کد مطلب: 490314
تلفات جادهای ۸ درصد رشد اقتصادی کشور را میبلعد/ سایتهای امداد هوایی کشور افزایش یابد
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۷
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه تلفات جادهای هشت درصد رشد اقتصادی کشور را میبلعد؛ افزایش سایتهای امداد هوایی کشور را خواستار شد.
به گزارش تسنیم، رحمتالله مه آبادی عصر امروز در آئین افتتاح فاز نخست سایت امداد هوایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان اظهار داشت: بر اساس گزارش بانک جهانی کشتههای جادهای هشت درصد از رشد اقتصادی کشور را میبلعد.
وی با اشاره به دیگر تبعات افزایش تعداد تلفات سوانح جادهای عنوان کرد: سوانح جادهای بسیاری از خانوادهها را بیسرپرست کرده و در ناآرامی جامعه نیز مؤثر است.
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به اینکه نجات جان انسانها به هر طریق ممکن بسیار مهم و ضروری است؛ ایجاد سایتهای امداد هوایی را نمادی از توسعه کشور دانست.
مه آبادی با اشاره به اینکه امروز شاهد افزایش تردد در جادههای کشور بهویژه استان سمنان هستیم بیان کرد: افزایش حجم ترافیک زمینی ایجاب میکند تا خدمات امداد هوایی افزایش یابد.
وی از خدمات امداد هوایی بهعنوان خدماتی مدرن و مهم در حوزه درمانی نام برد و افزود: امداد هوایی خدمات مدرنی است که آن را دولتهایی که به توسعه نزدیک میشوند؛ ارائه میکنند.
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه احداث سایت امداد هوایی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با توجه به حجم بالای تردد زمینی در این محور بسیار ستودنی است؛ ابراز امیدواری کرد تا این پروژه هرچه زودتر به بهرهبرداری برسد.
کلمات کلیدی : تصادف جاده ای+مرگ ناشی از تصادف+رشد اقتصادی
ابتدا فرهنگ
دوم..وسلیه نقلیه استاندارد (4464634) (alef-3)
آیا آزاد کردن واردات و کاهش صدمات ناشی از تصادفات (اکثر تصادفات به دلیل نا ایمن بودن خودرو و به طبع کشته و زخمی شدن هموطنان) می توان این ارقام را به صورت چشم گیری کاهش داد.
در منطقه آزاد ارودند که کل سطح استان خوزستان را در بر می گیرد کاهش تصادفات به دلیل استقبال مردم از خودروهای خارجی و ایمن و همچنین به حدد ثفر رسیدن کشته های تصادفات با این ماشین هاست
حال آنکه تمامی خودروها لوکس قیمتی بین 30 تا 70 میلیون دارند
خدایا خودت کمک کن مسولین فقط به فکر حال و جیب خودشون نباشن
مردم رو هم ببینن (4464749) (alef-11)
داغدار
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۰۲:۴۵:۱۱
خدا نگذره
خودروسازها سودهای میلیاردی ببرند بعد انتظار پیشرفت داشته باشیم
تا پراید و پژو هست امید برای بهتر شدن نیست
راننده ها هم فرهنگ کمی دارن همه فکر میکنن کورس مسابقه است (4464789) (alef-3)
آریابان
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۱۰:۱۹:۵۱
درهرسانحه ، سه ضلع یک مثلث یعنی یک خودرو ، یک راننده و یک جاده ، هر یک به تنهائی و گهگاه بطور مشترک !!! نقش آفرین اند :
- ساخت خودرو در صنعت خودروسازی (بخوانید : صنعت خودرواندازی !!!) که تیغش میتونه فقط به خریدار ایرانی کارگر باشه و حتی افغانستان !!!! هم خودرو های ایرانی خریداری شدۀ خود را به ریش سازنده اش مرجوع کرده !!! ؛
- توی جاده بناگاه باید بکوبی روی ترمز چونکه تابلوی سرعت مجاز 120 یهوئی سقوط کرده به 40 !!!! و فقط باید امیدوارباشی که رانندۀ پشت سری هم در کسری از ثانیه و با واکنشی در حد سرعت نور !!! بموقع بکوبه روی پدال ترمز وگرنه روی سقف ماشین تو بگونۀ "بانجی جامپینگ" ، سقوط آزادمیکنه !!!؛
- .... و اما راننده که خودش رو مالک بلامنازع جاده میدونه و فقط !!!! اوست که میداند !!! و فقط اوست که می راند !!! و فقط اوست که جاده او را میخواند !!! و فقط اوست !!!! که دارای مشکل است و بنابراین باید هر جور که شده بموقع به برنامه و قرار خود برسه !!! ؛
و صد البته بی فرهنگی !!!!! رانندگی راننده ، حتی وقتی شما یکی از بدیهیات !!!! در رانندگی یعنی فاصلۀ ضروری با خودروی جلویی رو بخصوص در بزرگراهها و آزادراهها رعایت میکنید ، یهوئی یک خودروئی از سمت راست شما سبقت میگیره و خودش رو در این فاصله جا میده و شما باید حتما و سریعا ترمز کنید وگرنه شما از عقب میکوبید به اون و طبق مقررات رانندگی، این شما !!!! هستید که مقصرید ؛ (4465030) (alef-11)