نظر منتشر شده
۲۷۴
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 451119
با انتشار اولین بیانیه تشریحی؛
پاسخ احمدی‌نژاد به روحانی درباره «خزانه خالی»/ ادعاهای کذب و ایراد تهمت‌های ناروا به یک روال در بالاترین سطوح مدیریت کشور تبدیل شده/ چرا در آستانه مذاکره با بیگانگان از خالی بودن خزانه گفتند
بخش سیاسی الف، ۱۴ اسفند ۹۵
شرایط پیش رو ، اینجانب را بر آن داشته است تا ضمن حفظ موضع سکوت در مسائل جاری کشور ، درباره برخی موضوعات ، توضیحاتی را به استحضار ملت شریف برسانم.این کار را با پاسخ به چند ادعای رئیس محترم قوه مجریه که در آستانه مذاکرات هسته ای با بیگانگان ، به صراحت و از تریبون عمومی مطرح گردید آغاز می کنم و به مرور به دیگر ادعاها نیز خواهم پرداخت.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۸
متن کامل بیانیه تشریحی دکتر احمدی نژاد در پاسخ به اظهارات مقامات دولت یازدهم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگوار ایران

با سلام و آرزوی تحیات الهی ، سلامت ، عزت و موفقیت روزافزون برای شما و همه موحدان ، صالحان ، آزادی خواهان و عدالت طلبان.

شما به خوبی از شرایط و روندی که بر کشور و انقلاب می گذرد و همچنین از دلایل سکوت این خادم خود در قبال مسائل جاری اطلاع دارید.

متاسفانه همگان شاهد بوده اند که ارائه اطلاعات و ادعاهای کذب و ایراد تهمت‌های ناروا به یک روال در بالاترین سطوح مدیریت کشور تبدیل گردیده و همواره از آن به عنوان بهانه ای برای توجیه تصمیمات نادرست و پوشاندن ضعف ها ، بی تدبیری ها و ناکارآمدی ها و بعضاً آسیب رساندن به منافع ملی استفاده شده است.

اینجانب در نیمه دوم سال 1392 طی نامه ای سرگشاده ، خواستار انجام مناظره ای تلویزیونی و شفاف شدم تا از رهگذر آن ، مسائل به طور مستند برای مردم بیان شود اما تکرار اتهامات ، تنها پاسخی بود که به افکار عمومی داده شد.

شرایط پیش رو ، اینجانب را بر آن داشته است تا ضمن حفظ موضع سکوت در مسائل جاری کشور ، درباره برخی موضوعات ، توضیحاتی را به استحضار ملت شریف برسانم. این کار را با پاسخ به چند ادعای رئیس محترم قوه مجریه که در آستانه مذاکرات هسته ای با بیگانگان ، به صراحت و از تریبون عمومی مطرح گردید آغاز می کنم و به مرور به دیگر ادعاها نیز خواهم پرداخت.

• اول : ادعای خالی بودن خزانه کشور
صرف نظر از اینکه هنوز بعضی‌ها از کلمه خزانه، یک تعریف و تصویر دوران قاجار را در ذهن دارند که مثلاً یک انبار و یک انباردار از خراج ها مراقبت و با دستور شاه آن را توزیع می کنند ، نکات زیر قابل ذکر است:

1- خزانه عبارت از چند حساب دولت نزد بانک مرکزی است . درآمد دولت، در طول سال و به صورت روزانه به این حساب ها وارد و خزانه دار کل ، آن را بر اساس قانون بودجه، روزانه به دستگاه ها اختصاص می دهد. بنابراین تصور انباشت منابع در این حسابها نادرست است.

2- با این وجود ، در تاریخ 13 مرداد 1392 یعنی زمان آغاز به کار دولت فعلی ، بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان در حسابهای جاری خزانه و معادل همین مقدار در سایر حسابها و حساب فروش شرکت ها وجود داشته است که در گذشته ، کمتر زمانی این مقدار ، در حسابها پول وجود داشته است.

3- کل پرداختی خزانه در سال 1391 یعنی سال آخر دولت قبل ، با همه فراز و نشیب های مهم ، حدود 104هزار و 500 (یکصد و چهار هزار و پانصد) میلیارد تومان بوده است . در این سال پروژه‌های عمرانی و دیگر خدمات دولت کاملاً فعال بوده و حقوق و مطالبات کارمندان، طبق روال معمول پرداخت شده است. در این سال استقراضی انجام نشده و تنخواه خزانه نیز مسترد شده است.

4- در سال 1392 یعنی اولین سال دولت فعلی مجموعاً 147 هزار و 500 (یکصد و چهل و هفت هزار و پانصد) میلیارد تومان درآمد کسب شده و توسط خزانه به دستگاه ها برای هزینه اختصاص یافته است. که این رقم نسبت به سال 1391 بیش از 40% رشد داشته است، این رشد در دهه های اخیر ، کم نظیر بوده است.

در سال 1392 به بهانه کمبود درآمد بسیاری از پروژه ها، تعطیل شد و شاه بیت کلام مدیران دولتی کمبود منابع و درآمد بوده است.

5- روند افزایش درآمد و هزینه های جاری دولت کمابیش در سال های 93 و 94 نیز ادامه یافته و به ترتیب 178 هزار میلیارد تومان و 204 هزار میلیارد تومان درآمد کسب گردید که متقابلاً هزینه شده است.

6- علت اصلی این تفاوت درآمد را باید در واگذاری های اصل 44 و اجرای مالیات ارزش افزوده در دولت قبل و تفاوت قیمت ارز در محاسبات بانک مرکزی در دولت فعلی دانست.

7- علاوه بر این ، صندوق توسعه ملی با 55 میلیارد دلار سرمایه و 32 میلیارد دلار موجودی و بانک مرکزی با حدود 108 میلیارد دلار ذخایر ارزی و حدود 22 میلیارد دلار طلب از محل فروش نفت، تحویل دولت فعلی شده است.

به این ترتیب روشن است که بر خلاف ادعای کذب مطرح شده ، درآمد دولت کاملاً مناسب و دست دولت در اداره کشور و هزینه کردن برای امور عمومی باز بوده است.

نمی خواهم درباره انگیزه طرح این ادعای غلط ، قضاوتی داشته باشم اما باید روشن شود که مقصود اصلی از طرح چنین ادعای کذبی در آستانه مذاکره با بیگانگان چه بوده است.

باید روشن شود که این ادعا چه میزان به منافع ملی آسیب زده است.
باید معلوم شود که این درآمدهای کلان در کجا و چگونه هزینه شده است.

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد
۱۳۹۶/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۹
 
۱۳۹۶/۰۱/۲۷ ۰۹:۴۱
 
۱۳۹۶/۰۱/۱۴ ۰۸:۰۴
 
۱۳۹۵/۱۲/۲۹ ۱۷:۲۳
 
۱۳۹۵/۱۲/۲۸ ۱۲:۰۷
 
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ ۰۹:۱۴
 
۱۳۹۵/۰۹/۱۹ ۱۲:۳۳
 
۱۳۹۵/۰۶/۰۳ ۱۴:۲۱
 
۱۳۹۵/۰۵/۳۰ ۰۸:۳۹
 
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ ۱۲:۰۷
 
 
کلمات کلیدی : احمدی نژاد+دولت دهم+دولت احمدی نژاد+بیانیه تشریحی
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۲۲:۵۱
عمرا" باهات مناظره کنه . (4186406) (alef-3)
 
ملک زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۰۰:۳۶
به نظر من برای مردم ایران با تمام خوبی ها و بدی هایشان و برای این نظام با همه خوبی ها و کاستی هایش و برای این دنیا با همه دولتهای خوب و بدش بهترین گزینه مدیریت اجرایی همین احمدی نژاد است (4186495) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۴۶:۵۴
با جه منطقی شما چنین حرفی را می زنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟................................................................................................................... (4187177) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۳۲:۲۸
با منطق شیب ملایم (4187380) (alef-3)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۴:۵۶:۳۱
ایشون باید تو دادگاه به دادستان جواب بدن مناظره چیه (4188117) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۲۰:۴۷:۵۰
شما قاضی هستی ؟ (4188607) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۹:۱۹:۴۹
دقیقا با همون منطقی که شما باهاش مخالفی (4187469) (alef-3)
 
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۱:۲۱:۳۲
این دوستان که منطق لازم ندارند! (4187708) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۵۷:۰۱
منظور شما ضرب المثل "خلایق هر چه لایق" است آیا؟ (4187423) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۱:۲۰:۰۳
من حلالت نمیکنم دکتر. همه آرزوهای من رو به باد دادی. (4187704) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۲:۱۶:۰۲
مطمین حرف میزنی. شلید خواستی رییس نجومی و اشرافی بشی.والا دکتر محمود با فقرا خوب بود اونا هم با اون خوب بودن. (4187824) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۳:۰۴
کسی که همه چیز را تکذیب می کند و حتا سخنان خود را تکذیب می کند با این که فیلم سخنانش موجود است (هاله نور) آیا اهل مناظره است؟؟؟ خوشحال می شویم که آقای احمدی نژاد-عالی جناب ترامپ گو - بیشتر فعال شود تا زمینه برای رسیدگی به تخلفات گسترده ی وی فراهم شود... (4186577) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۱۳:۱۰
شما هم مثل برخیها در توهمات به سر می برید اگر برای این توهمات سند داشتن هزار بار دکتر احمدی نژاد رو دار میزدن (4187133) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۷:۰۵:۴۹
توهم نمی خواهد فیلمش موجود است سری به شبکه های اجتماعی بزنید و از توهم بیرون بیایید (4187284) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۵:۳۳
جدا مناظره خیلی جواب میده
چرا روحانی از مناظره با محمود فرار می کنه الله اعلم!!!
از سال 92 محمود درخواست مناظره داشت (4186628) (alef-13)
 
مهدي جلالوندي
Russian Federation
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۷:۳۳:۳۸
احمدي نژاد اگه راست ميگه اول با من مذاكره كنه بعد با رييس جمهور منتخب مردم اقاي روحاني (4187318) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۲:۱۶:۵۹
چرا با خودش مناظره نکنه؟مگر اونم منتخب مردم با رای بیشتر نبود. (4187825) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۶:۰۵
عشق مناظره برای تشویش جامعه و دامن زدن به بحران اخلاقی تخصص احمدی نژاد بود. نه مملکت داری. دیر گفتی خب چرا مون موقع اعتراض نکردی؟ چون الان نزدیک انتخاباته (4186631) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۱۳:۵۱
اول دولت حرف یازدهم هم گفت (4187134) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۷:۴۹
کسی را نمیشناسیم که توان مناظره با مردان بزرگوار و بصیر و صادق و شجاعی مثل دکتر توکلی و دکتر احمدی نژاد و حسین شریعتمداری را داشته باشد
___________________________________________________________________________________
راستگویان دروغین عاجز از مناظره اند

