نیست هنر مدیریت آن است که از منابع درست استفاده و مدیریت نمود ایشان آمده توقع پزشکان را بسیار بالا برده و تمام منابع را مصرف کرده توسعه های وزارت را کند نموده و بیشتر منابع را صرف هزنه های جاری و حقوق پرسنل نموده این مدیریت به درد نمی خورد و جای تعجب است که هرجه اقتصادانان و مدیران می گویند این وزیر محترم گوش شنوایی ندارد و کار را برای مدیران بعدی نیز مشکل نموده. (3716383) (alef-11)
 
امیر زاد
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۳۵:۵۱
وقتی به جای یک فرد متخصص مدیریت افردی که به فکر منافع صنفی هستندمسئول شوند این مشکل لاینجل می ماند چون به جای افزایش تربیت پزشک متخصص مسئولان وزارت بهداشت با زرنگی پول یارانه ها را بین هم صنفایشان تقسیم کرده اند و چون نگذاشته اند تعدادشان زیاد شود فعلا دولت ناچار است این پزشکان را تامین کند تنها چاره کار افزایش تربیت پزشک منخصص است امری که مانند کانون وکلا که نمی گذارد وکیل زیاد شود تا منافع صنفشان خدشه دار نشود این رویه را نیز وزارت بهداشت نیز اجرایی کرده است (3716670) (alef-11)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۲۹:۲۰
ما همش می گیم چرا دکترها اینقدر پول می گیرند،اما هیچ وقت نمی گیم چرا مردم اینقدر مریض میشن و راهکار عملی مناسبی جهت کاهش این مسئله ارائه نمیشه(مثلا ایا در تمام محلات مکانی برای ورزش کردن وجود داره،یا کسی میاد با سیگار نکشیدن و استفاده از خودروهای برقی از آلودگی هوا جلوگیری کنه،یا اینکه رو بیاریم به خوردن غذاهای طبیعی و تحریم غذاهای مثلا پاستوریزه)،هرچی بودجه میگیرن یا میرن بیمارستان و مطب درست مکنن یا میدن به مربی خارجی که شاید با تیم ورزشی در مسابقات بین المللی نتیجه بگیره یا اینکه کارخانه سیگار و خودروهای آلاینده درست میکنن (3716394) (alef-11)
 
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۳۳:۵۱
لطفا سطح زندگی پزشکان را متعادل با سطح افراد جامعه کنید چرا که با دریافتی بین 100 تا 900 میلیون تومان در ماه تحت عنوان کارانه ، دیگر اهمیتی به مشکلات مردم نمی دهند و حتی حاضر به پاسخ به مشکلات مریضان نبوده و با نگاه دیگری به جامعه نگاه می کنند.
لازم است بودجه هدفمندی را از طرح سلامت حذف کنید چرا که فقط در این دو سال به جیب پزشکان ریخته شده است و جامعه پزشکی را فربه ، تنبل و بی مسئولیت بار آورده است باور بفرمائید این برای آینده جامعه پزشکی لازم است.
پزشکان به قدری ..... شده اند که رومیزی و زیرمیزی را حق خویش می دانند
چرا بایستی پزشک تصور کند حقوق های 100 تا 900 میلیون تومانی حقش است و بدنبال دریافتی بالاتر باشد
مگر قانون و عرفی در جامعه نبایستی پهمخوان باشد.
لطفا تعرفه پزشکان را کاهش دهید.نظام پزشکی را زیر نظر وزارت بهداشت قرار دهید نه اینکه مثل اکنون تبدیل به یک مافیای اقتصادی شوند.
چرا بابت حقوق ، عرف جامعه را رعایت نمی کنید ؛ سازمان های نظارتی بایستی وزارت بهداشت را مجبور کنند عرف فیش حقوقی کارکنان دولت را رعایت کنند. (3716404) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۰۵:۱۷
این عددها رو از کجاتون در میارید حداقل مدرکی شاهدی چیزی بزارید ببینیم راست میگید یا همش بازی دادن مردمه؟ (3717545) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۳۹:۴۸
بعد فیش حقوقی ماهی یک میلیون و صدهزار تومنی امثال بنده هم طبیعی هست ؟؟؟؟؟؟؟

یعنی میشه در یک مملکت یک کارمند هشتاد برابر کارمند دیگر دریافتی داشته باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کجای این نشانه عدل ...، حتی در بلاد دیگه هم اینگونه تبعیض قائل نیستند بین کارمندان. (3716416) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۴۲:۳۴
چاره کار ساده است :

سلامتی خود را حفظ کنید، ورزش کنید، تغذیه سالم داشته باشید تا کار اینها کساد شود، بجز این راه حال دیگری برای برخورد با این پزشکان متخلف و پرمدعا و زیرمیزی بگیر وجود ندارد. (3716425) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۴۳:۰۰
بحث هفتاد و هشتاد میلون نیست بعضی وقتها خیلی بیشتر از این حرفاست. پزشکی که دویست میلیون میگیره میتونن بهش 5 میلیون بدن در عوض پانصد هزار تومان به حقوق 400 نفر کارگر اضافه کنن. اینجور فاصله طبقاتی هم از بین میره. (3716427) (alef-11)
 
Austria
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۲۸:۴۵
اونی که دویست میلیون میگیره,یک علتش اینه که حداقل ششصد میلیون درامدزایی برای بیمارستان کرده. حالا فکر میکنید این ادم با پنج میلیون دریافتی, بازهم همان درامدزایی قبل رو انجام میده? (دهها علت دیگه هم داره) (3716536) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۵۳:۳۶
میشه بگی از کجاش ششصد میلیون در آمد زایی کرده؟ فناوری تولید کرده؟ صادرات داشته! صنعت رو جلو برده؟ نه جانم از کیسه بدبخت بیچاره ها کشیده بیرون با پول بیت امال داره حال میکنه... این یعنی درآمدزایی؟! (3716581) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۱۳:۰۷
از روزی 20 تا عمل کردن تو بیمارستان دولتی و 50 تا مربض ویزیت کردن در بیمارستان.
و پولی که بیماران به بیمارستان دادند.
و اموزش و پرورش رزیدنتها و انترنها (3717564) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۰۷:۱۶
پس حداقل اینو قبول کردی که روزی 20 تا عمل و 50 تا ویزیت انجام میدین استاندارد دنیا روزی چند عمل و چند ویزیته؟ (3717645) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۱:۳۴:۵۰
باهوش استاد در بیمارستان اموزشی ناظر بر عمله.
دست میشوره و بالاسر رزیدنتهاش وایمیسه.و توی چند اتاق همزمان عملها انجام میشه.هر اتاق یه رزیدنت ارشد سال اخر هست.
نه اینکه خودش یه تنه عمل کنه 20 تا!
بابا یه کم اطلاعاتم خوبه ادم داشته باشه.فیلم و سریال پزشکی چندتا ببین.
به این موجودات میگن اتند اموزشی! (3718050) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۵ ۰۲:۱۴:۵۹
توصیه می کنم شما دیگه سریال نگاه نکن چون چیزی که شما تو سریالا دیدید اشتباه کاملا (3723181) (alef-11)
 
علیمحمد
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۱۸:۳۰
اگه پزشک بود در روز 20 تا ادم بدبخت رو نمیبرد زیر تیغ! مرد مومن این بازی باجون مردمه! روزی فوقش 2 تا عمل معمولی هم بکنه از سرش زیاده. اگه 8 ساعت کار ویزیت هم کنه نهایتا باید 16-18 نفر ویزیت کنه نه 50 تا! این خیانت و دزدیه! (3717659) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۵ ۰۲:۱۳:۲۶
شما نمی دونید که اکثرا بیمارستان های دولتی ورشکسته اند و درآمدی ندارن و تمام مخارج شون از طریقه یارانه ها و بودجه دولتی تامین میشه. (3723179) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۵۷:۴۴
بنده خدا پزشک کارش که ارزش افزوده واقعی نداره نه چیزی تولید می کنه نه چیزی صادر می کنه نهایتا مثل یک آرایشگر یه خدمتی میده از جیب بیمه یا دولت یه پولی میره به صندوق بیمارستان، هر دو شون دولت اند وگرنه ذاتا پزشک نمی تونه حتی یک ریال به درآمد ملی اضافه کنه مگر صادرات خدمات پزشکی داشته باشیم که نداریم (3716725) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۴۵:۰۹
چگونه است که دولت برای پرداخت یارانه 45 هزار تومنی شب قبلش عزا می گیرد ولی برای پرداخت صد ها میلیون تومان حقوق برای هزاران دکتر متخصص بدون سابقه کار آنچنانی ،خوشحال و خندان است؟؟؟؟؟ (3716434) (alef-11)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۴۸:۲۳
کارگر یک روز تمام بیل میزند و دیسک کمر میگیرد و در نهایت بعد از 2 ساعت پشت صف مطب نشستن و دادن تمام مزد زحمات یک روزه خود وارد مطب شده و بدون فهمیدن حتی اسم بیماری یا اطلاعات خاص دیگری و پس از گذشت دو دقیقه زیر کولر خنک مطب با جیب خالی باید از مطب خارج شود.
بله مزد یک روز کارگری= دو دقیقه ویزیت (3716438) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۰۷:۳۱
اون پزشک حداقل 10 سال درس پزشکی و 5 سال کار تو مناطق محروم داشته. این 2 دقیقه پشتش سالهای جوونیه اون پزشکه که تو بیمارستان و شب بیداری و کتابخونه سپری شده (3716604) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۰۵:۰۱
اون کارگر شاید شرایط درس خوندن رو نداشته یا بابای پولداری نداشته که بفرستش کلاس کنکور و الان داره تا آخر عمرش بیل میزنه این هم مجازاتشه و شما هم میشینی زیر باد کولر و نسخه می پیچی و پول میگیری. اما مقدار پولی که میگیری خیلی مهمه. و الان موضوع بحث اینه که این پولی که شما میگیری متناسب با زحمتهایی که میکشین یا قبلا کشیدین نیست. اگه به درس خوندن هم باشه باز هم تحصیل کردگان رشته های مکانیک، برق، ریاضی، فیزیک هم از شما باهوش ترن و هم بیشتر درس خوندن ولی آیا آنها هم اندازه شما میگیرن؟ (3716748) (alef-11)
 
