توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 469595
توضیح وزارت ارتباطات درباره اختلال اینترنت
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که بروز برخی اشکالات در اینترنت به خدمات رسانی اپراتورها بر می گردد و کاربران در صورت بروز مشکل با اپراتور خود تماس بگیرند.

به گزارش مهر، در پی بروز اختلال در دسترسی برخی کاربران به شبکه اینترنت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچ مشکلی در زیر ساخت های اینترنت رخ نداده است.

براساس اعلام این وزارتخانه، «قطعی در اینترنت مربوط به زیر ساخت ها نیست؛ هیچ مشکلی در زیر ساختهای اینترنت رخ نداده و اشکال احتمالی، مربوط به اپراتورها است.زیرساختهای اینترنت کشور در حالت عادی قرار داشته و سرعت آن نیز مطلوب است.»

«بروز برخی اشکال ها در اینترنت به خدمات رسانی اپراتورها بر می گردد و کاربران در صورت بروز اشکال با اپراتوری که از آن اینترنت دریافت کرده اند تماس بگیرند.»

در همین حال وزارت ارتباطات از به روزرسانی شبکه اپراتور همراه اول در روز گذشته خبر داده که ارتباطات اینترنتی بیش از ۴۰۰ هزار مشترک را با مشکل مواجه کرده است.

این وزارتخانه به نقل از سعیدعسکری مدیر کل ارتباطات شر کت ارتباطات سیار اعلام کرد: روز گذشته، اینترنت همراه اول نیازمند بروز رسانی بود که بر اثر آن اینترنت نزدیک به چهارصد هزار مشترک این اپراتور از حالت عادی خارج شد. پس از به روز رسانی اینترنت همراه اول مشترکان نیز باید اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی های خود می کردند تا مشکل برطرف شود.

از سوی همراه اول به این از مشترکان پیامک ارسال شده که پس از ارسال پیامک تعداد زیادی اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی خود کرده و مشکلشان برطرف شد.
 
کلمات کلیدی : وزارت ارتباطات + اینترنت
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.