پیش شرط های بی تدبیران برای حضور در رسانه ی ملی و پاسخگویی را همه میدانند (4186635) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۰۸:۰۷
از کشوری که از آن وصل به اینترنت هستید بیشتر از این انتظار نمیره دوست عزیز (4187350) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۸:۴۹
اعتدالی ها واقعا اگر جوابی دارند ، بسم االله. (4186639) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۹:۵۷
روحانی جواب دهد ۱۵۰ میلیارد دلار حاصل برجام و ۲/۵ میلیون بشکه نفت ۵۰ دلاری در عرض ۴ سال ، پولش کجاست.؟ (4186644) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۱۶:۲۷
برداشت میلیارد دلاری چند ساله از صندوق توسعه ملی (4187136) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۱۰:۴۸
بهتر است احمدی نژاد بگوید با درآمدهای هنگفت فروش نفت چه کرده است. 700 میلیارد دلار چه شده است؟ (4187568) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۵:۴۹:۴۲
بیا مناظره تا بهت بگیم (4188201) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۸:۰۸:۵۹
راجع به برداشت 17 میلیارد تومان از حساب بیت المال برای دانشگاهش هم میگوید؟ (4188395) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۱:۲۸:۵۶
آهان دقیقا آقای دکتر روحانی اهل امار و حساب کتابه به چند دلیل
اول کسی خط قرمزش نیست و دستور به بررسی و لغوحقوق نجومی رو که احمدژاد قانون کرده بود خودش داد
دوم سازمان برنامه بودجه و سازمانهای نظارتی بر حساب و کتاب دولت را که در دوره احمدنژاد به دلایلی مثل بابک و مشایی و بقایی و رحیمی و .... تعطیل شده بود را دوباره راه انداخت
سوم لایحه بودجه سالانه که در دوره احمدنژاد به چند صفحه کلی گویی رسیده بود دوباره با ذکر جزئیات راه انداخت تا همه حساب کتابها روشن باشند (4187729) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۰۵:۱۷
با وجودی که ازش خوشم نمیاد ولی دولت باید جواب سوالشو کامل و مستدل بده (4186679) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۵:۴۵:۵۰
دولت روحانی توان مناظره با احمدی نژاد را ندارد چون دستش خالیه (4188194) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۰۵:۳۸
ایشون اول باید بره دادگاه با قاضی مناظره کنه بعد بقیه رو به مناظره بطلبه (4186680) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۱۳:۵۰
کل حسابرسی دولت در یک دقیقه. (4186821) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۱۴:۴۴
طوری شده که طرف توی دوربین نگاه میکنه و دروغ میگه!!!
یادش بخیر. (4186822) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۱:۳۷:۱۳
هزار تومن رو میگه دوهزار تومن (4187223) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۲۰:۵۰:۲۶
شما بیا مناظره راستش رو بگو (4188610) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۲۴:۵۱
من نمیدونم ملت نمیخونن یا این دیگه خیلی کارش درسته!!
عزیزان هموطن نوشته کشور را مجموعا با 140 میلیارد دلار موجودی تحویل داده. کدوم آدم عاقلی در سالیانی که تحریک کمر همه را شکسته بود به اینها باور دارد؟؟!!
در شرایطی که تولیدی نفت الان به چهار میلیون رسیده و به فرض محال دولت همه را صادر کند و چیزی برای مصرف داخلی نگذارد و نفت را 45 دلار بفروشد و هر روز چهار میلیون بفروشد کل فروش یک سال صافی می شود 65 میلیارد دلار!!! آن وقت چطور این آقا این همه دلار ذخیره کرده است در آن سالهای تحریم؟؟!! (4186838) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۱:۳۲:۳۸
عزیزم مثل اینکه شما دقت نداری تاریخ شروع تحریمها و برداشتنش را در نظر نگرفتی اون نفت قیمت بالا را وقتی فروخت که هنوز تحریم نشده بودیم وقتی دلار از هزار به سه هزار رسید هنوز این تحریم فراگیر وجود نداشت ضمنا هنوز یک سال از برداشتن تحریمها نگذشته (4187736) (alef-13)
 
اقبال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۲۱:۲۰:۱۴
بعد قیمت دلار و ماشین و .... یک شبه سه برابر کنه (4188651) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۲:۲۱:۵۴
آدمی که دستش خالیه و اسمش دولت حرفه جرات مناظره نداره (4187247) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۷:۳۵:۳۶
والا من مطمنم با چانه گرم و روی بسیار بسیار بالایی که ایشون دارن هشتاد میلیون ایرانی هم جمع شن نمیتونن با ایشان مناظره کنن. به هر حال اینم قابلیتیه واسه خودش تو این مملکت موج سوارها! (4187321) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۳۷:۵۴
"بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان در حسابهای جاری خزانه و معادل همین مقدار در سایر حسابها و حساب فروش شرکت ها وجود داشته است که در گذشته ، کمتر زمانی این مقدار ، در حسابها پول وجود داشته است."
فقط یک قلم تعهد پرداخت یارانه بدون برنامه اقای مدیریت بیش از 4000 میلیار در همان موقع است!کسری ان چقد شد؟؟؟؟؟؟ (4187622) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۱:۳۳:۵۸
در حالت کلی وجود این همه نظر نشان از پتانسیل بالای احمدی نژاد (چه مثبت و چه منفی) داره. در حالت کلی همه ی مسئولان نظام از جمله این دو رئیس جمهور مسئول وضعیت فلاکت بار کنونی جامعه اند. هر کدام نقاط مثبتی داشته اند اما ضعف هایشان بر خوبی هایشان به شدت می چربد. احمدی نژاد ادعای عدالت برای فقرا داشت اما کمر همه را شکست، روحانی که اصلا فقرا را جزء مردم این کشور حساب نمی کند که بخواهد کاری بذایشان انجام دهد. (4187740) (alef-13)
 
مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۲۳:۵۶
دولت تدبیر ؛ درون صندوق ذخیره ارزی را جارو کشید (4186408) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۰:۰۷
سیاست زمین سوخته میدونی چیه...
یعنی هشت سال تمام نظم و هر چی که هست خراب کنی
بعد یکی بیاد درستش کنه وقتی که داره درست میکنه
بگی دیدی کاری نکرد هیچ کاری نتونست بکنه من بودم ال می کردم
ای مردم و.....
برادر جان مردم یادشون نرفته اون هشت سال
خواهشا جامعه رو دو قطبی نکن
کشور رو لب پرتگاه نبر
هشت سال بودی کافیه
من با اقای روحانی هم موافق نیستم اما بزار کارشو بکنه
ما هنوز داریم تاوان هشت سال سوع مدیرت کابینه شما رو میدیم
الان ۳۰ سالمه کار ندارم
پول ندارم
از بابام خرجی میگیرم
ازدواج نمیتونم بکنم
ایندم داغونه
بازم بگم دکتر... (4186611) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۴۳:۰۰
لطفا نظر خودتو به مردم ربط نده (4187174) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۴۸:۳۹
تو اگه نون درار بودی منتظر دولت نمیموندی من لیسانس کامپیوتر دارم اما دارم تو یه کارخونه کارگری میکنم بخوای کار کنی کار هست متاسفانه ما فقط موندیم تا کار بیاد سراغمون در ضمن پیش ما کارگر میگیرند خواستی کار کنی بگو آدرس میدم خدمتت (4187182) (alef-13)
 
مهدي جلالوندي
Russian Federation
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۷:۳۸:۳۵
تو اگه دكترا هم ميگرفتي بازم بايد كارگري ميكردي. فقط بچسب به كارت و نظر ديگه ايي نده. (4187324) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۵:۵۶
دوست عزیز ببین‌دولت ها ماهی چقد بارانه میدن. بالای ۳هزار میلیارد تومن. ببین ۱۶۰۰ میلیارد توی حساب های جاری و ۱۶۰۰ میلیاردم تو حساب فروش شرکتا و.. ینی ۳۲۰۰ میلیارد تومن پول ۱ماه یارانه نیست. پس واقا خزانه مملکت خالی بوده. توروخدا یکم ب آمار دقت کنید. کورکورانه تصمیم نگیریم حب و بغض نسبت ب افراد و گروهها کورمون نکنه.
خیلی خوبه جناب دکتر احمدی نژاد بگه چرا خزانه مملکت ب اندازه یک ماه یارانه پول توش بوده (4186630) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۱۰:۳۸
اگر عقل داشته باشی درآمد دولت از هدفمندی یارانه ها در سال جاری 80 هزار میلیارد تومان بوده و 35 هزار میلیارد تومان به مردم یارانه پرداخت کرده بقیه اش چی شده خدا میدونه؛ ربطی به خزانه نداره (4187127) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۱۹:۲۶
پسر جان، دقت کن اون دلاره نه ریاله!!! (4187139) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۱:۳۳:۲۷
پدر جان اون تومنه اونی که دلاره برای صندوق توسعه ملی هستش (4187738) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۵:۵۲:۴۰
درآمد دولت به صورت روزانه و ماهیانه است و آن مبلغ موجودی ان روز بوده ، عزیز دلم دقت کن (4188204) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۰۵:۳۷
رييس تدبير و اميد در حال توليد ذخائر براي نظام است (4187032) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۵۹:۵۹
خبر موثق داری؟ (4187430) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۲۰:۵۱:۴۶
از نوبخت بپرس (4188612) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۱:۲۷:۵۹
یعنی واقعا کسی به آمارهایی که ایشون میده اعتنا میکنه؟؟؟؟ آخه برادران و خواهران عزیز مگه ندیدین ایشون 8 سال به چه راحتی همه چیز و کتمان میکرد و هر اماری دلش میخواست میداد؟؟؟ ما که بچه نیستیم تو رو خدا ساده اندیشی هم بسه . یه کم در مورد حرفایی که این آقا میزنه تحقیق کنید به همین راحتی حرفاشو باور نکنید. (4187725) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۲۴:۴۴
دکتر احمدی نژاد خادم واقعی ملت ایران
فرهنگی از تهران (4186411) (alef-3)
 
Belgium
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۲۴:۲۲
دولتی که با "فلج کردن اقتصاد" ، "اتلاف صدها میلیارد دلار" ، "تحمیل چندین قطعنامه تحریم" و نیز با موج "اختلاسهای چند هزارمیلیاری" ... رکوردی چند بعدی در خدمت به ملت ایران بجا گذاشت. (4186554) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۲۳:۴۱
داداش قطعنامه کار کشورهای دیگه بودا. اون زمان ما که بمب نمیساختیم. آزانسم تایید کرده. پس گناه احمدی نژاد قطعنامه نیست دادن بهانس. اونم بعد از سال 88 بود.
اتلاف کجاش بوده؟ این همه بنده خدا کا رکرد. خداوکیلی از نظر پروژه های عمرانی و مناطق محروم زحمت کشید. همین کیش الا 4 ساله خوابیده. برو ببین چقدر پروه بزرگ نیمه کاره داره از زمان احمدی نژاد که اگر بود تکمیل شده بود. ببین توی جاده پردیس و پرند چقدر ساخته شده. سدهایی که اگر نبود دو سال پیش خوزستان رو اب میبرد. پرتی داشته و کار غلط و غیر کارشناسی ولی نه به اون شدت که میفرمایید.

اقتصاد رو هم تا جای یکه من میدونم دوستان صراف اقای دکتر حجت الاسلام و .... کم نکردند. روزی که دلار بایلا رفت داشت اقتصاد راه میافتاد تولید جون گرفته بود. الان رکود خوبه؟
اختلاسم والا خودش نخورده امثال بابک زنجانی و دیگران بودند که دستگیر شدند. اونم هنوز مشخص نیست واقعا چی بوده جریان. (4187147) (alef-13)
 
MAJID R
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۰۸:۵۰
قطعنامه های فصل 7 شورای امنیت چیست؟
چه دولتی باعث شد این قطعنامه ها در شورای امنیت علیه ایران صادر شود؟
چه دولتی باعث شد آن قطعنامه ها لغو گردد؟ (4186687) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۵:۵۵:۵۷
در زمان دولت اصلاحات وقتی روحانی مسئول پرونده هسته‌ای بود با وارد کردن سانتریفوژ ها ی با درصد غنای بالا باعث شد پرونده هسته‌ای به شورای امنیت برود (4188208) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۴۹:۲۰
به گزارش ایرنا، ربیعی شنبه شب افزود: «شما با توجه به عملکردتان به کشور قجری نگاه می‌کنید، نه اینکه دولت روحانی که همه کارهای آن از روی عقلانیت است. همین کسانی که امروز از آنها تقدیر شد 100 هزار شاغل به جامعه افزوده‌اند، همین موضوع نشان می‌دهد که در کشور شغل اضافه شده است. (4187095) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۲۴:۵۷
احمدی نژاد - 0 -
روحانی ( منفی صفر ) (4186412) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۱۸:۴۹
ما یکی ازبالاترین آمار در صرف زمان درفضای مجازی راداریم . والبته رتبه سوادرسانه ای ایرانیان دردنیا یکی از بدترین رتبه هاست.
به نحوی که به راحتی حرف جریانهای سیاسی را گوش میدن. برهمین اساس به راحتی ازاینطرف میفتیم یااون طرف.
چون اهل تحقیق و تجزیه داده هایی که به خورد ما میدن نیستیم.
3سال جریان مثلااعتدال، داده هایی رابصورت کلی درانواع سایتها وشبکه های مجازی منتشرکردن .
الان ریس جمهورسابق اعداد وارقامی ارائه کرد. فرداسریعا باز کلی گویی ها شروع میشه
امیدوارم جناح تدبیر ودولتمردان به جای کلی گویی، آمار وارقام ارائه کنن
وما هم اهل تحقیق وتجزیه این مطالب باشیم (4186708) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۲۰:۳۸
منفی صفی نداریم. البته صفر منفی داریم. توی حسابان و حساب دیفرانسیل درس میدن. اما شما خودت رو ناراحت نکن (4186713) (alef-13)
 
زاهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۲۶:۰۶
هیچکدومتون کاری برای این مردم نکردید .
تنها فرق تون در نام خانوادگی شماست (4186417) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۱۱:۱۶
این توهم شماست...همین یارانه و سهام عدالت و مسکن روستایی و مهر و بانک قوض الحسنه ی ایرانیان و صد ها سد و ده ها کارخونه ی فولاد و سیمان و انرژی هسته ای و دانش فضایی و کاهش ظریب جینی و هزارتا چیزه دیگه یادگار احمدی نژاده...یه دوسال اخرش تورم داشت که اونم به خاطر تحریمایی بود که به خاطر لجبازی بعضیا به خاطر اصرار برای غنی سازی بیست درصد داخل کشور ایجاد شد..وگرنه کیه که رونق اقتصادی زمان احمدی نژاد یادش بره (4186518) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۱:۰۱:۵۶
دو سال آخر بخاطر خیانت اصلاح طلبان (4187197) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۷:۱۰:۳۴
قبول دارم که اطلاعات شما نادرست است (4187288) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۲۶:۴۴
آنهایی که گفتی با چاپ اسکناس انجام داد و به همین دلیل قیمت ها به یکباره تا 4 برابر بالا رفت (4187596) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۵:۵۷:۵۷
شما کارشناس هستی ؟ سند رو کن (4188209) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۸:۱۳:۱۵
وزیر اه و شهرسازی رسما اعلام کرد (4188401) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۸:۱۴:۱۶
مانند احمدی نزاد پاسخ میدهم: سند تو جیبم هست (4188402) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۴:۳۴:۰۳
بسیاری از کارخانه های سیمان و فولاد یادگار زمان شاه و روسای جمهوری پیشین هستند. صنعت فضایی و هسته ای از زمان آقای رفسنجانی شروع و در زمان آقای خاتمی بارور شده. آقای احمدی نژاد فقط کلنگ زدند و کلنگ زدند و برای هر پروژه ای فقط و فقط یک میلیارد تومان دادند که همه هم نصفه و نیمه در همان زمان رها شده است. بار مسکن مهر بر دوش همه مردم ایران افتاد، حتی آنهایی که از این مسکن دور افتاده از شهر بهره ای نبردند. سدها که از زمان سال 1361 شروع به ساخت کرده اند. عسلویه در زمان آقای خاتمی شروع شد و به شکوفایی رسید. متاسفانه این فرد (احمدی نژاد) همه را به نام خودش تمام کرد. سهام عدالت چه فایده ای داشت جز برای عده ای که با این نام مدیر شدند و دارند میخورند و میخورند؟ یارانه چه فایده ای داشت وقتی قیمت همه چیز یکشبه سه برابر شد؟ شما یا انصاف ندارید یا چشم بسته به حرف افراد سینه چاک احمدی نژاد گوش میدهید.
کل ایران (بجز سیستان و بلوچستان) در زمان آقای خاتمی گازکشی شد. لطفا یک کار عمرانی بزرگ را بفرمایید که در زمان آقای احمدی نژاد شروع و تمام شده باشد. (4188066) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۸:۰۵:۴۵
رونق اقتصادی؟ چه رونقی ؟ چه ایجاد شغلی بود که ما ندیدیم؟ تورم پشت تورم ، دروغ پشت دروغ (4188391) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۰۸:۳۸
همشهری هم هستن!!! (4186686) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۲۸:۱۵
روحانی تک دوره ایست (4186422) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۲۹:۲۸
مناظره این 2 عزیز !!!! دیدنی است . (4186429) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۲۹:۵۸
لطف میکردی در مورد میزان فروش نفت تو 8 سال و درامد و هزینه هاش هم اطلاعاتی میدادین!!! (4186430) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۱۰:۳۵
لطفا گنگ حرف نزن با اسم آدرس دقیق!!
اسم پروژه هایی که در دولت قبل انجام شده و محل هزینه کردهام کاملا معلومه اگه جایی نقص داره لطفا به طور موردی بفرمایین!!
هرچند مجبورید کلی حرف بزنید وگرنه موردی بخواید حرف بزنید معلوم میشه دارید تهمت می زنید (4186516) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۹:۰۲:۵۵
آدرس دقیق: تورم 40 درصد (4187436) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۱۱:۲۳
کاش اول از بابک زنجانی و مرتضوی شروع می کردی (4186519) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۲:۵۶
همش شفاف و روشن هست. (4186575) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۲۱:۴۴
کجا می تونم پیدا کنم؟ تا اونجا که من توی رسانه ها خوندم از هفتصد و خورده ای درآمد نفتی برای حدود سیصد تاش سند هزینه کرد وجود داره. بقیه اش معلوم نیست چی شده (4186718) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۲۳:۰۲
دوتاشو بگو (4186720) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۳۴:۲۰
من چیزی که از دوران این آقا یادمه:
تصویب رگباری قطعنامه های سازمان ملل
نابودی کامل نظام آموزش عالی به بهانه رقابت با دانشگاه آزاد
تورم 40 درصدی در شرایط رشد اقتصادی -6
تبدیل شدن به سومین کشور چاپ کننده مدرک مهندسی در دنیا بعد از چین و آمریکا
شکاف سه برابری بین نرخ ارز دولتی و آزاد
ایجاد دوقطبی و اختلاف افکنی بین مردم و مسئولین
ترویج تئوری اسلام قومیتی
رشد هشت برابری نقدینگی
ترویج ادبیات توهین آمیز و اتهام زنی
تعطیلی خانه سینما به منظور جایگزینی یاران خود در ارگانی جدیدالتاسیس
یک سوم شدن جیب اقشار متوسط به پایین و چندین برابر شدن سرمایه اقشار مرفه
فقط به فاصله چندماه
و....
در کل روحانی اگه وقت نداره بره مناظره من خودم حاضرم برم (4186744) (alef-13)
 
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۲۶:۰۱
دانشگاه آزاد رو رفسنجانی درست کرد مجیدجان (4187594) (alef-3)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۴۸:۲۶
هزینه ها در دولت قبل زیاد بوده و بخش زیادیش بودجه های عمرانی مثل مسکن مهر بوده و همه اینها موصب مجلس هست. ولی برای تخریب چهره تنها به درامد نفتی اشاره میکنن و به غلط القا میکنند که معلوم نیست کجا خرج شده. (4186767) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۰۵:۵۵
دقیقا
درامد مشخص هست
کجا خرج شد مشخص نیست (4186918) (alef-13)
 
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۲۷:۲۹
خصوصا پول نفتي كه به بابك زنداني داده!! (4186959) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۴۹:۱۴
پس چرا عدد و ارقام شفاف و روشن ارائه نمیدهید. لطفا سرنوشت 800-700 میلیارد دلار نابود شده را هم روشن و شفاف ارائه دهید تا مردم بدانند. (4187094) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۶:۰۱:۲۸
به روحانی بگو بیاد مناظره تا مشخص شود (4188213) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۴:۴۴
دوست خودت بشین یک حساب کتاب کوتاه ( دقیق نه) انجام بده طبق امار همین دولت تدبیر با تعداد فروش بشکه نفت( مخصوصا بعد از برجام) درامد این دولت از دولت قبل هم بیشتر است ( حتی با تصور نفت بشکه ای 110 دلار) چون درست است قیمت بیشتر بوده ولی تعداد کمتر بوده است در ضمن نرخ دلار در بودجه سال 95 (2998) و همچنین ازادی پول های بلوکه شده ( نفت فروخته شده در زمان تحریم) و مقدار کل بودجه و افزایش حامل های انرژی ثابت می کتد که درامد دولت یازدهم خیلی بیشتر از دول قبل بوده مخصوصا اگر پول های ازاد شده به گفته خود اقایان را هم حساب کنی....
تنها فرقش اینه که کسی امار های دولت یازدهم را جمع نمی زند..
از الف خواهش می کنم یک مقایسه بین دولت های نهم و دهم با یازدهم انجام دهد.
ممنون (4186581) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۹:۱۶
نیاز به توضیح ایشون نیست...کافیه یه سرچ ساده تو نت بزنی.. تا حالا صد نفر به صد شکل مختلف به این موضوع پاسخ دادن..اگه شما نخوندین و یا خوندین و تفهمیدین مشکل از شماست (4186607) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۵۳:۲۰
بنده خدا این دولت که مهمترین دستاورد اقتصادی اش را این می داند که فروش نفت را سه برابر کرده و در آمد های نفتی در چهار سال بیش از کل دوران احمدی نژاد شده است ، از اینها بپرس در آمد نفت را چه کردند (4186779) (alef-13)
 
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۴۷:۲۸
درآمدهای فوق مجموعفروش نفت ومالیات و....کشور می باشد (4186996) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۶:۲۵:۰۱
درآمد نفتی 8 سال دولت احمدی نژاد= 631 میلیارد دلار

هزینه دولت در 8 سال :
1- واریز به صندوق توسعه ملی 188 میلیارد دلار
2- بودجه های عمرانی = 203 میلیارد دلار
مصارف بودجه‌ای = 250 میلیارد دلار (4188254) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۳۱:۰۳
درود بر احمدی که جایش در انتخابات کاملا خالیست (4186431) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۱۸:۳۰
بقایی یعنی کپی برابر اصلش اومده ! (4186706) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۳۶:۰۰
آقای احمدی نژاد : خزانه عبارت از چند حساب دولت نزد بانک مرکزی است . درآمد دولت، در طول سال و به صورت روزانه به این حساب ها وارد و خزانه دار کل ، آن را بر اساس قانون بودجه، روزانه به دستگاه ها اختصاص می دهد. بنابراین تصور انباشت منابع در این حسابها نادرست است.

پس لطفا می توانید بفرمایید آن 2 ملیارد دلار به جای بودن در بانک مرکزی نزد بانکهای آمریکایی چه می کرد ؟! (4186750) (alef-13)
 
زغال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۷:۲۸:۰۳
آیا خرید سهام از بانک خارجی دولت اصلاحات را هم باید دولت احمدی نژاد جواب بگوید اگر دولت تدبیر امید راست می گوید سند خرید این سهام را در روزنامه های بی طرف منتشر کند (4187314) (alef-3)
 
بسیجی باتدبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۲۱:۰۰
مرگ بر ضد ولایت فقیه (4187057) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۵۵:۱۲
چه ربطی باشد!!! (4187191) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۳۴:۳۱
لطفا بفرمایید پول نفت بشکه ای 150 دلار و 800 میلیارد دلار درآمد نفتی طی شش سال چه شد ؟ صحبت از یک انبار کندم است نه یک کیسه گندم لطفا خودتان را به کوچه علی چپ نزنید. اگر بنا بر دادن آمار است است کامل آمار بدهید. (4186435) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۳۵:۵۹
خیلی دیر اومدی حاج محمود
قافله رفت (4186439) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۳۷:۱۸
باز این پیدا شد (4186443) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۳۸:۱۵
نه تنها این ادعا بلکه 50 صفتی که به منتقدان دادند نیز باید پیگیری بشه (4186445) (alef-13)
 
رضا
Moldova, Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۱:۱۶
باید در محکمه ای بی طرف از دولت احمدی نژاد حساب کشی شود و صرفا بسنده به یک بیانیه بی سند و مدرک نمی تواند چیزی را رد یا اثبات کند. این رویه باید به پایان هر دولتی تسری یابد. (4186451) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۱:۳۶
کاش حالا که دست به کار شدند یه خرده هم راجع به بابک زنجانی و امثالهم توضیح داده بودند.
و حالا یه سوال از ایشان:
چرا ۴ سال سکوت کردید و اکنون در آستانه انتخابات بیانیه می دهید در حالی که از برخی فعالیتها هم نهی شده اید. (4186452) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۲:۵۲
بازم تو
4 تا مسکن مهر دادی
4 نفر رو استخدام کردی

اینا چی ؟! (4186454) (alef-3)
 