یک پزشک متخصص
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۳۹:۲۹
من یک متخصص قلبم و ماهیانه بالای دویست و پنجاه میلیون تومان درآمد دارم چون از اول تشخیص دادم چه رشته پر درامدی بخوانم و در 45 سالگی بار خودم را از لحاظ مالی بسته ام
راه برای همگی مردم باز است بروید پزشکی بخوانید و اینقدر به ما حسادت نکنید (3716965) (alef-3)
 
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۰۳:۰۸
راست میگید! ماها خیلی ساده بودیم که تو اون سن پایین شور و شوق داشتیم کشورمون را آباد کنیم دنبال رشته‌های مهندسی رفتیم. ما هم اگر عقلمون مثل شما می‌رسید که اینچیزها همش کشک هست و باید فکر درآمد کنیم، چی بهتر از تیغ زدن، مردم وقتی مجبور بشوند برای خودشان یا جگرگوشه‌شان فرش زیر پایشان را می‌فروشند. ولی با این همه حال خدا را شکر چیزی یاد گرفتیم و کاری بلدیم که همه جای دنیا هم بریم برامون کار هست، ممکن هست دستمزدش مثل تیغ زدن مردم نباشه نه مثل بعضی‌ها که پاشون را بذارند بیرون از ایران بچه گربه هم نمی‌دهند دستشون تا نبضشو بگیرند
دفعه بعد که اتاق عمل رفتی خوب نگاه کن هر چی که استفاده می‌کنی یه مهندس اونو ساخته. اندازه تو هم تکبر نداشته. اگر پیشرفت در حوزه‌های مهندسی نبود، شما قادر نبودید یکی از این اعمال جراحی را انجام بدهید.
بعضی ها اونقدر خون دیدن و گوشت بریدند که قصی‌القلب شدند. (3717433) (alef-13)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۰۰:۲۰
جناب آقای دکتر متخصص، با پیاده کردن بار مردم ، برای خودت بار تهیه کردی و بارت را بسته ای، جامعه ما قبل از آنکه نیاز به پزشک داشته باشد نیاز به انسانیت دارند، حقوق دویست و پنجاه میلیونی شما از حقوق و در آمد ۱ تا ۲ میلیونی کشاورز و کارگر و کارمند و رفتگر و نانوا و پلیس، و نیروهای مسلح و امنیتی فراهم شده است البته به صورتی ظالمانه و ناجوانمرادانه، اگر مثلا کشاورز و نانوا هم بخواهند با همین روش ناجوانمردانه ، رفتار کنند باید یک قرص نان را به شما، ۵۰۰ هزار تومان بفروشند و یک کیلو برنج را به شما یک میلیون تومان بفروشند و در مقابل حمل زباله منزل شما رفتگر باید از شما ماهی ۵ میلیون تومان دریافت کند. اما همه این ها با همه رنجی که در کنار کوره آتش و زیر آفتاب می کشند روش ،انسانیت را در پیش گرفته اند و بارشان، را از جیب شما پزشک متخصص هم نمی بندند ، بهتر است شما و امثال شما شرم کنید، و مانند همه ملت، و هموطنان خوب و جوانمردتان، راه جوانمردی را در پیش بگیرید. به جناب آقای وزیر بهداشت هم باید گفت، خدمت به سلامت مردم ، انسانیت است، اما اولین کسی که باید در مقابل ناجوانمردی ظالمانه ، پزشکان با حقوق های ده ها و صدها میلیونی موضع بگیرد و مقابله کند شخص شما هستید. (3717531) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۱۳:۴۰
افرین دکتر پاینده باشی (3717565) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۱۱:۴۰
250 میلیون؟ ماهی ببخشید شما رونالدو نیستید؟ یا زلاتان؟؟ (3717735) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۰۱:۱۶
آخه این چه حرفی که میزنید در دو دقیقه حتی نمی فهمید درد اصلی و علت مراجعه بیمار چیست؟ سابقه بیماری و علت های فرعی و جنبی که منجر به تظاهر یا تشدید نشانه بیماری شده چیست؟ دارو هایی که احیانا" بیمار مصرف میکند چیست؟ ایا دارویی که چشم بسته و پس از حدوددو دقیقه تجویز میکنید تداخلی با سایر دارو های مصرفی بیمار ندارد ؟ ایا اثرات دارویی که تجویز میکنید روی تشدید سایر بیماریها و یا ایجاد خطر جانبی نقش ندارد.؟

اخیرا استاد فوق تخصص مغز و اعصاب که پس از حدود دو دقیقه معاینه ابتدایی و عمومی ( بدون دیدن چندین ازمایش و تصویر برداری های تخصصی قبلی که همراهم بود ) در درمانگاه یک مرکز معروف و مجهز تشخیص دادند که هیچ مشکلی ندارم و قرص سیتالوپرام تجویز نمودند؟!! و تست متعاقب ای ام جی که توسط خودشان روز بعد گرفته شد، اما فرمودند مجدد وقت گرفته شود تا بگویند دچار چه بیماری شده ام ؟

پس از دو روز مصرف قرص متوجه بالا رفتن غیر معمول فشار خون شدم . حدود چهار هفته بعد و در حضور چندین کار آموز تخصصی و پیرو توضیح بنده در خصوص علت قطع مصرف داروی تجویزی به انها فرمودند: بعله یادداشت کنید سیتالو پرام فشار را هم در مواردی بالا میبرد وضمن تجویز قرصی دیگر فرمودند خوب شد دارو را قطع کردی؟ فقط همین!!...

بیماری قدیمی بنده ظاهرا" : تنگی کانال نخاعی در قسمت گردن و دیسکوپاتی در مهره های پایین ستون فقرات است که در آزمایشات متعدد تشخیصی قبلی هم منعکس بود!! و ایشان این دفعه معتقد بودند با تجدید فوری تصویر برداری تخصصی ام آر آی احنمالا" می بایست ظرف چند روز عمل شوم !!!.... (3717015) (alef-13)
 
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۵۷:۱۵
بقیه رشته ها هم همین کار ها رو کردن برادر من. نکنه فکر میکنی مثلا رتبه 1 رشته ریاضی و یا علوم انسانی نشسته تا سواد بهش الهام بشه و فقط شما درس خوندین؟ این دوستان پزشک به قدری با علم نا آشنا هستن که حرف هایی رو که حتی یک ترم اولی دانشگاهی نباید بزند رو به زبان می آورند و همیشه بر سر دیگران میکوبند. مثل این که من زیاد درس خوندم، درس های پزشکی سخت است، من شب بیداری کشیدم، و......... این حرف ها نشان از عمق فاجعه سواد این ها دارد که کوچکترین تصور درستی از مفهمو علم و علم اندوزی ندارن. (3717157) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۲۵:۲۷
هر چی می گی برمی گردن می گن ما ده سال درس خوندیم 3 سال طرح بودیم . من موندم چرا باید جوونای دیگه برن توو مرز شب و صبح کشیک بدن که این دکترا این همه پر رو بشن (3716929) (alef-3)
 