زخمی دریافت سبد کالا ( بدون تخصیص تخم مرغ ) از ناحیه مچ پای راست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۰۷:۴۲
اینا 1 سبد کالا دادن با 2 کشته و 145 زخمی و 3 مفقود ! (4186508) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۲۲:۴۱
خخخ
ااز کی تا حالا استخدام دولتی شده خدمت؟ (4186550) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۳۰:۴۷
چهار قرون یارانه میداد که حتی بعضی وزرا یارانه میگرفتن (4186964) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۲۷:۱۰
یارانه اسمش غلطه . در اصل مابه التفات پول بنزین رو به ما نقدی دادند که بنزین مصرف نکنیم. مثلا همه مردم روزی دو لیتر مصرف میکردند 900 یارانه بود. گفتند نفری هزیار بدید ما 900 رو نقدی بهتون میدیم. که اتفاقا کا رخوبی بود. (4187157) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۴:۱۴
آقاى دكتر به سكوت ادامه بدى ما بيشتر متشكريم (4186459) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۲۴:۲۰
اره چون رسواتون میکنه (4186553) (alef-3)
 
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۴:۳۶
رسوا کردن هنر نیست، اداره مملکت در شرایط بحران و سخت هنر است کهاحمدی نژاد نتوانست و شانس آورد که دولت جدید اومد. بحران بگم بگم و بحران اخلاق نتیجه همین سیاست های رسواگری ایشان است. ملت از ایشون رضایت ندارند. اینو بدانید. دلواپسان محترم. (4186626) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۶:۲۹:۳۸
بعضی ها هم گرای تحریم به غربی ها می دادند و حالا دلسوز مردم شدند و از احمدی نژاد انتقاد میکردند (4188263) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۳:۴۵
از طرف جمعی از کاسبان برجام و مدیران نجومی بگیر. (4186579) (alef-13)
 
محمد قاسمی
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۲:۴۱
بهار کابوس آدم برفیست (4186621) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۴۲:۱۰
آقای دکتر !!!
شما که این همه ادعا دارید! جواب How are you
yes نمی شه ! (4186987) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۱:۰۹:۱۳
شما هنوز فرق انتقاد و توهین رو نمیدونید لطف کن احضار نظر نکن (4187206) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۵:۰۶
؟!!! چی بگیم؟ روحانی باید جواب بده. لابد برای اینکه احساس اضطرار داشته باشیم به مذاکرات؟ (4186462) (alef-3)
 
سعید راد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۶:۵۵
نقاط ضعف سیاسی، فکری ، اعتقادی ، و ادبیات اخلاقی آقای احمدی نژاد به جای خود محفوظ.
نقاط ضعف سیاسی، فکری، اعتقادی و ادبیات روحانی هم به جای خود محفوظ
جناب روحانی ، نوبخت، جهانگیری و طیب نیا و اصلاح طلب ها، و اعتدالیون به دور از هوچیگری، مغالطه و سفسطه و اهانت و تخریب و متلک پراکنی ، و تمسخر و استهزاء، به ملت شریف ایران پاسخ دهند، با توجه به اینکه در آمد دولت روحانی بر اساس اسناد و آمار ارائه شده که قطعا از دستگاه های رسمی مدیریت اقتصادی کشور ارائه شده است حدود ۲ برابر دولت احمدی نژاد بوده است، چرا ، رکود، بیکاری ،تورم، و گرانی همچنان پابرجاست و افزایش هم یافته است؟؟؟ و نقدینگی ۳ برابر شده است و چرا وضعیت معیشتی مردم طبق آمارهای رسمی نسبت به سال ۹۱ حدود ۴۰٪ درصد بدتر هم شده است، و چرا برجام هم نتوانسته است حتی ۱٪ درصد به زندگی مردم بهبود ببخشد، حتی اگر میزان قیمت دلار را شاخص کاهش و افزایش قیمت ها بدانیم که چنین هم هست، افزایش قیمت دلار بعد از اجرای برجام، سبب افزایش ۱۸٪ درصدی کالاها نیز شده است. (4186467) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۲:۰۶:۴۸
عزیزم شما معنی تورم و گرانی را نمی دانی تورم یعنی شما یک قالب پنیر را امسال بخری 1000 سال دیگر بخری 1500 این یعنی گرانی و تورم ارزش پول شما در برابر کالا 50 درصد افت کرده تورم را همه کشورها بغیر از ژاپن و المان دارند اما متغییره در دولت آقای روحانی تورم مهار شده از بین نرفته مهار یعنی اینکه مثلا دلار که در دولت قبل در عرض چند ماه از هزار به سه هزار رسید یعنی سیصد درصد و اثراتش را حالا حالاها باید تحمل کرد را مهار و در عرض این چند سال فقط چند صد تومان رشد کرده به گفته رییس بانک مرکزی احمدنژاد اگه احمدنژاد بود دلار شش هزار بود رکود را اگر بررسی دقیق کنی در همه کشورها بر اثر شوکهایی است که نوسانات ارز ایجاد می کنند یعنی کارخانها یا ساختمان سازها بر اثر بالا رفتن قیمت ارز اونهم سیصد درصد توان تولید را از دست می دهند کارگران بیکار می شوند تقاضا برای خرید بخاطر بیکاری پایین می اید سالها هم طول می کشه یک کارخانه دوباره سرپا شه بازار بدست بیاره و .... افسوس که احمدنژاد همه اقتصاد دانها را علیرغم هشدارهای آنها در همان سال دوم قدرتش بی سواد خواند و خودش را همه کاره (4187807) (alef-13)
 
likns
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۴۹:۱۵
خود آقای احمدی نژاد پایه گذار این روش بدگویی از دولت های قبل و سایر مسئولین بود که البته اگر باادب و انصاف ابراز شود خیلی هم بجاست. (4186472) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۵۰:۰۴
کی جرات داره با محمود مناظره کنه ؟!
بگم ! بگم ! بگم ! (4186475) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۱۵:۲۷
جمشید بسم الله (4186532) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۶ ۱۴:۲۷:۴۵
هیچ کس
چون همه تو این مملکت یه پرونده ای دارن و میترسن از رو شدندش (4189632) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۵۳:۴۴
احمدی نزاد دوستت دارم (4186479) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۱۶:۳۱
با شما مخالفيم (4186831) (alef-13)
 
Hamed
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۵۴:۳۱
آخه 1600 میلیارد تومان برای خزانه ی یک مملکت شد رقم ؟؟! .
الان خیلی از کسبه قدیمی بازار 10 میلیارد حساب جاری دارند . اونوقت باید در خزانه ی یک مملکت 1600 میلیارد باشه ؟ (4186480) (alef-3)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۲۳:۳۰
استاد بزرگ روزانه تغییر میکنه این درآمد (4186551) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۱۲:۰۸
استاد اعظم ایشان فرمودن ما این مبلغ رو تحویل دولت بعد دادیم نگفته که هر روز تو حساب این مبلغ رو داشتیم گفته تحویل دادیم استادددددددددد (4186694) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۳۵:۰۰
مطمئنید؟ هزینه ها چی؟ (4186747) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۳۵:۳۳
مقصر روحانی است که به صراحت دولت تحویل گرفته از احمدی نژاد را تشریح نکرد (4186749) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۲۱:۳۴
كشورى كه اين همه منابع داره و زير قيمت به فروش ميرسه و تحريم ها هم هزينه زا هست براى درآمدزايى كشور اين مبلغ فرضا در خزانه هست
خجالت داره كه با شعور مردم بازى مى كنيد
نه تو و نه روحانى
(4186950) (alef-13)
 
علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۶:۳۰
جناب کارشناس بازار، ۱۶۰۰ میلیارد مال یک روز است، با رقم های دیگه در یک روز بیش از ۳۰۰۰ میلیارد بوده که یک سالش می شود ۳۵ میلیارد دلار+ ۳۲ میلیارد دلارصندوق ذخیره+ ۱۰۸ میلیارد دلار در بانک مرکزی که جمع این ۳ قلم می شود ۱۷۵ میلیارد دلار،
جناب آقای روحانی ۱۷۵ میلیارد دلار از دولت قبل تحویل گرفته،
و فریاد می زد خزانه خالی است، واقعا نهایت بی انصافی است.

خدا وکیلی احمدی نژاد خیلی صبوری کرده که سکوت کرده و تا حال چیزی نگفته. (4186595) (alef-13)
 
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۷:۳۴
بهتر نیست وقتی در مورد موضوعی اطلاع ندارید قضاوت بیجا نکنید. خزانه محل آمد ورفت پول است و میتواند در زمانهایی بدون پول نیز باشد. (4186600) (alef-13)
 
رها
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۳۲:۵۲
اگه خزانه خالی بود
پس تو این 3.5 سال چطوری تونستن پول حقوقهای نجومی و طرح چند ده هزار میلیاردی تمومنی به اصطلاح تحول سلامت رو جور کنن؟ (4186971) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۲:۱۳:۰۳
اول اینک قانون حقوق نجومی مصوب احمدنژاد سال 88 است
دوم اینکه اقای روحانی اول دستور به بررسی و برداشتنش کرد
سوم اینکه وقتی بودجه یک طرح را مشخص می کنند معنیش این نیست همه پول یکجا پرداخت بشه و همزمان با پیشرفت کار ان را به مجریان پرداخت می کنند
مثل یارانه ها مثل مسکن مهر و ..... که علیرغم غیر کارشناسی بودن و هردم بیل بودن آمار و ااطلاعات احمدنژاد در تصمیم گیری بخاطر تعطیل کردن سازمانها نظارتی و برنامه ریزی باید هنوز بودجه خرجش کرد (4187819) (alef-13)
 
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۵۵:۴۸
طرح خالی بودن خزانه برای این مطرح شد که به مردم تلقین کنن هرطور شده باید توافق کرد و هر توافقی که ما براتون بیاریم باید شکرگذار خدا باشید! (4186482) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۵۶:۵۴
استاد تاختن به دیگران و فرار از پاسخگویی.
استاد ایجاد دوقطبی.
تا حالا کسی موردی سراغ داره که ایشان به یک سوال درست و حسابی جواب دهند؟
اگر دارید بگذارید همه ببینند.
یا با تمسخر یا تهدید یا با سوال جواب دادن. (4186489) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۲:۲۱
البته که متأسفانه رئیس جمهور فعلی هم کم از این شیوه‌ها استفاده نمی‌کنند. (4186617) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۶:۴۰
تو یه سوال رو بگو حسن روحانی درست جواب داده باشه بعد بیا از احمدی نژاد بد بگو (4186633) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۴۲:۴۸
پاسخ داده؛ البته به توهمات امثال شما (4187085) (alef-13)
 
علیرصا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۵۷:۳۰
راستش رو بخوای حافظه کوتاه مدت ما ایرانیها خرابه اما نه دیگه اونقدر که وضعیت فاجعه بار اقتصادی که احمدی نژاد به بار آورده بود رو فراموش کنیم (4186491) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۰۶:۳۶
شما از چیزی حرف میزنی که اصلا وجود خارجی نداره..پس دلیلی برای به یاد موندنشم نیست (4186503) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۲:۱۵:۵۵
دوره ای که دلار از هزار شد سه هزار وجود خارجی نداره یا بابک توهم است یا اینکه سازمانهای نظارتی و برنامه تعطیل شدن یا اقتصاددانها رو بی سواد خواندن ؟!!! فکر کنم سن شما خیلی کمه (4187823) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۵:۰۵
حالا خود مسعود نیلی گفته باید به شرایط سال 90 91 برگردیم!!!! (4186585) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۱۰:۳۳
فکر کن شرایط ۹۰ خوب بوده دیگه شرایط ۸۴ رویایی بوده برا ملت (4186814) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۱۱:۳۲
معنی فاجعه اقتصادی را فهمیدی میتونی راحتتر نظربدهی (4186933) (alef-13)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۹:۱۰:۱۹
از شکم سیری این حرفها را می زنید. (4187453) (alef-3)
 
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۸:۵۸:۵۹
هنوز يادكاريهاي جناب احمدي نژاد در قالب قطعنامه روي دوش اين كشور سنگيني ميكند سالها بايد بگذرد تا اين زخمها التيام پيدا كند (4186493) (alef-3)
 
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۰۷:۵۵
یعنی در مقام مقایسه که ادم میاد میبینه چهار ساله چه فاجعه ای به سر کشور اومده در برابر دوران اقای احمدی نژاد (4186509) (alef-13)
 
اصغر کله پز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۱۱:۳۱
آخه سیب و گلابی های برجام روحانی ؛ خیلی شیرین و آبدار بود !
2 میلیارد دلار توی حلقوم آمریکا هم جای خودش ! (4186521) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۱۱:۳۸
قطعنامه رو فتنه گرها با درخواست و نامه از آمریکا طلب کردن. خوبه خود آمریکایی ها هم اعتراف کردن (4186523) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۵:۲۴
فرار رو به جلو!!!!! (4186586) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۲۳:۱۲
کجاش فرار رو به جلو بود. یه عبارت یاد گرفتی! راست میگه. (4186722) (alef-13)
 
گنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۴:۴۲
دیگه الان کاملا روشن شده که قطع نامه ها درخواست اصلاح طلبان از

آمریکایی ها بوده و نامه ایی که برای آمریکا نوشتند که " لطفا ما را تحریم

کنید"

اصلاح طلبان در تاریخ کشور ما باید روزی جواب این خیانت هایشان را بدهند (4186627) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۲:۲۷:۵۶
سن شما کمه و تحقیقاتتون کمتر متاسفانه شما نه امریکا رو می شناسی نه اصلاح طلبان رو سعی کن از منابع مختلف برای تحقیق استفاده کنی و خودت نتیجه گیری کنی اگه امریکا به حرف این و ان گوش می کنه شما و اصولگراها بگویید برای ما پول بفرسته ضمنا اصلاح طلبها تابلو و لیدر دارند هر کسی نمی تونه بگه من از طرف اونا حرف می زنم (4187844) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۵۴:۵۹
مردم باید آگاهانه تصمیم بگیرند.به صرف ادعا چیزی اثبات نمیشه.باید به جای این حرفها احمدی نژاد درآمد سرشار نفتی و بی تکرار و توضیح بده چی شده!؟ (4186903) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۲۲:۵۷
مثل همین ادعایی که تو کردی (4187145) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۰۱:۰۶
روحانی بیا جواب بده چون حرف های ایشان مهم ئ قابل تامل هستند (4186496) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۴:۵۳
با اينكه امروز همه ميدانند كه عمده دليل مشكلات اقتصادى كشورمان سوء تدبير دولت نهم ودهم است ولى آقاى روحانى بايستى براى ادعاهاى ايشان دلايل مستند ارائه دهند
تا سيه روى شود هر كه در او غش باشد (4186583) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۰۳:۱۵
آقای احمدی نژاد در حالی دعوت به مناظره می کنه که 8 سال تمام سوال ها رو با سوال جواب داد. من به عنوان یک شهروند از ایشون می خوام یه صورت شفاف از درآمد نفتی و هزینه کردشون ارائه بده بعد بیاد بگه مناظره. ایشون تو مناظره به راحتی دروغ می گه!!!! به راحتی. (4186498) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۰۶:۵۱
از احمدی نژاد کشیدیم ، از روحانی هم داریم میکشیم‌. فقط ادعا (4186505) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۱۱:۲۷
آقای احمدی نژاد شما با مناظرات قبلی حرمت مناظره را شکستی و بجای دفاع از کارهای خودت و نقد برنامه و اندیشه طرف مقابل به مسایل شخصی افراد پرداختی و بجای استفاده از ادبیات در شأن یک دکتر در مقام ریاست جمهوری از الفاظ عامیانه و هتاکانه استفاده کردید اما در عملکرد هم نقاط مثبت زیادی داشتید و هم موارد منفی من به شخصه در انتخابات دوره دوم ریاست جمهوری به شما رای دادم . امیدوارم با پختگی بیشتر به عالم سیاست بازگردید که مملکت به امثال شما هم نیاز دارد (4186520) (alef-13)
 
و
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۱۲:۴۱
هرچند که این رفتار احمدی نژاد خودش نوعی اقدام تبلیغاتی به نفه تیم و هم گروه های خودشه ولی بد نیست این آمار و ارقام و توضیحات و ادعا ها را ثبت نمود و داشت و مقایسه نمود چون می تواند خیلی چیزها را از هر دو دولت و دولت آینده روشن کند (4186527) (alef-13)
 
علي خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۲۲:۰۴
الان چهار ساله خانه نشين شديم از دست اين دولت يازدهم

کسب و کار خوابيده

اينکه کل کشور رو به سمت رکود ببريم که هنر نيست هنر اينه که وزيران کار بلد

و جوان به کشور نشاط بدن

بنده زماني مخالف احمدي نژاد بودم ولي الان لحظه شماري ميکنم براي حضورش (4186546) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۲۵:۳۱
بیا دکتر دلمون برات تنگ شده بیا خودم پشت ماشینت می دوم... (4186560) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۴۲:۴۹
اینجوری بود که بیکاران کم شده بود !؟!؟!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (4186990) (alef-13)
 
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۲۹:۳۳
شما بگو تو هشت سال پول فروش نفت بالاي صد دلار و محصولات پترو شيمي رو چيكار كردي ؟
منظورم درامد هشتصد هزار دلار هست ؟! (4186571) (alef-13)
 
بنده خدا. اصل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۶:۱۲
عملکرد دولت احندی نژاد برای کشور بجز ویرانی چیز دیگری نداست. چرا از تورم۴۲درصدی درپایان دولتتان سخنی نگفتید.
شمارا خادم ملت نمیدانم. (4186592) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۲۴:۵۵
این تورم رو از اصلاح طلبان و هیلاری و نتانیاهو بپرس (4187149) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۸:۱۳
از هردوتان راضي نيستيم البته انصافا روحاني بهتر است اما سياسي كار و مديران فاسد عوض نكرد واين بزرگترين عيب اش است كه راي ممكنه نياره. (4186602) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۳۸:۱۵
نزدیک انتخابات است جهت تخریب روحانی بمیدان آمدی؟!
(4186603) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۰:۰۴
دشمنان از وضعیت اقتصادی وفرهنگی ونظامی مملکت بیشتر از مسئولین خبر دارند (4186610) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۱:۰۱
بنده خدا روحانی تا سالها درگیر درست کردن دسته گلهای جنابعالی وباند پاکدستت میباشد مملکت وبه لب پرتگاه بردین اگر عدالت قرار بود اجرا شود جنابعالی میبایست محاکمه بشوی ونه اینکه بیانیه هم بدهی (4186613) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۶:۴۵
آقاي احمدي نژاد
اولا تهمت ناروا را شما در بالاترين سطح مديريت مملكت باب كردي.

ثانيا مردم (به غير از اطرافيان شما) از وضعيت اقتصاد در دوران شما كاملا آگاهي دارند و آنرا با گوشت و پوست خود درك كرده اند پس بيش از اين فرافكني نكنيد.


راستي نگفتي خادم ملت ايران چرا آن 16 ميليارد تومان را براي دانشگاه خود برداشت كرد!!!!! اصلا چطور براي خود مجوز صادر كرد!!!! (4186634) (alef-13)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۴۸:۳۴
خدا به همه ما رحم کنه (4186637) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۵۰:۲۲
باید اول محاکمه بشی بعد بیا بیانیه بده محمود! (4186646) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۵۴:۳۸
نزدیک انتخابات است و این دوباره پیداش شد!!
خدا به خیر کنه
دنبال فتنه ای دیگر است (4186661) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۵۴:۴۸
باز هم شانس آورديم تحريم بوديم وگرنه آقاي احمدي نژاد فانحه منابع ارزي رو هم ميخوند و تورم سه رقمي مي شد (4186662) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۱۹:۵۸:۱۱
بايدپاسخ دهد پول نفت 140دلاري کجا رفت .بابک زنجانی ازکجا آمد دومیلیارد دلار پول بلکه شده را چه کسی باعث شددکل های نفتی کجارفت میلیاردها تومان پول بیت المال چگونه بزل و بخشش شد.دانشگاه ارانيان ازکجا آمد و میلیاردها تومان بودجه برای چه به آن داده شد کشورکومورراچه کسی کشف کرد کاغذپاره های شورای امنیت را چه کسی به کشورتحميل کرد.در کدام دولت بالاترین اختلاس وخيانت صورت گرفت.وبااين همه مسئول آن آزادبگرددوطلبکارهم باشد.روکه نیست (4186669) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۰۰:۳۰
انشالله روزی شاهد محاکمه احمدی نژاد باشیم (4186670) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۰۴:۱۶
شما فقط به این سه سوال پاسخ بده!
تورم چند تحویل دادی؟نرخ دلار چقدر بود چقدر شد؟و نرخ رشد چه بلایی سرش اومد؟ (4186675) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۰۹:۲۱
این سخن از کیست؟
قطعنامه ها کاغذ پاره است!( بهار سال 1385) (4186688) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۱۱:۴۸
از نرخ رشد اقتصادی منفی که مرکز آمار خودش اعلام کرد دفاعی نکرد (4186692) (alef-13)
 
دضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۱۴:۰۱
جالب بود بهتر است جواب داده شود (4186699) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۱۵:۲۲
یکی به این دکتر بگه، هیچ اطمینانی به شما در مناظره نیست، اونم مناظره ای که در صدا و سیمای میلی بخواد پخش بشه! بحث حساب و کتاب، بحث مناظره و 4 تا آمار دادن و سفسطه و مغلطه نیست! یکدفعه اون وسط مناظره اگه شما بگی مثلاً برادرزاده شما با 15 سال دکتری گرفته یا خواهرزاده شما با 17 سال سن میلیاردها بالا کشیده، طرف مقابلتون چطور باید شوک ناشی از این مسئله رو هضم کنه؟ همین می شه که طرف به چیز گفتن میافته! ثانیاً خود شما با نوشتن بند 2 عمق فاجعه رو اعتراف کردی. ثالثاً چرا از طرح بحث 800 میلیارد طفره رفتید ... همه مشتاقیم اینو بدونیم! ممکنه شما بگی مدیریت همه 800 میلیارد با من نبوده و من فقط اینقدرشو هزینه کردم، اگه همینقدر هم گفته بشه، ما می شیم مرید شما! (4186701) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۱۵:۴۲
جناب احمدی نژاد فرموده اید : اینجانب در نیمه دوم سال 1392 طی نامه ای سرگشاده ، خواستار انجام مناظره ای تلویزیونی و شفاف شدم تا از رهگذر آن ، مسائل به طور مستند برای مردم بیان شود اما تکرار اتهامات ، تنها پاسخی بود که به افکار عمومی داده شد.

جناب احمدی نژاد آیا یادتان هست که بارها وبارها دولتهای قبل را به نا کار آمدی محکوم کردید و بعضی بزرگان نظام را به فساد مالی خود وخانواده هایشان متهم کردید وهرگز اجازه وفرصت دفاع از عملکردشان را به آنها ندادید ؟! اوضاع اسف بار مملکت در سالهای آخر ریاست شما را مردم با پوست وگوشت خود حس کرده اند واین چیزی نیست که ناشی از القا یا بی انصافی دولت روحانی باشد ! (4186702) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۲:۴۰:۳۴
اجازه مناظره و صدا و سیما با رییس جمهور نیست. (4187859) (alef-13)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۲۵:۵۰
احمدی نژادادم رو راستیه (4186725) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۲۷:۰۹
باز دوباره فصل انتخابات شد بگم بگم هایی که همش دروغی بیش نبودن و هیچ وقت هم گفته نشدن شروع شد . (4186727) (alef-13)
 
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۲۹:۱۰
بدون غرض میگم تاجایی که من اطلاع دارم مردم احمدی نژادروبیشترازروحانی قبول دارن (4186733) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۱:۲۶:۴۷
گل گفتی یعنی چیزی که ما هم تو مردم میبینیم همینه (4187218) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۳۹:۱۵
مورد ۸ هم بنده اضافه می‌کنم:
۸. در سال ۹۲ به هنگام تحویل دولت، دولت ما هزاران میلیارد فساد مالی داشت. این رقم در طول تاریخ ایران بی‌سابقه است. دولت ما موفق شد کارآفرینانی چون بابک زنجانی را زیر پر و بال خود بگیرد. نه تنها ما موفق به تولید این حجم از فساد در داخل کشور شدیم، بلکه با اشخاصی چون خاوری، سعی کردیم الگوی مدیریت جهانی خود را به دیگر کشورها هم صادر کنیم. (4186752) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۴۵:۰۷
دكتر بيا باز خزانه رو پر از خالي كن (4186759) (alef-13)
 
Estonia
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۴۷:۱۵
به لحاظ سیاسی ، دوره احمدی نژاد ، دوره جدل های بیخود با سایر کشورها و هیجان های غیر ضرور داخلی بود
و این دوره دوره کج دار و مریض بازسازی نیم بند روابط.
در حوزه فرهنگ دوره احمدی نژاد، دوره عصبانیت و پرخاش بود و این دوره، دوره بلاتکلیفی .
در حوزه اقتصاد دوره احمدی نژاد دوره خرج کردن بی برنامه با اشتباهات فراوان بود و بالا رفتن تورم و فقیر تر شدن فقرا و این دوره ، دوره رکود سنگین و رشد اغنیا و فقیر تر شدن بیش از پیش فقرا و فراموشی محض آنها.