نانو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۱:۳۵:۰۷
بنده خودم برای مدرک فوق لیسانس نانوفناوری نزدیک به 1.5 سال شب ها تا 4 صبح مشغول درس خواندن و مقاله نویسی بودم. فقط پزشکان نیستند که در طول تحصیل و کنکور سختی میکشن (3718347) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۵۲:۲۷
مجلس باید هر چه سریعتر به بحث حقوقهای حرفه پزشکی ورود کند. این همه سرمایه طرح تحول که حتی شنیده شده از مالیات های ارزش افزوده هم به آن اختصاص دادند باید برای ساخت بیمارستانهای زیاد و افزایش تربیت پزشکان استفاده میشد که متاسفانه نشد. (3716449) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۵۳:۱۰
انوقت حقوق يك پرستار با مدرك فوق ليسانس و دكترا در همان بيمارستان چقدره ؟؟؟!!! (3716452) (alef-11)
 
ماز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۵۴:۵۷
پس قانون مدیریت خدمات کشوری یا همان نظام هماهنگ پرداخت چی شد؟؟؟؟!!!!!! از سال ۸۳ تا ۸۸ ،با حجم تبلیغات وسیع ، از مجلس تا دولت و بین کارمندان این لایحه هماهنگی حقوق با شدت و حدت مطرح بود .قرار بود حقوق ها قانونمند و هماهنگ باشن ........واقعا واقعا واقعا شرم اوره .اون همه تبلیغ و دست به دست شدن لایحه بین دولت و مجلس و شورای نگهبان ،نتیجه اش این شد؟؟؟؟؟؟......کم کم دارم به ....پیدا میکنم !..... (3716460) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۵۶:۰۳
آقا یعنی هر کس چند سال درس خوند باید به خودش این حق رو بده که هم دستمزدهای چند صد میلیونی بگیره و هم زیرمیزی؟ اگه اینطور باشه هیچکس به اندازه فول پروفسورهای رشته مکانیک یا برق هوش و سواد ندارد. (3716463) (alef-11)
 
United Arab Emirates
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۱۷:۰۸
پرفسور با سواد،
بحث فقط سواد نيست،
ميزان خدمت و حساسيت رشته رو هم در نظر بگير.
همون دكتر متخصص اگر كوچكترين اشتباهي كنه شما آسيب زيادي خواهيد خورد و مسئوليتش رو بايد به عهده بگيره.
منصف باشيد (3716508) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۵۳:۰۹
یک مهندس که تو نیروگاه کار میگنه اگه فشار توربین بالا بزنه و تریپ نکنه خطر انفجارهم هست و برق یک شهر قطع میشه و ممکنه برق چند بیمارستان هم قطع بشه. حالا جناب حساسیت شما بفرمایید این حساسیتش بالاتره یا پزشکی که پای راست رو به جای چپ عمل کرد و آخرش معلوم نشد چیش کردن و با پول رضایت هم جلب کرد. (3716711) (alef-11)
 
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۵۴:۳۰
الان که پای سالم اون پیرمرد فلک زده رو به جای پای مجروح اون جراحی کردن و باعث فوتش شدن فکر میکنی پزشکش مسوولیت قبول میکنه؟ (3716999) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۲۰:۱۱
کوچکترین اشتباهات پزشکی شما چگونه مشخص میشود؟ مگر کسی بر این گونه امور نظارت دارد؟
پرونده بررسی های بسیار موجز و مختصر و موردی خطاهای پزشکی درون مراکز و در بایگانی راکد مراکز درمانی مدفون و یا به احتمال زیاد معدوم میشود و تنها درصد ناچیزی که متعاقب پیگیری جدی شکایات خانواده ها یا بازماندگان بیمار به مراکز پزشکی قانونی و دادگاه که میرسد دیات و یا جرایمی مشخص و اعمال میشود برای آنهم که شما پوشش بیمه ای میگیرید... (3717062) (alef-13)
 
باقر
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۲۳:۲۱
طوری میگی انگار مسئول توزیع برق شهر یا مثلا نگهبان دریچه های سد کرج یا برج مراقبت پرواز مهرآباد هیچ حساسیتی نداره کارشون؟! جمع کنید بابا با این استدلال هاتون معلوم نی چطوری مدرک هم گرفتید (3717671) (alef-13)
 
masoud
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۰۹:۵۷:۱۱
پزشکان و مدیران حقشان را میگیرند ما هستیم که کم میگیریم.حقوق ماها را باید ببرند بالا نه اینکه حقوق آنها را بیاورند پایین! (3716466) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۰۵:۳۷
من نمی دونم این چه مدیریتی هست که بیشتر از اروپا و آمریکا می گیره ولی خروجیش وضعی هست که اکثریت مردم باید ماهی 600 تا 800 تومن بگیرند ( که چند میلیون هم ، همین رو نمی گیرند ) (3716600) (alef-3)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۰۱:۱۷
در کشور کوبا در هر صد هزار نفر 570 پزشک وجود دارد. در ایران 170 نفر. این یعنی چه؟
این یعنی اینکه در ایران صنف پزشکان با قوانین بازاری آشنایی کامل دارند. هر چه دست زیادتر شود سودها و درامدها کاهش می یابد. (3716480) (alef-11)
 
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۰۵:۲۲
ما آشنایی داریم که چهار سال است تخصص مغز و اعصابش رو گرفته و از شانس خوبش تو این دوره اخیر و همزمان با طرح تحول مدرکش رو گرفت. تو این چهار سال تونسته نصف سهام یکی از بیمارستانهای تهران رو بخره. وضع زندگیش هم یه چیزیه که باید برای بازدید ازش بلیط تهیه کنید. هنوز چهل سالش نشده. (3716487) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۱۸:۱۴
والله من متخصص داخلی مغز واعصابم که بیش از یکسال طرحم شروع شده...بجز قرض به دوتا از اشنا و فامیل که مشکل مالی داشتند (درحد 10 ت) وثبت نام دو ودیعه ای یک ال نود اتومات (فعلا 405 دارم ) کاری دیگر نتونستم انجام بدم.....در بیمارستان ما عمده کارانه متخصص ها تمام وقت دو کا بین 8 تا 15 ت در ماه با تاخیر 8 ماهه و 7 تا 10 کشیک در ماه....بله دو تا جراح و یک بیهوشی داریم که نزدیک 50 تا 60 ت کارانه میگیرند (3716631) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۵۵:۵۵
آخی بمیرم واست. (3717002) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۱۰:۲۲
دوست عزیز من متن بالا را بعنوان شکایت ننوشتم که مورد تمسخر قرار بدید
بسیار هم راضیم که بعد از 15 سال یک درآمدی پیدا کردم که مثل سابق مجبور نباشم  مرتب از دوست وفامیل قرض کنم تا زندگی خودم و خانواده ام را تامین کنم....بسیار هم خوشحالم که توان کمک به دیگران هم پیدا کردم....اما در باره بحث درآمد منطقی پزشکان، خودم به شخصه عقیده دارم در حال حاضر یک متخصص کاربلد اگر ماهانه کمتر از ده تومان درامد داشته باشد اصلا طی این مسیر طولانی وطاقت فرسا و پر استرس ارزشی ندارد....توجه کنید که همه دوستانم که پشت کنکوری یا وارد رشته های دیگر شدنو در این سن (35) زندگی خود را ساختند و من امثال من تازه اول راهیم (البته باسرعت بیشتر)
البته درامدهای بالا (بالای 20 ت برای رشته های داخلی و 40 ت برای رشته های جراحی ) را نیز قبول ندارم و فکر میکنم همان نظام اقتصادی بیمار که اجازه درآمد های میلیاردی برای دلالان و 1.7 میلیون آپارتمان خالی بدون اخذ مالیات کافی برای صاحبان ملک داده، همان نظام غیر شفاف چنین اجازه داده. ...اگر مالیات درست وسنگین بر فعالیتهای اقتصادی....پزشکی....مسکن و....وجود داشته باشد چنین درامدها نخواهیم داشت....پاینده باشید (3717649) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۱۴:۳۱
بله حرف شما رو قبول دارم و باید 20 تومان بگیرد ولی نه 100 میلیون و 200 میلیون. (3717740) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۱:۳۹:۴۸
دکتر جان از قدیم گفتند جواب ابلهان خاموشیست.
کی میفهمه شب بیداری و استرس و چسبیدن به کتابخونه پست کشیک رو.
حرص نخور.ایشالا زمان بگذره و اوضاعت بهتر بشه.
این فضای مجازی رو جدی نگیر.بیماران واقعی محترم هستند و قدر شناس. (3718053) (alef-11)
 
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۱۶:۲۶
طرحتون ک تمام بشه نوبت شما هم میشه
عجله نکنید!!!!!!
بنده تو بیمارستانی کار میکنم که متخصص ارتوپدی که پیام آوره(به جای خدمت سربازی)ماهی 60میلیون تومان کارانه میگیره
کدوم دکتری علوم پایه داریم که سرباز باشه و ماهی 300هزار تومان حقوق بگیره؟؟؟؟
مردم قضاوت کنن (3717743) (alef-11)
 