هر دو عزیز از دو دیدگاه متفاوت حاکم بر کشور آماده اند و وجه مشترکشان ، فقیر تر شدن کشور و فقرا و از بین رفتن قشر متوسط جامعه ، نگاه دولتی به اقتصاد و رانت سازی و ... خلاصه شکستن کمر مردم و کشور با مدیریت بسیار بسیار ضعیف و بد اقتصادی بود و هست.
لذا از هر دوبزرگوار و طرفدارنشان خواهشمندم ، در حوزه اقتصاد ، هیچکدام نمی توانند مدعی باشند و هر دو کارنامه بی نهایت ضعیف و بد دارند.
متاسفانه کشور ما بین دوگروه و جناح که منافع خود را بر منافع عمومی و کشور ترجیح میدهند گیر کرده و مجالی برای افراد دلسوز و کاربلد که خارج از دوجناح نباشند فراهم نمی گردد.
بشخصه امیدوارم دوره بعد شاهد فردی خارج از جناحهای سیاسی معمول در کشور باشم. (4186766) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۴۸:۵۱
اگر خزانه خالی نبود که دلار 900 تومانی در سال 91 به 4100 تومان وسکه به یک میلیون وهفتصد هزار تومان نمی رسید. مسکن مهر خزانه را خالی کرده بود. بابک زنجانی خزانه را خالی کرده بود. (4186770) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۱:۲۹:۲۹
گرانی دلار اصلا ربطی به خالی بودن خزانه نداشت دلیلش این بود که تو سال 90 91 بانک مرکزی ایران تحریم شد (4187219) (alef-3)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۵۳:۳۷
با سلام،
راستی !
این موجودی اعلام شده برای خزانه کشور در اون مقطع ، چند درصد اون تک رقم سه هزار میلیارد معرف حضور بود ! (4186780) (alef-13)
 
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۵۴:۲۸
بی تدبیری و نا امیدی همه جا را گرفته
چی شد اون کلید کجا رفت امید خدا میدونه (4186783) (alef-13)
 
میرمحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۵۴:۴۷
مهندس جهانگیری , جواب خواهند داد ... (4186787) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۱:۱۲:۳۵
پاداش کارخانه سیمان (4187211) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۵۵:۲۱
سلام
آقای دکتر احمدی نژاد سوال اینه که چرا حضرتعالی پس از ۳ سال از گذشت این دولت این نامه را نوشتی ؟
چه خیالی در سر داری ؟ لطفا بگذارید که مردم آسایش و آرامش داشته باشند. (4186788) (alef-13)
 
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۵۵:۴۳
آنهایی که از احمدی نژاد طرفداری میکنند دو دسته اند دسته اول دانش سیاسی و اقتصادی و حقوقی ضعیفی دارند و فاقد داده های لازم جهت تحلیل عقلانی هستند.دسته دوم کسانی هستند که فکرر میکنند وجود احندی نژاد مملکت را قهقرا برده و زمینهد برای یک قیام مردمی یا حمله بیگانه فراهم میشو د.همین که روحانی احساساتی عمل نمیکند و اخلاق را در تحصیلات دینی یا گرفته کفایت میکند. (4186789) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۳:۰۸
جناب لازم به دانش نیست مردم دارن با گوشت و خونشون وضعیت بد اقتصادی الان رو با قبل مقایسه میکنند. (4187651) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۲۰:۳۱:۵۵
اقا مسعود واقعا گل گفتی .ممنونم خدا حافظت باشد (4188575) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۰:۵۸:۰۱
زنده باد احمدی نژاد (4186794) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۰۳:۳۹
تورم پنجاه درصد رشد اقتصادي منفي هفت درصد قطعنامه هاي تحريمي و ...مشت نمونه خروار جنابعالي به زيبايي هر چه تمام تر خادم بودن ملت ايران را به سخره گرفته است...لطفا به سكوت خود ادامه دهيد جناب احمدي نژاد... (4186803) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۱۵:۴۴
دولت روحانی دولت پزشک و سرمایه دار (4186826) (alef-13)
 
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۱۵:۵۲
با وجود اینکه روحانی هم با این وزراء تکنوکراتش نتونست برای این مملکت کاری بکنه اما احمدی نژاد عزیز واقعا تو با چه رویی بازم تو عرضه اندام میکنی .رو که نیست (4186829) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۲۲:۰۷
دوستان اين اطراف دكل نديدين؟! (4186836) (alef-13)
 
عبدالله
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۳۲:۴۶
یک هزار و ششصد میلیارد تومان ادعایی آقای احمدی نژاد در اصل 400 میلیارد تومان ارزش داشته زیرا در سال آخر زمامداری ایشان دلار از 900 تومان به بالای 3600 تومان رسید.ثانیاً الان بیش از دو سال از مذاکرات گذشته و الان جناب آقای احمدی نژاد یادشان افتاده که راجع به خالی بودن خزانه به ملت پاسخ دهد؟ ثالثاً چرا الان که موقع انتخابات است ایشان فعال شده اند. رابعا ایکاش با صداقت حرف ميزد تا به دل بنشیند من شخصاً از طرفداران ايشان هستم ولی متاسفانه بايد عرض کنم که 90% بدبختيهاي اقتصادی مردم فرودست بعلت عملکرد غلط تیم اقتصادی ایشان است با آن در آمد بالای کشور از فروش نفت بالای 140 دلاری نباید در کشور فقیری می بود. (4186849) (alef-13)
 
ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۳۴:۰۳
در مورد حدود 800میلیارد دلار ددآمد ارزی در دولت نهم ودهم درمدت هشت سال دولت که عدتا از را ه فروش نفت تا بشکه ای 112 دلار کسب شده ( که ازنظر مقدا ر معادل در آمد بیش 100 سال از این راه بوده) سخنی یه میا ن نمیآید. خدا شاهد است که بسباری از پرسشگران ومنتقدان که دستی هم بر منافع و سفره های پهن شده ندارند یجز خیر کشور وپیشرفت و عدالت چیز دیگری نمیخواهند (4186855) (alef-13)
 
محمدرضا
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۳۸:۱۴
آقای احمدی نژاد مگه خودت تهمت هایی که به دولت های سازندگی و اصلاحات و روسای اون دولتها زدی رو ثابت کردی یا حاضر به مناظره شدی در زمان زعامتت؟!! (4186862) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۴:۴۱
مگه کسی بهش گفت بیا مناظره کن که نکرد؟؟

درضمن اگه یه کم دقت کنید توی مناظرات 88 پاسخ دادن!! (4187654) (alef-3)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۱:۳۸:۱۹
دوستان خواهشا روی تفکرات قبلی و ... نظر ندین. انتظار از آقای روحانی این هست که بصورت آماری و بر اساس مستندات موجود پاسخ بندهای مطرح شده رو بدند (4186863) (alef-13)
 
h
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۰۰:۳۲
آقای احمدی نژاد یک بار مناظره کردی تا سالها ملت باید تاوانش را بدهند باز هم هوس مناظره کردی تو را خدا برو (4186909) (alef-13)
 
باقر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۰۴:۱۳
باسلام به دکتر احمدی نژاد.در طول چهار سال سکوت شما مردم لحظه شماری میکردند یک روزی پاسخ این اتهامات را بدهید ولی از شما دور از انتظار بود که در چنین موقعیتی به یک نامه با عدد ورقم بسنده کنید! که قشر طبقه محروم از گزارش برداشت ننمایند.اگر از مشاورین خودتان نظر گرفتید که باید از حال و روز شما گریست اگر پاسخ از ناخیه خودتان هست متاسفم! حضرتعالی کارهای بزرگی انجام داده اید که ثمره آن نه سالها بلکه قرنها آیندگان به آن تحسین میکنند.زمانی که عد ه ای از مرفه نشینهای جامعه برگرده های مردم سوار بودند از نان 10 تومانی وبنزین 100تومانی و... ودر عوض با توزیع سیم کارت 2میلیون تومانی و...امرار معاش میکردند.میگفتید ! نه عدد ورقم.واگذاری خانه های20 میلیونی شما را امروز 80 میلیون واگذار میکنند وافتخار میکنند که 60 میلیون وام 4/ دارد! پناه بر خدا. در طول چهار سال دولت فعلی روستائیان زندگی خود را با یارانه سپری کردند. (4186915) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۹ ۲۱:۰۳:۰۹
نان بربری 50 تومانی را چند شب بعد از هدفمندی 500 کرد. (4194971) (alef-3)
 
سیدمحمد هاشمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۱۱:۳۹
روحانی یعنی مظلومیت و موفقیت ... (4186935) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۱۲:۲۴
این تهمت و افترا و دروغ که میراثی که خودت گذاشتی از چی گله داری
تازه فهمیدند که از همان اول چه اشتباهی کردند که تو رئیس جمهور شدی بعد از چند سال که خرابی به بار اوردی اکنون که نهیب به تو زدند که دست بردار از سر ملت هر روز یک چیزی میگی تا کی می خواهی دست برداری از سر ملت خدا عالم اس (4186936) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۱۵:۴۳
چرا در این موقعبت زمانی بیانیه صادر میکنی؟
تو هشت سال رییس جمهور مملکت بودی نتیجه کارت رو هم همه دیدن ... (4186942) (alef-13)
 
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۱۶:۰۳
منتظر پاسخ مستند آقای روحانی هستیم واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟
اینهمه تخریب وتهمت ناجوانمردانه بود. (4186943) (alef-13)
 
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۳۱:۳۲
پول نفت را از امسال ب ز طلب داشتیم ویا در کشورهای دیگر بلوکه شده بود به کشور اجازه ورود نداشت در ثانی چه مقدار بدهی داشتی روز آخر (4186966) (alef-13)
 
مجید
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۳۶:۵۴
درود برروحانی دوستش مصصم تر 92 حمایتش می کنیم (4186975) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۴۴:۳۱
دم انتخاباته
دکتر پیداش شد (4186992) (alef-13)
 
حیدرعلی
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۴۶:۳۹
اقای احمدی نژاد
ما هنوز صفهایی که جلوی بعضی بانکهابرای خرید سکه و فروش به قیمت بالاتر تشکیل می شد فراموش نکرده اینم.
ماهنوز صفهای بازارسیاه و سفید خرید دلار را فراموش نکرده ایم
ماهنوز صفهای سبدکالا که به داراهامی دادید و به فقرای واقعی نمی رسید چون بیمه نبودند و آماری از اینهانداشتید فراموش نکرده ایم.
ما هنوز قیمتهایی که هرروز بالا می کشید را فراموش نکرده ایم
ماهنوزاحتکارمایحتاج ضروری را فراموش نکرده ایم.روغن نباتی5کیلویی را با واسطه یکی از دوستان تهیه کردم.
ماهنوز سایه بدترشدن اوضاع کشور و حتی دراواخردولتتان سایه جنگ رابالای سرمان می دیدم و فراموش نکرده ایم.
ماهنوز مسوولیتهایی که به افراد فاقد صلاحیت می دادید را فراموش نکرده ایم.
ماهنوز تغییر وزیر خارجه و به تعبیری اخراج ایشان را درسفر سنگال فراموش نکرده ایم.
.......... (4186994) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۴۹:۰۸
اولا اعداد نوشته شده باید توسط منابع مستقل و بدون وابستگی جناحی تایید شود.
ثانیا ایشان در مورد بدهی های بجا گذاشته هم باید مینوشت و انهم باید بشرح فوق تایید شود.
ثالثا موارد فراوان تخلف از بودجه توسط مجلس اصولگرا اعلام شده بود را توضیح دهد. (4186997) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۵۱:۳۱