پیمان
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۴۱:۲۲
من هم دوست وکیلی دادگستری دارم که بعد از 5 سال کار وکالت و با مدرک لیسانس یک اپارتمان دویست و پنجاه متری در زعفرانیه خریده و صاحب بهترین ماشین و چندین مغازه است و 35 سال سن دارد انوقت من که فوق لیسانس حقوق هستم و همسن دوستم هستم چون کانون وکلا نمی گذارد تعداد وکیل زیاد شود ناچارم با ماهی یک ملیون و پانصد هزار تومان در بخش خصوصی نامه بر شوم اینقدر صنوف پزشکی و وکالت در حق مردم ایران ظلم روا داشته اند که حد و حساب ندارد (3716678) (alef-11)
 
زرگری اصل
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۱۰:۰۴:۴۷
من هم یک لیسانس حقوق بی کارم که با گوشت و پوست و استخوان درک می کنم که کانون وکلا چه ظلم بزرگی در حق ما حقوق خوانده ها روا داشته است چون در پزشکی و مهندسی راحت بعد از فارغ التحصیلی می توانند مشغول کار در رشته خودشان شوند اما کانون وکلا بزرگترین مانع در راه اشتغال ما در شغل ازاد وکالت است از جناب دکتر توکلی استدعا می کنم که مشکلات ما فارغ التحصیلان بی کار رشته حقوق را به گوش مسئولین برساند (3719666) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۴۲:۱۸
امان از دست این پرستارا .... (3716564) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۱۵:۰۹
ما خودمون باعث شدیم پرستارا اینجوری بشن (3717569) (alef-13)
 
مهندس بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۰:۴۴:۱۱
آقا این مملکت چیش درسته که بخواهد اینش درست باشه؟ (3716566) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۲:۳۷:۴۱
مقام جهانی در ادعا! (3718431) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۰۵:۲۰
چرا لیسانس پرستاری رو با تخصص و فوق تخصص پزشکی مقایسه میکنید میدونین فرق اینا از زمین تا آسمونه؟؟؟ حداقل دکترای پرستاری رو با پزشک عمومی مقایسه کنید گرچه هیچ وقت اینا هم یکی نیستن. ولی میبینید حقوقشون در یه سطحه. حالا استرس ها و کشیکای یه پزشک کجا و پرستار کجا (3716599) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۱۴:۲۶
خسته نباشید دکترای پرستاری در حد پزشک عمومی نیست
عزیزم مدرک دکترای عمومی با کارشناسی ارشد همسان سازی می شود (3717653) (alef-13)
 
آریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۱:۳۱:۳۷
الان با مدرک پزشکی عمومی شما میتونید برای دکترای خیلی از رشته های پزشکی مث نانو وبیو کنکور بدین. مدرک پزشک عمومی معادل ارشد هستش دوست عزیز. (3718340) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۸:۲۳:۳۴
بله معادل ارشد هست. شما به همین دلت رو خوش کن. (3718795) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۱۷:۵۹:۵۶
واقعیت رو گفته عزیز دکتری حرفه ای معادل کارشناسی ارشد است. دلش رو به چیزی خوش نکرده آقا آریان. دلیلی وجود نداره وقتی ارزش گذاری مدارک آموزشی انجام شده شما نپذیرید. (3720714) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۰۷:۰۳
دولت محترم فکر انتخابات باشد با این اوضاع ..... (3716602) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۰۷:۲۹
فضیه پزشکان نیست، وجود این رقم های حقوق تو ارگان دولتیه. که همه جا هم ظاهرا هست. چرا اینا نباید اشل حقوقی مشخص داشته باشن؟ چرا نطارت نیست؟ این همه بریز و بپاش از کیسه مردمه. ما انتظار نداریم جراح و فوق تخصص و متخصص در یه سطح با لیسانس و فوق لیسانس مثلا مدیریت حقوق بگیرن، ما انتظار نداریم مدیر و کارشناس در همه سطوح و با مسولیت های مختلف یکسان حقوق بگیرن اما دیگه اینم واقعا غیر منطقیه اونم از جیب دولت، عین بی انصافی و دزدیه.
برای همینه که درد مردم رو نمی فهمن .
الف جان لطفا اینت موضوع حقوقها رو شما منتشر کنید و پیگیری شاید رسانه ها بتونن کاری از پیش ببرند. بیچاره ما مردم (3716603) (alef-11)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۱۳:۵۸
به نام خدا ، اصلا عادلانه و منطقی نیست این همه فاصله ؟ باید بازنگری در کلیه سازمانها ی دولتی بجهت تعیین کف و سقف حقوق انجام گیرد. (3716621) (alef-3)
 
کلانتری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۲۱:۴۲
راه حل جلوگیری از تشخّص کاذب شغلی پزشکان، جذب دانشجوی رشته ی پزشکی مضاعف است. تا جایی که برای استخدام مانند رشته های دیگر با حداقل قانع باشند. کلانتری. شیراز (3716639) (alef-11)
 
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۲۶:۴۷
پزشکی که فقط ماهانه 30 میلیون تومان بهره پولش در بانک را میگیرد و با خوابیدن هم کارانه های میلیونی دریافت می کنند چرا با تعرفه 200 هزار تومان جراحی کند بیمار برود بمیرد ...
پروانه نظام مهندسی سالانه 15 میلیون تومان امکان درآمد دارد ولی چون نمی گذارند باید پروانه را به مبلغ 3 میلیون تومان برای یک سال به کسانی که می توانند از آن استفاده کنند بفروشید. (3716653) (alef-11)
 
دکتر حسین زاده
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۱:۴۰:۳۲
با خواندن تمام نظرات در چند ماه گذشته به این نتیجه رسیدم که مردم به شدت ناراحت و عصبانی هستند از این قشر از خود راضی و متاسفانه دولت ها هم هیچ برنامه ای ندارند و نمیخواهند داشته باشند دولت به جای انکه این همه هزینه پرداخت کند و مردم هم باید تمام زندگیشون را به دکتر ها بدهند بجای ان میتوانستند تعداد زیادی بیمارستان دولتی بسازند و به پزشک عمومی 5 ملیون و متخصص ده میلیون بدهند و شر و قال قضیه را بکنند چرا چنین نمیکنند برای انکه عده ای منافعی دارند و نمی گذارند فکرش را بکنید مردم برای مداوا در بیمارستان های دولتی شب پشت در بیمارستان ها میخوابند تا نوبتشان بشود حال چه دست هایی در کار است که نمیگذارند تعداد ان به هزار ها بیمارستان دولتی تبدیل شود فقط رانت است و بس که عده ای در ان دخیل هستند و در صورت چنین حرکتی خواهید دید مخارج به یک دهم و کمتر خواهد رسید و بیمارستان های خصوصی هم مجبور به ارزان کردن خدمات خواهند نمود اما چرا نمیکنند یک سئوال است که دولتیان و مجلسیان باید پاسخگو باشند و مقصر اینها هستند که این رانت را هروز گسترش دادند. (3716675) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۰۲:۳۰
دکتر < پزشک> جهت پولدار شدن از کودکی به خود جهت دادده و درس خوانده ا ست بنا بر این انتظار شما از اینکه دنبال مادیات انهم بصورت اکمل نباشندمورد ندارد البته استثناهائی با تو جه به سبقه خانوادگی بعضا از ایشان وجود دارد که چون سلف این حرفه حکیم هستند دکتر قریب وامثالهم دیگر کمتر در عرصه بروز مینمایند بنابراین بیان اینگونه مطالب حاصلی ندارد! (3716743) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۴۰:۳۰
ببنید دوستان در ایران یک مافیا وجود دارد که بسیار قوی و زیرک عمل میکند و آن دانشگاه علوم پزشکی است ، هر دانشگاه علوم پزشکی به جای اینکه در سال 500یا 1000 پزشک فارغ بکند 50یا 70نفر فارغ التحصیل میشوند .در بحث تخصص اوضاع خیلی خیلی بدتر است اگر دقت کنید کسانی که تخصص میگیرند اغلب فرزندان متخصصین کنونی میباشند . متاسفانه قانون نانوشته وجود دارد که علاقمند است تعداد پزشکان در حد کم باقی بماند (3716814) (alef-3)
 