نه اینکه روحانی رئیس جمهور محبوب باشه نه.
ولی به اول روشنگری ایشون توجه کنید:
1600میلیارد تومان حساب خزانه بوده. خودشون اینو گفتن.
اقای ریئس جمهور فقید فقط یک قلم اختلاس رئس بانک ملی در دوره شما 3000 میلیارد بوده. یادت رفته
18000 میلیارد تومان رو بابک در زمان شما برد.
بازم بگم
بگم

(4187004) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۵۶:۴۲
داش محمود گیرم همه حرفات درست!
ارزش پول ملی تو زمان خودت یک سوم شد
همین یکیو تو جواب بدی برای من به عنوان یک ایرانی بسه (4187015) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۵۶:۲۲
الان ارزش پول ملی رو میشه قشنگ تشریح کنید!! (4187658) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۸ ۱۶:۱۲:۳۱
قشر ضعیف جامعه تشریح نمی خواد با گوشت وپوست خودشون دارن لمس میکنن ولی برای مرفهین بی درد حق با شماست شاید نیاز به تشریح باشه (4193260) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۵۷:۰۵
احمدی نزاد به این سوالات پاسخ دهد تا من مریدش شوم
1- علت خانه نشینی 11روزه چه بوده است ؟
2- علت برکناریوزیر اطلاعات و مخالفت رهبری چه بوده است؟
3- علت اعتراض رهبری و هشدار ایشان نسبت به یکشنبه سیاه مجلسچه بوده است؟
4- 800 میلیارد دلار درامد نفتی چه شد ه است؟
5- علت اتخاذ سیاست نرمش قهرمانانه توسطرهبری چه بوده است؟
6- علت مخالفت رهبری با حضور احمدی نزاد در انتخابات 96ر چه بوده است؟ مگر همین رهبری در نمازجمعه 88 نگفته بودند که نظرشان به احمدی نزاد نزدیکتر است حالا چه شده که رهبری او را ازکاندیداشدن برحذر داشتند؟
7- احمدی نزاد توضیح دهد چرا در برابر دستور رهبریمبنیبر عزل مشاعی اما وی همجنان مشاعی را خفظکرد تا جاییکه در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و گفت مشاعی همان احمدینزاد است؟
8- اگر اجمدینزاد براساسپرونده هایش در کمیسیوناصل 90 و دستگاه قضایی محاکمه میشد ایا بازهم اینگونه به دولت روحانی می تاخت یا باید مثل معاوناولش و معاون اجراییش در زندان و دادگاهها رفت و امد میکرد؟
9- احمدی نزاد توضیح دهد براساس کدام قانون روز اخر ریاست جمهوریش مبلغ 19 میلیارد تومان را به حساب دانشگاه واهی خود واریزکرده است.؟
10 - و..... (4187016) (alef-13)
 
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۵۷:۴۹
محمود الان اگر مانده بود مثل کشور دوست و برادرش ونزوئلا که تورم 735درصدی را شاهداست باید الان یک گونی پول می بردیم در نانوایی تا سه قرص نان به ما می دادند . (4187018) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۵۸:۱۹
حیف شد برای انتخابات ریاست جمهوری غایبه
مثل اینکه نظرش دور شده (4187020) (alef-13)
 
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۲:۵۹:۰۲
احمدینژاد هنوز طرفدار داره چه وحشتناک. (4187022) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۵۷:۳۹
30 میلیون رای قطعی (4187109) (alef-3)
 
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۱۶:۲۶
هر دوتا تون مثل هم هستید
البته محمودجون خیلی اعتماد به سقفش زیادتره (4187050) (alef-13)
 
ف.خ
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۲۲:۱۷
آقای احمدی نژاد همواره خوانش های منحصر بفردی از مسایل دارند. (4187059) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۲۵:۱۵
آقای احمدی نژاد!
میشه بگید چرا علیرغم نص صریح قانون مبنی بر پرداخت یارانه فقط به اقشار کم درآمد، یارانه را به همه پرداخت کردید که این بار سنگین مالی ماهانه بر دوش همه دولتها سنگینی کند
میشه بگید آیا ماهای آخر دولتتون برای پرداخت یارانه سنگین به تسعیر ارز روی نیاوردید؟
میشه بگید چرا مسکن مهر را بدون مطالعه و نیاز سنجی مناسب انجام داید و فقط خواستید بسازید و حالا خیلی از آنها مشتری ندارد و بودجه عظیم نفتی الان فقط خاک می خورد؟
میشه بگید بالاخره تکلیف اون طلاها و مبالغ گم شده صندوق ذخیره ارزی چی شد؟
میشه بگید چرا شما باب انتقاد شدید از دولتهای قبلی را باز کردید و هر کجا کم میآوردید به دولتهای قبل خودتون حمله می کردید و گناه را گردن اونا می انداختید؟
البته دلخوشی از این دولت هم ندارم اما شما هم چنگی به دل نمیزید و کم بی کفایتی نداشتید که حالا مدعی شدید.
فقط مطرح کردن این مسائل در این زمان میتواند مصرفانتخاباتی داشته باشد. (4187062) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۲۷:۳۶
عاشقتیک دکتر.... مردی از جنس مردم.... (4187064) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۲۸:۱۲
۸۰۰ ملیارد دلار را بباد دادی . پولهائی که به ممالک امریکای لاتین رفت چه شد. (4187065) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۳۳:۰۶
جالبه کسی ادعای کذب و تهمت در بالاترین سطوح را میکنه که خودش هم چنین می کرد ! واقعا عجب دنیایی (4187076) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۳۸:۵۹
دم اقای احمدی نژاد گرم که با وجود اون همه کارشکنیها که از طرف اطرافیان خودش دید باز به مردم میرسید و از محاسبه و محاکمه ابایی ندارد.والا بخدا احمدی نژاد اگه در حقش نامردی نمیکردن از همه دولتها بیشتر به مردم رسید .اقای روحانی که فقط کارش شده شعار دادن و عمل نکردن بعلاوه یکسری امار دروغ و کذب که مردم هیچ احساسی از شرایطی که اقای روحانی میفرمایند ندارند از جمله رشد اقتصادی 8 درصدی!!! (4187083) (alef-13)
 
میرمهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۴۹:۲۲
خداوکیلی بد هم نمیگه! (4187096) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۵۰:۳۷
از تعداد مثبت ها معلومه حق با کیه (4187097) (alef-13)
 
Denmark
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۰۴:۲۶
اون روستایی مثل تو اشرافی گر نمی دونه سایت الف چیه؛ همونی که دیوار خونه اش مزین شده به عکس دکتر محمود احمدی نژاد (4187117) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۴ ۲۳:۵۸:۳۶
در تاریخ 13 مرداد 1392 یعنی زمان آغاز به کار دولت فعلی ، بیش از یک هزار و 600 میلیارد تومان در حسابهای جاری خزانه و معادل همین مقدار در سایر حسابها و حساب فروش شرکت ها وجود داشته است
اين مبلغ تازه شد ٣٠٠٠ ميليارد تومان معادل ماجرای گروه مه آفريد بعد هم ٧٠٠ ميليارد دلار فروش نفت كجا وبشكه اي ٤٠ دلار كجا صرافي وچمدان وقاچاق پول وبابك زنجاني وضراب وامثالهم كجاوسيستم بانكي بين المللي كجا قطعنامه هاي بند ٧منشور كجا ولغو همه آنها كجا انزواي ايران وروابط با بوركينافاسو و چاوز كجا وديپلماسي فعال جهاني وارتباط با دنيا كجا رشد منفي ورشد ٧درصد كجاوهزاران مورد خانمان برانداز كه در دوران روحاني حل شد
قدري به شعور مردم احترام بگذاريد ومار را نشان مردم ندهيد مردم با سوادند ومار نوشتن بلدند (4187111) (alef-13)
 
Russian Federation
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۲۳:۴۹
سلام با احترام به نظرات همه عزیزان
دولت دکتر روحانی نماینده طبقه مرفه وبی درد جامعه هست کسانی که هیج تعصبی به کشور ندارند و با پول مفت بدنبال سفر به اروپا وامریکا هستند. هیج دولتی بعد از انقلاب به اندازه دولت دکتر احمدی نژاد به کشورخدمت نکرده است
1- ساخت سه میلیون مسکن مهر فقط با 10 میلیون تومان آورده مردم
2- دادن سهام عدالت به 50 میلیون ایرانی
3- یارانه به 80 میلیون ایرانی
4- ساخت هزاران پرژه راه سازی در سراسر کشور
5- گازکشی به تمام روستاهای کشور
6- هزاران پرژه ورزشی بخصوص سالن های ورزشی حتی در روستاها
7- استخدام نیروهای شرکتی در آموزش و پرورش که سالهااز آنها در دولتهای قبلی مورد استثمار قرار می گرفتن
8- افتتاح هزاران پروژه صنعتی در سراسر کشور
9- جذب جوانان شایسته در بدنه دولت
12-ثابت نگه داشتن دلار روی 1000 تومان به مدت 6 سال
13 - پاسخ به میلیون ها نامه با حل مشکل مردم
14 - خدمت صادقانه و بدون منت به مردم
15- احترام به همه مردم
16 - موفقیت بی سابقه ورزشگاران در المپیک
بزرگ مرد تاریخ ایران دکتر احمدی نژاد - جمعی از معلمان تهران بزرگ (4187148) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۳۱:۴۱
حرفهای ایشان خیلی جدی نیست این اقا دارد تبلیغ اتنخاباتی می کند برای دوستانش ،چرا بعد از چهار سال الان به فکر پاسخ افتاده است؟خداوند او و ما را به راه راست هدایت کند انشالله (4187606) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۲۱:۲۰:۳۵
ثابت نگه داشتن دلار روی 1000 تومان به مدت 6 سال؟؟؟!!!!
بیشترین افزایش قیمت دلار در زمان احمدی نژاد بود. چشمهاتون رو بستید و با تعصب حمایت می کنید. یکبار برمیگشتید متن خودتون رو می خوندید خندتون می گیره (4188652) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۳۱:۵۶
حقوقهای نجومی جمعا زیر سه میلیارد بود. یعنی قطره ای از دریای ثروت کشور. این سه میلیارد را دولت جدید در یک ساعت به دست آورده است. عده ای سخنان روزنامه های مخالف روحانی را طوطی وار تکرار می کنند. البته مجددا تاکید می کنم این کار مورد تایید نیست. ولی حقوق نجومی به منزله ی خالی نبودن خزانه نیست. دلواپسان عزیز خالی بودن جیب یک اصطلاح است. یعنی خرجم بیشتر از دخلم است. به معنی بی پولی کامل نیست. بعضی از روزنامه های تندرو منتظرند سخن از دهان روحانی خارج نشده مچگیری کنند. بعد می گویند ما حقوقهای نجومی را سیاسی نکرده ایم. جان مادرتان ایگ قدر پاستوریزه نباشید وبیایید سیاسیش کنید.خخخ (4187164) (alef-13)
 
Germany
۱۳۹۵-۱۲-۱۷ ۱۶:۰۸:۳۱
شما از نجومی بگیران و ذخایر نظام هستی؟ (4191317) (alef-3)
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۰:۵۶:۰۰
جواب نامه ی ترامپ رو هم قرار بدید ممنون میشیم....... (4187192) (alef-3)
 
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۱:۰۹:۱۰
این آقا باید در دادگاه حاضر بشه و به پرونده های که داره پاسخ بده (4187205) (alef-3)
 
علی
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۰۸:۱۱
فقط بیکارها مناظره می کنند (4187351) (alef-3)
 
a salehi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۲۴:۰۰
خوشحال شدیم که دکتر قدری شفاف سازی کردند (4187368) (alef-3)
 
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۰۸:۵۰:۳۸
هم رییس جمهور قبلی درست میگه هم فعلی هم بعدی ملت اشتباهی متوجه میشن !!!!همگی خسته نباشیم (4187417) (alef-3)
 