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۱۴:۲۵:۴۹
عدم پشتکار خودتون رو ب حساب دیکران نذارین. بنده تو هفت نسلم یک پزشک نداریم اما زحمت کشیدم درس خوندم پزشکی قبول شدم. این چ استدلالی است؟!! (3728600) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۲:۵۷:۰۸
سلام من پزشک متخصص هستم درحال طرح تعهد خدمت تخصص هستم اصلن از پولهایی که میگن هیچ خبری نیست قانون کارانه اینجوریه که هر چه قدر پزشک درامد داشته باشه که این درامد هم از جیب مردم نیست از وصول شدن از بیمه هاست حدود چهل درصدانبهپزشکان تعلق میگیره که از این مبلعع بیست درصد مالیات تععلق میگیره بنابراین پولی کهدست پزشکرا در بیمارستان دولتی میگیره خیلی کمو ناچیزه و اصلناین خبرا نیست در عوص با این طرح پزشکان متخصصدردوران طرح حق هیچگونه کار خصوصیو مطب را ندارن و به صورت بیستو چهار ساعته باید در بیمارستان حصصور داشته باشن و انگشت بزنن و چندیننفر حصصور پزشک را چک میکنن تازهاین کارانه راتا مهر پارسال رادادن خودتان منصفانه قضاوت کنیدحساب چند نفر به پای همه نگذارید (3716853) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۲۰:۰۶
اخه پرستاری که فقط دستور پزشک را اجرا میکند اون هم در حد زدن امپول و تعویض پانسمان چرا خودش را با پزشکان مقایسه میکند؟ (3716912) (alef-3)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۲۱:۱۸
خداوند حق این مردم بیگناه را از شما ی بی دین بگیره دیگه هیچ حرفمون نمیاد (3716915) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۳۱:۳۲
مجلس باید ورود پیدا کند و به حقوق پزشکان و مدیران قانون تصویب کند
چه خبر (3716944) (alef-3)
 
احمد
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۱:۴۶:۳۴
مجلس هیچ کاری نمیتونه بکنه خدای مجلسیها هم دیگه زورش به این سودا گران نمیزه (3717837) (alef-11)
 
امير
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۳:۵۶:۲۲
خوشبختانه الان همه به اينترنت و گوگل دسترسي دارن، بريد يه سرچي بكنيد ببينيد پر درامدترين مشاغل در امريكا استراليا كانادا و .... كدوم شغل ها هستن....در تمام كشور هاي دنيا درامد پزشكا خيلي بالاتر از ساير مشاغله اونم به خاطر زحمتيه كه در دوران تحصيل ميكشن و استرس و فشار كاري بالا در دوران بعد از تحصيل.... متاسفانه ما مردم ايران زمين ياد گرفتيم ناكامي ها و كمبود هاي خودمون رو با پايين كشيدن ديگران و كوبيدنشون و زير سوال بردن موفقيتشون جبران كنيم.... درست بشو هم نيستيم (3717004) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۰۲:۵۲
با سلام
میدونم منتشر نمی کنید
اما سوالم اینه
یک جراح ور سیستم دولتی در بیمارستان در ماه صد عمل جراحی انجام داده است
چقدر حقوق بگیرد؟پنج میلیون مناسب است؟یعنی به ازای هر عمل پنجاه هزار تومان؟
وقتی یک مکانیک برای چند دقیقه کار همین دستمزد را می گیرد عادلانه است که به یک جراح پس از ۱۱ سال تحصیل و چندین سال خدمت در متاطق محروم دستمزدت با مکانیک یکی است
عادلانه است؟ (3717018) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۱:۴۴:۰۱
نه اگه یک میلیون بگیره خوبه.
اندازه کارگر ساده.
مردم عقلشون به چشمشونه.
من خواهرم زنانه دست عملش عالیه سزارین میبره نیم ساعته تموم میکنه.
بعد همراه مریض موقع تصویه گفته تو نیم ساعت بیشتر عمل نکردی پول نمیدم!
مغز متفکر نمیدونه بیهوشی هر قدر بیشتر طول بکشه خطرناکه و فکر کرده ویزیت و جراحی هر چه طولانی تر باشه واسه مریض بهتره!
یعنی رحم باز کنی اونجا بشینی نگاه کنی زمان بگذره شایسته تره!میگن چه دکتر دقیقی! (3718058) (alef-11)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۰۳:۱۳
فرض کنید یک انژیوگرافی و بالون زدن حق انجامپانصد هزار تومن باشه خب وقتی یک پزشک روزی داره سی تابالون میزنه نباید حقش بدن باین شما صب تا شبم کار کنی غقط ده میلیون گیرت میاد.فرض کنید یه جوشکار به ازای هر پنجره دویست تومن بگیره میشه بهش بگی.شما صد تام بسازی پنج میلیون بیشتر گیرت نمیاد... (3717021) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۱۴:۳۷
کاملا این حرف ایشان درست است حق مردم عامه هم نادیده گرفته می شود به همان روال عادی !! (3717055) (alef-3)
 
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۲۳:۱۳
حقوق بالا = هزینه درمانی بالا= حراج دار و ندار حقوق بگیران حد اقل = فاصله طبقاتی ...
انصاف کجاست؟ (3717069) (alef-13)
 
محمدجعفر
Moldova, Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۲۶:۴۲
خداشاهده ما هم درس خوندیم ، به خدا دکترای برق هم ده سال 12 سال درس میخونه.این همه دروس ریاضی و فرمول های پیچیده.خدایا خودت جواب این دل ما رو بده (3717074) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۳۱:۳۰
دو گروه وقتی استدلال می کنند مطمئن باشید که راست نمی گویند و هر چیزی را بیان می کنند چند بار چک کنید:
1-پزشکان
2-پانترکهای تحزیه طلب
این تحربه شحصی بنده است (3717081) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۴:۴۴:۲۶
اگر به دانشگاه علوم پزشکی قم سری بزنید خواهید دید که پزشکان حقوق های چند صد میلیونی دریافت می کنند و با نهایت غرور و تکبر و خود برتر بینی با سایرین برخورد می کنند در صورتی که در همان دانشگاه سایر پرسنل یک تا یک و نیم میلیون حقوق ماهیانه دارند. متاسفانه اختلاف طبقاتی در جامعه بشدت افزایش یافته به طوری که یک نفر ماهی دویست یا سیصد میلیون حقوق بگیره و یک نفر فقط ماهی یک میلیون تومان. (3717113) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۰۲:۰۱
لطفاً به فيش هاي حقوقي و نحوه پرداخت ها در سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي هم رسيدگي نماييد (3717171) (alef-3)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۱۲:۲۲
این حقوق ها ایرادی ندارد فقط حضرات قانونا باید 80 درصد آنرامالیات بپردازند که چون نمی پردازند باجرایم بای 200 درصد بپردازند وزیر محترم نمره بیست اقتصاد چکار میکنند؟ (3717202) (alef-3)
 
هیأت علمی غیر پزشکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۱۶:۵۹
بنده با رتبه 100 در کنکور سراسری و فارغ التحصیل بهترین دانشگاههای کشور نظیر صنعتی شریف و تربیت مدرس الان هیأت علمی یک دانشگاه دولتی مادر مرکز استان ماهی 3.5 میلیون تومان حقوق دریافت می کنم و غیر از این حقوق دیگر هیچ نوع دریافتی دیگری ندارم. مدرک تحصیلی من دکترای مهندسی است و دنبال علاقه خودم رفتم و الان هم از انتخابم پشیمان نیستم.
ولی به هیچ وجه این بی عدالتی در حقوق و مزایا را برای اعضای هیأت علمی پزشکی با غیر پزشکی نمی پذیرم. پر واضح است که این اختلاف حقوق ها باعث اختلاف طبقاتی و عوارض ناشی از آن شده است.

آیا کسی هست که منصف باشد و جلوی این بی عدالتی ها را بگیرد؟ (3717215) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۵:۳۳:۳۹
فکر نمیکنم کسی در این موضوع شک داشته باشه که حقوق پزشکا بعلت سختی کار ،مسوولیت و حساسیت فوق العاده وطول دوره تحصیل باید بیش از مشاغل دیگه باشه اما سوال اینجاست که چقدر بیشتر؟
2برابر؟
3برابر؟
10برابر؟
یا 100 برابر؟؟!!! (3717261) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۸:۲۹:۱۷
100برابر (3718806) (alef-11)
 
مهیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۶:۳۸:۴۹
خندم میگیره از نظراتتون.من الان دانشجوی سال شش پزشکی ام.تصور میکنم نود درصد شماها استرس یه شب کشیک یا مدیریت حال حداقل سی تا مریض بدحال رو نمیتونین تحمل کنین.تموم زندگیمون درس خوندیم و سختی کشیدیم خیلی خیلی بیشتر از شماها تا توقعات بی حد و حصر شماها رو براورده کنیم.
اونوقت میاد عزیزی میگه مهندسا بیشتر از ما میخونن.
نشستین جلو کولر دارین نظرات بی مبنا رو مینویسین
جون آدما دستمونه با عمرس استرس و زدن از تف یحات و زندگی.معلومه حقوق حداقل حداقل بیست میلیون حقمونه که خدا رو شکر حقمون رو گرفتیم و میگیریم.
ارزش کار کدومتون اندازه ارزش کار یه پزشکه؟ (3717388) (alef-13)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۳۰:۵۸
ارزش کار آن کارگری که زباله منزل شما را می برد که منزل شما در میان زباله ها بد بو و متعفن نشود و فقط ماهی ۷۰۰ هزار تومان حقوق می گیرد. (3718011) (alef-11)
 
مرزبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۰:۱۸:۰۴
من مرزبانم با مدرک فوق لیسانس اگر ما مرز رو ول کنیم تو و کارت و مدرکت و زن و بچه ت همه به فنا میرن این یک نمونه (3718229) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۶:۴۵:۱۳
خوردن بیت المال مردم و مردمو به فلاکت انداختن هنر ایناست (3717403) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۲۹:۱۷
فیش حقوقی فرع است به فهم دکترها از انسانیت (3717478) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۳۲:۵۴
همه باید طبق قانون حقوق بگیرند و جلوی ثروت های نامشروع گرفته شود . (3717490) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۷:۵۲:۴۶
هیچ حرفی برای گفتن نمانده است !!!!! (3717518) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۰۱:۲۷
درشرکتهای نفت وگاز و پتروشیمی کارمندان لیسانسیه که بعضا سواد املایی درستی هم ندارند هشت میلیون حقوق می گیرند (3717535) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۵۴:۳۹
داداش بله میگیرن اما تو شرکتهای خصوصی که البته اگه سودده باشند ولی جاهایی هم هست مثل شرکت ما(پتروشیمی نوری) که خصوصی سازی شده و همین که حقوق پایه مونو میدن خدارو شکر می کنیم در عسلویه ضمن ما نصف اونچه گفتی هم نمی گیریم (3717913) (alef-11)
 
آریان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۱۹:۳۷
پزشکان امروزه بیشتر اپراتور هستند. یعنی در دوران تحصیل بیشتر به حاشیه ها میپردازن و بعد از فارغ التحصیلی از لحاظ سواد در سطح قبال قبولی نیستند. بنده با حداقل 6-7 پزشک کار کرده ام و به جرات میتونم بگم با توجه به علاقه مندی و تحقیقاتم، سواد بالینیم چیزی کمتر از این پزشکان نبوده. و نیز شاهد بوده ام که اغلب با کمک کتاب های پزشکی و دارو به نوعی طبابت میکنن. نکته دیگه این هست که الان تشخیص و درمان اصلی بیماران به عهده روش های پیشرفته و دستگاه های مدرن خارجی از قبیل انواع روش های فیلم برداری، داروهای جدید و ... هستش. پزشکی مدیون زحمات هزاران محقق پزشکی در سرتاسر دنیا برای کشف روش های جدید تشخیص و درمان هستش. اما با توجه به نیاز جامعه میشه گفت در اغلب کشور های دنیا پزشکان درامدشون از سایر افراد بیشتره. کما اینکه حقوق بالاترین نخصص پزشکی درامریکا اختصاص به رادیولوژیست ها داره با حدود 300 هزار دلار درسال شاید کمتر از خیلی از متخصصین ما. البته از لحاظ کیفیت مقایسه پزشکان ایالات متحده با پزشکان ما ممکن نیست. حقوق یک پزشک عمومی در امریکا حدود 180 هزار دلار هستش. و حقوق یک معلم در اونجا حدود 60 هزار دلار. نتیجتا دریافتی یک پزشک متخصص در امریکا حداکثر 6-7 برابر سایر اقشار هستش. اما در ایران ده ها برابر.
در نهایت اینکه اگه حقوق میانگین جامعه برابر 2 میلیون باشه یه پزشک عمومی بایستی 6-7 میلیون و یک متخصص بیشتر از 15-20 میلیون نباید دریافت کند. اما با توجه به جهان سوم بودن کشور ما بعید میدونم بتونیم همانند کشور های سطح اول دنیا تعادلی بین حقوق افراد جامعه ایجاد کنیم و عدالتی وجود نخواهد داشت. (3717580) (alef-13)
 
Anonymous Proxy
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۳:۰۳:۰۳
بابا بخدا درامد متخصص همین قدره
90 درصد متخصص ها زیر 20 تومن میگیرن.نگاه به بهترین جراح شهرتون نکنید (3717926) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۲۱:۴۱:۴۹
اولا که حرف شما درست نیست و خیلی خیلی خیلی بیشتر میگیرن.
بالفرض محال هم که بیست تومن بگیرن
همون بیست تومن هم زیاده. نباید از 5 تومن بیشتر بگیرن. (3719020) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۴ ۰۲:۱۸:۰۱
من دستفروشم ماهی 6 در میارم:) (3721453) (alef-11)
 
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۱۴:۲۱:۱۲
باشه حتما. شمام فردا مریض شدی نری دکترا! خودت یجور از پس خودت بر بیا (3728585) (alef-11)
 
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۱:۵۱:۳۵
جهان سومی بودن حاصل همین تفکر شماست که فکر کردی ام ار ای و عکس تشخیص میزاره و دارو درمان میکنه.خوب اگه اینجوریه شما با این تجهیزات برو طبابت کن اگر هیچ علمی لازم نداره.
در ضمن ام ار ای و سی تی تو خیلی شهر های کوچک نیست!و فقط گرافی و سونو هست.
یه کم سوادت بیشتر کن.اگه هر مریضی با یه عکس تشخیص داده میشد احتیاج به 25 تخصص پزشکی و این همه فوق تخصص بود به نظرت؟؟؟
همه دنیا دارن پس وقت و پولشون الکی صرف اموزش پزشکی میکنن؟؟؟ (3718061) (alef-11)
 
آریو سوئد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۲۰:۳۸
حقوق ماهیانه یک پزشک متخصص در سوئد ۶۵ هزار کرون یا ۶۷۰۰ ایورو است البته قبل از مالیات. ۴۱ درصد مالیاتشه میشه ۳۷۰۰ ایورو. پزشکان ایران واقعا غارت میکنند. (3717584) (alef-13)
 
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۳۴:۴۲
مادر ایران زندگی میکنیم نه امریکا حقوق یه پزشک در امریکا 2/7 برابر حقوق یه فرد با حقوق معمولیه در المان 1/8 در ایران 37 برابر (3717600) (alef-13)
 
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۸:۵۶:۲۳
ریس جراحان گفته چون تعرفه پزشکان کمه باید زیرمیزی بگیرن پس هر شغلی که تعرفش یاحقوقش کم بود باید باج یا رشوه یا هدیه یاهراسم دیگه ای رو بگیره (3717628) (alef-13)
 
salehi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۳۴:۳۷
سلام ، پول افزایش انرژی بجای تزریق در تولید و صنعت و ایجاد شغل در جامعه در مسیرهای انحرافی وارد شده است ، که این هم یک نوع تدبیر و امید برای قشری خاص است. (3717690) (alef-13)
 
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۳۹:۱۴
افسوس که از یارانه انصراف دادم برای طرح سلامت.احساس بدی دارم (3717695) (alef-13)
 
مصطفی
United Kingdom
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۱۹:۴۰:۳۷
انقلاب اگه واسه بعضی ها ریه هاش شیمیایی و بدن های ناقص و تیکه پاره داشت برای بعضی ها هم حقوق های 80 میلیونی و و رفاه و آسایش داشت. (3717697) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۱۵:۲۸
اکثرپزشکان ماسواددرست وحسابی ندارندخواهرم چندروزپیش درحال مرگ بودقرص چربی بادُز بسیاربالا قرص قندبادَر بالا به ایشان داده بودپزشکش 4ماه بودمی گفت حالم بده دیگه نمی تونم حرکت کنم نفسم بالانمی آیدهربارگفته بودبایدقرص هارابخوری وقطع نکنی وقتی بیهوش شدبردیمش نزدپزشک دیگه ای که سریع آزمایش نوشت وسرم وچندآمپول هم ریخت توسرم گفت دیگه قرص هارانخوردجواب آزمایشش راچندروزبعدگرفتیم دکتربرایش انواع ویتامین هارانوشت تاحال عمومی اش بهترشوداگردرشوک رفته بودومی مرداصلن کسی می فهمیدچرا؟ (3717741) (alef-11)
 
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۲۲:۰۴
طوری درباره حقوق های چند ده میلیونی در وزارت بهداشت صحبت می کنند انگار درباره حقوق صد پزشک برتر ایران سخن می گویند. برادر محترم داریم درباره حقوق کارشناسان یک سازمان دولتی که قرار است نظام هماهنگی برای پرداخت داشته باشد سخن می گوییم یا حکایت ادعای قبلی این وزارت خانه است که متخصصین عالی باید بتوانند معاون وزیر شوند شما اگر به تخصص فوق العاده یک نفر ایرانی احتیاج دارید می توانید با او قراردادی تنظیم کنید و خیلی بیش آینها طبق این قرارداد بدهید ولی نه اینکه بگویید وزارت بهداشت تافته جدابافته است و حقوق صد میلیونی حق اوست یا می تواند خلاف قانون عمل کند آقایان خلط مبحث می کنند و نمی دانند چه می خواهند. (3717750) (alef-11)
 
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۰:۵۵:۲۷
در بسیاری از شهر ها تجهیزات مهمی همچون MRI وجود نداره اما میبینید که دریافتی چند پزشک متخصص اون بیمارستان برابر قیمت یه دستگاه هستش. و مردم ساعت ها درگیر گرفتن یه عکس در مراکز استان ها میشن. این یعنی عدالتی که میخواستیم!
باید بررسی کلی درباره هزینه های بی حساب و کتاب طرح تحول سلامت صورت بگیره. وزیر بهداشت بایستی استیضاح بشه. حقوق و دریافتی پزشکان نیاز به تغییرات اساسی داره. امیدوارم این اتفاق بیافته. با اجرای عدالت امید به زندگی و شادی رفته از جامعه شاید برگرده... (3717791) (alef-11)
 
فرهنگی کرمانشاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۲:۲۲:۳۲
سلام...متاسفانه اونها وزیرکاردان دارند به فکرنیروهاش هستند متاسفانه مملکت شده گوشت قربانی...هروزیری نفوس داشت نترس بود به فکرکارمندانش باشه..همینطوره...بنده فرهنگی دانشجوی دکتری هستم دریافتی ام ۱۶۸۰ هست شرمند خودم زن بچه ام شدم...شبها با پرایدم کارمیکنم...واقعا خسته شدیم...فقط دوربردرس گرفتم شاید خداوند برای این پنج سال اخرخدمتتم کرمی کرد..واقعا متاسفم (3717870) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۱ ۲۳:۳۷:۲۶
بارها كفتم بعنوان يك فارغ التحصيلي كه رتبه ي زير بونصد در رشته ي رياضي كسب كردم اين موضوع داره تيشه به ريشه ي مملكت ميزنه ادامه ي اين وضع نتايج فاجعه باري رو بهمراه داره در حالي كه نخبه هاي رشته هاي فني و مهندسي در اين اوضاع اشفته ي اشتغال در صورتي كه بتونن كازي بيدا كنند در أندي بالآي دو ميليون تدارند در صورتي كه كساني كه حتي از لحاظ استعداد تحصيلي بايين تَر از اونها بودند ولي وارد رشته ي بزشكي شدن الان درامدهاي نجومي دارند اين وضعيت به شدت باعث سرخوردكي و نااميدي اين نخبكان شده مديران رده بالآي كشور بايد تدبيري جاره كنند امروز اكر تعلل كنند فردا قطعا ديره (3717950) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۱۹:۲۰
ما کار نداریم به فکر اینیم که شرافتمندانه از این دنیا بریم بعد ملت اینجا اومدن تو تقسیم کردن پول با هم بحث میکنن تو این شرایط که خیلی از هم سناتون حتی درامد ندارن عوض اینکه به جامعه فشار بیارید تا همه بتونن یک زندگی متوسط داشته باشند هر کس داره واسه خودش زور میزنه تا بیشتر داشته باشه نمیدونم هدفتون چیه تا الان کسی نتونسته از این دنیا با خودش چیزی ببره ولی فکر کنم شماها بتونید چون کارتون خیلی درسته (3717999) (alef-11)
 
آتیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۰:۴۳:۵۱
واقعیت اینه که پول تو دلالیه بعضیا تو یکساعت این ارقام را درمیارند این ارقام بالا هم مال یه عده قشر خاصی از پزشکانه که تعداد جراحیهای بالا و تعداد بیمار بالایی دارند وتعدادشون هم زیاد نیست همینها را هم اگه از سیستم دولتی اخراج کنند تو بیمارستانهای خصوصی چندین برابرش را درمیارن بقیه پزشکان هم چوب این تبلیغات را میخورند. (3718025) (alef-11)
 
ناشناس
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۱:۱۸:۵۹
بنده دارای مدرک دکتری با سابقه 26 سال کار دامپزشکی با حکم 3 میلیون که خالص دریافتی ام 2و300می باشد می باشد و با مقایسه سایر کارکنان و وضع زندگی مردمم راضی ام .چطور این آقایان پزشکان با این همه دریافتی باز هم پر مدعا هستند آیا انصاف هست پول یارانه ها با عناوین کارانه و ... به جیب کمتر از نیم درصد جامعه برود و اکثر مردم از بی پولی نتوانند به یک دندانپزشک و ...مراجعه کنند؟
این چه انحصارو یکه تازی است که نیم درصد تحصیلکردگان را سوار مردم بد بخت و دیگر تحصیلکردگان کند؟یا این عین عدالت است؟
یکی از این آقایان پزشک می گفت اگر در آمد سه ماهه خودرا در بانک قرار دهم سود آن کفاف هفت پشتم را خواهد کرد.وزیر ثروتمند بایددر قیامت پاسخگو باشد.خداوکیلی چند درصد از جامعه توان مراجعه به دندانپزشکانی که تنها در طی 5/5 سال مدرک دکتری را گرفته اند با این تعرفه های بالا رادارند؟ این چه انحصاری است ؟ مسئولین باید به افکار عمومی پاسخگو باشند . یا شاید این تورم تنهابه این عزیزان وارد می شود که بایستی با گرفتن حقوق هاوکارانه های بالاجبران کنند؟ (3718041) (alef-11)
 
Canada
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۱:۵۳:۰۶
این مردمی که این همه دغدغه نابرابری درآمدهای مستقیم و فیش دار همدیگه رو دارن اگر از درآمدهای غیر مستقیم هم خبردار می شدن چی می گفتن؟ مگه مدیران دولتی متکی به حقوقشون هستن که این همه جیز و ویز می کنن بعضی ها؟ تا بحال واژه فساد اداری رو شنیدید؟ مدیران فاسد از بابت تسهیل قراردادها و واگذاری خریدها و پیمانکاری ها و کار راه اندازی برای تجار صد برابر این حقوق ها رو در میارن. (3718062) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۴:۵۶:۰۰
"کاملا طبیعی" !!! (3718101) (alef-11)
 
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۰۷:۵۸:۱۸
فقط باید به خدا پناه برد
عدالت مهمترین دغدغه جامعه بشریت هستش و بی تردید با ظهور منجی که خیلی از ادیان وعده هش را دادن جهان پر از عدل و داد خواهد شد
آقایان پزشک, کمی به یاد خدا و روز محشر باشید . (3718132) (alef-11)
 
رضا
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۰:۳۵:۵۴
این حقوق بالای 20-30 میلیون فقط و فقط مختص عده ای محدود و درصد پایینی از جامعه متخصصین است. بیشتر متخصص ها و مخصوصا عمومی ها درآمد بسیار بسیار پایین تری دارند. صافکار ها و تعمیرگاه های ماشین درآمد به مراتب بیشتری دارند. رقتی سه تا ماشین صافکاری میکنند و و برای هرکدام 500 تومان میگیرند، یعنی روزی 1,5 میلیون تومان! (3718255) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۶:۱۴:۴۳
منظورتون از پایین همون 10 میلیونه دیگه نه؟ چون برا شما 10 میلیون به چشم نمیاد. (3718655) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۲۱:۳۵:۰۸
باشه حتما. (3719015) (alef-11)
 
دكتر ماووزه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۲:۰۲:۲۸
درود
كاري با عدم صحت گفته هاي اين فرد (معون نظام پرستاري) ندارم ولي به عنوان يك پزشك و براي اطلاع رساني مردم جامعه :
قبل از پرداخت هر يك ريال كه تحت هر عنوان ( كارانه حقوق و...) قرار است به پزشكي پرداخت شود ، 20 دصد ( بيست درصد) ماليات از آن كسر ميشود كه تقريبا از همه مشاغل بيشتر است
تقريبا 40 درصد ( چهل درصد) از كاركرد پزشك هم توسط دانشگاه برداشته ميشود
پس از هر 100 تومان كارانه پزشك كه حاصل بيش از بيست سال درس و تجربه و استرس و شب بيداري و ترس از ديه و شكايات وغيره است ، فقط 40 تومان به پزشك ميرسد و مابقي به دولت و سيستم و به تبع آن به مردم برميگردد
تازه همين پول هم بعد از 8-9 ماه تاخير پرداخت ميشود!
مخاطبين محترم ! كدام شغل و كدام كارگري حاضر است نسيه كار كند؟
فقط هدفم اطلاع رساني بود قضاوت با وجدان بيدار شما (3718386) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۶:۱۳:۱۰
آقا ما به همون صد تومنی که شما 40 تومنش رو میگیری کار داریم . در ضمن فقط شما نیستی که شب بیداری میکنی خیلیای دیگه هم هستن. فقط شما نیستی که درس خوندین خیلیای دیگه از شما بیشتر خوندن. برین خدا رو شکر کنین که محیط کاریتون سخت و خشن هم نیست و همین که دغدغه اشتغال یا تامین مخارج زندگی رو ندارین براتون بسه. (3718654) (alef-11)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۴:۴۵:۱۲
تنها را چاره تحصیلات پزشکی را در دانشگاه های این مملکت محدود نکنند و دوشغله ها را که هم تبابط می کنند و هم کاره به ساز به فروش را دارند انجام می دهند جلوی آنها را بگیرند فقط نظر ی به کشور های خارجی به زنید محصوصا کشور های پیشرفته آیا دکتر های آنها دوشغله هستند این سیستمی که در ایران است انجام میدهند .
می بایستی سیستمی باشد این اجازه را به هرکسی ندهند دکتر ها باید همیشه دانش پزشکی در ایران دائماًبه روز باشد (3718581) (alef-13)
 