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۰:۱۳:۳۲
احمدي نژاد را منصفانه نقد كنيم:
1- احمدي نژاد قاطع و محكم بود حتي با نزديكان خود ازجمله وزير اطلاعات و وزير امور خارجه اش.
2- فرستادن موجود زنده به دنيا اين پيام را داد كه ايران به فن آوري هدايت موشكهاي بالستيك دست يافته و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند :«زمان بزن در رو تمام شده است».اين يعني اگر همانند عراق 44 كشور عليه ايران متحد شوند حتي استراليا و كانادا هم در تير رس موشكهاي ايران است.
3-احمدي نژاد بازاري نبود و عده ايي تلاش كردند با بر هم زدن بازار مردم را به ايشان بد بين كنند اما همه ميدانند كار چه كساني بود و چه كساني براي تحريمهاي بيشتر به دشمن گرا مي دادند.
4-احمدي نژاد هيچ قرارداد ننگيني همانند كرسنت نبست
5- احمدي نژاد تا دورترين روستاهاي كشور سركشي كرد و از نزديك مشكلات را ديد و معتقد به توزيع عادلانه منابع و امكانات بود.
6- احمدي نژاد يادگار ماندگار مسكن مهر را براي محرومين واقعي كليد زد و بسياري از آنها را صاحب مسكن كرد.
7-احمدي نژاد در انهدام مافياي شركتهاي پيمانكاري تامين نيرو نقش ارزنده ايي داشت.اما پس از او دوباره در حال احيا شدن است.
8-احمدي نژاد به هيچ دولتي باج نداد به همين دليل آنها رابطه ي خوبي همانند مصدق با ايشان هم نداشتند.
احمدي نژاد توسعه شبكه ملي اطلاعات ،ساخت بنزين و كشتي سازي را در جهت جلوگيري از افتادن كشور در تله قدرتهاي غربي به پيش برد. و موفق هم شد (4187572) (alef-13)
 
مازنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۶ ۰۹:۴۷:۳۵
1 - در قضیه وزیر اطلاعات ایشان اون قهر معروف 11 روزه را داشتند و دوگانگی حرف وعملش در تعهد به رهبری را دیدیم
2- موجود رفت با موجود برگشت با هم فرق داشت و آزمایش هم مبهم
3- بابک زنجانی ها دردوران احمدی نژاد با پول ملت به اوج رسیدند
4- در دوران احمدی نژاد سهم ما از دریای خزر کم وبه کشورهای اطراف این دریا اضافه شد
5- کاش روی صندلی خود می نشست و به هیچ جا سفر نمی کرد تا فکر یارانه نقدی را عملی و مملکتی را سردر گم نمیکرد
6- محرومین درمسکن مهری که ازسقف آن آب چکه میکند مستاجرن در عوض صاحب خانه ها در آپارتمان های مهری که روی نمای آنها سنگهای گرانقیمت خود نمایی میکند ساکن
7- آره مثل بابک زنجانی وشرکتهای تابعه که در دوران ایشان رشد کردند؟
8- کل کل کردن و کری خواندن با دست خالی اسمش باج ندادن نیست بلکه به قیمت تحریم و ضعیف شدن مملکت تمام میشود، بنزین ساختنشم دیدیم یه شبه خودکفا شدیم نهایتاً هم آلودگی و سرطان شد به جان مردم ..دکل خواری ... (4189126) (alef-13)
 
[جلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۳:۴۷:۲۲
روحانی سنگ صبور ملت دوستش داریم 96به حمایتت بپا می خیزیم درود برظریف (4187973) (alef-13)
 
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۳:۵۰:۱۱
رئیس جمهوری سابق می‌گوید در روز آغاز دولت یازدهم 1600 میلیارد تومان در خزانه کشور موجود بوده است. وی اذعان می دارد که همین مقدار هم در سایر حساب‌ها و حساب فروش شرکت‌ها وجود داشت. اینکه همین آمار اعلامی دچار اشکال است و بر اساس گزارش رسمی ارائه شده در نشست نمایندگان مجلس با مقامات اقتصادی در تاریخ 11 آذر 92 این رقم 1280 میلیارد تومان اعلام شد را کنار می‌گذاریم و موضوع را کمی کلی‌تر نگاه می‌کنیم!

کمتر از 10 روز پس از آغاز به کار دولت میزان تعهد پرداخت یارانه نقدی آذر 92 برابر 4 هزار و 500 میلیارد تومان بوده است! رئیس جمهوری سابق نباید پاسخ دهند که تنها در یک رقم پرداخت یارانه نقدی ماهانه چرا خزانه باید با کسری 3 هزار میلیارد تومانی پرداخت مواجه باشد؟ آیا 1600 میلیارد تومانی که به ادعای ایشان در خزانه موجود بود کفاف چند روز هزینه‌های جاری دولت اعم از پرداخت یارانه نقدی و سایر هزینه‌ها را می‌کرد؟ مباهات به خزانه کشور 80 میلیونی ایران با 1600 میلیارد تومان موجودی بر چه اساسی است؟ از این هم می‌گذریم! آیا ایشان به خاطر نمی‌آورند که در مرداد 92 و آغاز به کار دولت یازدهم به اذعان آمار رسمی و گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس بیش از 110 هزار میلیارد تومان از درآمدهای پیش‌بینی شده سال 92 غیر قابل تحقق بود؟ چندان دشوار نیست اگر میزان بدهی دولت به پیمانکاران، بانک‌ها و بانک مرکزی را نیز در زمان آغاز به کار دولت یازدهم کمی مرور کرد. میزان بدهی دولت فقط در یک قلم و آن هم بدهی به پیمانکاران در آخر دولت دهم به 100 هزار میلیارد تومان رسید! چرا این آمار اعلام نمی‌شود و به خزانه 1600 میلیارد تومانی 13 مرداد 92 مباهات می‌شود؟

رئیس جمهوری سابق در بیانیه خود از زاویه میزان ذخایر ارزی کشور هم آماری ارائه می‌کند. وی می‌گوید: «صندوق توسعه ملی با 55 میلیارد دلار سرمایه و 32 میلیارد دلار موجودی و بانک مرکزی با حدود 108 میلیارد دلار ذخایر ارزی و حدود 22 میلیارد دلار طلب از محل فروش نفت، تحویل دولت فعلی شده است.»

ایشان البته بدون توجه به نوع دارایی‌های خارجی و ارزی آماری را به صورت کلی ارائه داده است که به لحاظ کارشناسی چندان متقن نیست. چرا که دو نوع دارایی خارجی وجود دارد. اول میزان موجودی ارزی بانک مرکزی است که در بانک‌های خارجی نگهداری می‌شود. این دارایی ناشی از فروش نفت کشور است که به میزان آن در داخل ریال چاپ شده و به دولت تحویل داده شده است. این دارایی همواره وجود داشته و در حدود 100 میلیارد دلار است و حفظ آن وظیفه دولت‌ها است و هیچ ارتباطی با دولت نهم و دهم ندارد! زیرا معادل آن در داخل کشور ریال چاپ شده و در سیستم مالی در جریان است! اتفاقاً شاخص محک عقبه این پشتوانه دلاری را باید در میزان رشد نقدینگی دید. میزان نقدینگی که از 60 هزار میلیارد تومان ابتدای دولت نهم به 500 هزار میلیارد تومان آخر دولت دهم رسید! آیا با این میزان نقدینگی می‌توان به این دارایی ارزی بانک مرکزی که البته نفس وجود آن هم ربطی به دولت نهم و دهم ندارد بالید؟ پاسخ روشن است!

اما وجه دیگر این دارایی ارزی به طلب ایران از کشورهای خریدار نفت مثل چین و هند و کره جنوبی و.. برمی‌گردد که به دلیل اعمال تحریم‌ها و بسته بودن سوئیفت امکان انتقال آن به داخل کشور نبود و رقم آن حول و حوش 19 الی 22 میلیارد دلار ذکر می‌شود! این طلب‌ها که امکان وصول آن وجود نداشت برای سیستم مالی کشور که تشنه منابع نقدی ارزی بود مایه مباهات نبود که آن را در شمار عملکرد موفق به حساب آورد! اما در بیان موجودی ارزی کشور که همان منابع صندوق توسعه ملی محسوب می‌شود دو آمار توسط رئیس جمهوری سابق ارائه شد یکی سرمایه 55 میلیارد دلاری و دیگری موجودی 32 میلیارد دلاری. اولی که سرمایه کلی نقد و غیر قابل نقد است و دومی آمار موجودی نقد صندوق توسعه ملی است. رئیس جمهوری سابق چرا به وضوح اعلام نکرده است که از 32 میلیارد دلار اعلام شده در آغاز به کار دولت یازدهم تنها 18 میلیارد دلار موجودی نقدی در صندوق وجود داشته است؟ چرا اعلام نشد که حدود 14.7 میلیارد دلار تعهدات طرح‌های مصوب دولت گذشته بوده و عملاً آنچه قابل استفاده بود همان 18 میلیارد دلار بود؟ و یک سؤال کلی‌تر که نه فقط محل بحث اقتصاددانان است بلکه در ذهن تک تک ایرانی‌ها نیز وجود دارد و البته هنوز هم پاسخ روشنی به آن داده نشده است: چرا از حدود 800 میلیارد دلار درآمد نفتی دولت نهم و دهم باید فقط 18 میلیارد دلار در صندوق توسعه ملی که پشتوانه عمران و صنعتی‌سازی کشور است وجود داشته باشد؟ دوران وفور درآمدهای نفتی که در تاریخ ایران تنها دو بار تکرار شده و به بازه سال‌های دهه 50 و دیگری سال‌های دهه 80 شمسی مربوط است چه دستاوردی برای مردم ایران داشته است؟ آیا سهم مردم از این سرمایه‌های گزاف و بی‌سابقه باید مقدار ناچیز 18 میلیارد دلار موجودی صندوق توسعه ملی به همراه تورم 40 درصدی و رشد اقتصادی منفی 6.8 درصدی باشد؟ (4187979) (alef-13)
 
حسن
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۶:۲۷:۵۷
نتیجه تعامل با غرب شد دستبند زدن به کودک ۵ساله بجرم هموطن روحانی بودن عاشقتم احمدی نژاد که همچون فیدل کاسترو گاندی ودیگر رهبران آزاده جهان در مقابل زورگویان جهان محکم ایستادی بدون کوچکترین هراسی (4188260) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۸:۵۴:۳۰
این معجزه هزاره سوم چنان رویی دارد که سنگ پای قزوین هم پیش او کم می آورد (4188440) (alef-13)
 
Romania
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۹:۱۵:۳۶
احمدی مرد بود جایش خالیست (4188461) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۹:۳۰:۱۳
استدلال آقای دکتر احمدی تژاد نادرست است.

خزانه در زمان تحویل دولت دارای یک مانده ریالی بود و در مقابل حدود 150 برابر مانده ریالی خزانه تعهد پرداخت نشده بر ذمه خزانه بود که طبیعتا میراث شومی بود که به دولت جدید می رسید.
لذا دکتر احمدی نژاد یک نیمه حقیقت را گفته اند و نیمه دوم را نگفته اند. لذا با در نظر گرفتن بدهی های 150 برابری خزانه در مقابل موجود آن از نظر حسابداری می توان اذعان داشت که خزانه خالی بوده و حتی خزانه منفی بوده است.

متاسفانه آقای دکتر روحانی نیز افراد قوی و تیز هوشی را در مناصب اقتصادی قرار نداد تا بتوانند با تحلیل و شفافیت دقیق وضعیت را برای مردم تشریح کنند.

ضمنا این ادعای جدید آقای دکتر احمدی نژاد را 3 سال قبل آقای دکتر شمس الدین حسینی مطرح و به سرعت از آن گذشتند. چون خودشان می دانستند که خزانه خالی نبود, بلکه منفی بود.
با توجه به انفعال بالای مدیران وزارت اقتصاد دوباره همان ادعای نادرست را مطرح کرده اند. (4188487) (alef-13)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۵ ۱۹:۳۹:۵۲
صفرهای پول ملی رو کم کنید اعداد و ارقام کوچیک بشه مردم بفهمن چی به چیه (4188504) (alef-13)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۶ ۰۷:۴۰:۱۴
در دوران آقاي احمدي نژاد وضعيت معيشت مردم بسيار يهتر از دولت روحاني بود به اميد بازگشت آقاي احمدي نژاد (4188958) (alef-13)
 
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۷ ۱۲:۴۷:۴۲
بخدا نظر من هم همین است درود براحمدی نژاد (4190890) (alef-3)
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۲-۱۸ ۰۲:۵۸:۲۱
جناب دکتر احمدی نژاد بی صبرانه منتظر حضور جنابعالی در اردیبهشت ۹۶ هستیم . دوستت دارم (4192314) (alef-3)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.