سبحان
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۶:۰۰:۱۵
بنده دانشجوی پزشکی و فوق العاده متاسفم برای مردمم من نمیگم پزشکا کم می گیرن ...زیادم میگیرن اما چرا نرفتی دکتر بشی؟ اون زمان که تمام دوستام دنبال تفریح خوش گذرونی بودن من داشتم درس می خوندم تویی که 140 واحد پاس کردی من 292 واحد من از سال دوم درسم دیگه تعطیلات نداشتم منی که 2روز تو هفته کشیک بیمارستان بودم که مشکل شما رو حل کنم...عزیزم میدونی اون تخصص ارتوپدی که ماهی 100 میلیون درامد داره دوران 4 ساله تخصصش باید در ماه 21 شب را در بیمارستان بخوابه؟ کدوم مهندسی تو دوران تحصیلش 21 شب در ماه خارج از خونه خوابیده؟ (3718640) (alef-13)
 
دانشجو ی پزشکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۸:۴۶:۲۶
من هم اینترن سال آخرم و برای این نظر دهندگان متاسفم. ضمن اینکه فقط در فضای مجازی اینگونه نیست, بارها شاهد بد رفتاری و توقع بی جای همراهیان بیمار بوده ام, آن هم به این دلیل دستشان به مسؤلان بیمارستان نمی رسید و به ناچار امثال من را برای تمدد اعصاب مورد حمله قرار می دادند. بی فرهنگی و بی اطلاعی در جامعه بی داد می کند, حتی بسیاری نمی دانند جای درست اعتراض کجاست . (3718838) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۲۱:۳۳:۲۹
اون واحدهایی که شما پاس کردی مخصوصا عملیش منظورمه آرزوی هر جوونیه که پاس کنه.هر کسی اون واحدهای عملی رو پاس میکنه جز عمرش محسوب نمیشه. تو بیمارستان از سر و کول همدیگه بالا میرین و شوخی و خنده میکنین دلتونم خوشه دارین واحد پاس میکنین. امتحاناتون هم که چهار گزینه ایه. (3719011) (alef-11)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۷ ۱۳:۴۴:۱۲
مهندسین شاغل (برای امرا معاش از طریق شغل مادم العمر نه تحصیل 4 ساله) در گرمای شدید عسلویه یک ماه از خانواده دور هستند و در شرایط اسفبار دمای بالای 50 درجه کار می کنند اونوقت شما می گید کدوم مهندس تو دوره تحصیل 4 ساله 21 شب خارج از خونه است. گیرم که متخصصین شما دوره تحصیل 21 شب خارج از خونه باشند اونم مثلا 4سال ادامه داشته باشه. مهندس شاغل در صنایع نفتو گاز تا آخر عمرش باید ماه به ماه از خونه دور باشه. حالا 4 سال بیشتره یا 30 سال؟

این درحالیه که 1/25 همکار متخصص جنابعالی هم حقوق نداره. میخوای دفاع کنی یادت باشه انصاف داشته باشی. (3726899) (alef-11)
 
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۸:۳۶:۵۸
بحث بیمارستانهای دولتی و خصوصی یک بحث تخصصی است و با دادن آمارهای غلط فقط جو جامعه متشنج می‌شود. بنده متخصص هستم و در یک بیمارستان دولتی کار می‌کنم حقوق من حدود دو میلیون تومان است و بخش اصلی درآمد من پرکیس است یعنی حدود چهل درصد از آنچه قانون به عنوان حق‌العمل در نظر گرفته است و سه سال هم هست که افزایشی نداشته است. تنها راه کاهش درآمد امثال من این است که کار نکنیم چون پرداختی بر اساس کارکرد است. آین قانون را نه من و امثال من طرح کرده‌ایم که شائبه دلشته باشد (3718818) (alef-11)
 
هیات علمی دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۰۴:۲۳:۱۳
جناب آقای شریفی مقدم و جناب آقای دکتر توکلی
حقا به مشکل اساسی در نظام به ظاهر سلامت پرداخته و بر خلاف همه جسارت خرج داده اید و این مشکل رو دنبال کرده اید اگر بررسی بفرمایند می بینند چقدر از ساختار وزارت اداری وزارت بهداشت با پزشکان پر شده است و تمام تصمیمات رو متناسب با نیازهای خودشان تدوین می کنند و علوم پایه با وجود حمل بیشتر بار تشخیصی نه در تصمیم گیری نقش دارند و نه در دریافت حقوق مناسب در نظام آموزشی.
همکاران بالینی در اعظم موارد تشخیصی از فناوری استفاده می کنند و معاینات بالینی مظلوم مانده
در مطب های بیشتر پزشکان برای عدم دسترسی نظام مالیاتی و سیستم های نظارتی به میزان دریافتی آنها، از دستگاه کارتخوان استفاده نمی کنند و بصورت نقدی پول اضافی نیز دریافت می کنند و قرارداد هم که با بیمه ها خوشبختنانه ندارند و هیچ ارگان نظارتی هم تا حالا یکبار به عنوان بیمار به مطب اینها ظاهرا نمی روند.
کارانه ها هم که تکلیفشان مشخص است مدیران دانشگاهی اکثر اوقات در بالین بیمار هستند با وجود آنکه منصب بالایی مثل رئیس دانشگاه و معاونین دانشگاه و یا ریاست دانشکده ها رو دارند و کسی هم نظارتی ندارد
این مسائل در وزارتی اتفاق می افتد که وزیرش از نظر مسئولین کلان جزو بهترینه؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی هست به داد این مردم برسد؟؟؟
باز هم از شما ممنونیم (3719394) (alef-11)
 
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۰۹:۱۶:۰۶
عدالت پرداختی در وزارت بهداشت باید اجراشود , پرستاران و سایر کارکنان وزارت بهداشت در مظلومیت مضاعف قرار گرفته اند. (3719586) (alef-11)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۲۲:۱۲:۱۱
اصلاطبیعی نیست وبایدتعدیل شودوبه یک روال صحیح وانسانی برسد.تعدیل تا 70درصدد (3721142) (alef-11)
 
ناشناس
Germany
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۲۳:۳۲:۳۲
من اصلا نمخواهم نگاه خطی یا گروهی به مشکلات داشته باشم اما وفتی ما سازمان مدیریت را بزعم بعصی نا کارا ومنحل میکنیم یقیننا باید نهاد کاراتری جایگزین کنیم وگرنه میشود این از وطایف سازمان مدیریت که ساختار هماهنگ نطام پرداخت را سازماندهی ، تدوین ونطارت کند وفساد وبی عدالتی ازشاکله پرداخت اداری را ریشه کن کند وهر گونه بی نطمی را پاسخگو باشد. (3721313) (alef-11)
 
ناشناس
Romania
۱۳۹۵-۰۳-۰۴ ۱۶:۲۱:۵۲
وقتی بیمه پایه درچند سال اخیر تا ده برابر افزایش داشته یک پزشک عمومی بادارو وتزریق ۵۰ هزار تومان برای یک نسخه هزینه دارد دارو که گیاهی خارجی وتخصصی مشمول بیمه نمیشود یعنی تحمیل فقر به طبقات پایین وفربه شدن فریبکاران؟؟!! (3722535) (alef-11)
 
بهنام
Norway
۱۳۹۵-۰۳-۰۶ ۲۳:۲۹:۱۰
در حال حاضر که خیلی از همین پیام نوری هایی که میگی هیچ جا به دانشگاه شون دانشگاه نمیگن بورسیه گرفتن رفتن به کشور های توسعه یافته ولی در عوض مدرک دانشگاه های علوم پزشکی تون هیچ جای دنیا دوزار حساب نمی کنن (3726425) (alef-13)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.